Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Gökçe Kırgız – Yıldızsız Geceler



Göz yaşım kurudu akmıyor aşkım
Senin derdini seninle ezberlemişim
Sen giderken canım vurdun ya beni
Ben dönersem seni öldüreceğim

Yıldızsız gecelerden güneşsiz sabahlara
Uyanmak nedir sen bilirmiydiin
O yarin elinde mutluydun teninde
Ben öldüm bir kere gelirmiydin

Ellerin yanımda kalır diyorum
Helalin koynunda uyur diyorum
Bu yüzden ellerin soğur diyorum
Yürek soğuk gece soğuk su soğuk

Yıldızsız gecelerden güneşsiz sabahlara
Uyanmak nedir sen bilirmisin
O yarin elinde mutluydun teninde
Ben öldüm bir kere gelirmiydin….



Gökçe Kırgız – Yıldızsız Geceler sözleri , Gökçe Kırgız – Yıldızsız Geceler şarkı sözü, Gökçe Kırgız – Yıldızsız Geceler lyrics , Gökçe Kırgız – Yıldızsız Geceler şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Genç Kafa – Alacağımız Var

Sudan, elektrikten, benzinden Alacağımız Var Gaz kaçağını kibritle kontrol eden tüpçüden Bitmeyen kuyruklardan Telefon alarmından Oksijensiz havadan Alacağımız Var Doğruyu...

Gökhan Akar – Aşk Ertesi

Bugün günlerden aşk ertesi Başucumda nöbette ayrılığın soğuk nefesi Acıyor derin yarası susmuyor kısık sesi Ne tadı kaldı gönlümün ne...

Gökhan Özen Mis

2015 yazının yeni Gökhan Özen şarkısı “Mis”İn sözlerini sizler için paylaşıyoruz. Yakmışım bu aralar Senle tüm gemileri Kaçmışım uzağına İki...

Gülay Üzülme

Şarkıcı Adı: Gülay Şarkı Adı: Üzülme Keder senin özünde mi Hüzün senin yüzünde mi Sevgi senin sözünde mi Üzülme bülbül...

Gülay Sezenler Olmuş

Şarkıcı Adı: Gülay Şarkı Adı: Sezenler Olmuş Seni Yerlerde Göklerde Bulamazlarken, Bende Gizli Olduğunu Sezenler Olmuş. Dumlu Dumluymuşsun Yüreğimde, Kımıl...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. münevver özcan diyor ki:

    böyle şarkı olurmu

  2. derya diyor ki:

    valla süper ağzığdan bal akıyo

  3. ebru diyor ki:

    süpper şarkı bayıldım ama sonra geri ayıldım yani:-)

  4. selen diyor ki:

    çokkkkkkkkkk güzelllllllll

  5. meleeek diyor ki:

    gokce sana bayiliyorum cnm butun arkadaslarimla bulustugumuzda heeeep senii dinliyoruz cidden sana bayiliyorum ne olursun msn de bir kere de olsa konusak ya lutfenn bana cvp veeeeeerrrrrrrrrrrrr……. cnm cnm by by by cav

  6. fikriye diyor ki:

    gokce kirgizin sarkilarina bayiliyorum ve onu coooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum…

  7. meleeek diyor ki:

    ya gokce ablam yeni yeni sarkilarini bekliyorum ve seni opuyorum benim en buyuk hayalim seni gormek insaallah seni gorurum by by cnm

  8. meleeek diyor ki:

    ya tek kelimeyle supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr

  9. hande_metehan diyor ki:

    çokkkkkkkkk güzelllllllllllllllll

  10. isimsiz diyor ki:

    süper bir şarkı gökçe abla başarılarının devamını dilerim=)

  11. ebru diyor ki:

    aynen sana kayılıyorum

  12. TaNeM diyor ki:

    ağızına sağlık gökçe hayatımda bu kadar güzel ses duymadım tamda sana layık bir şarkı

  13. filiz diyor ki:

    o mayyyyy gatttttttttt çok güzel

  14. elif diyor ki:

    ya seni çok seviyorum ya hele birde bu şarkını okulda bir kere söyledim herekez bayıldı ya

  15. gökçe kırgız diyor ki:

    çokkkkkkk teşekkür ederim böyle şeyleri duymak çok güzel sizleri seviyorm bnd kendi şarkımı dinledm ve çok beyendm inş sizde bnm gibi olursnz

  16. yasemin diyor ki:

    bu şarkıyı çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    seviyorum ve ben bu şarkı sözünü kendi sesimde söledim ok adar güzel söyledimkiiii
    buraya göndermek isterdim ama bilmiyorum göndermeyi

  17. handan demir diyor ki:

    çok güzel tebrikler

  18. SAKLI YA NI GIZLI diyor ki:

    ben seni cok seviyorum siyar sen benim askimsin SEVGILIME GELSIN

  19. BaRaN diyor ki:

    ben baran bu sarkı cok spr yha

  20. zeynep diyor ki:

    yha nolur söyleyin kim sölüo yha çok merak ediyorum herkes gökçe kırgız dio doğrumu

  21. fatma diyor ki:

    çok harika bi müzik (kendime akadas arıyorum)

  22. mutluhan diyor ki:

    Süper bende 14 yaşındayım super bu şarkı yah bayılıyorum tam gitarlık demi arkadaşlar dahada yorumlarınızı beklıyorumm…

  23. DENİZ diyor ki:

    COK SUPER BİR ŞARKİİİ AHHH ŞU AN TATILDEYIM ARKADAŞLA BEN ASKERDE BIR DUO YAPIYORUZ BU SARKIYLA NE YAPALIM COK GUZEL SARKII

  24. aşkım diyor ki:

    ayya her gün bu şarkıyı söyleyin ce rahatlıyorum bir gün şarkı yarışması yapmıştık arkadaşlarla birinci ben oldum hangi şarkıyı derseniz”YILDISSIZ GECELER”bunu söyleedim ve juriler hwpsi 100versiler..o günden beri ben bu şarkıyı çok seviyorum..

  25. gökçe kırgız diyor ki:

    ben amerikadayım çocuklar sizleri çok seviyorum ve yorumlar için teşekkürler dilaracım sabret 4 güne kalmaz geliyorum insallah:(

  26. dilara diyor ki:

    ben bu şarkıya bayılıyorumm yaa süperr gökçe abla ya şu amerika işini amma utattın bak burda ne güzel eğleniyorduk:( (yakınımda)

  27. selin diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrr

  28. selin diyor ki:

    gökçe abla süpper bi sarkı çok beğendim lütfen bunu oku ve beni msn ne ekle lütfen seni çok seviyorum bir kerecik olsun seninle konuşayım lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnn
    sen benim canımsın senin için canım verierim

  29. irem diyor ki:

    gökçe abla sizi çok seviyorum lütfen benimle konuşun

  30. irem diyor ki:

    sizin şarkılarınızı çok beğeniyorum 13 yaşındayım ve süper şarkılarınız var

  31. cawit diyor ki:

    süperrrr sarkılar 13 yasındayım sizi coookkkk sewiyorum

  32. turgut diyor ki:

    gökçe hanım ben 42 yaşındayım inanın beni eskilere götürdünüz harikasınız teşekkürler

  33. seher diyor ki:

    harika bir şarkı ama hiç bir arkadaşım sevmiyor ve ben sevgilimle ayrıldım nasıl barışırız

  34. sena diyor ki:

    harika bir şarkı diecek yok

  35. orkun diyor ki:

    nagehan seni çok seviyorum bütün siteyi nagehan ve orkun yazarak doldursam sana olan aşkımı anlatmaya yetmez canısı.(lütfen yayınlayın nagehan bu siteye giriyor çünkü.görsün onu ne çok sevdiğimi.orkunum deyip boynuma atılır kesin.)

  36. orkun diyor ki:

    harika ötesi bir şarkı aşkıma armağan ediyorum nagehan aşkım seni çok seviyorum

  37. meldaa diyor ki:

    yha hariça bi şarkıııı süper süperrr başka g
    zel şarkılarında duymak isterizzzok hadi
    bb kanka

  38. gökçe diyor ki:

    benim ses seçimlerine katılmam için arkadaşlarım ısrar ediyor bence benimsesim güzelde yani birtek ortanca ablam beğenmiyor onunda zaten sanattan anladığı (:yok:)(:~G~Ö~K~Ç~E~:)

  39. gökçe diyor ki:

    slm millet benim adımda gökçe ve sesimde çok güzel yani sesimi çok beğeniyorlar gökçe kırgıza teşekkür ediyorum sesimin yatgın olduğu şarkılar sölüyor

  40. adile diyor ki:

    baris superrrrrrrrrr şarkı babında

  41. GÜMÜŞÜM diyor ki:

    gökçe abla bana ulaşabilirmisin ya seninle konuşmak istiyorum lütfenn olurmu?..

  42. GÜMÜŞÜM diyor ki:

    süpeeerrrrrrrrrrrrr ya

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı