Hadise – Deli Oğlan

Ne tarafa dönersem döneyim yüzünü görüyorum hep heryerde sen
Sırrını bilemediğim bir çekim var beni kıskıvrak ele geçiren
Düşünsem nolur düşünmesem, beni çılgına çeviren neydi
Dirensem nolur direnmesem tüm eşimi seçiyor haydi
Hadi deli oğlan hadi belime dolan
Hele bi öp bakalım kızı dudağından
Olur da hani bide denk gelirse dudaktan kalbine düşerse
Tenle yanar ruhla tamamlanır hele bide aşkla pişerse
Düşünsem nolur düşünmesem beni çılgına çeviren neydi
Dirensem nolur direnmesem kalp kalbi hisseder haydi
Hadi deli oğlan hadi belime dolan
Hele bi öp bakalım kızı dudağından
Olmaz mı olmaz mı hepi topu bu istediğim hayatta
Dene nolur dene nolur tutamam kendimi sen çıkardın baştan
Ateşe dans bu haydikaçırma şans bu haydi
Aşk tehlikeyi sever



Eklenme Tarihi: Haziran 18, 2008 12:42 am

Aramalar: Hadise – Deli Oğlan sözleri , Hadise – Deli Oğlan şarkı sözü, Hadise – Deli Oğlan lyrics , Hadise – Deli Oğlan şarkı sözleri

480 Yorum

  • Leyla

    SUPERSIN HADISE SENI MALATYAYA DA BEKLERIZ…

  • Irmak

    Hadise abla seni çokkkk seviyorum 1. hayranımsın :) kendine iyi bak hadise abla sen çok güzesin görüşürüzz

  • rana

    hadise abla teker teker yorum yazan sude ve aleyna benim arkadaşlarım seni sevdiğimiz için seni samsuna bekliyoruz bu 4.yorumum seninde cevap yazmanı istiyoruz seni çok seviyoruz seni bekliyoruz yeni şarkılarını bekliyoruz kndine iyi bak hadise abla

  • elif

    seni çok seviyoruz♥♥♥♥♥♥.

  • elif

    çok seviyorum ama çıkmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • rana

    SENİ ÇOK SEVİYORUZZ!

  • rana

    hadise abla istersen şarkını yazarım
    Ne tarafa dönersem döneyim yüzünü görüyorum hep heryerde sen
    Sırrını bilemediğim bir çekim var beni kıskıvrak ele geçiren
    Düşünsem nolur düşünmesem, beni çılgına çeviren neydi
    Dirensem nolur direnmesem tüm eşimi seçiyor haydi
    Hadi deli oğlan hadi belime dolan
    Hele bi öp bakalım kızı dudağından
    Olur da hani bide denk gelirse dudaktan kalbine düşerse
    Tenle yanar ruhla tamamlanır hele bide aşkla pişerse
    Düşünsem nolur düşünmesem beni çılgına çeviren neydi
    Dirensem nolur direnmesem kalp kalbi hisseder haydi
    Hadi deli oğlan hadi belime dolan
    Hele bi öp bakalım kızı dudağından
    Olmaz mı olmaz mı hepi topu bu istediğim hayatta
    Dene nolur dene nolur tutamam kendimi sen çıkardın baştan
    Ateşe dans bu haydikaçırma şans bu haydi
    Aşk tehlikeyi sever kendine iyi bak

  • cennet

    hadise abla çok guzelsin

  • aleyna

    hadise abla ben seni çok seviyorum seni samsuna bekliyorum şarkılarını severek dinliyorum adresimi veriyorum

  • sude

    Hadise ablam seni çok seviyorum! Senin bütün şarkılarını biliyorum sena ile birlikte bütün şarkılarına
    Biliyorum seniçok seviyorum mutluluklar la şarkılarını yazarsın umarım şarkılarnın devamını dilerim . Görüşürüz.

  • rana

    hadise abla bütün şarkılarını ezbere biliyorm.seninsamsuna gelmeni çok istiyorumm.seni seven birde kardeşim var.senin bütün şarkılarını ezbere biliyor.her gün her şarkını teker teker dinliyor.senin yüzünü görmeyi çok istiyor.umarım samsundada konser verirsin Hadise abla. senin yeni şarkılarını bekliyoruz Hadise abla .kendine iyi bak. By

  • elifnaz

    hadise abla şarkı süppppppppppppperrrrrrrrrrrrr……………..

  • merve

    hadise seni çok ama çok seviyorum senin 6 yıldır hayranınım 1. sınıf okuma bayramında senin düm tek tek şarkınla sınıfımızdaki kızlar olarak dans etmiştik bu arada ben akçakocada yaşıyorum akçakoca da konser vermiştin ama ben ne yazıkki kaçırdım o zaman şehir dışındaydım :( lütfen bir daha akçakocaya gelir misin seni canlı görmeyi çook istiyorum bu arada son olarak şunu belirtmek iztiyorum internetten ilk yüz çehresini merak edip resimlerine baktığım ünlü sensin ve arkadaşımla senin süpermen şarkın ile bir dans yaptık
    (UMARIM MESAJIMI OKURSUN)
    NOT:şarkını ezberleyeceğim

  • spoiled

    I LOVE YOU Ilove the song even opened the event youtubeden ı vas telling you but Ilove singing love songs in the event of a

  • mehmet

    hadise seni ÇOOOOK SEVİYORUMMMMMM

  • mehmet

    HADİSE SENİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUMMMMM

  • ceyda

    hadise engüzel şarkın bizburdayızdı bence

  • merve

    hadise ile aynı takımlıyız kanımız bir seni çok seviyorum HADİSEMMMMM……………………. <3 <3 <3

  • araz

    ben irandan yorum yazıyorum çok çok hadiseni seviyorum.ilk kere onu görüb sevdim ama adın bilmiyordum internetde çok axtardım şimdi tapmışam.

  • zeynep

    SENI SEVIYORUM HADISE SENI BEKLIYORUM MAKEDONYADA BEN ORDA ysiyorum SENIN SARKILARINI DINLIYORUM

    HADISE ZEYNEP
    HADISE
    I LOVE YOU

  • burcu iltekin

    hadise seni çok seviyorum :) sen çok güzelsin bn şu an 9 yaşındayım ya sen çok ünlü sün büyük küçük yaşlı demeden sana hayranız ne olur samsuna da gellllllll !

  • mine

    süpersin hadise müthiş bir sesin war

  • sinem ve mine

    hadise abla şarkılarına bayılıyoruz ve seni çoook sewiyoruz

  • sinem

    hadise aşığım sana şarkıların süper

  • TUĞÇE NUR

    HADİSE ABLACIM SENDEN ŞU AN CEVAP BEKLİYORUM. SEN İSTE SENİN CEVABINI ÖLENE KADAR BEKLERİM VE BUNU BİLMENİ ÇOK AMA ÇOK İSTERİİMMMM!!!!

  • TUĞÇE NUR

    ADIN NE HADİSE ADIN NE HADİSE!!!
    HADİSE BEN SENİ DÜŞÜNEMEYECEĞİN KADAR ÇOK SEVİYORUM.BİRDE BENİM EN BÜYÜK HAYALİM SENİN GİBİ OLMAK VE SENİN MALATYAYA GELİP BENİM SENDEN SENİN İMZALI BİR FOTOĞRAFIN I ALMAKTIR.HADİSE BEN SENİN BÜTÜN AMA BÜTÜN ŞARKILARINI EZBEREYİM. BUNA İNANMAYABİLİRSİN.AMA BU BİR GERÇEKTİR.HADİSE SEN BENİN EN VE EN SEVDİĞİM ABLAMSIN. HADİSE ABLA MALATYADA 3 HAZİRAN 2012 DE ATATÜRK İ.Ö.O. DA YIL SONU KERMESİ VAR. BEN SENİN ŞARKILARINDAN BİRİNİ SÖYLİYECEĞİM. SENDEN RİCAM DAHA DOĞRUSU HATRIM İÇİN MALATYAYA GELİP O KERMESE KATILMANDIR.SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVEN HAYRANIN VE SANA AŞIK OLAN 1. HAYRANIN
    TUĞÇE NUR YÜCEL

  • barbie hanım

    uzun lafa gerek yok sen hepsini her şeyi anlatıyorsun

  • lale

    hadise murat bozla evlennirmisin çok yakışıyorsunuz …evlenmessen küserrim hülya avşarı severim…yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…
    öpücük……….

  • tuğba

    Hadise seni çooooooooooooooooooooooooook seviyorum.Bir çok şarkını ezbere biliyorum.Senden tek bir isteğim var.Bu güzel şarkıları hep seslendir:)))))))))))))))))))
    MUCKKKKKKKKKKKK

  • hadise

    hepinize teşekür ederim canlarım hepinizi çok ama çok seviyorum yemın ederim eyer bir daha yazarken parantez içinde 2012 yazanı tv ye çıkartıp o ses türkiyeye götüricem zaten e.mailden adresinizi bulamıliyorum

    • Mete

      hadise senin hayranınım tüm şarkılarını ezbere biliyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) <3 <3 MUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

    • BEYDA

      hadisecim bizde seni çok seviyoruz <3 cevap verebilirmisin lütfen konuşmak istiyorum sizinle

    • BEYDA

      lütfennnnnnnn konuşalımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hadise

    • Leyla

      HADISE ABLA MERHABA. HADISE ABLA BEN SENI COOOOK SEVIYORUM VE TUM SARKILARINI EZBERDEN BILIYORUM. VE O SES COCUKLARA KATILMAK ISTIYORUM.AMA BEN SECMELERE GELMISDIM AMA BENI GOTURMEDILER. YANI YINE GELECEGIM SOZ SENIN HATRIN ICIN. CANIM ABLACIM BEN SENI COOOK SEVIYORUM VE TV-YE GELDIYIMDE SENIN TAKIMINDA OLMAK ISTIYORUM EVET HOSCAKAL HADISE ABLA OPDUM…

  • safiye sıla

    hadise bende senin şarkılarını sen gibi söyleyebiliyorum. hadise birde seni çooooooooook seviyorum.

  • burcu

    hadise tüm şarkılarını biliyorum bu arada seni de çooooook seviyorum güzeliğine dayanamıyorum öptüm hoşçakal

  • burcu

    hadise seni çoooook seviyorum benimde senin gibi her şarkıyı söyleme özeliğim var hem ingilizce şarkı söylemeyi seviyorum . hoşçakal

  • hadise

    şaka şakaaa

  • hadise

    saolun saolun canlarım

  • muckcu

    hadisenın tüm şarkılarını nerdeyseezbere bilityorum hadsie senı çok seviyorum çok güzelsin muck muckmuck muck mck muckkkkkk

  • beren

    hadise pop müziği en güzel sen seslendiriyon bütün sanatçılara bin basarsın seni çok seviyom…

  • ela

    HADİSE SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUZ BİZİM İÇİN BÜYÜK BİR KONSER YAPARMISIN LÜTFEN

    • salak

      çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel gözlerime inanamıyoru hadiş çok süpersin manyak söylüyorsun ama videoda resmini seğiştir bance şarkınada aralıklı birşeyler kat sen nasıl bir ünlüsün nasıl bir şarkıcısı vallaha şarkıcıarın içinden en güzel sen okuyorsun yılbaşında yeteneksizsiniz türkiyeden sonra muhteşemdi bidaha beklerizzz öptüümmmmmmmmmmmm

    • elif zeynep düztaş

      kafasına tahta düşmüş ardanın

    • TUĞÇE NUR

      ASIL KÖTÜ OLAN SENSİN HANIM EFENDİ…

  • hazal deniz

    hadise seni çok seviyorum tuğba denilen kıza da bakın bi benim sesim daha güzel demiş haa ha ha bi kere senin sesin hadisenin sesinin yanında karga sesi gibi kalır

  • bilge ceren

    hadiseyi çooooooooooooooook seviyorummmmmmmm sarkıları çok güzel kendiside çoooooook süper

  • ebru kuvrağ

    çok güzel bir şarkı tebrik ederim keşke benim ablam olsan

  • ALEYNA

    hadise sizi çok seviyorum . sizin hayranınız olmak istiyorum.kıyafetleriniz çok güzel.bütün şarkılarınız süper.bayılıyorum size
    bide o ses türkiyede bana gel bana gel yapmanız çok güzel.

  • elif

    hadise seni çok seviyorum en çok sevdiğim şarkıcısın

  • eda

    Ne tarafa dönersem döneyim yüzünü görüyorum hep heryerde sen
    Sırrını bilemediğim bir çekim var beni kıskıvrak ele geçiren
    Düşünsem nolur düşünmesem, beni çılgına çeviren neydi
    Dirensem nolur direnmesem tüm eşimi seçiyor haydi
    Hadi deli oğlan hadi belime dolan
    Hele bi öp bakalım kızı dudağından
    Olur da hani bide denk gelirse dudaktan kalbine düşerse
    Tenle yanar ruhla tamamlanır hele bide aşkla pişerse
    Düşünsem nolur düşünmesem beni çılgına çeviren neydi
    Dirensem nolur direnmesem kalp kalbi hisseder haydi
    Hadi deli oğlan hadi belime dolan
    Hele bi öp bakalım kızı dudağından
    Olmaz mı olmaz mı hepi topu bu istediğim hayatta
    Dene nolur dene nolur tutamam kendimi sen çıkardın baştan
    Ateşe dans bu haydikaçırma şans bu haydi
    Aşk tehlikeyi sever

  • ELİF

    SANA HAYRANIM……… ÖDÜL ALDIĞINA ÇOK SEVİNDİM GERÇEKTEN SÜPERMEN SÜPER BİR ŞARKI GÜZELLİĞİNİN SIRRINI SÖYLERMİSİN

  • serdem

    hadise sana bayılıyorum bütün şarkılarını biliyorum ama türkan kürşad senden bin kat güzel ve onun şarkılarının yanında seninki şarkı sözü bile olamaz

  • RABİA

    HADİSEYİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM
    O ÇOK TATLI
    İYKİ BİZİ EUROVİSİON DA TEMSİL ETTİ
    MUCK MUCK
    :) :)

  • nazlı

    ayyyyyyyyyyyy çok güzel bir şarkı bayılıyorum bu şarkıya

  • hcansu

    hhadise çooooooookkkkkkkkkkk güzel şarkı elerine dinerine salıkkkk çoooooookkkkkkkkkk seviyorum telefonum da hep senin şarkıların ni şdiniyorummmm

  • hcanso

    ddeli oğlan hadisenin beline bi dolan da hadisenin yangınını söndürrrrrrrrrr yapışdırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • BiHtEr

    hadise seni çok seviyiorum.cevap yazmanı bekliyorum yazmazsan çok üzülürüm. hep internetten senin şarkılarını dinliiyorum.ezberlemek içinde şarkı sözlerini bulup kağıda yazıp ezberliyorum yani kısacası seni ve senin şarkılarını çok seviyorum ve beğeniyorum … B iraz daha albüm çıkarsan çık gzl olcak o zamn seni daha çok dinleme şansım olur.

  • arzu

    hadise ablacım seni çok seviyorum şarkılarınada bayılıyorum

  • nur

    nasıl yalancısın orda hadisenin ismini kulanmışsın

  • ebru

    hadi sana hastayım kendine çok iyi bak senden çok güzel şarkılar bekliyorum stirme up fast life aşkolik dümtek tek evlenmeyiliyiz hepsi çok güzel hayatta sende güzel şarkı söyleyen yok kendine çşok iyi bak sana sevgiler diyorum hasta olursan şatrkı söyleyemezsin

  • dilan_13

    hadise sen msnnide verebilir misin bana
    lütfen eğer varsa

  • dilan_13

    hadise banada cevap yaz senin cevabını bekliyorum.unutma seni çokkk seviyorum

  • dilan_13

    hadise seni çok ama çok seviyorum.
    sesin harika ötesi
    kandin de çok güzel sin
    barbie 1000 basarsın
    şarkılarına bayılıyorum
    en çok da hadi deli oğlanı seviyorum
    her gün seni dinliyorum sana bayılıyorum
    bi şey söyliyim mi?
    sen çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkü
    güzelsin
    senin yerinde olmak için nelerimi vermezdim
    kendine iyi bak sakın hasta olma
    senden yeni klip ve şarkılar bekliyorum
    hasta olursan söyleyemezsin
    kendine çooooookkkkkkkk iyi bak
    *****hoşçakal***
    dilan_13

  • nuripek

    seni seviyorum hadise abla sana aşığım

  • dilan

    hadisecim,
    sana delioğlanın şarkı sözünü yazacaktım ama yazamadım.bunun için senden özür dilerim.bunun yerine sana mektup yazıyorum..şarkılarında senin gibi çok güzel.

    hadiseye
    sevgilerimle…

    dilan

  • ARZU

    HADISE ABLA ŞARKILARIN ÇOK GÜZEL HAYRANIM BIDE TÜM ŞARKILARINI BI ARAYA KO ÇUNKU AÇIL MIYOLAR

  • su

    çok güzel ama biraz daha klipler yapsa daha iyi

  • bike

    hadise bütün şarkılarını dinledim hepsi çok güzel seni seviyorum bay

  • beyzanur

    hadise abla ben sancaktepe de oturuyorum seni çok seviyorum.

  • lena

    hadise ben senin en çok fast life şarkını beğeniyorum ve sen her geçen gün daha da güzelleşiyorsun :D

  • eda

    süper yaaaaaaaaaaaaa

  • TiKy MeRvE

    hadisenin hayranıyım

  • zeynep

    süper hadise mükemmmel çok beyeniyorum

    • ipek

      ben hadise, yi çok seviyorum ve şarkılarınıda ama hep aynı şakılar var yeni şakılarını çıksa çok sevinirim

  • ayşe

    hadisenin şarkıları hep güzel oluyor saten.mütiş olaluyo

  • sinem

    sen çoooooooooooooooooooooooooookgüzelsöylüyosun

  • sinem

    sana hayranım sana bayılıyorum

  • yaren

    seni hiç semiyom

  • sıla

    seni çok seviyorum ama şarkını ezbere bilmiyorum

  • tuğba

    sana bayılıyorum

  • sıla

    seni çok seviyorum

  • kübra

    hadise ablacım seni çok ama çok seviyorum lütfen bana bişey yaz yazmassan çok üzülürüm o kadar hastayım ki …

  • ahsen su

    çok güzel çok beyeniyorum 23 nisanda bu yapıcagız

  • kardelen

    bence süpperrsin hadise abla yaa süpersin yaa

  • zeynep sude

    seni çok seviyorum hadise abla senin için her şeyi yaparım düm dek dek diye hadise abla seni çok seviyorum

  • ilayda

    meraba benim adım ilayda ben seni çok seviyorum hadise abla sen benim herşeyimsin
    sen beyaz şova geldinde bende istedim gelmeyi
    bu arda senin düm tek tek şarkının türk cesini
    ezberledim

  • cicikız10

    hadise abla seni çok seviyoruz şarkıların süper

  • melek

    ay şarkıların süper

  • dilan

    hayranınım hadise

  • behlül yaş 27

    seni seviyorum sana aşığım hadisem lütfen banada bak prensesim gözlerini görünce anlıyorumki benim varoluş sebebimsin

  • irem

    hadise sen çok güzelsin seni çok seviyorum

  • damla çiçek küçük yılmaz

    süpersin ya hadise ya muhteşemsin sen

  • esra şule

    hadise msn neni almayı çok istiyorum ayrıcalıkla çok güzlesin sesinde çok güzel

  • feyza

    her yerde hadise abla senin şarkılarını duyuyorum bizim aile seni çok seviyor yanaklarından öpüyorlar bir dahaki şarkına da yazacağım bunu unutma byyyyyy

  • İİrem

    HADİSE-DELİ OĞLAN
    Ne tarafa dönersem döneyim yüzünü görüyorum hep heryerde sen
    Sırrını bilemediğim bir çekim var beni kıskıvrak ele geçiren
    Düşünsem nolur düşünmesem, beni çılgına çeviren neydi?
    Dirensem nolur direnmesem tüm eşimi seçiyor haydi!
    Hadi deli oğlan hadi belime dolan,
    Hele bi öp bakalım kızı dudağından.
    Olur da hani bide denk gelirse dudaktan kalbine düşerse
    Tenle yanar ruhla tamamlanır hele bide aşkla pişerse
    Düşünsem nolur düşünmesem beni çılgına çeviren neydi?
    Dirensem nolur direnmesem kalp kalbi hisseder haydi!
    Hadi deli oğlan hadi belime dolan,
    Hele bi öp bakalım kızı dudağından.
    Olmaz mı, olmaz mı hepi topu bu istediğim hayatta,
    Dene nolur dene nolur tutamam kendimi sen çıkardın beni baştan!
    Ateşe dans bu haydikaçırma şans bu haydi,
    Aşk tehlikeyi sever. For, ye, ye, ye.
    Hadi deli oğlan hadi belime dolan,
    Hele bir öp bakalım kızı dudağından.

    yazan: İrem

  • BİHTER

    hadise seni seviyorum.şarkılarını beğeniyorum.En çok stir me up,deli oğlan ve de dum tek tek şarkılarını beğeniyorum.İYİ GÜNLER

  • rukiye

    hadise süpersin seni seviyorum

  • duygu

    hadise seniçok seviyorum msn bn
    verirmisin

  • Lara

    hadise seni çok ama seviyorum her gün senin şarkılarını dinliyorum seni çok seviyorum en yakın arkadaşım ece”yle birlikte bütün şarkılarını ezberledik sen hadise çok harikasın seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo seviyorum şarkıların bir harikadan”da öte

  • ESRANUR

    bence evlenmeliyiz hemde bu sene

  • ESRANUR

    hadise ablacım (l)I LOVE YOU

  • ESRANUR

    prova yapıldı hadisenin sesi gitti yahhh ama yinede herşeysin sen

  • Beyza

    hadise abla seni travian server 1 e bekliyorum

  • Gamze

    şey ben bunun ne olduğunu bilmiyorum ama ismimi bilemediniz ama e-mailimi bildiniz bunu nasıl yaptınız bilmiyorum yorumumda yok bunu sölüyorum kabul ederseniz tamammı aslında girmezdim ama ben büyüdüm yaşımı sorarsınız yazıyorum yaşımı 18 ama herşeyi biliyorum bunu bilesiniz

  • pervin

    hadise abla tüm şarkılarını ezbere biliyorum seni çok seviyorum seni manilerle başbaşa bırakıyorum
    sepet sepet yumurta sakın beni unutma
    nartanesi nur tanesi sivas ailesinin bir tanesi
    senin için şarkı
    herkez sana hasta anlasana birde arasana

  • zehra

    hadise seni çok seviyorum tam bir senin hayranınım tüm şarkılaını hiç bıkmadan dinliyorum ve yeni klibinde çok güzel olmuş seni tebrik ediyorum ve tekrar söliyorum seni çok seviyorum

  • q@rezz.z

    hadise şarkıların güzel değil ama sen mükemmelsin

  • sevdenur

    hadise seni çok seviyorum

  • 123

    HADİSE SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK GÜZELSİN

  • gtdf

    hadise çok güzel

  • melis

    hadise harikasın eurosyonta 4.olsan ama yannış sen 1.sin

  • elif

    hadise seni çok seviyorum şarkılarının hepsi mütiş çok güzel şarkıların var.

  • haci ilcan

    hadise seni çok seviyorum bana mahallede hadisenin oğlu diyorla o kadar ki seni şarkılarını biliyorum eurovisionda süperdim bizi yılmadın seni çok seviyorum seni gösmek isterdim senin sekreterin olurdum kliblerine girerdim okadarki biliyoırum şarkılarını seni seviyorum unutma turkey seni seviyor

  • DİLRA

    hadise mükemmelsin.sen sanatın en iyi sanatçısısın

  • su

    hadise msn adresini çok istiyorummmmmmmm!!!!!!

  • elif

    arkadaşlarım ve bütün tanıdıklarım senin eruvision daki giyisinin iyirenç olduğunu ve dansöz kıyafetine benzediğini söylüyor ama öyle olduğunu düşünmüyorum çünkü o kıyafet çok süperdi ve tabiki sen de öyle seni seviyorum……………………………………………

  • bihter

    hadise süpersin.erevizyon önemli değil sen bizim gönlümüzde birincisin

  • buse

    bence hadise çok güzel bir kız onun şarkılarına hayranım yani bu arada hadise bir kız olarakta dürüst.hadise 4üncü oldu üzülme hadise tamammı ama ben çok beyendim şarkını meseneni almak isterdim

    • esmanur

      hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • melisa

    hadıse erevizyonda sen 4. üncü oldun bi yalnışlık oldu sen birincisin. erevizyonda 4. üncü oldun diye sakın üzülme dedim ya yalnışlık olmuş he diyer senede katıl tamammı asla pes etme

  • mehtap

    haisecim senin sesine iğrenç diyenlere çok sinirleniyorum bilirmusun. bu sitede bi tane kız var o da benim sesim hadısenin sesinden daha güzel çıkıyo diyo çok kızdım. bence hiçbir sanaççı kadar çocukların sesi kötü çıkar. bu yorumu okuduysan bana yaz aaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy sölemiyı unuttum seni çok seviyorum

  • ebrar

    hadise yi seviyorum ama deli oğlanı düm tek teki de seviyom ama az hadise kızma ama saçlarını hiç beyen miyorum bide sen düm tek tekin türkçesi iyrenç bidem bulanıyorrrrr iyrenççççççççççççççççççççç

  • BERFİN

    erevisionda 4. olsanda kalplerimizde 1.sin sen

  • gülçin

    ben seni çok ama çok seviyorum aşkımsın hadise

  • ayşe

    hadise seni seviyorummmmmmm şarkın çok mükemmel ya bide ardahana gelip ardahanda klip ver ve msne adresini istiom…

  • aydan

    ben hadise güveniyorum her şarkısı mükemmel hadise seni seviyorummmmmmmmmmm

  • tuba

    hadise seni cokk seviyorum ancak ablam hasta

  • esra

    çok güzel bay7ıldım

  • Damla

    SENİ SEVİYORUM HADİSE TEK KELİMEYLE SÜPERSİN

  • Damla

    Hadise seni seviyorum ancak annem ak ciğerinden hasta annem de seni seviyor …

    … Hoşçakal…

  • tuğba

    Hadise süpersi tek kelime ile sana diyecek yok ama eruvision’da sesin berbettıbenim sesim seninkinden daha güzel çıkıyorama yinede SENİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>