Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Gökhan Türkmen – Dön



Gökhan Türkmen – Dön

DÖN

Bir gözlerin vardı, gözyaşım kaldı
Bir yüreğin vardı, hatıran kaldı
Bir sözlerin vardı, sitemim kaldı
Bir hayat aşkım vardı, gitti yarım kaldı

Son bir acım vardı, o da sensiz kaldı
Ah bu canım güllere yandı, sensiz nefes aldı

Yar yalan değildi, bir rüya gibiydi
Bitti yüreğimde acısı kaldı

Dön; nasıl kimle nerdeysen
Dön; beni biraz sevdiysen
Dön; yüreğimde hasret, çaresiz kaldı



Gökhan Türkmen – Dön sözleri , Gökhan Türkmen – Dön şarkı sözü, Gökhan Türkmen – Dön lyrics , Gökhan Türkmen – Dön şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Gri – Korkak

Tutulmayacak Olsa Da Verilmesi Gereken Sözler Var Bazen Gidilmeyecek Olsa Da Bilinmesi Gereken Yerler… Keşkeyle Başlayan Cümlelerim Var Yolları Hep...

Bahadır Tatlıöz ft. Gökhan Türkmen İşaret Dili

Bahadır Tatlıöz feat. Gökhan Türkmen İşaret Dili Sözleri Sonbahar Halimin Soyadı, Adı Gerekli Gereksiz Takıntılar Ruhumu Sardı Sen Misin Inanmam...

Gaye Su Akyol Berduş

Gaye Su Akyol Berduş Sözleri Yandım, söndüm… Yola düşmüş bir berduş gibi Arıyorum aklımı ben her yerde Canımı sıkıyor bu...

Gaye Su Akyol Mona Lisa

Gaye Su Akyol Mona Lisa Şarkı Sözleri Sundu bir tas ab-ı hayat Zehir zemberek aladır Bir güzellik Mona Lisa Yiğit...

Gaye Su Akyol Anlasana Sana Aşığım

Gaye Su Akyol Anlasana Sana Aşığım Sözleri Sar bi sigara Masaya iki kadeh Biraz demlenir kafam ve nihayet İtiraflar hep...

Gaye Su Akyol Uzat Saçını İstanbul

Gaye Su Akyol Uzat Saçını İstanbul Sözleri Uzat saçını İstanbul Beni al yanına yalnız ölüyorum bak Yolcu yoldan çıktı gidiyor...

Gaye Su Akyol Nargile

Gaye Su Akyol Nargile Sözleri Nargilem yanar Tömbeki acı ama Acımın yanında bal Sedirim kuru çalı Altımda som halı Canımın...

Gaye Su Akyol Dünya Kaleska

Gaye Su Akyol Dünya Kaleska Sözleri Ben Çingeneyim Ermeni’yim Türk’üm Kürt’üm Ah fark eder mi Mavi bir elmayım Ne fark...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Kyoki diyor ki:

    Bir Macar kıza bir türk oğlanı aşık edebilen hayata gelsin…
    Berat,heralde hiç anlamayacak…

  2. Bahar diyor ki:

    ah aşkım seni çok seviyorum nolur 2014 te kavusalım.devroşum.

  3. elem diyor ki:

    bu benden sevdigim ama ardına bakmayan için gelsin

  4. eylem diyor ki:

    çok güzel yaaaaaaaaaaa……….

  5. sevda diyor ki:

    Ewet harika bi şarkı dinlemeye değer bence gözü yolda kalan herkes dinlesin benim gbi:(

  6. Sevda diyor ki:

    Bu şarkıyı Çokk seviyorum.. SevqLimden ayrıLdıım ama onu yinede Çokkkkk seviyorum.. onLa geçirdiğimiz 365 qüün . bnm iÇin unutuLmazdı bunu dinLeyincede onun qözleri bana qüLüşü akLıma qeLiyo.. beLki o bunu qörmiCek ama .. Adéémmm seni çokkk seviyorumm

  7. griss diyor ki:

    me encantooooo esta cancion gracias gokhan

  8. melis. diyor ki:

    ah mehmet ah.. 🙁 yaktın bniiiiiii.. bu şarkı sana gelsin.. sewgilinle mutlu olursun inşallah. senin bana uzaktan bi bakışın bile bana yetiyoo 🙂 seni sewiyorummmmmmmmmmmmmmmm =)

  9. eylemmmmm diyor ki:

    bir şarkı beni bukadar etkilememişti kısaca süper yaaaaaa

  10. öznur diyor ki:

    ben bu şarkıya bayıldım ve çok anlamlı.dinlediğim zaman hep ağlıyorum.geberdim resmen ve kolay değil.üstelik servisçiyle çıkıyorum.benim servisçimdi.adı veysi onun için dinliyorum bu bizim şarkımız.ama beni kandırdı.öldüm resmen.bu biricik ve beni kandıran veysimee gitsin.aşkım.üstelik herkeste biliyor.örneğin.servistekiler.sınıftakiler.ailem

  11. ..As!.. diyor ki:

    Şarkı süper yhaa ne kdr dnlrsm dinlym bıkmıorum çok qüsell..

  12. berkoşşşşşşşşş diyor ki:

    ben sehribanımı çok seviyorum milletttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

  13. seher atlas diyor ki:

    bu şarkı çok qüzel çok seviyorum ama kimileri var aşkın kıymetini bilmiyolar oyleleri adam değil bunu kimse unutmasın sevene değer verilir sevmeyene yol verilir eğerki veremiyosan mal gibi kalırsın acıyla oda istediğiyle gezer tozar kimseye inanmöayın qüvenmeyinnnnnnnnnnnnnn

  14. yesil gözlü diyor ki:

    tek kelimeyle süperrrrrrr

  15. berkay diyor ki:

    süper yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  16. s___s diyor ki:

    aşkım seni çok ama çok seviyorum ne olur bunu bil ne olursa olsun ben hep seni sewdim ve sewmeyede devam edicem sen benim ilk ve son aşkımsın…s………………………………………………………………………..

  17. berkay diyor ki:

    süper bi sarkı bana herşey ifade ediyor aşkım seni çok seviyorum ne olur dönnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  18. ölümelegi diyor ki:

    Antartika bir arabadan daha eski aşkımı hatırlatıyor!!!

  19. meRwe diyor ki:

    perfecT 😉

  20. türkan diyor ki:

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppeeeeeeeeeerrrrrrr

  21. şef diyor ki:

    inanki çok beyendim ben bu şarkıyı yaaa canımı yaktı eski günler aklıma geldi be kanka

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı