Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Burcu Güneş – Biz Aşkı Meleklerden Çaldık



Bak yıldızlar altında gözlerimin içine
Duy rüzgarların bize anlattığı birşey var

Bir fısıltı gibi bazen o en büyük çığlıklar
Bilmezler mi gelir geçer en büyük fırtınalar

Biz aşkı meleklerden çaldık
Birbirimize sımsıkı bağlandık

Bak yıldızlar altında gözlerimin içine
Duy rüzgarların bize anlattığı birşey var

Bir fısıltı gibi bazen o en büyük çığlıklar
Bilmezler mi gelir geçer en büyük fırtınalar

Biz aşkı meleklerden çaldık
Birbirimize sımsıkı bağlandık



Burcu Güneş – Biz Aşkı Meleklerden Çaldık sözleri , Burcu Güneş – Biz Aşkı Meleklerden Çaldık şarkı sözü, Burcu Güneş – Biz Aşkı Meleklerden Çaldık lyrics , Burcu Güneş – Biz Aşkı Meleklerden Çaldık şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Xecê Herdem Çavken Kürtçe Türkçe Çeviri

Xecê Herdem Çavken Kürtçe Türkçe Çeviri Sözleri Teme teme zalime teme Seninin seninim, senin zaliminim Heyrana wan çavê teme O...

Burcu Güneş – Darmaduman

Bak etrafına bak görürsen benim kadar seven durma git, Yak bizi durma yak savur küllerimizi hatta öyle git, Unut onu...

Atakan Anıl Yazıcıoğlu Sen Dökümü

Nefes nefese kalmak kadar zor sensiz tek bir nefes almak. İçime çekemediğim her an ölüyorum. Sensizlik,sessizlik kadar boğucu. Bir bahar...

Burcu Güneş Enbe Orkestrası Ağır Yaralı

Burcu Güneş Enbe Orkestrası Ağır Yaralı Sözleri Beni ta kalbimden vurdu gidişin Bütün umutlarım ağır yaralı Aklımdan çıkmıyor veda edişin...

Burcu Güneş Birliğe Ulaş

Beri Gel, Daha Beri, Daha Beri. Bu Yol Vuruculuk Nereye Dek Böyle? Bu Hır Gür, Bu Savaş Nereye Dek? Sen...

Yener Çevik Çocuklar Çiçektir

Antalya’dan bütün dünyaya Çocuklar çiçektir, çiçekler çocuk Koparma dalında, kırma kalsın çocuk Sorsan büyüklere kalmak ister çocuk Kızma abi abla...

Burcu Güneş Konyaspor Geliyor Bak

Burcu Güneş Konyaspor Geliyor Bak Sözleri Konyaspor Geliyor Bak Yüzyıllardır kalbimiz Konyaspor da İnanırız canımız feda yolunda Hep omuz omuza...

Hakan Kılıç Salla Salla

Hakan Kılıç Salla Salla Şarkı Sözleri Salla salla ey sevgilim yanlış yerdesin. Salla salla Allah seni ıslah etsin. Salla salla...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. senanur dedi ki:

    bence harika bir şarkı ya şarkıcı olasım geldi

  2. Gizem atalay dedi ki:

    Bu siteyi cok negeniyorum ilk defaaaaaaa

  3. şeyma dedi ki:

    çok kötü iğrenç berbat

  4. Selda dedi ki:

    Tek kelimeyle süperrrrrrrre

  5. arzu dedi ki:

    gercekten burcu ablamiz cok guzel sarki yapmis bayildim her zaman dinliyorum

  6. ffhgjo dedi ki:

    Bu şarkı bana sevdiğim insanı hatırlatıyor ve bu şarkı bizim aşkımız şarkısı oldu. Onu seviyorum…♡♡♡

  7. Buket dedi ki:

    Biz Aşkı meleklerden çaldık Şarkısı süper <3

  8. Buket dedi ki:

    Bu şarkı çok güzel biz aşkı meleklerden çaldık <3

  9. serap dedi ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel çok duygulandım 😀

  10. kım dedi ki:

    süper abi ya bune şüper aşk sarkısı vallahi bayıldım be

  11. kım dedi ki:

    süper abi ya bune

  12. elif dedi ki:

    Bu sarkiya bayiliyorum ben yaaaaaa

  13. ikra akgül dedi ki:

    çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  14. eso dedi ki:

    süper bu şarkıya bayılıyorum 🙂

  15. BİLİNMEYEN dedi ki:

    Seni seviyorum Koredeki aşkım… 🙁 😉 🙂

  16. BİLİNMEYEN dedi ki:

    Ben bu şarkıyı ilk arkadaşımdan duydum. O çok güzel şarkı söylüyor . Ben bu şarkıyı dinlerken acılı günlerim aklıma geliyor. Benim arkadaşım bu şarkıyı derste hocadan izin alıpsöylüyordu derste bazı kızlar ağlıyor tabi bazen bende ağlıyorum ama bazen dinlediğimde sevdiğim kişi aklıma geliyor ama o çok uzakta Korede oturuyor ama çok yakışıklı biri. Onu çok özlüyorum… 🙂

  17. perihan dedi ki:

    harika bi şarkııı ya

  18. şeker kız dedi ki:

    Bu şarkı çok guzel bi aşk şarkısı bendn butn sewgıler için gelsn bu şarkıyı ilk aşkımm Eyüp dinleti ve bu sarki biziw şarkimiz oldu onu çokkk sewiyorum ayrıca tatlıma evren dolusu aşkımı gonderyorm onu çok opuyoruw

  19. şeker kız dedi ki:

    Şarkı süperrr bayıldım Burcu Güneş’e bayılıyorum ve çok sewiyorum şarkılarını hepsini ezbere biliyorum ayrıca Eyüp aşşkımmm seni çok sewiyorum

  20. Anonim dedi ki:

    Be çok beğendim

  21. heves dedi ki:

    bu sarki cok guzel bir arki asik olanalar icin ve sevgili olmak isteyenler icin

  22. yaren aktan dedi ki:

    ben çok beğendim bence çok güzel haklımıyım arkadaşlar sizden güzel cevaplar bekliyorum beni haklı bulanlar yorum yapsın lütfen lütfen

  23. eylül obuz dedi ki:

    ben çok beğendim bence süper beğenmeyenler utansın be harika bu şarkı yaaaaaaa

  24. doğa dedi ki:

    ya çok süper ya çok beğendim yahhu süper 🙂

  25. ayten eliyeva dedi ki:

    Bu mahni hem menali hem mentiqli hemde ki bunu oxuyan cox gozeli neyse cox terifledim mahniya qulaq asanda mentiqe baxrsuz mentiqlidi daha doqrusu mentiqi bilenler tutacaq mentiqi bilmiyenler tutmayacaq neyse saqolun bu mahnin sozlerin yazdiqviza gore okiw

  26. ayten eliyeva dedi ki:

    bu mahnidan dehsed xoduyuran xoslamaqdan elave hemde mentiqli bunu oxuyan hem gozeldi hemde mahni qeweydi

  27. ırmak dedi ki:

    gerçekten güzel bi şarkı en çok beğendiğim şarkın

  28. sevgi demir dedi ki:

    bence mükemel bir şarkı

  29. günay dedi ki:

    çok güzel bu şarkı 😀

  30. gamze dedi ki:

    çok güzel şarkı bu inamılmaz büyülü insanı ard arda katlaya anladınızmı

  31. gamze dedi ki:

    bu şarkıyı gitarla çalan varrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  32. Nazlı dedi ki:

    bence en iyi ve duygusal şarkısı aşk geçiyormuş istanbuldan diğer şarkılarında tam gücünü göstermemiş ama güzel…

  33. murat dedi ki:

    şarkıların çok güzel beyeniyorum ama oses türkiye gelmelisin seni bekliyor olacam hülya mustafa hadise şeçme sen bini seç sana hep dönecem iyi sanşlar beni seççççç!!!!

  34. rojin dedi ki:

    suppper şarkı

  35. Dilan dedi ki:

    Sınıfta kal şarkısı çok güzel birde biz aşkı meleklerden şarkısı çok güzel ama sen hepsinden daha çok güzelsin.

  36. ayca dedi ki:

    muthis ya oflaya oflaya sarkisida ck guzel

  37. funda arıkan dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bayıldım hergün dinliom amannnnnnnnnnnnnnnnn sizin dediğiniz yorumlar güzelmi hem

  38. Jenifer lopeez dedi ki:

    Bence bu şarkı süper .Muhteşem .

  39. heval dedi ki:

    süper şarkı sözleri var şarkıda gzl zaten 🙂

  40. Hadise dedi ki:

    Canım Çok Güzel Şarkıların Var Seni O Ses Türkiye’ye Bekliyorum Canım Benim Ya Senin Şarkılarına Ben Döneceğim Sende Beni Seç Lütfennn!!! Bende Seni Düellolarda Seçeceğim Sen benimsin Benim

  41. su dedi ki:

    bu müziğe baylıyorumm harikaa

  42. ayşeğl dedi ki:

    ğüzel elbiseler var ama begenmiyolar ya:)
    ivana sert seni cokkkk seviyorum ğiyimin süper
    🙂

  43. duru su dedi ki:

    yhaaa ben bu şarkıyı çok ama çok seviyorum ve herrrrrrrrrr gün bıkmaadan usanmadan dinliyorum veeeeeeeee herkese tavsiye ederim çokk güzelllllllllll

  44. rumeysa dedi ki:

    ben bunu solist olarak söylüyeceğim

  45. aleyna_67 dedi ki:

    süPeR $aRkI YhA….

  46. jastın dedi ki:

    vala süper bir şarkı sevgilimi özledim nerdeyse:P

  47. anyela dedi ki:

    ben ilk bu şarkıyı esra erolda duydum ve artık çok seviyorum

  48. kübra polat dedi ki:

    ben bu şarkıyı çok beyendim ay çak güzel şimdi bayılıcam

  49. emrecan dedi ki:

    aslında ben kübra yı seviyorum ama o beni seviyomu bilmiyorum ddd

  50. kübra dedi ki:

    bence de şeyma şarkı çok güzel sana katılıyorum

  51. Alev dedi ki:

    Ben bu şarkıyı esra erol la evlen benimlede dinledim ve bayıldım sonra da bilgisayarda dinlemeye başladı herkese dinlemelerini tavsiye ederim süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr olmuş

  52. Alev dedi ki:

    şarkı süperrrrrrrrrrrrrr ya bayıldım

  53. kübra dedi ki:

    çok güzel

  54. kübra dedi ki:

    çok güzel bir şarkı burcu güneş çok güzel bir şarkı yapmışwwww

  55. şeyhma dedi ki:

    şarkı süper bayıldım valla

  56. deniz(kız) dedi ki:

    yaa bu şarkı süper bayılıyorum her anımda söylüyorum valla hatta tuvolete bile giderken bu şarkı azımdan çıkmıyor burcu güneş ablamızıabenden teşekkürler ve saygılar ağzına sağlık burcu abla yaa o kadarki şarkıyı beğeniyorum ki nerdeyse ağzıma düşecem her sene her yıl her ay herhafta her saat her dakika her saniye bu şarkı ağzımda oynuyo sanki tekrar tekrar ağzına şağlık burcu abla

  57. dmla_justn dedi ki:

    wee cümleyi okur okumaz insan anlıyo 🙂

    • deniz(kız) dedi ki:

      gerçekten de öyle valla

    • deniz(kız) dedi ki:

      arkadaş olalım mı ne olur hepburdan görüşürüz ne olurbeni kırmada evet de ne oılur ne lur ne olur ne olur ne olur çünkü senden iyisi yok eğer sorumun cevabı evetse sana bişe daha dicem. evet dersen bu sorularımı yanıtla hayır dersen bu sorularımı yanıtlama. başlıom. 1. adın ne. 2. yaşın kaç. 3. nerelisin. 4. hangi okula gidiyosun. 5. kaıncı sınıfa gidiosun. evet sorularım bitti güle güle 😛 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  58. keça kurda dedi ki:

    law siz konuyu nerden nereye getirdiniz sizene adamın prından ama şarkı çok iyi

  59. kelebek dedi ki:

    ben şarkıyı facebookta bir kız söylerken duydum 1. şarkı çok güzel 2. kızın sesi de çok güzeldi……….

  60. eray dedi ki:

    süpeerrr

  61. merve dedi ki:

    harika yaaa (L)

  62. Melliiiisaaaaaaaaaaa dedi ki:

    biz bunu 19 mayısta solicezz ÇOOOKKK HEYCANLIYIMMMM yhhhaaaaaaaa

  63. BURCUCU dedi ki:

    burrrccuuuu 😉 sözlerne hyrnmmm

  64. serseri dedi ki:

    seni çok seviyor ve o güzel ellerinden öpüyorum iyki varsın senin gibiler olduğu sürece seni dinleyenlerin sırtı asla yere gelmez seni seven serseriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  65. kuaybe dedi ki:

    ellerinize sağlık site çok pr olmuuş

  66. kuaybe dedi ki:

    bu şarkı aşıklar,sevgilier için ama çok güzel bir şarkı yhhh

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı