Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Güçlü Soydemir – Vuramam Sana



Güçlü Soydemir – Vuramam Sana

Albüm Adı : Vuramam Sana

Zaman geçmek bilmiyor seni görmediğim an
Perde oldun gözümde her yer karanlık duman
Sensinizim bu gece yine başım duman duman
Merak etme sevgilim kalbimdesin sen her an

Vuramam sana elimi kaldırsamda
Kıyamam sana beni anlamasanda
Bu garip halimi ben bile anlamıyorum
Tek bildiğim bir şey var seni çok seviyorum.

Hayatımda ilk ve son aşkımsın inan bana
Senden bir başkası bana söz verdim haram bana
Sensizim bu gece yine başım duman duman
Merak etme sevgilim kalbimdesin sen her an.

Vuramam sana elimi kaldırsamda
Kıyamam sana beni anlamasanda
Bu garip halimi ben bile anlamıyorum
Tek bildiğim bir şey var seni çok seviyorum.



Güçlü Soydemir – Vuramam Sana sözleri , Güçlü Soydemir – Vuramam Sana şarkı sözü, Güçlü Soydemir – Vuramam Sana lyrics , Güçlü Soydemir – Vuramam Sana şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Günce Yorgancılar – Denize Çiçek At

Sevgilim olmanın imkânı yok Böyle uzaktan uzağa nereye kadar Hâlbuki isterdim senle sonsuza kadar Kendimi işime gücüme veremiyorum Senden başkasını...

Günce Yorgancılar – Boşuna Sustum

Benim aşkım seninkine benzemez Öyle zor gelmez bensiz kalmak sana Hoş görmek tarzım oldu nerdeyse senleyken Çünkü her kırdığında içime...

Genco Ecer – Vur

Vur çıkardım işte zırhımı Vur hadi al tüm hırsını Vur çıkar tüm hıncını Vur yüzüme içinde kalanı Vur indirdim gardımı...

Gözde Mukavelat Bir Dilek Tut

Hadi Bi Güzellik Yapta Efendi Gibi Git Yoluna Git Istediğini Sev Istediğini Al Koynuna Aşk Değil Bu Can Çekişmek Ne...

Gökhan Keser Beni Özledin Mi

Baktım Ki Son Günlerde Beni Hiç Takmıyorsun Arayıp Sormuyo Mesajda Atmıyo Yüzüme Bakmıyosun Belli Ki Son Günlerde Halini Görmüyorsun Seni...

Gül Erda – Hayat

Gül Erda Hayat Sözleri Hayat bazen alır bazen verir Bulutlar bazen gider bazen gelir Aşksa kalır adres doğruysa Demlenir her...

Grup Kızılelma Çankaya Marşı

Çankaya Yolundayız Balam Asya’nın Bozkurtları Gönüllerde Aynı Ülkü Tanrı Korusun Türk’ü Çankaya Yolundayız Balam Yaşadıkça Türkçüyüz Ülkemizin Emrinde De Milli...

Gülçin Ergül & Tuna Kiremitçi Hayatımın Hatası

Tuna Kiremitçi Kalmaya Yüzüm Mü Var Gitmeye Gücüm Mü Var Sanki Bir Çıkmazdayım Bırakmıyor Beni Gülçin Ergül Ne Kendini Kalmaya...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. pınar dedi ki:

    gerçekten süper bi şarkı…

    her söylediği söz sanki bi doğruları kanıtlamak istiyormuş gibi içten söylüyor…

    • pınar dedi ki:

      gerçekten yani güçlü soydemir bi yerde yanlışlık yapmış bana göre öyle o da erkekler kadınlara vuramaz bu yüzden bi şarkı sözü olduğundan dolayı bunu da doğru söz olarak kanıtlıyorum….

    • pınar dedi ki:

      sizin fikirlerinizide bu siteye bekliyorum arkadaşlar…(:

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı