15 yanıt

  1. yusuf
    02 Mart 2015

    tşk ödevime yardımcı oldu

    Cevapla

  2. leyla nur
    14 Mayıs 2012

    çok güzel

    Cevapla

  3. ÜMİT
    12 Ocak 2011

    esmerim biçim biçim ölürüm esmer için alem banadüsmandır esmer sevdidiğim için hele loy loy loy kibar yarim esmerim esmer bugün ağlamış ciğerimi dağlamıs kara kısın üstüne siyah poşi bağlamış loy hele loy loy loy kibar yarim esmerim

    Cevapla

    • Anonim
      28 Aralık 2014

      Ne demek istiyorsun şimdi

      Cevapla

  4. fatma
    08 Ocak 2011

    cok güzel yaaaaaaaaa (f:) ne gusel yazmışlar

    Cevapla

  5. bb
    10 Aralık 2010

    bence cok guzel ama 4. kıta biraz zor

    Cevapla

  6. sedef
    02 Nisan 2010

    bence süper televizyonda hep çıkması gerek

    Cevapla

    • umut ber çalışkan
      25 Mayıs 2010

      çok güzel
      herkeze tavsiyem
      herkez bunu facebook ta paylassın
      ama çok kısa
      biraz daha uzun olabilirdi

      Cevapla

  7. elif
    26 Şubat 2010

    bence çok hoş. ama biraz daha uzun olabilir

    Cevapla

    • göksu
      11 Mart 2011

      çok güzel ama biraz da ha uzun olabilirdi

      Cevapla

  8. güzel ne varsa benim
    21 Aralık 2009

    zaza güzeli süper isim bende koycaktım ama zaza güzeli koymuş sen benimsin

    Cevapla

  9. güzel ne varsa benim
    21 Aralık 2009

    zaza güzeli güzel süper kızdır zaza güzeli en güzelidir o zaman benimsin güzel kız

    Cevapla

  10. zaza güzeli
    21 Aralık 2009

    valla güzel şarkı biraz poplaşsa en güzel şarkı olur yani çok güzel ben evde poplaştırarak söylüyom güzel oluyo valla villa güzel şarkı bizim oralar yani diyarbakırlık türkü ama biz konyada hı bide bosnada

    Cevapla

  11. FreiLancéuR
    18 Haziran 2009

    hanımlar beyler, sorunu olan varsa söylesin, tartıştığınız şeylere bakınca ipe sapa gelmez şeyler olduğu açıkça görülüyor, daha vahim konular konuşmak konusunda hiç düşünme fırsatınız oldu mu?

    Cevapla

    • leyla nur
      14 Mayıs 2012

      çok güzel bu şarkı en güzel şarkı bu

      Cevapla

Bir Yanıt Bırak

 

 

 

Başa dön