Enbe Orkestrası & Altan Çetin – Martılar



Ne dediysem bir bir hepsi çıktılar
Üzerimden güldü geçti martılar
Bu aşk böyle yürümez sandım, içime kapandım
Soğudum, soğudum, soğudum, ısıttı şarkılar

Oldum olası sevmez kalbim matemi
Hiç gerek yok suç sende mi, ben de mi
Bu aşk böyle yürümez sandım, içime kapandım
Sevmenin adaleti yokmuş anladım

Gelme istemezsen
Yorgun düştüm yüreğim sana kırgın
İnandır bu son olmayacaksa
Gelme istemem

Ne dediysem bir bir hepsi çıktılar
Üzerimden güldü geçti martılar
Bu aşk böyle yürümez sandım, içime kapandım
Soğudum, soğudum, soğudum, ısıttı şarkılar

Oldum olası sevmez kalbim matemi
Hiç gerek yok suç sende mi, ben de mi
Gözlerinden güneş çaldım, hep sana uyandım
Sevmenin asaleti buymuş anladım

Gelme istemezsen
Yorgun düştüm yüreğim sana kırgın
İnandır bu son olmayacaksa
Gelme istemem

Gelme istemezsen
Yorgun düştüm yüreğim sana kırgın
İnandır bu son olmayacaksa
Gelme istemem




Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Enbe Orkestrası & Altan Çetin – Martılar sözleri , Enbe Orkestrası & Altan Çetin – Martılar şarkı sözü, Enbe Orkestrası & Altan Çetin – Martılar lyrics , Enbe Orkestrası & Altan Çetin – Martılar şarkı sözleri
Eklenme Tarihi: 20 Haziran 2009

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Enbe Orkestrası & Altan Çetin – Martılar (38 Yorum)

  1. ŞARKININ REMİX İ DAHA HARİKA TAVSİYE EDERİM ARKADAŞLAR GERÇEKTEN ÇOK MASUM SÖZLER HAYAT VE AŞK DA BU KADAR MASUM OLSA KEŞKE :)))

  2. o kadar güzel bir şarkıki dinlediğimde kendimi kaybediyorum benim hiç sevgilim olmadı ve bu şarkının sözleri beniçok etkiliyo.ALTAN ÇETİNE BAŞARILAR BÖYLE ŞARKILAR YAZMAYA DEVAM ETSİN BENCE))*

  3. bu şarkı çook güzel hergünde dinliyorum ablamlar sevmiyolar onların yüzünden fazla açamıyorum ama şimdi laptop bende dinliyorum yani kısaca harikaaaaaaa =))))

  4. şarkı çok hemd nakaraı süpe ama yanlız ses olmaış amaşark sözeriçok gsl işte dediğim gibi ses uymamış

  5. Ne dediysem bir bir hepsi çıktılar
    Üzerimden güldü geçti martılar
    Bu aşk böyle yürümez sandım, içime kapandım
    Soğudum, soğudum, soğudum, ısıttı şarkılar

    Bir besteci ve söz yazarı olarak. Bu şarkının sözlerini çok sıradan buldum.

    Ne dediysem bir bir hepsi çıktılar ( ne dediysem bir bir çıktılar diyor) (söylediklerim birer birer çıktılar) bir bir diye yazılırsa absürt olur.

    ikincisi.

    soğudum ,soğudum,soğudum ısıttı şarkılar.
    soğudum kelimesi üst üste ve peş peşe aynı satırda bu kadar kullanılırmı yahu bunu amatör besteciler yapmaz.
    bu şarkı şu amaçla yapılmış şarkı yapalım piyasaya sürelim. Bunun başka bi açıklaması olamaz. Şarkıda yaşanmışlık olmalı ama bunda kuru laf kalabalığı var ve bu şarkının sözleri bayacak kadar uzun. Ama öğrenecekler amatör bestecileri takip etin şu profosyonelim diye gezinenler ozaman kaliteli şarkılar yapacaklarına inanıyorum.. Eleştirim müzikaldir… Kesinlikle art niyetli değildir. İyi olana iyi deriz kötü olanada kötü deriz. Şahsım adıma beğenmedim..

  6. ben bu şarkıya hayranım habire dinliyorum çokkkkkkkkkkkkkkk güzel bir şarkı süper ve süper otesi

  7. ben bu şarkıya ne diyim bilmiyorum adam zaten harika ordaki kız ve erkegi taktir ediyorum bayıldım nde olsa romantigim bende o igren diyen lerde af edersiniz hal yerler

  8. ben buşarkıya bayılıyorum harika süper abimde bayılıyo bu şarkıya ben ce çok harika dehşet bi sarkı

  9. Bende çok seviyorum şarkıyı. Fakat bakıyorumda yorumların hepsi bayanlara ait kendimi kötü hissettim bir rkek olarak bu yorumu yazarken :) acaba klipteki Yakışıklı içinmi yoksa şarkı sözleri içinmi yorumlar yapılmış muamma.)

  10. BEn Bu Şarkıyı Çok SEeviyorum GErçekten çok güzel ADam dA YAkışıklı Hayranıyım onun Yhaaa Çok Güzel SEsi WAr

  11. şarkı çok hoş söyleyen kroya benziyo ama yinede sesi güzel tbrk.klipte oynayanın ismini bilmiyorum ama ben ilhan m.o.ŞEBNEM

  12. ya şarkı süper olmuş sürekli dinliyorum ayrıca klipteki erkek çok yakışıklı adını bilen varsa yazsın lütfen çok sevinirim???????????

  13. ya gerçekten çok güzel önceden hiç şarkının tamamını dinlemediğim için hep değiştirirdim sonra bi gün dinilym dedimm bi dahada bırakamadımm acayip güzelll

  14. bu sarkı gerçekten çok anlamlı …

    klibibde çok güzel yaa orda ki erkek çok yaskısklı kı zda çok güzel

    :):)

  15. çooook hoşş şimdiye kadar dinlediğim şarkılarr gibii buda hoşş enbe orkestrasıdaa çok hoş çalıyorr bayıldımm hep böyle güzell şarkılarr çıksın yaa nedirr önne gelen sanatııı oluyorr

  16. bence şarkının sözleri çok gzl müziğide gzl dinlenio yani.bu devirde deli kızında dediği gibi kaliteli şarkı dinlemek çok zor.başarılarınızın devamıın dilerim.[ayrıca altan çetin çok fena bi adam.çok yakışıklı..]

  17. sözler harika müzik harikaaa daha ne olsunnn başarılarınızn dewamını dilerim böle kaliteli şarkılar dinlemek istiyorz hepp:)