Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Aşık Veysel – Atabarı



Bahçesi var bağı var
Ayvası var narı var
Atamızdan yadigâr
Bizde ata barı var

Uzun uzun kamışlar
Ucunu budamışlar
Benim ela gözlümü
Askere yollamışlar

Ben bir uzun kamışım
Yoluna dikilmişim
İster al ister alma
Alnına yazılmışım

Burası baba evidir
Tahtaları kevidur
Çalın vurun oynayın
Burası düğün yeri dur

Atabaridur bari
Bahçede gördüm yarı
Sesledim ses vermedi
Ağladı zarı zarı



Aşık Veysel – Atabarı sözleri , Aşık Veysel – Atabarı şarkı sözü, Aşık Veysel – Atabarı lyrics , Aşık Veysel – Atabarı şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Arın – Sözün Adı Sen

Arın Sözün Adı Sen Sözleri Sebebini bilmem Gözüm hiç görmeden Belirsizliği hiç sevmem Hayatın anlamı Seninle olmalı Birlikte yaşlanılmalı Gözleri...

Adamlar – Bizim Zamanımız

Bulaşıklar birikmiş, yüzümde minder sıcağı Neresinden başlasam sen söyle Sen gitmişsin, o da gitmiş, ayna bana iyi bakmış Ağzımdan çıkan...

Adamlar – Kadın

Adamlar – Kadın Affetmedin, acımadın, yıldırdın kadın. Soğuk savaş, sıcak bastı, ghost bastı. Bastırdım ben de ne bulduysam, tıkadım boşluğa....

Adamlar – Bi Öyle Bi Böyle

Adamlar – Bi Öyle Bi Böyle Bi öyle bi böyle Ben kimim anlarsan söyle Sırtımda taş Elimde boş bir kutu...

Adamlar – Ateş Ederim

Adamlar – Ateş Ederim Aslanı avladım Tam kalbine sapladım Kalan her şeyi beleşçi Leşçilere bıraktım Kalkanla örttün üstünü Sabah şişman...

Adamlar – Çek Sifonu

Adamlar – Çek Sifonu Beni dinlemiyo, beni dinlemiyo İteklemiyorum ben de susuyorum hemen Yarım kalıyo Yüzüme bakmıyo, içimi bilmiyo İçime...

Adamlar – Utanmazsan Unutmam

Yalana yalana yalanla yaşayana sor Yastığa başını koyunca aklından geçenleri İnsan, insan olduğu kadar var Yoksa kim hatırlardı çoktan göçenleri...

Adamlar – Koca Yaşlı Şişko Dünya

Yükünü bırak, yamacıma çömel Üstün başın yara bere, gülüşün özel Biz bizi iyi biliriz aynı yolda eskimişiz Suretimiz benzer Kiminin...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. ebru dedi ki:

    çoooooook seviyorum

  2. Anonim dedi ki:

    bi kıtayıyani(Ben bir uzun kamısım yoluna dikilmisim ister al ister alma alnina yazilmisim)olan yer

  3. Adınız dedi ki:

    Çok güzel söööylemiş

  4. erol dedi ki:

    çok güzel

  5. buğra kaan dedi ki:

    çok güzel

  6. delilo delilo mala xalilo dedi ki:

    iğrenççççççççççççççççççççççç iğrençççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç kim böyle birşey yazar……

  7. Ya dedi ki:

    Yanlış yazmışsın

  8. şeyma stella dedi ki:

    bloom un dediği doğru yanlış yazılmış

  9. muhammet dedi ki:

    bazı yerleri şaşırıyorum ya dilaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  10. melek dedi ki:

    çooooooooooooooooook yardımcı oldu

  11. samet dedi ki:

    MÜTİS EN İYİSİ BU BENCE

  12. Büşra dedi ki:

    şarkı çokgüzel beyenmeyene yazık valla 😀 🙂 🙂 😀

    😀

  13. Piraye dedi ki:

    ben bu şarkıda oynadım müthişş bence sizde oynayım çok güzelllll 🙂

  14. Melike dedi ki:

    ben bu şarkıda atabarı oynadım bence çok güzelll 🙂 😀

  15. bloom dedi ki:

    yanlış.no no no

  16. Dilara dedi ki:

    ben bunu 19 Mayısta oynayacağım onun için çok beğendim

  17. Atiyedenizyılmaz dedi ki:

    ben sanatcı atiye
    +ya habibi yi soyleyenim cocuklar

    • buse dedi ki:

      hheee atiyesin ünlüler gezmekten müzik yazmaktan internete mi giriyor bizi salak zanneddin herhalde atiye deniz adına mesaj yaz sonra ben atiyetim diyeee milletin karşısına çık biz salak değilizzzz

  18. melisa dedi ki:

    çok güzel ben artvinliyim

  19. YUNUSEMRE dedi ki:

    BEN GİRESUNLUYUM AMA BUNU ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVDİM

  20. halil dedi ki:

    çooooooooookkkkkkkkkk güzell

  21. gamze dedi ki:

    çok güzel beğendim yani ne diye bilirim ki:)

  22. kemal dedi ki:

    güzel bu şarkıdemi yaaaaaaaaaaaaaaaa viyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  23. ayşe durmaz dedi ki:

    bencede bu şarkı çoooooooooook güzel bence durmayın hemen izleyin

  24. Anonim dedi ki:

    aşkveysele aşığğğğğğğğğımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  25. aslı dedi ki:

    bizim öğretmen bu şarkıyı çok sever bizdeçok severiz

  26. hfhjfgmk dedi ki:

    bendeeee adanalıyım çok güzel bir şarkı

  27. ali dedi ki:

    çok güzel bir türkü

  28. ilayda dedi ki:

    tam bnli çokkk güzel bir performansbnde artvinliyim

  29. selma dedi ki:

    bu şarkıyı kardeşim 23 nisanda oynamıştı ikimizde çok seviyoruz bu şarkıyı 😀

  30. eda nur dedi ki:

    çokk güzel şarkı bu herkese tavsiye ederim

  31. prenses dedi ki:

    çok güzel ama şu son kıtayı anlayamadım hikayesin dede adının nereden geldiği yazılı hikayesini de herkesin okumasını tavsiye ederim

  32. doğukan dedi ki:

    valla süper performans ödevi için bunu ezberlemek istiyorum! Ben de Artvinli değilim ama Karadenizliyim!ula uşağum Atabari mi çık
    tuğğ

  33. emircan dedi ki:

    karadeniz artvinliyim atabarııııııı

  34. efekan dedi ki:

    bende artvinliyim emircanın kardeşiyyim atabarı türküsünü ve çifte jandarma türküsünüde severim

  35. emircan dedi ki:

    bende artvinliyim atabarı türküsünü çok severim

  36. yaren su dedi ki:

    BEN BU ŞARKIYI ÇOK SEVDİMMM 🙂 BEN BU 23 NİSANDA OYNUYUCAMM

  37. deniz dedi ki:

    süper

  38. sıla dedi ki:

    biz bu şarkıyı okulda öğrendik o yüzden ben bu şarkıyı çok seviyorum

  39. cenker dedi ki:

    biz bunu forklorde oynuyoz

  40. yeşim dedi ki:

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ayyyyyyyyyyyyyyyyyyy ben kendim bu türküyee beğendim vallahhhhhhhhhhhh:)
    🙂
    🙂

  41. yeşim dedi ki:

    :)ayaa ben adanalıyım ben kendim bu türküyü yada şarkıyı çok hemde çok beğendim maşallahhhhhh :):):):):):):<

  42. almina dedi ki:

    ben bu şarkıyı çooook seviyom mükkemmel.

  43. ilayda dedi ki:

    bahçesi var bağı var
    ayvası var narı var ^
    Atamızdan yadigar
    bizde ata barı var..
    ister al ister alma oy lele le yar
    alnına yazılmışım oy le le le yar.
    işte bu şarkıyı çok seviyorum
    bu şarkı Atam içindir…

  44. ayıboğan dedi ki:

    çok güzel bir şarkı sayın dinleyicile:D

  45. esmanur dedi ki:

    bence oynamasıda acyip şarkıda acayip

  46. sahime dedi ki:

    çoooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel bir site

  47. salih dedi ki:

    bencede rüçhan çok güzel bir şarkı

  48. irem dedi ki:

    ben trabzonluyum ama bu şarkının çok güzel olduğunu söyleyebilirim 🙂 🙂 🙂

  49. sude dedi ki:

    en güzel benim için çünkü ben bunu bu şarkıyla atabarı oynadım

  50. serap dedi ki:

    bence çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bir türkü

  51. berfin dedi ki:

    bence çok güzellllllll!!!!

  52. gamze dedi ki:

    ben atabarı oynarum uşaklar 1.2.3 hopa 1.2.3 hopa bahçasi var bağı var

  53. zerde dedi ki:

    genelde normal konuşurum

  54. zerde dedi ki:

    lazca konuştum bir an

  55. sinem dedi ki:

    çokkkkkk güzelll ben artvinliyim artvineee gururm duyuyorummmmmmmmmmmmm

  56. hasan dedi ki:

    biz bu artvin yöresinin kursunu görüyoruz

  57. ZEYNEP MELİKE YURTTAŞ dedi ki:

    Bence bu şarkı çoooooooook güzel.Sizde sevmelisiniz

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı