Şarkı, sözleri,  şarkı sözü, türkçe şarkı , yabancı şarkı sözleri, yerli şarkı sözleri, lyrics

Davut Güloğlu – Katula Katula



Davut Güloğlu – Katula Katula

Güleyirum haline katula katula
Bi sözü geçiremedun karuna
Daha niye vermedun ağızının payını
Vermeyisu

Ula ula ula ula
Sen bir kalori bile etmeyusun
Ula ula ula
Bu alemin lıght erkeğusun

Ne oldu sana
Ne oldu böyle
Nerde o eski taş fırın erkeği
Bir anda oldu lıght erkeği



Davut Güloğlu – Katula Katula sözleri , Davut Güloğlu – Katula Katula şarkı sözü, Davut Güloğlu – Katula Katula lyrics , Davut Güloğlu – Katula Katula şarkı sözleri

Benzer Konular

Davut Güloğlu Emine

Davut Güloğlu Emine Şarkı Sözleri Güneş olur yeni güne sevdalık kapısından Güneş olur yeni güne sevdalık kapısından Bir göz aldı...

Davut Güloğlu Alayını Sallıyorum

Davut Güloğlu Alayını Sallıyorum Şarkı Sözleri Tutsağın oldum, esirin Güle karşı diken kesildim Sana ait değilim amma Sen hepten kendini...

Davut Güloğlu Hala Çocuksun

Davut Güloğlu Hala Çocuksun Şarkı Sözleri Ne halimden anlıyorsun Ne de dilimden Şansını fazla zorluyorsun Kaderini de kaderini de Ne...

Davut Güloğlu Sana Sana

Davut Güloğlu Sana Sana Şarkı Sözleri Sevene sevmeyene eyvallah Nazım geçer biraz hatır bilene Dost değil düşman ne çok maşallah...

Düzgün Ok Sevdam Dağlarda

Düzgün Ok Sevdam Dağlarda şarkı sözleri Sabret gönül sabreyle Bu senede geçsin böyle Bekledim yar gelmedi Yüreğim pare pare Sevdam...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. umut diyor ki:

    davut abi senin şarkın katula katulayı çok seviyorum çünkü hem ana sınıfı şarkım hem de 23 nisanda oynadık bu şarkıyı çok ezberlemek istiyom bu şarkıyı dinlemedende duramıyom. senden güzel cevap bekliyorum :)…

  2. güler diyor ki:

    davut abi katula katula şarkını çokkkkkkk beğeniyorummmmmmmm.çünkü çok güzel .ayrıca nerede oturduğunu bilsem seni tebrik etmeye gelicem.bi de bütün dünya seni çokkkkkkkkkkk seviyooooooorrrrr unutma olur mu?????cevabını bekliyoruzzzzzzzzzz

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı