Şarkı, sözleri,  şarkı sözü, türkçe şarkı , yabancı şarkı sözleri, yerli şarkı sözleri, lyrics

Hadise – Mesajımı Almıştır O



Hadise Mesajımı Almıştır O Şarkı Sözü
ya nazara geliyo ya mezara gidiyo
gerçek şuki aşkın ömür var
savaşmazsak eğer
çabamı göremiyo hazıra konuyo
kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve
büyüsü bozuluyor
ne desem olmuyo olmuyo
sabrımı artık zorluyo
aşkında bıktım kalemi kırdım
mecburen söyle birkaç cümle
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
ya nazara geliyo ya mezara gidiyo
gerçek şuki aşkın ömrü var
savaşmazsak eğer
çabamı göremiyo hazıra konuyo
kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve
büyüsü bozuluyor
ne desem olmuyo olmuyo
sabrımı artık zorluyo
aşkında bıktım kalemi kırdım
mecburen söyle birkaç cümle
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
mesajımı almıştır o
mesajımı almıştır
ne desem olmuyo olmuyo
sabrımı artık zorluyo
aşkında bıktım kalemi kırdım
mecburen söyle birkaç cümle
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o
yaydan çıkan ok geri dönemez
kimse kararımı değiştiremez
ben daha başka ne söyleyeyim
mesajımı almıştır o



Hadise – Mesajımı Almıştır O sözleri , Hadise – Mesajımı Almıştır O şarkı sözü, Hadise – Mesajımı Almıştır O lyrics , Hadise – Mesajımı Almıştır O şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Hadise Hurt

Hadise Hurt Şarkı Sözleri Seems like it was yesterday when I saw your face You told me how proud you...

Hadise – Çok Yaşa

Hadisenin Tavsiye albümünde bulunan bir başka şarkısı “Çok Yaşa”‘nın sözleri Hadise Çok Yaşa Şarkı Sözleri Cümlelerle anlatmak kolay değil, kolay...

Hadise – Yolumun Işığı

Yeni albümüyle tekrar hayranlarıyla buluşan Hadisenin Tavsiye adını verdiği albümündeki Yolumun Işığı şarkısının sözleri Hadise Yolumun Işığı Şarkı Sözleri Güneş...

Hadise – İstisna

Hadisenin yeni albümü Tavsiye’nin gözde şarkılarından biri olan İstisna şarkısının sözleri Hadise İstisna Şarkı Sözleri Benim iki kalbim var Biri...

Hadise – Bu Aralar

Hadise’nin yeni albümü Tavsiye’den hoş bir şarkı, şarkının adı “Bu Aralar” işte şarkının sözleri Hadise Bu Aralar Şarkı Sözleri Mühim...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Mert diyor ki:

    Hadise aabla senin hayranim ama seni gormem imkansiz cunku van in koyunde yasiyom seni cooook seviyom

  2. ozlem diyor ki:

    Hadise abla seni görmek istiyorum çok güzelsin

  3. yaren diyor ki:

    bu cok guzel bir şarkı hadiseye cok teşekkur ederim şarkım bu benim şarkım artık

  4. ada diyor ki:

    çok güzel bir sesin var

  5. hadise diyor ki:

    Herkesi çok seviyorum bu güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum

  6. Anonim diyor ki:

    çoooooook beğendim

  7. Yavuz diyor ki:

    Hadise abla ne olur cevap verne olur

  8. ela diyor ki:

    murat bozla çook yakışıyorsunuz sevgili misiniz

  9. ayşe fatma hayriye diyor ki:

    hadise aba seni çok seviyorum ellerinden opuyorum

  10. Hadise diyor ki:

    Bütün yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum ve sizleri çok seviyorum herkese sevgiler öpüyorum sizi

  11. Yavuz diyor ki:

    Hadise abla bana niye cevap vermiyorsun?

  12. Yavuz diyor ki:

    Hadise abla Rolling in the deep şarkında cok güzell

  13. Yavuz diyor ki:

    Hadise abla çok ğüzelsiiiiiiin

  14. Yavuz diyor ki:

    Hadise abla çoooooooooooook …

  15. Anonim diyor ki:

    Hadise abla ben Hasan sarkilarin çooooooooooooooooooooook guzel

  16. damla aksoy diyor ki:

    hadise ablacım inanılmaz şarkı keşke seni bi kez olsa bile
    görsem hayatımda ölmeden bi meslek sahibi olmak bide seni görmek istiyorum kucak kucak öpücükler muckkk :)))

  17. aygül diyor ki:

    Hadise abla seni seviyorum 4. Sınıfa gidiyorum 11 yaşındayı ve ben herkezden sizi seviyorum ve murat bozla yakışıyorsunuz oses çocuklarda jüriydin ve murat boza muraddı diyordun neyse seni seviyorum

  18. buse diyor ki:

    hadise abla çok güzelsin şarkılarında çok güzel

  19. selin diyor ki:

    Hadise abla seni cok seviyorum sarkilarina hayranim hepsini ezbere biliyorum. Sana cok hayranim küçüklümden beri sana hayranim , cok güzelsinki senin gibi olmak istiyorum

  20. melis diyor ki:

    hadisenin kuzeniyim (inanmayın banane)

  21. Hadise Sevgi diyor ki:

    Hadise ablayi cok seviyorum

  22. ayşegül türkkan diyor ki:

    hadise ‘nin en çirkin halinin yanında lady gaga ‘ nın en güzel hali olsa bile yinede bana göre en güzeli hadise

  23. ipekada diyor ki:

    murat bozla birbirinize çok yakışıyorsunuz

  24. fatma diyor ki:

    hadise çok güzel şarkı söyluyor söylediği şarkıları çok güzel bayılıyorum . abim ise sevmediği için abime sevdirmeye çalışıyorum.

  25. yeşim diyor ki:

    hadise bir numara

  26. yeşim diyor ki:

    güzel evet

  27. Hadise diyor ki:

    CANLARIM GERÇEKTEN SİZİ ÇOK SEVİYORUM BURDAN HEPİNİZE GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN DE TEŞEKKÜR EDERİMM.

  28. hadise sevgi diyor ki:

    hadise abla size bayiliyorum.sizin sarkilariniz birrbirinden guzel siz seviyorum

  29. betüş aslan diyor ki:

    hadise sayende bu şarkı dilimde düşmüyooooo valla çok süper bi şarkı olmuşşşşşşşşşşşşş cnm bnm ağzına sağlık ve senn en büyük hayranlarından biriyi ona göre cnm

  30. Anonim diyor ki:

    Seni seviyorum Hadise hanım.Sizin özellikle mesajımı almıştır o,süpermen,aşk kaç beden giyer gibi şarkılarını çok seviyorum.

  31. medya diyor ki:

    bence hadise cok iyi yapmıs bu sarkıyı cıkartmaya cunku cok guzel

  32. tuba diyor ki:

    muhteşem çok güzel

  33. Jasmin diyor ki:

    Çok güzel bir şarkı. Veya belki bu şarkıyı sen söylediğin için bu
    şarkılarını seviyorum.Sen benim en sevdiğim bayan ( kız )
    Şarkıcısı.En sevdiğim erkek şarkıcı ise Murat Boz ama en çok seni ve sarkilar daha coooook seviyorum

  34. hayranınım diyor ki:

    hadise abla seni çok seviyorum senın hayranınım şarkılarına bayılıyorum lütfen bana geri gön seninle konuşmak isterim

  35. CAYDA diyor ki:

    HADİSENİN SOYİSMİ AÇIKGÖZ BUNU BİLMEYENLERİN AĞZINA******M BNCED YANİ BN ONUN HAYRANIYIM O YUZDEN SOYISMINI BİLİOM SENDE BİLMEK ZORUNDASIN
    YAYDAN ÇIKAN OK GERİ DÖNEMEZ
    KİMSE KARARIMI DEĞİŞTİREMEZ BN BASKA NE SOYLEYİM
    MESAJIMI ALMIŞTIR O BURAYA YORUM YAZANLAR BNCE DÜZGÜN YAZSINLAR GÜZEL GÜNLER MAZİDE KALMIŞ TAVSİYE EDRM YADA KARA TREN ÇOK GZL

  36. sude diyor ki:

    Hadise bence cok guzel olmus

  37. Dilara Gizem diyor ki:

    Çok güzel şarkıların var ben en çok bununla “Biz Burdayız” şarkını çok seviyorum yinede senide çok seviyorum benim böyle şarkılarını da kendisini de sevdiğim bir çok şarkıcı ama ben en çok seninle Gülşen’i de seviyorum sadece ikinizin şarkılarını aşırı seviyorum ve de sizi aşırı seviyorum <3 <3 <3 :) :)

  38. Fatma diyor ki:

    Hadise nin şarkısı çok güzel ama çok uzunmuş benim en sevdiğim şarkıcılar Justin BİEBER ve Hadse.

    • melis diyor ki:

      ne dedin sen justin le hadise benim çok konuşma ……… seni çok seviyorum hadise açıkgöz ama sana söylemek istediğim bir şey var özel en sevdiğim şarkın aşk kaç beden giyer

  39. Rabia diyor ki:

    seni seviyorum kimse senin kadar güzel şarkı yazamaz biliyormusun ama yinede diğer şarkıcılarıda seviyorum

  40. selin diyor ki:

    sizi çok seviyorum sana diyecek sözüm yok muhteşemsin

  41. yasemin diyor ki:

    YAYDAN ÇIKAN OK GERİ DÖNEMEZ KİMSE KARARIMI DEGİŞTİREMEZ BEN DAHA BAŞKA NE SÖYLEYEYİM MESAJIMI ALMIŞTIR OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  42. Güzel diyor ki:

    Hadıse sızı çok sevıyorım çok güzelsınız

  43. ceren diyor ki:

    hadise seni görmeyi çoooooooooook amaaaaaaaaa çoooooooooooook isterdim.

    • NURAY SEVİM diyor ki:

      bende onu görmeyiiiiiiiiiiiiiiii çççççççççççççççççççooooook isterdimmmmmmmmmmmmmmm…

  44. ceren diyor ki:

    hadise sana bayılıyorum şarkılarında sende çok ama çoooooooooook güzelsin seni görmeyi çoooooooooook isterdim

  45. begüm diyor ki:

    çokkkkkk amaaaa çokkkkk güzel bir şarkıııııı

  46. BAHAR diyor ki:

    HADİSE BENDE SENİN HAYRANLARINDAN BİRİSİYİM ÇOK GÜZELSİN ŞARKILARININ HEPSİNİ EZBERLEDİM VE ÇOK BEĞENİYORUM

  47. BAHAR diyor ki:

    HADİSE BENDE SENİN HAYRANLARINDAN BİRİSİYİM SENİN GÜZELLİĞİNE BAYILIYORUM VE ŞARKILARINA DİYECEK SÖZÜM YOK TEK KELİME İLE MUHTEŞEM:D MUCK…

  48. hadise diyor ki:

    sizi seviyorum

  49. Anonim diyor ki:

    seni seviyorum

  50. kataya diyor ki:

    hadise senin soyismin ne a söyle artık

  51. selin diyor ki:

    ezgi hadisenin soyadı açıkgöz

  52. saliha diyor ki:

    hadise abla sen çok güzelsin ezgi murat abimin sevgilisi var hemde o ses türkiyeye geldi hadise abla gökan abinin saçları niye turuncu baybayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  53. merve diyor ki:

    kimse benimle laf yarışı yapamaz kimse seni benden alamaz hadise abla çok iddialıyım

  54. merve diyor ki:

    senin hayranınım bayılıyorum sana şarkın muhhteşem ötesi görüşmek üzere by by

  55. ezgi diyor ki:

    sarışınlar daha güzel ama ben esmerim aşımğım sana

  56. ezgi diyor ki:

    herkes seni seviyor bu arada sesin çok güzel sarışınım benim sarışınlar daha güzel oluyor ama ben esmerim

  57. Ela diyor ki:

    Muhteşem

  58. Yeşim diyor ki:

    HADİSE BENCE BU ŞARKI GÜZEL OLMUŞ ÇOK GÜZEL OLMUŞ AMA ÇOKTA ABARTILI OLMUŞHADİSE’CİĞİM

  59. Yeşim diyor ki:

    HADİSE BENCE BU ŞARKI GÜZEL OLMUŞ Ç

  60. Anonim diyor ki:

    seni seviyorum hadise şarkılarına bayılıyorum

  61. yağmurnaz diyor ki:

    bence hiç kötü değil
    amaaaaaaaaaa sizi bilemem orası size kaldı.
    cankişkolarrrr

  62. Anonim diyor ki:

    pis yedili

  63. ayşe diyor ki:

    bütün şarkılarına bayılıyorum hadiseci murat ,a çok yakışıyosun

  64. ayşe diyor ki:

    ne desem olmuyooo

  65. fatmanur diyor ki:

    seni çoooooooooook seeeeeevvvvviiiiiiyyyyooooorrrrruuuuummm

    • peren diyor ki:

      ben de çok swevereim ama çok da sevmem anladınızmuı

      • peren diyor ki:

        güzel şarkı ama fazla abartma tmm mı canım bu arada ben hadise gizliyim

      • Anonim diyor ki:

        hadise çök güzel olmuş murat a çok yakışıyorsun ben seni seviyooooooooooooooooooooooooooorum çok güzelsin bir de şarkılarına bayılıyorum senin soy adın ne o ses türkiyeye beni alırmısın

      • ezgi diyor ki:

        hadise çök güzel olmuş murat a çok yakışıyorsun ben seni seviyooooooooooooooooooooooooooorum çok güzelsin bir de şarkılarına bayılıyorum senin soy adın ne o ses türkiyeye beni alırmısın

        • melike nur diyor ki:

          Hadise abla seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum mesajımı almıştır o şarkın prenses şarkın ve sen çooooooooooooooooooooooooooooooook güzelsin

  66. gülbeyaz diyor ki:

    çok güzel bir şarkı.. sevmeyenler kaybeder.. böyle güzel bir şarkıcıdan işte böyle şarkılar çıkıyor….

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Nilüfer Haziran Vakti Sözleri | Ece Seçkin Follow Me Sözleri | Aydilge Yangın Var Sözleri | Çilek Kokusu Jenerik Sözleri | Serdar Ortaç Yerin Altı Sözleri | Ece Seçkin Aman Aman Sözleri | Sinan Akçıl Ayıp Yani Sözleri | Sinan Akçıl Demet Akalın Vazgeçilmezim Sözleri | Serdar Ortaç Yatsıya Kadar Sözleri | Serdar Ortaç İri Kıyım Sözleri | Serdar Ortaç Dedin Yok Sözleri | Serdar Ortaç Korktum Sözleri | Serdar Ortaç Balım Sözleri | Serdar Ortaç Nankör Sözleri | Serdar Ortaç Rahvan Sözleri | Serdar Ortaç Yazık Sana Sözleri | Murat Dalkılıç Kırk Yılda Bir Gibisin Sözleri | İrem Derici Nereden Bilecekmiş Sözleri | Pinhani Düşmanmışız Gibi Sözleri | Serdar Ortaç Çek Elini Kalbimden (Konuş) Sözleri | Gülşen Can Yeleği Sözleri | Gülşen Büyük Hatırın Var Sözleri | Gülşen Parti Kur Oy Vereyim Sözleri | Gülşen En Sevdiğim Yanlışım Sözleri | Gülşen Yıkım Kararı Sözleri | Gülşen Kara Liste Sözleri | Gülşen Dan Dan Sözleri | Gülşen Ellerinden Öper Sözleri | Gülşen Bir Fırt Çek Sözleri | Gülşen Bangır Bangır Albümü Şarkı Sözleri | Ece Seçkin Aman Aman Sözleri

Yukarı