Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Doktorlar Dizisi Seni Kalbimden Atmak Mı



Doktorlar Dizisinde çalan Seni Kalbimden Atmak Mı şarkısının sözleri

Bu hayatta başımıza gelen her şey

Ne verdiğin ne aldığın

Bizi birbirimizden ayıran tek şey

Kime nasıl inandığın

Seni kalbimden atmak mı?

Seni kalbimden atmak mı

Yok yok yok yok

Seni kalbimden atmak mı

Seni gönlümden atmak mı yook

Sana sevgim kendimden çok



Doktorlar Dizisi Seni Kalbimden Atmak Mı sözleri , Doktorlar Dizisi Seni Kalbimden Atmak Mı şarkı sözü, Doktorlar Dizisi Seni Kalbimden Atmak Mı lyrics , Doktorlar Dizisi Seni Kalbimden Atmak Mı şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Dolu Kadehi Ters Tut – Belki

Duygusal bir adam olamadım hiç bir zaman Derdini anlatan ya da hislerini paylaşan Sahiden bu yaptığın iş değil Kalbine biraz...

Deniz Elitaş – Kilit Vurdun Yüreğime

Bir Off Çektim Dağlar Göçtü Gönlüm Artık Senden Geçti Yar.. Yakamozlar Gözlerimde Ağlar Durur Kan içinde Yar.. Oy ben Ne...

Duygu Köseoğlu – Dislike Attım

Susar mısın dislike attım Hayır hayır hayır kalp attım Belki de dönüp bir daha baktım Sonra sonra sonra bir kalp...

Despacito – Luis Fonsi / Türkçe Versiyonu ( Cover by Efe Burak )

Evet, Uzun zamandır seni arıyordum ben. Bugün senle dans etmem gerek. Gördüm, bakışın beni kendine çekti ve bana gittiğim yolu...

Deniz Tekin – İzmirde Bir Gün Batımı

Başka bir şehri istemem artık Gönlümün güneşi sensin İzmirim Kordonun büyüsüne yedi düvel aşık Gözümün bebeği, canım İzmirim İzmir’de bir...

DOĞAN NURLU – YAŞAMADIM SAY

Şaşıran gözlerle bakma hiç bana Hayat kavgasını aşamadım say Evet ayaktayım ölmedim amma Senden sonrasını yaşamadım say Unuttum gülmenin rengi...

Deniz Tekin – Baktın Olmuyo (ft. Can Ozan)

Dünyanın en güzel yeri Senin yanın evet ama Gelmek yasaktır bana Sen dünyanın bi ucunda Ben ellerim avucumda Kaldım bu...

Daniska – Bir İçim Su

Çuça cicoz Zamkinos jojo kokoroz Apiko saloz Abandone zip şaşkoloz Frigo takoz Aşıramento katmerdikoz Anzorot kokoz Alarga lan degaj takyanoz...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. ceren dedi ki:

    film okadar güzelki sabah 11:00 dan başlayıp bitene kadar izliyorum hemen hemen 03:30 saat sürüyo ama değer

  2. çiçekli dedi ki:

    süper süper go hadi ya çok sinir oluorm yayınlayın ltf yani yeter bukadar:(:(:(:(:(

  3. sevgi dedi ki:

    çok beğendim doktorlarıda izliyommmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. beyin cerrahı esma dedi ki:

    arkadaşlar size katılıyorum bende 4 yaşımdan beri beyin cerrahı olmak istiyorum doktorlar dizisinide gerçekten çççççççççççççççççoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum inşallah tekrar yayına koyarlar

  5. casper dedi ki:

    bu şarkı mükemmel bayılıyorum çok güzel söylüo elif turanda bayılıyorum çok güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllll!!!
    doktorlar dizisinede çok yakışıodu bu şarkı

  6. hzll dedi ki:

    ya pff nie yok bu dizi bayılazam bugunde olmaassa izlemicvem anasını satıyım

  7. merve dedi ki:

    ya yalvarıyorum doktorları cokkkkkkkkkkk seviyorum ne olur yayınlayın doktorları bir tek dizim vardı onuda elmden aldınız zamanı belli degil onu dort gozle bekliyorum rsmen yalvarıyorum doktorları yayınlayın benden başka kimse doktorları bu ka , dar cok sevemez beklenmedik suprizleri sevmiyorum elala levent birleşşin

  8. asabi dedi ki:

    doktorları çook seviyorum lütfen verin artık şu diziyi

  9. asbi dedi ki:

    doktrları çok seviyorum ama beni çok üzüyor sürekli istenmeyen süprizler yapıp bir türlü yayınlanmıyor saatini gününü dört gözle bekliyorum tam başladı derken birde bakıyorum yerine başka şeyler var böyle giderse bu diziyi seyretmekten vazgeçicam protesto amaçlı başladığı günden beri hiç kaçırmadan izliyorum hatta evde tartışma sebebi oluyor benim fanatikliğim kesintisiz seyretmek istiyorum by

  10. aslı dedi ki:

    yaaaaaaaaaaaaaa offf yeter artık doktorları verin yaaa off yeterrrr

  11. aslı dedi ki:

    yaa artıkkk resmen yalvarıyorum size yaaa offf yane offf doktorlarıı nie vermiyosunuz yaa nie o yemekteyiz denen saçmalığıı veriyosdunuz doktorları vermiyosunuzz yaaa bu nasıı bişidir yaaaa valla bıktım ben artıkkk haaaaaa doktorları verin artıkk yaa her haftaa acaba var mı yok mu die akşamı beklemekten sıkıldım yaneee yaaa offf yeter artık anlıyomusunuz yeterrr yeterr yeter

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı