Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Fatih Yeşilgül – Allah Canımı Alsın



Uçsuz Bucaksız
Bir Yangından Çıktım Bak Yine
Bu Son Güvenişim Birine
gidip Sende Yalan Olma Yar
Kaşlarımı Çattım
Gideni Bıraktım
Allah Canım Alsın
Sende Giderisen
Bir Köşede Ölsen
Allah Canım Alsın
Seversem
****
Yorgun Çocuklardık Geçmişim Kanı Revan
Neyi unuttuysak Yeniden Yaşıyor
Neyi Yaşadıysak Unutulmaz Oluyor
Bizki Direnmeyi Öğrendik Acılardan
Kavgayı Öğrendiğimiz Kadar
Yakıp Dursada Bağrımızı Hicran
Zemheri Ayazında Kalsada Güller
Bel Bağlamadık Sevdadan Gayrısına
Ve İnandık
Çıkarıp Baltasana Topraktan
Törenin gereğini Yerine Getirecektir Sevdam



Fatih Yeşilgül – Allah Canımı Alsın sözleri , Fatih Yeşilgül – Allah Canımı Alsın şarkı sözü, Fatih Yeşilgül – Allah Canımı Alsın lyrics , Fatih Yeşilgül – Allah Canımı Alsın şarkı sözleri

Benzer Konular

Fatih Aydın Masa

Fatih Aydın Masa Sözleri Boyası soyulmuş sandalın Ağlar süzülmüş dalga kıyısına Dolunay düşürmüş ışıklarını mehtaba Çözülmüş halatları düşlerin iskelesinden Bir...

Ferman Akgül İstemem Söz Sevmeni

Ferman Akgül İstemem Söz Sevmeni sözleri Alacakaranlığın Varla yok arası Zindandan hallice Kibirli yalnızlığım Yaş hala tutuşmuyor Kederim hasret olmuyor...

Ferman Akgül Bensiz Sen

Ferman Akgül Bensiz Sen Sözleri Bensiz sen ne hallere düşeceksin Haberin yok Bensiz sen ne işkenceler çekeceksin Attığın her kulaç...

You May Kiss The Bride feat Fatma Turgut – Bensiz Bir Sen

You May Kiss The Bride feat Fatma Turgut Bensiz Bir Sen sözleri Senle ………….. Kaybetsek anıları Sarsa kaybolan çığlıklar Çok...

Hilal & Ferman Toprak Söylesene Sevgili

Hilal & Ferman Toprak Söylesene Sevgili Sözleri Sevmek dediler bana Bende kalmadı ki öldü bitti dedim Bir daha sevmek mi...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. alif ayça diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ya hu bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    nerden buldun bu sesi

  2. sibel diyor ki:

    seviyorummmm yaaaaaaaaaaaaa

  3. mechul diyor ki:

    abii parca züper olmuş aqzına saqlık.aşk bu insanı rezilde eder vezirde eder

  4. allah canım alsın bir daha seversem diyor ki:

    abi yaa bişey diycem ağzına ve aklına sağlık ne yalan söyliyim 1 günde 6 defa dinledim o kadar güzel ha başarılarının devamınım dilerim

  5. eda diyor ki:

    HEp aynı be .. Hep aynıı.. HEpsi aynı ya da bize öle denk gelio lanet olsn ..

  6. VJ STUPİD diyor ki:

    AĞzInA SAğLIk BE ABi BÖYLe Bİ ŞARkI OLAMaZ HER GÜN DİNLiYORuM….

  7. AŞKKOLİK diyor ki:

    harbiden cok güzel parçalrın var abiiiii
    ben diyecek başka hiç bişey bulamıyorum

  8. Uçsuz Bucaksız diyor ki:

    arkadaşlar içim acıyor içimmm gercekten dinlenilmesi gereken bri sarkı allah fatih ve ufuk yelikgüllerden razı olsun bizi az da solsa acımızı kederimzi paylaştıkları için sagolaun var olun…

  9. seda diyor ki:

    allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın bencede arkiler

  10. seda diyor ki:

    şarkı süper bu şarkı çok sevdiğim birini hatırlatıyor bana herkeze tavsiye ederim dinleyin:'(

  11. bayram yanık diyor ki:

    bu şarkıyı dinlediğimde efkar dağıtıyorum ve fatih kardeşinde yüreğine sağlık böyle şarkılara ihtiyaç var başarılarının devamını diliyorum top pop caz hepsi palavra bana göre şarkı bunlar ve bütün yalancı sevgililere gelsin

  12. esin diyor ki:

    ya walla süpermiş be çok beğendim walla elerinize ağzına sağlık abicim bana da öyle bi şarkı gerekiyordu derdime derr buldunuz Allah sizide sevdiğinize bağışlasın cümlemizi AMİN

  13. yok diyor ki:

    yok böyle şarkı

  14. yaprock diyor ki:

    bende birini seviyordum beni bıraktı bu şerkıyı dinlemeye başladım geri döndü ama ben hala dinliyorum

  15. @rif Ş@h@n diyor ki:

    sarkıların hepsı tek kelımeyle on numara dılne yuregıne saglık allah kımseyı sevdıgınde ayırmasın inş basarılarının dewamını beklerım.

  16. melih06 diyor ki:

    agzına yüergin saglık bu sarkı nasıl bir sarkıdır insanı alıp götürüyr çok uzaklara ama tehlikeli boyutlarada varbiliyo bazen tıpkı benim gbi birdaha bu anlamda bu kaar etkilyici sarkı yazılabilirmi bilemiyorm ama yürgie saglık

  17. sinemdamrci diyor ki:

    abii cok güzell ya her gunn dinliyorum akşama kadar her dinlemem de ağlıyorum manyak şarkıların var dewamını bekliyoruzz birini çok sewiyorum o beni aldatıyoo ama ben vagecemiyorumm ama senin bu şarkın değiştirdi kararımı bende ona yapıyorumm çokk guzell her şarkın birbirinden guzell dewam et abi sana ve şarkılarına ihtiyacımız varr w€FAsızzz yarimmmm:(:(:(

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı