Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Anıl Piyancı & Emrah Karakuyu – Git (ft. Şehinşah)



Anıl Piyancı:

Nerdeysen çık ortaya
Kimse yok sana buralarda kıl olmayan
Her besten klonlama
Sanırım fark attık açıldı skor baya

Denedim kaçıncı yol? Hedefim başarı yo!
Hiphopu aşılıyom kanınıza karışıyo!
Zamanla alışıy insanlar kaşınıyo
Kimisi barışıyo, kimisi savaşıyo

Benimki rap, senin pop dediğin paçalı don
Bi’ gün de üstüne çıkacam bebek kaçarı yok
Severim kaşarı çok ama yapışıyor
Yavaştan uzaklaş gereksiz araşıyoz

Elimde mikrofonla dolaşıyom şehir şehir
Tanıyorum yeni yüzler tadıyorum keyifleri
Nasılmış bakıyorum kafalara derinde mi?
Seviyolar delirmeyi, garip bi’ devirdeyiz

Emrah Karakuyu:

Bizi dinleyince döndü yüzün beyaz peynire
Anlamazsan zorla sokacaz böyle beynine
Biz yoksak fırlatıp da at o teybi de
Teknik nedir bilmez aklı paso beybide

Apaçıkça söylerim ben abstract değil
Sanki bir bok olmayacak ne yapsak seni
Görünce de dersin sanki arkamda fil
Gibi belirdiler boş laf yapma git

Şehinşah:

Yeşil rengini ver rape şeyn, gebe beyin
Bassline’ı beynine vereceğim
Bebeğin nerde resmini çekeceğin?
Fevkalade fameinden edeceğim

Şeyn amade keyfimden öleceğim
Döneceğim geri ve cehennemimi göreceğim
Gömeceğim seni sevenlerini sömüreceğim
Vereceğin eli vajeyninden öpeceğim

Elimizde makina vakit hakikat taramaktayız
O kitap bu kitap senin afitap aramaktayız
Ne bize barikat takir harika savaşmaktayız
Yo plan yok ki jack değil tatbikat yapmamaktayız

Hayatın sillesinin hüllesini cümlemizin
Cürmü tatbik etti çünkü rap bizleri tatmin etti
Kimisi taklit etti kimisi takdir aksi tahrik etti
Takip etti diss trackler izini misili tahsil etti

Rap severler bu boku bok severler
Gayler bilene kadını bundan çok severler
Elimde telefon hangi koltuk altı boş girerler
Konserde facebook yolunda poz verenler

Yoz veletler seferde son sefer der
Boş gezerler oysa çok şekerler ot çekerken
Han bizim biz hancı onlar anca yol geçenler
Burada giremez içeri sol cennete rol kesenler

Emrah Karakuyu:

Bizi dinleyince döndü yüzün beyaz peynire
Anlamazsan zorla sokacaz böyle beynine
Biz yoksak fırlatıp da at o teybi de
Teknik nedir bilmez aklı paso beybide

Apaçıkça söylerim ben abstract değil
Sanki bir bok olmayacak ne yapsak seni
Görünce de dersin sanki arkamda fil
Gibi belirdiler boş laf yapma git

Emrah Karakuyu:

İndirdik hepinizi yakapaça attık
Leş işlerinizi söyle popo kaça tatlım
Hop kıpırdama çünkü faka bastın
Üzülme biz yaparız mikrofonu kapa artık

Şehinşah:

Saplandı krampım kralına
Kıvama geldi rap uzandık krallığa
Şeyn ve Anıl ve Emrah ve rapin namına
Bu işi bırak ikile ebenin aaa



Anıl Piyancı & Emrah Karakuyu – Git (ft. Şehinşah) sözleri , Anıl Piyancı & Emrah Karakuyu – Git (ft. Şehinşah) şarkı sözü, Anıl Piyancı & Emrah Karakuyu – Git (ft. Şehinşah) lyrics , Anıl Piyancı & Emrah Karakuyu – Git (ft. Şehinşah) şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Sehabe – Bayan Sigara Kutusu

“Nasılsın?” dediklerinde acıktım diyorum Hayat yalnızken zor geçiyormuş Çorap gibi kaçırıyorum aklımı yeniden Yiğidi öldürüp hakkını yediler Ben bir akşam...

Knock Out – NE GARİP

Aklımda yollar var, aklımda durlar, Kararsızlık beynimde her saniye turlar, Hayata yaptığım kurlar tavlamaya yetmedi, Derdimse hep rapti, anlat anlat...

Patron feat Burak King – Geceye Mi Küssem

[Patron] Bir gün bende göçüp gideceğim bu vahşi tabiattan Göğüs kafesimde kırık kaIbim eIimde kaburgam Tükendik biz yaradan sessizIiği ipIe...

Yener Çevik – Donar

DONAR MİMİKLERİM DONAR KONAR OMZUMA EN AĞIR ROMAN SEN ŞEHRİN MERKEZİ BEN SÜRGÜN YERİ OLAN SONBAHARDAN BAHARLARA SELAM GÖRÜŞMÜYOZ ARTIK...

Gabri – Gül Diye

Yirmiüçü eylülünde, yirmiyedi takvimimde yırtık artık.. Öyle boşça bakıp yaktım.. Titriyordu sesim keder ödetmişken bedel bana, Haykırışlar döndüğümden öldü sanar.....

Gabri – Bir Gün Her Şey Kafam Kadar Güzel Olacak

ELVEDALAR DOLDU CEBİM BENDE BÖYLE YAZDIM YİNE BİR EYLÜLDE KALDI ŞARKIM BİN EYLÜL DE GEÇSE BİLE BU SATIRLAR ANLATIR MI...

Gabri – Serseriyim Onunla

Şarkılarda bi ton soru bırakmışken uzaklaşmak, ne denlidir? Bırak şunu, tartışalım. Hep bi sorun yaratmışım, haklıymışın; bende böyle görür oldum.....

Gabri – Bu Aklımdan Gitmiyordu!

sahte cennet görmüş olman değiştirmez hiç bi sonuç, gayrimeşru artırıyor üç beş kuruş işte yokuş.. ister dövüş ister konuş, senkronize...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. kfrkffdkfdf dedi ki:

    niye rapdan gülerveray yok

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı