Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Anıl Piyancı Şehinşah – Git



Anıl Piyancı Git Şarkı Sözü Feat Emrah Karakuyu Şehinşah

Anıl Piyancı:

Nerdeysen Çık Ortaya
Kimse Yok Sana Buralarda Kıl Olmayan
Her Besten Klonlama
Sanırım Fark Attık Açıldı Skor Baya
Denedim Kaçıncı Yol? Hedefim Başarı Yo!
Hiphopu Aşılıyom Kanınıza Karışıyo!
Zamanla Alışıy İnsanlar Kaşınıyo
Kimisi Barışıyo, Kimisi Savaşıyo
Benimki Rap, Senin Pop Dediğin Paçalı Don
Bi’ Gün De Üstüne Çıkacam Bebek Kaçarı Yok
Severim Kaşarı Çok Ama Yapışıyor
Yavaştan Uzaklaş Gereksiz Araşıyoz
Elimde Mikrofonla Dolaşıyom Şehir Şehir
Tanıyorum Yeni Yüzler Tadıyorum Keyifleri
Nasılmış Bakıyorum Kafalara Derinde Mi?
Seviyolar Delirmeyi, Garip Bi’ Devirdeyiz

Emrah Karakuyu:
Bizi Dinleyince Döndü Yüzün Beyaz Peynire
Anlamazsan Zorla Sokacaz Böyle Beynine
Biz Yoksak Fırlatıp Da At O Teybi De
Teknik Nedir Bilmez Aklı Paso Beybide
Apaçıkça Söylerim Ben Abstract Değil
Sanki Bir Bok Olmayacak Ne Yapsak Seni
Görünce De Dersin Sanki Arkamda Fil
Gibi Belirdiler Boş Laf Yapma Git

Şehinşah:
Yeşil Rengini Ver Rape Şeyn, Gebe Beyin
Bassline’ı Beynine Vereceğim
Bebeğin Nerde Resmini Çekeceğin?
Fevkalade Fameinden Edeceğim
Şeyn Amade Keyfimden Öleceğim
Döneceğim Geri Ve Cehennemimi Göreceğim
Gömeceğim Seni Sevenlerini Sömüreceğim
Vereceğin Eli Vajeyninden Öpeceğim
Elimizde Makina Vakit Hakikat Taramaktayız
O Kitap Bu Kitap Senin Afitap Aramaktayız
Ne Bize Barikat Takir Harika Savaşmaktayız
Yo Plan Yok Ki Jack Değil Tatbikat Yapmamaktayız
Hayatın Sillesinin Hüllesini Cümlemizin
Cürmü Tatbik Etti Çünkü Rap Bizleri Tatmin Etti
Kimisi Taklit Etti Kimisi Takdir Aksi Tahrik Etti
Takip Etti Diss Trackler İzini Misili Tahsil Etti
Rap Severler Bu Boku Bok Severler
Gayler Bilene Kadını Bundan Çok Severler
Elimde Telefon Hangi Koltuk Altı Boş Girerler
Konserde Facebook Yolunda Poz Verenler
Yoz Veletler Seferde Son Sefer Der
Boş Gezerler Oysa Çok Şekerler Ot Çekerken
Han Bizim Biz Hancı Onlar Anca Yol Geçenler
Burada Giremez İçeri Sol Cennete Rol Kesenler

Emrah Karakuyu:
Bizi Dinleyince Döndü Yüzün Beyaz Peynire
Anlamazsan Zorla Sokacaz Böyle Beynine
Biz Yoksak Fırlatıp Da At O Teybi De
Teknik Nedir Bilmez Aklı Paso Beybide
Apaçıkça Söylerim Ben Abstract Değil
Sanki Bir Bok Olmayacak Ne Yapsak Seni
Görünce De Dersin Sanki Arkamda Fil
Gibi Belirdiler Boş Laf Yapma Git
İndirdik Hepinizi Yakapaça Attık
Leş İşlerinizi Söyle Popo Kaça Tatlım
Hop Kıpırdama Çünkü Faka Bastın
Üzülme Biz Yaparız Mikrofonu Kapa Artık

Şehinşah:

Saplandı Krampım Kralına
Kıvama Geldi Rap Uzandık Krallığa
Şeyn Ve Anıl Ve Emrah Ve Rapin Namına
Bu İşi Bırak İkile Ebenin Aaa



Anıl Piyancı Şehinşah – Git sözleri , Anıl Piyancı Şehinşah – Git şarkı sözü, Anıl Piyancı Şehinşah – Git lyrics , Anıl Piyancı Şehinşah – Git şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

No.1 – Karanlıkta Güneşlenenler

No.1 Karanlıkta Güneşlenenler Sözleri Verse 1 Huzurlarınızda Huzursuzluk Bu Üslüp Bak Hasta, Ucuzlukta Kas Ah! Beynimde Boş Yer Yok Pardon...

Garîbî – Yağmur

Yürüyorum hava soğuk,vakit gece Mevsim kış gökten kar yağıyor ince ince Kusru başkasında gör hep zaten sadece Nefis kanına girer,...

Hidra – Karanlıktan Kaçanlar

Neyin ne olduğunu izah etme bana Senin medeniyetin savaş yalan siyaset ve para Derdin hilafet ve saray gücün cinayet ve...

Kaan Deniz – Mektup

Kaan Deniz Mektup Sözleri Verse 1: Neyi anlatayım ki nasıl kırıldığımı mı? Yalnız bırakılınca yanlışa sarıldığımı mı? Yalandan gülümseyince mutlu...

Kolera – Geldim, Gördüm, Yendim

[Verse 1] Tek bir sıçrayışta dalar plansız kaçana Puma Bakarsın yıllarca oyalar bir an düştüğün tufa Uyandıysan ağlama kapalı kalsın...

Kolera – Düzenim Böyle İşler

[Intro] Hepimiz aynı yuvarlağın içindeyiz Öyle değil mi? Çok şey var bilmediğimiz değil mi? Yanlış çok şey var doğru bildiğimiz...

Kolera – Oysa

[Verse 1] Güdülerini yitirip yolunu kaybeden bir güdümlü füze Düşer gelişigüzel yerlere Benden uzak köylere, içinde bulunmadığım evlere Ekmeğimi suyumu...

Kolera – Bu Dünya Bu Duygusala Fazla

[Verse 1] Bi’ yerden duymuş, hemen inanmış Nasıl da kanmış, yazıklar olsun Hafife alamamış, ağır da gelmiş Üstüne çökmüş, herkes...

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı