Erdal Guney – Saklimdasin



Erdal Guney – Saklimdasin

Yürüyorum ey yar insanların arasında
Kimi yorgun kimi dökük kanar sabır yarasında
Ozlüyorum seni zamanla barışamadım
Geçip gidiyor ömrüm günlere doyamadm

Ucum yok bucağım yok
Saklımdasın ey yar haberin yok
Yıllar geçti sönmedi ateş
Yanıyorum ey yar haberin yok

Uşüyorum ey yar yangınların ortasında
Yürek kırgın yürek talan kanar sevda yarasında
Kahırlı yılları çizdin alnıma
Dost eyledin beni göçüp giden kuşlara




Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Erdal Guney – Saklimdasin sözleri , Erdal Guney – Saklimdasin şarkı sözü, Erdal Guney – Saklimdasin lyrics , Erdal Guney – Saklimdasin şarkı sözleri
Eklenme Tarihi: 30 Ağustos 2007

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Erdal Guney – Saklimdasin (75 Yorum)

  1. tam 11 sene oldu vazgeçemedim içime dert oldu geçen hafta salı günü bana dinletti ağlayasım geldi kendimi zor tuttum geziye çıktık ben 2 abim o ve Teyzem dereden taşların üzerinden geçerken ısrar ettim ellerini tuttum sıkı sıkı tuttu hala o eski sıcaklığı hissettim ne diyeyim içim yanıyo….

  2. dünyada en çok sevdiğim şarkı bu

    öyle güzel bir şarkı kı ne zaman dinlediğimde ağlıyorum

  3. Çok güzel ve etkıleyıcı hem sözler ve hemde ses olarak fark yaratmıssınız.Anlatılmayanları anlatmıssın teşekürler….

  4. hani vardırya ağlarsın üzülürsün ağlamak istersin. ama o hep yanında ağlama diyor . hissttiklerin duyguların hepsi yıkılmış.bu şarkı süper diyorumya senden sakladıklarım kayboluşup hep sen varsın yanımda ama sen varsın korkmuyorum hissttiklerimde duygularımda sen varsın süper süper süper…

  5. çooook güzel.söyleyenin ağzına sağlık,müzik dersinde bu müziği söylemeyi düşünüyorum

  6. Çok güzel bir şarkı ben bu şarkıya aşıım.
    Bence çok güzel bir şarkı ama sizleri bilmem dinlemenizi tavsiye ederim.

  7. saaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaa bbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaayyyyııııııllllllııyyooorrrrruuuummmmmmmmm

  8. gazel menderesss yazan slk menderes evli sana hiç yüz verirmi? ama saklımdasın müziğini bitiyorummmmmmmmmm sana bayılıyorummmmmmm mahirrr

  9. seeeeeeeeeniiiiiiiiiii çoooooooooookkkkkkkkk seviyorummmmmm menderesssss bu şarkı kadar güzel şarkı duymadımmmmmmmm

  10. menderes ve leyla cok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  11. ben buranın yabancısıyım taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ırak tan yazıyorum yemin şarkı sözleri çok güzel bravooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ben en çok menderes ve leyleyı seviyorum

  12. dizi şarkıları çok güzel ama o asuman cihan ve yeşim diziyi bozuyor.nefret ediyorum onlardan boz gun kurtlar gibi ortalıkta yem arıyorlar.arz ederim…

  13. süperya bayıldım yemin dizisi cok güzel keşke final olmasaydı menderes cak yakışıklı onu cok seviyorum en güzel söz müziği aklımdasın cok güzel hergün diliyorum

  14. süperrrrrrrrrrrrrrrrrr mahir aşkımmmmmmmmmmmmmm seniiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

    • bence harika birrrrrrrrr şarkı insanın resmen ruhunu dinlendiriyor benim en sevdiğim şarkılardan biri bu şarkıyı yazan adama ömür boyu başarılar diliyorum

  15. yorumu yazarkenadını cihan yazmışın o yorumu yazan şahıs sana şunu söylicektim diyosun ki cihan leylayı menderesten çok seviyo diyosun yalan atma bir kere cihanda babası gibi aklı hastası leylayı çok sevse onu dizinin 53. bölümde evde rehin alırmı bir kere menderes leylayı ondan daha çok seviyo ve ayrıca cihandanda çok ama ççoooooooooooooooooooooooooooooooooook yakışıklı canım bir tavsiyem olsun sana cihana iyi diyosun onun yanından iyilik geçmez canım sana abla tevsiyesi

  16. aşkıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııım menderesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim sana ağşığım çoooooooooooooooooook yakışıklısın ya ooof seni seviyorum serhan yorumlarım yazmakla bitmeyecek bu gidişle kendimi durdurayım bari ama seni seviyorum ya çok aşkım sadece benim aşkım hayranların olailir ama sana kimse hastayım demesin ben seni seviyorumm mmmmm aşkımsın benimsin öpüyorum

  17. burda bir kız menderese hastayım demiş bak arkadaşım sen kime hastasın be menderes kim sen kim hiç olmazsa benim onunla resimim var kusura bakma tamammı ama hastayım deme yani seviyorum de okadar ne yani kaç tane yorum yazdım isterse 50 tane yazarım onu ben seviyorum hiç aklımdan çıkmıyor tamammı adın herneyse bilmiyorum ama ismimi leyla ve menderes yazmışsın işte o yorumu yazdın diye çok kızdım sen mederese hasta olamazsın o nu ben seviyorum tamamı

  18. bu yazdığım mesajları oku seni seviyorum birlikte çektirdiğimmiz resimi hala saklıyorum serhan çerçevelettirdim seni istanblda gördüğümde çektirmiştik serhan çok yakışıklıydın aşkım çoooooooooooook seni seviyorum ve yemin ederim ki hala saklıyorum serhan seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum aşkıııııııııııııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  19. aşkım çok yakışıklısın yeminde bu şarkı çalıyo valla insanı başka yerlere taşıyo ya hele menderes yani serhan yavaş çok yakışıklı leyla ile mederesin şarkısı bu çok güzel ya menderes hele çok yakışıklısın aşkımsın işte seni seviyorum senin için ölürüm beeeeeeeeeee i love you 39 yaşında olmana rağmen bu ne yakışıklılık yaaaaaaaaaaaa offfffffff offffff aşkımsın serhan seni seviyorum gazel ve serhan…

  20. seni seviyorum serhan yavaş seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ya allah seni özene bezene yatratmış aşkımsın işte serhan aşkımsın hep aklımdasın aşkııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııım

  21. Gerçekten çok güzel bir şarkı tek kelimeyle mükemmel yemin diziside çok güzel böyle bir diziye böyle bir şarkı yakışır zaten yazarınada da çok teşekkür ederim…. Çünkü çok güzel bir performan sergilemiş eminim başaka insanlarda bu şarkıyı benim kadar beğenmişlerdir zaten bundan şüphe duyulması bile çok mantıksız buluyorum gerçekten tek kelimeyle süper bunun tek anlamı bu olabilir…..

  22. ben hiç kaçırmıyorum onarın aşkları süperrrrrr ben menderese hastayım
    yakışıklı çokkkkkkkkkk