Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Eylem Aktaş – Söyleyemedim



Düşlerde sevdim seni söyleyemedim

Sessiz öptüm nefesini söyleyemedim

Sana ben şiirler sözler büyüttüm

Sana ben baharlar yazlar büyüttüm

Sana ben hummalı gizler büyüttüm

Söyleyemedim

Şarkılar yazdım sana okuyamadım

Hep yanımdaydın oysa dokunamadım

Sana ben hayaller düşler büyüttüm

Sana ben gözümde yaşlar büyüttüm

Sana ben hummalı aşklar büyüttüm

Söyleyemedim



Eylem Aktaş – Söyleyemedim sözleri , Eylem Aktaş – Söyleyemedim şarkı sözü, Eylem Aktaş – Söyleyemedim lyrics , Eylem Aktaş – Söyleyemedim şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Emre Nalbantoğlu – Oyna Dede

Havaya zehri saldılar Yalanı kılıfa gömdüler Düdüğü baştan çaldılar Oyna dede oyna Havada uçan kuş misali Yoluna düşen puşt misali...

Eda Baba – Aç Zülfünü

aç zülfünü gözlerini göreyim gözlerin içi güler mi göreyim tut elimi bakalım yan yana yürüyelim yanaklarındaki kırmızıyı seveyim böyle de...

Ece Toprak ft. Sinan Özen – Öpsene Beni

Söz: Hakkı Yalçın Müzik: Metin Özülkü Aranje: Ece Toprak Paydos zili çalıyor bak Bitti masal bitti bu aşk al götür...

Elvan Günaydın – İlk Pazar

Savunmamın izahı yok Tamam suçum çok ama Pişmanlığım da çok O kalbini sattım bir öfkeye Gurur murur gibi basit bi...

Emrah Alsan – İstanbul

İstanbul Kaç zaman geçti, gittin yar üzerinden Bir vefasızlık değil de söyle nedir bu? Yastığımda hala durur teninin kokusu Yıkadım,...

Ezhel – Bu Kız Benim İmkansızım

Ezhel Bu Kız Benim İmkansızım Sözleri Dedim ki bu kız kaçmaz Gördüğüm anda onu dedim ‘kaçmaz !’ Mantığım duygularıma der...

Erkut Taçkın – Sevmek İstiyorum

Sevmek İstiyorum nereden geliyorum? nereye gidiyorum? neredeyim ben? bilmek istiyorum sevgiyi arıyorum güzele tapıyorum insan mıyım ben? bilmek istiyorum acılar...

#7YÜZ Ezhel – Derdim Neydi, Derdinden Başka

#7YÜZ / Ezhel Derdim neydi, derdinden başka Dedim ki bu kız kaçmaz Gördüğüm anda onu dedim ‘kaçmaz !’ Mantığım duygularıma...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Gizemli Hayat dedi ki:

    Neden hep mutluyken bir anda mutsuzluk kapini vuruyor. Sadece askmi boyle?yoksa diger mutluluklardami?(

  2. kainat dedi ki:

    şarkıyı beyendim çooooooook süper bi şarkı

  3. gizemli kız dedi ki:

    Çok güzel bir şarkı bunu yazarı tebrik ediyorum.insan dinledikçe hüzünleniyor.

  4. elo dedi ki:

    bu şarkı insanı kendinden geçiriyor. ooffff.

  5. ayşegül dedi ki:

    Bu şarkıyı dinleyince sevdiğim kişi yanımdaymış gibi hissediyorum evet sevdiğim biri var ama o irem diye bir kızı seviyo ve çıkıyo ne zaman görsem o kızın yanında şimdi bu sözüm ona;
    Ben seni canımdan çok sevdim söyleyemedim
    Hep seni görmek istedim söyleyemedim
    Geceleri yattığımda seni düşündüm söyleyemedim
    Seni düşündüm ve ağladım söyleyemedim
    Ve daha bitmedi;
    Aşkımız bir sırdı itin biri ısırdı

  6. biriiste dedi ki:

    Harikaaa bir şarkı

  7. saliha dedi ki:

    geercekten çokkk güzel

  8. rafet dedi ki:

    bu şarkıyı çok seviyorum bana sevdiğim kişiyi hatırlatıyor ama o beni sevmiyo

  9. belalım dedi ki:

    abi o deyil bende bu şarkıyı seviyom hatta bayılıyom ama burda yazdıklarınde bi mısrayı atlamıslar

  10. DUYGU BAHAR ÜNSAL dedi ki:

    bu şarkının hastasiyım bana sevgilimi hatırlatıyor

  11. Aygerim dedi ki:

    seviyorum bu şarkını istemiyorum bu şarkını . Çünkü çok güzel şarkı . o gerçek romantikali film

  12. feride amanvermez dedi ki:

    bben bu şarkının hastasıyı hep bunu dinliyorum
    csana ben şiirler sözler büyütüm söyleyemedim,

  13. feride amanvermez dedi ki:

    ççççççççççççççoooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ssssssssssssssseeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmm buşarkıyı

  14. salaklar dedi ki:

    bu şarkıyı yazanın ellerini öpmek istiyorum ssüper

  15. hüsna dedi ki:

    şarkıya hastayım

    şarkı doktor bnde hastasıyımm yaa okadar çok seviyorum bu bnm ve eski sevgilimin şarkısıydı ama olsunn bn onu hala seviyorumm o bni sevmesede BEN ONU UNUTMIYACAM NE ZAMAN BU ŞARKIYI DİNLERSEN BN SN AKLINDA OLIYIM OLURMU

    HÜSNA MÜCAHHİT

  16. senem kılınç dedi ki:

    süpeer bi şarkı üstelik sözüde çoooooook güzel hayranım bu şarkıya beeeeeeeeeeeeeeeeee 😀 😀 <3

  17. edaaaaaaaaaa dedi ki:

    bu şarkının notolarını bilen yazabilirmi acaba lütfen

  18. erkin dedi ki:

    bi kızı sevdim tam bize göre bir şarkı .oda bana aşık.ona senden hoşlanıyorum dedim.onu ne zamandır göremiyorum.çok güzel (yaş benim 12,onun11

  19. lale dedi ki:

    bir gun gelir ask biteer insaf sisca terkeder butun bunnarin ardindan sadece gozyasi kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalir

  20. lale dedi ki:

    bir gun gelir insaf sisca terkeder butun bunnarin ardindan sadece gozyasi kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalir

  21. lale dedi ki:

    bende sevdim ama soyleyemedim bunarin hepsini okudum ve bende onnara katiliyorum ki bu sarki insannara sevdgini atirlatiyo aynen banadahatirlatiyo bu yemin dizisini ve bu sarkiyi cok seviiiiiiiiiiiiiiiiiiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuum

  22. aylin eleme dedi ki:

    çok güzel

  23. pervin memmedova dedi ki:

    super bir sarki.Bu sarkiyi her dinledigimde agliyorum.

    • Deniz YAĞIZ dedi ki:

      Deniz Yağiz
      Ben seni, hep senin bilmediğin zamanlarda, senin bilmediğin mekanlarda sevdim…
      Bunu sana hiç bir zaman söyleyemedim…
      Anlatabilecek kelime bulacağımı hiç sanmadım…
      Düşlerimdeydin hep…
      Öyle büyüktü ki varlığın beni aştı ama sana ulaşmadı…
      Ben seni, hep uzak sevdim, uzak öptüm…
      Sessiz, sakin, sen rahatsız olma, ürkme diye, benden kaçma diye usulca öptüm…
      Her nefesim senindi…
      Çünkü ben, sen nefes alıp verdikçe vardım…
      Ama sana ne sesimi, ne nefesimi duyuramadım…
      Çığlık oldu sevgim, çarptı herkese…
      Bir sana teğet geçti…
      Öğrenemedin…
      Söyleyemedim…

  24. erdal dedi ki:

    bu sarkı gercekten gönülden seven insanlaranlar için gelsin süper bir yorum? ben de sevdim ama söyleyemiyorum?bu türküyü dinetdirmek gerek o hayırsızlara ???????????????ölenedek sevecegim

  25. merve dedi ki:

    ben de bu şarkıyı çok seviyorum

  26. ömer dedi ki:

    yanlıs yapıon ela

  27. iremmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dedi ki:

    helal……………………………………………………………………… eylem guzummm yavrum lülülülülülülülülülüü kurban olsun fikoo teyzen sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  28. melina bieber dedi ki:

    Mi piaceva questa canzone insası götürüyo ha preso un altro percorso alla ricerca di mio fratello Justin Bieber yim

    • ece dedi ki:

      süper harika düşlerde sevdim bende harika yaaaaaaaaaaaaavv bu şarkı ben ve sennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  29. iamail dedi ki:

    ismail nerdesin canım

    • iamail dedi ki:

      aaaaaaaaaaaaaşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkıııııııııııııımmmmmmmm benim ismail yk

  30. ela dedi ki:

    ben bu şarkıyı dinlerken beni bırakıp güden sevdiğim buğramı özlüyörum… ayrılanların kalp yarasını tazeliyor…

  31. celal yılmaz dedi ki:

    ben bu şarkıya söylenecek laf bulamıyorum şarkı inanılmaz güzelki helal olsun bu şarkıyı yazana?

  32. emine dedi ki:

    slm
    yaw
    buşarkı çok güzel

  33. sessiz rüya dedi ki:

    bu şarkı beni ve sevdiğim erkeği hatırlatıyor!

    • dadlu kıss dedi ki:

      banada sevdim erkegi hatırlatıo çok sewiom onu oda beni sevio ama beni üzmekten korktugu için benle çıkmıo

  34. seher yörük dedi ki:

    bu şarkı çooooooooooook güzel
    şarkı sözleri tam benim için
    bu şarkı benden gerçekten seven herkese gelsinnn

  35. bahar dedi ki:

    bu şarkıbenim için çok önemli bu şarkıyıçoook seviyorum bu şarkı bütün aşıklar içindir

  36. aşık kızzzzzzzzzzzzzzzzzzz dedi ki:

    cnm seni çok sewiyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    senin şarkın yani söyleyemedimmmmmmmm
    şarkını heppppppp
    dinliyorummmmmmmmmm
    seni çok sewiyommmmmm
    cnm benim cnm yami canım

    • serseryy kız dedi ki:

      ewet ben bu şarkıyı günlük dinliyorum ama bıkmıyorum çok güzel birşarkı yapmışsınız

  37. burakcan dedi ki:

    çok müthiş bir şarkı…((?))

  38. burçin dedi ki:

    bu sarki beni anlatiyo o kadar güzelki bayiliyorum çok süper yaaaaa

  39. ebru dedi ki:

    yhaff choqq qüsel bea(((:

  40. ebru dedi ki:

    ayy bayılıom bu diziyede şarkıyada yaa

  41. beyza dedi ki:

    bu şarkı beni anlatıyor yemin dizisi de bizi anlatıyor tuba aysun suna

    • burçin dedi ki:

      yaaa senin sarkilarina bitiyorum ben seniçooooooook seviyorum eylemcimmmmmmm

    • nurummmmmmm dedi ki:

      seni çok seviyorum çok güzel sarki yazmissin yemi dizisinde sende rol alsaydin çok yakisirdin o role seniiiiiiii çooooooooook sevyooooooooooooom eylemmmmmmmmmm

  42. beyza dedi ki:

    bu şarkı beni anlatıyor yemin dizisi de bizi anlatıyor

  43. minişkız dedi ki:

    seni herşeyden fazla sevdim ama söyleyemedim

  44. behiye inal dedi ki:

    ben seni güneş kadar senmedim birgün batarsın diye seni ben yıldızlar j-kadar sevmedim bir gün kayarsın diye seni ben bu dünyadaki güller kadar sevmedim birgün solarsın diye seni ben kalbim kadar sevdim çünkü hep orada kalasın diye benim bu sözüm bu şarkıyı nekadar çok sevdiğimi gösterir okuyunda çatlayın

  45. durmuş oduncu dedi ki:

    ben seni güneş kadar senmedim birgün batarsın diye seni ben yıldızlar j-kadar sevmedim bir gün kayarsın diye seni ben bu dünyadaki güller kadar sevmedim birgün solarsın diye seni ben kalbim kadar sevdim çünkü hep orada kalasın diye benim bu sözüm bu şarkıyı nekadar çok sevdiğimi gösterir okuyunda çatlayın

  46. canbebek dedi ki:

    bu şarkıya bayılıyorum ben bu şarkıyı bu dünyadaki güllerden daha çok seviyorum

  47. gözde kaya dedi ki:

    ben bu şarkıyı çok seviyorum çünkü bu şarkı tam bana göre ve benim gibi sevenlere göredir bu şarkı eğer bu dünyada gerçekten seven biri varsa inanıyorumki bu şarkıyı çok seviyordur yani sen birine bağlanır birini seversin ondan hiç vazgeçmek istemessin ya işte bende bu şarkıyı o kadar çok seviyorum

    • sergen karaca dedi ki:

      sevmek nedir hacı çekmekmi yoksa her gün onun güzel gözlerine bakıp bakıp ölmekmi yoksa her gün kanlı yaşlar dökmekmi sadece sevdim ama söylemedim gözlerime bakarak her agladında sanki canımdan can kopuyodu bir gün üzülmesin diye canımı histeseler gözümü kırpmadan ölürdüm yane sadece sevdim ve söyleyemedim..

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı