Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Burak Kut – Ver Allah



Güzellerinde güzeli
Hemde en özeli
Su dökemezler eline (Tamam tamam)
Bir cazibe bir asalet
Bir endam bir nezaket
On parmağında marifet (Tamam tamam)
Kimin kızı neyin nesi
Aşka varmıdır hevesi
Gönüllerin prensesi

Yıllar oldu yoruldum peşinde koşmaktan,
(Güzel güzel çok güzel)

Kimle nerde n’apar diye, ona buna sormaktan,
(Güzel güzel, güzel güzel, Çok güzel)

Sev bekledim yeterince gel
Bir şey olmaz gel gel
Son verelim şansa yol verelim aşka

Ver Allah onu bana ver Allah
Bak halimden anla
Hiç bir şey istemem senden başka
Susamışım aşka ne olurusun ver Allah
Günahıyla, sevabıyla



Burak Kut – Ver Allah sözleri , Burak Kut – Ver Allah şarkı sözü, Burak Kut – Ver Allah lyrics , Burak Kut – Ver Allah şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Burak Kut Olduğu Kadar Olmadı Kader

Bıraktım İnadı Olmuyor Ne Yapsam Hoşuna Gitmiyor Bana Hayran Hayran Bakardın Mesajlar Yollardın Öpücüklere Boğardın Yar Olmayınca Olmuyor Beni Ayrılığa...

Bertuğ Cemil Yandım Yandım Yandım

Sevgilim geç kaldın aşka Beni de hayata geç bıraktın Yaşayan bir ölüyüm şimdi Sensiz sessiz bu baharda Sevgilim geç kaldın...

Berfin Gürsoy Eyvallah

Ara Sıra Kullan Kalbini Durdur Egonu Harbini Bir Tek Sen iyisin Öyle Mi Kandırma Kendini Boş Lafa Kimse inanmaz Karşında...

Bizim Gönül – Dallara Karayemiş

Ah dünya ne zalımsın Su gibi geldin aktın Bazen güzel görünüp Çok canlarımı yaktın Dallara karayemiş İri yemiş kim yemiş...

Boss Dogz Saldır

Play tuşuna bas ve arkana yaslan Yine karşınızda bu uslanmaz adam Yere iner kıçınız yüksek tavandan Aç sesi biraz daha...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. yaren diyor ki:

    abi sarkiya asik oldum demin zaten dinledim simdi ezberlemek icin baktim abi super yaa ezberledim bile

  2. aslı diyor ki:

    ya zaten ben bu sarkıyı sewiyodumn da oylesine dedim
    esma sey sen kaç yasındasın ve ingilizce dinlişyommusun
    dermisin

  3. aslı diyor ki:

    cok güzelmişşş

  4. esma diyor ki:

    En sevdiğim şarkı oldu

  5. gaye diyor ki:

    burdan bütün şarkıları öğrenip söylüom mükemmel bu ya

  6. emre akyüz diyor ki:

    çok güzel bence

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı