48 yanıt

  1. ufuk
    19 Ocak 2014

    Sürekli dinlegim çok sevdiğim bi şarkı

    Cevapla

  2. şeyda
    09 Mayıs 2013

    ıyyyyyy iğrenç

    Cevapla

  3. arife
    02 Nisan 2013

    çok qüzellll.:)

    Cevapla

  4. Jale
    18 Şubat 2013

    hey hey guzeel

    Cevapla

  5. tanju alper
    03 Ocak 2013

    vayyyyyy çok güzel baıldımm

    Cevapla

  6. tanju
    03 Ocak 2013

    çok güzell

    Cevapla

  7. yeşim bakış
    09 Kasım 2012

    bu müzik tek kelimeyle harika işte (AŞK)dediğiniz şey budur

    Cevapla

  8. yeşim bakış
    09 Kasım 2012

    oğlum bak git

    Cevapla

  9. tubacık.
    28 Eylül 2012

    bizim şarkimiz lan :) çok güzel ama

    Cevapla

  10. Didem
    22 Haziran 2012

    Evet haklisiniz

    Cevapla

  11. faruk
    16 Haziran 2012

    fatih erkoç sanırım onun sesine benziyor..

    Cevapla

  12. aleyna
    12 Mart 2012

    çok hoşuma gidiyo bu adamın şarkıları Doğan Eray Korucu

    Cevapla

  13. kral
    22 Ocak 2012

    beyler söyleyenin adıne acil pls

    Cevapla

  14. söyleyenin ismmi ne beyler acil sölyleyin yardım pls
    22 Ocak 2012

    kral

    Cevapla

  15. aylin
    12 Aralık 2011

    o ayaktakının caldıgı yan flüt soran arkadas

    Cevapla

  16. emjne
    06 Eylül 2011

    bu sarkı resmen bnj bndn alıorr :(( bjtjrjor benj

    Cevapla

  17. krlfrkn
    02 Temmuz 2011

    ayaktaki olanın çaldığı nedir?

    Cevapla

  18. speedcoiffeur
    13 Mayıs 2011

    Kımın soyledıgını neden yazmıyorsunuzz ya yazın ya da sıteyı kapatın

    Cevapla

  19. speedcoiffeur
    13 Mayıs 2011

    Kım soyluyor bu sarkıyı geyık yapmadan yazın

    Cevapla

    • ölümüne cimbom
      27 Aralık 2011

      bu nu soyleyen geyiiiiik

      Cevapla

  20. sErSeRi AçIk
    15 Kasım 2010

    sevipte doyamayanlara gitsin bu şarka

    Cevapla

  21. tutamadım
    11 Eylül 2010

    harika bi şarkı bee. seste mükemmel

    Cevapla

  22. gönül
    03 Eylül 2010

    naimim bu sana gelsin .tutamadım ellerin yagmuru olsun
    sarıpta doyamadım
    opemedım gul tenın baharın olsun
    sevıpte kanamadım …
    sen gitsende , beni unutsanda ben seni hiç unutmayacağım . ben seni sevdim ömrümm :((

    Cevapla

    • cense
      21 Temmuz 2011

      hıhı evet ya süper

      Cevapla

  23. cnsu
    02 Mayıs 2010

    aglattı yıne benı :'(((((

    Cevapla

  24. enes
    28 Şubat 2010

    öpemedim,gül tenin baharın olsun nazlım..sevipte kanamdım,sarıpta doyamadım….(YORUM YOK)

    Cevapla

    • barbaroz gamze
      25 Kasım 2010

      üstüme düşmez ama kim bu nazlın acaba sorabilirmiyim

      Cevapla

  25. PesiMisT
    12 Aralık 2009

    teq kelimele hariqha süperr yhaa :) bnle asqımın sarqısı bu o yüsden bnm için çoq daa anlamlı xD ins böle dwm edceq sni sewiorm bitanem!! <3 TANERİM <3

    Cevapla

  26. choséN
    04 Aralık 2009

    Hayır Dostum iyi Dinlé Yağmurun Olsun diyor. :)

    Cevapla

  27. merve
    04 Ekim 2009

    4 kasım eşimin dogum günü 14 kasım nikah tarihimiz 17 kasım benim dogum günüm ve 22 kasım düğün tarihimiz. bize göre kasımda aşk başkadır.sarkı mükemmel.ben ezel ve esmerin olduu klibi izledim harikaydı.dedim ya 4 kasım eşimin dogum gün ve bu da 4 kasımda eklenmiş bugün de 4 ekim.eşim şu an asker 1 ay sonra bugün onun yanındayım inş iyiki dogmuşsun bi tanem seni iyiki tanımışım seni seviyorum. eşin MERVE

    Cevapla

    • ramazan34
      03 Nisan 2013

      hayatın mutlulukları sen ve değerli eşinle olmasını temenni ederim

      Cevapla

  28. tuba
    22 Temmuz 2009

    hayatımda dinlediğim en muhteşem şarkı tekrar tekrar dinliyorum

    Cevapla

  29. ceylan
    06 Temmuz 2009

    bence bu şarkı süper herkez 1 defa dinlese bile benim gibi hem sever hemde böyle güzel bir dizi başladı ve şarkısı güzel olduğu için herkes bayılır
    ben çok beyendim
    bunu
    kimse bu kadar güzel şarkı ve dizi yapamazdı
    zaten
    bu tamamen güzel bir fim
    iyi günler

    Cevapla

  30. NESLİHAN
    14 Haziran 2009

    BEĞENMEYEN İÇİNDE TUTSA DAHA İYİ OLUR ŞARKI GÜZEL AMA BEENMEYEN VAR ARAMIZDA BEĞENMEYENLER KENDİLERİNE Bİ BAKSINLAR :D:D

    Cevapla

    • memet
      08 Temmuz 2009

      bencede çok haklısın bu sarkıyı begenmeyen utansın bırak boşver :)bu sarkı senin gönlünün derinliklerinden bi şeyler mi getiriyo acaba onun içinmi bu kadar cok seviyorsunuz:)

      Cevapla

    • aziz
      14 Ağustos 2009

      Ben BU Şarkının Video’sunu İndirdim Çok Güzel Tek Kelimeyle Harika Begenmeyen Varsa Demekki Müzik Anlayışı Hiç Yokmuş Bi De Bunu Kim Söylüyo Bilen Varmı Varsa Bi Zahmet MSJ Atsın OKE..

      Cevapla

    • zehra
      24 Mayıs 2011

      bende katılıyorum

      Cevapla

  31. melis kalkan
    12 Haziran 2009

    bunu söyleyen kişi=bolahenk

    Cevapla

  32. seda
    10 Mayıs 2009

    tek kelimyle mkmml bı sarkıııı …………..:)

    Cevapla

  33. yonisss
    14 Nisan 2009

    HİÇ BEĞENMEDİMMMMMMMMMM

    Cevapla

  34. SERAP
    13 Nisan 2009

    MÜKEMMEL YA KİM SÖYLÜYO BUNU BİLEN VAR MI ARKADAŞLAR???

    Cevapla

  35. selin
    08 Nisan 2009

    çok beğendim

    Cevapla

  36. dila
    23 Mart 2009

    çok güzel bir şarkı süper!!!…

    Cevapla

  37. dila
    23 Mart 2009

    çok güzel bir şarkı süper !!!!!!!!!!!!!!

    Cevapla

  38. mirenda
    18 Şubat 2009

    super bır sarkı bayılıorum bu sarkıya tekrar tekrar dınlıorum

    Cevapla

  39. adile
    02 Aralık 2008

    ben bu şarkıyı çok beyeniyorum dinlerken tüylerim diken diken oluyo bu şarkı süper

    Cevapla

  40. emre1
    26 Kasım 2008

    sarki cok guselde arkadasım kelımelerde yanlıslık var yağmuru deil yağmur

    bide
    bir canım var al oda senın olsun da oda kelımesı fazla

    Cevapla

  41. defne
    21 Kasım 2008

    çok qüsel bi şarkı:)

    Cevapla

Bir Yanıt Bırak

 

 

 

Başa dön