Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Cem Adrian – Herkes Gider mi



Sessiz bir gece, yorgun adımlarım
Hiç haberi yok gibi, ıslak kaldırımların
Kimse görmüyor mu? Kimse duymuyor mu?
Durup önünde kalbinin, kimse durdurmuyor mu?

Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam, her şey biter mi?
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam, herkes gider mi?

Elinde cennetin kayıp haritası
Kalbinde hazineler, yüzünde anahtarı
Kimse görmüyor, kimse bilmiyor
Ve sen hâlâ üşüyorsun..

Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam, her şey biter mi?
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam, herkes gider mi?

Hâlâ yalnız mısın?
Sadece özgür.
Peki mutsuz?
Sadece alışmış.
Peki ya aşık?
Sadece eksik.

Peki ya sen?
Hâlâ bekliyor musun?
Beklemek, şimdi hiç duymayan birine,
Dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız.
Peki ya umut?
Umut, şimdi hiç görmeyen birine,
Gökkuşağını anlatmak kadar zor ve imkansız.

Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam

Yağmur diner mi? Yağmur diner mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam
Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam
Yağmur diner mi? Yağmur diner mi?
Söyle bana küçük adam, söyle bana küçük adam



Cem Adrian – Herkes Gider mi sözleri , Cem Adrian – Herkes Gider mi şarkı sözü, Cem Adrian – Herkes Gider mi lyrics , Cem Adrian – Herkes Gider mi şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Çelik – Nereye Kadar

Ayrılalı çok oldu, Ağladın mı benim kadar? Çaresizce dolaştın mı, Benim kadar? Sözlerin bir içim su, Susunca çöle döndüm Gözlerin...

Cengiz İmren – Düşler Sokağı

Ben kuşlardan da küçüktüm, bir gece vaktiydi Aşk tuttu elimden benim Geçtim düşler sokağından, bir gece vaktiydi Ceplerimde hacı yatmazlar...

Can Gox – Sadece Senin Olmak İstedim

Sana olan aşkım hep akan bir su Sen de benim gibi misin söyle Aklımda senden başka Hiçbir şey yok bugünlerde...

Can Meter – Genetik Vaka

Sanma kalp atışım sürer Bedenim ağır ağır çeker gider Hiç durma çektiğim yeter Taptığın dev aynanda Elbet doğruyu söyler Geçmişi...

Çağan Şengül ft Uğur Özdemir – Her Aşk Yara Açar

Söz: Uğur Özdemir Müzik: Çağan Şengül Mix,Mastering ve Aranje: Vedat Özkaya Yanlız kaldım bir başıma Seni öptüğüm salıncakta Sallanıyorum dar...

Can Ozan feat. Deniz Tekin – Transatlantik

bir yolculuk iki deli transatlantik bir gemi kim kimi önce öldürürse, o karşıya geçmeli iki güneş sistemi transgalaktik bir delik...

Can Ozan feat. Deniz Tekin – Yeniden Doğarsa

Sana söyledim güneş bi gün yeniden doğarsa Sana söylerim ama benden bekleme Ölmedim ama biraz daha yakınım boşluğa Ölmedim ama...

Can YÜCE – LİMAN

Nice gemiler kalktı bu LİMAN’dan O gemiler de ben bir kaptan Dalgalar vururdu bir yandan Kopardı martılar hayattan… Nice gemiler...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. aytil dedi ki:

    Bu şarkıyı ilk duyduğumda ağlamıştım şuanda da ağlıyorum zaten

  2. deniz dedi ki:

    muhtesemmmmmmmmmmmmmm

  3. sena ak dedi ki:

    buu şarkı çok güze yaaaaaaaaaaa

  4. ada dedi ki:

    ozurdilerim yanlish yazdim 16 yashindayim

  5. ada dedi ki:

    merheba gocuklar ben bu sharkiyi gok sevyorum 16 yashindayim ve bi turkiyely arkadashim olmasini gok istiyorum aslan austuralyada dogdum 6 yashima kadar istanbulda yashadim ve shimdi iranda tabrizde yashyorum biliyorum shimdi koto dushunu yosunuz ama masumja diyebilirim ki benim kotu bi niyetim yok sadeje bi turkiyeli bi arkadashm olsun istiyoru

  6. ve_gitti dedi ki:

    Cok güzel bi şarkı otup aglıyom suan benii anlatyoo :'(

  7. şennur ay dedi ki:

    süper yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı