Arabesk Rap Şarkı Sözleri kategorisinden:

Beta Aldattın Değil Mi?

Beta Aldattın Değil Mi?

Neden Böyle Yaptın Ya
Bak Seni Çok Sevmiştim Ben Ya
Sende Beni Çok Sevmiştin
Ama Sen Onu Da Çok Sevmiştin

Nakarat

Doğru Söyle Aldattın Değil Mi? Aldattın Değil Mi? Onla Yattın Değil Mi? Peki
Bunun Üstüne De Bıraktın Beni, Bıraktın Beni, Bıraktın Değil Mi? Tabi

Sahip Olduğum Her Şeydin Tatlım Sen,
O Yüzden İstanbula Her Şeyimi Bıraktım.
Gidip Şimdi Uzaklarda Yaşıyacağım.
Söyle Bana Altadırken Senin Nerdeydi Aklın?
Senin İçin Galiba Özel Değilim,
Şimdi Mutlulukla Arkandan Söven Biriyim?
Hayır! Yaptıklarını Yapmam Ben Özenti Miyim?
Lakin Gelen Bütün Dudakları Öper Gibiyim
Ben Yüzünü Görmek İstemem Verem Etme
Daha Fazla Lazım Bana, Lazım Bak Dezenfekte
Aşk Bu Gününe Kadar Hep Salaklarla Yeter
Hep Devam Ettim İstediğin Şeyler Canım Her Erkekte Var
Ama Şimdi Her Şey Oldu Bitti Pişman Mısın?
Hiçte Bile Çünkü Maymun İştahlısın
Benle Beraberken Hep İş Atmışın
Yoksa Ben Numan Sende Feriştah Mısın?

Nakarat

Doğru Söyle Aldattın Değil Mi? Aldattın Değil Mi? Onla Yattın Değil Mi? Peki
Bunun Üstüne De Bıraktın Beni, Bıraktın Beni, Bıraktın Değil Mi? Tabi

Aramızda Yoktu Gizli Saklı, Çizdi Attı
Biranda Mutluluğumun Pisti Kaldı
Bende, Zaten Aşka Yoktu İtikatım
İyi Mi Yaptım? Bilmem Ama Ona Bişey Yazdım
Erdem, Güven 0 Zaten; Maske Doldu Heryer
Olmuyo Hiç Matem, Bu Benim Sorunum Aslen
Hasbel Kader Bugün De Senle Geçti Resmen
Anlatıcak Şey Çok Var Dedikodumu Yap Sen
Böyle Tecrubeyle Yarılar Gibiyim Yolu
Ondan Bana , Benden Ona Anı Lazım Değil
Dostlarımca Terbiyeli Sayılan Biriyim
Onun Başına Küfür Eklemeden Adı Lazım Değil
Her Şey Oldu Bitti Pişman Mısın?
Hiçte Bile Çünkü Maymun İştahlısın
Benle Beraberken Hep İş Atmışın
Yoksa Ben Numan Sende Feriştah Mısın?

Nakarat

Doğru Söyle Aldattın Değil Mi? Aldattın Değil Mi? Onla Yattın Değil Mi? Peki
Bunun Üstüne De Bıraktın Beni, Bıraktın Beni, Bıraktın Değil Mi? Tabi

Aldattın Alçak Kadın. Ahh Kandım.. Aldanmışım.. – Aldattın!. – Aldatmadım!. – Al Aşkım Bal..
Kan Kaybım Var. Bak Kırık Kalbim Al Kullan. Pılı Pırtını Topla Ve Kendinden Utan

69

No.1 Düş O Zaman (Ft. Azap Hg)

No.1 Düş O Zaman (Ft. Azap Hg)

Nakarat
Bir Yalnızlık Üstüme Çöküyor Zamansız
Çoğu Zaman, Kaçamadan
Gökteki Yıldız Gibi Sen Nasıl İmkansız?
Sön O Zaman, Düş O Zaman

Azap Hg:
(Dinle Dinle)
Kalemi Alıp Yazdım, Sadece Yazdım
Dünyam Kalem Kağıt, Kül Tablam Yastığım
Ne Çabuk Geçti Yıllar? Ne Çabuk Bitti Her Şey?
Hayallerini Ne Çabuk Astın?

Farkındasın Kendine Zararın
Herkese Var Da Neden Kendine Yok Yararın?
Nedir Kararın? Nedir Kararın?
Acele Etmen Gerek Çünkü Kalmadı Çok Zamanın

Nefretle Tükettik Kalbimizi
Ne Kadar Çabalarsan Çabala, Kaldı İzi
Düşündüm, Bazen De Yandı İçim
Geriye Kalan Hep Aynı, Geriye Kalan Niçin?

Aslında Hiçiz, Bu Sonuca Vardığında
Bu Boktan Dünyaya Bu Şekilde Baktığımda Huzurluyum
Senin Gözünde Kusur Mu Bu?
Boş Ver, Ben Böyle Huzurluyum

Nakarat X2
Bir Yalnızlık Üstüme Çöküyor Zamansız
Çoğu Zaman, Kaçamadan
Gökteki Yıldız Gibi Sen Nasıl İmkansız?
Sön O Zaman, Düş O Zaman

No. 1:
(Söyle Söyle)
Gözlerim Anlatmasın, Sizde Susun
Bomboş Ceplerim Ve **** Softum
Bekledim, Belki Birisi Bana Laf Anlatır
Dostum Çünkü Halâ Gülmekten Usanmadım

Bi Çubuk Olsa Sihirli Kafanızda Kırıcam
Ben Delirmemek İçin Hergün Alkole Mi Sarıcam?
İçmicem Bu İlaçları Hep Kafamda Kurucam
Ve Ağaçları Dik Sileyim Pis Dumanı Soluycam

Ucuz İnsan İlişkileri, Yüzünü Buruşturur
Gece Yoksulluğun Ritm Tutuşunu Dinle
Nefes Al Zombi, Kireç Gibi Yüzün Niye?
Bizi De Bi Gün Kurtarır Bu Döngüden Ölüm Ye

Hayatımda Kalıcı Olan Tek Şey Dövmelerim
Belki Tükenmiş Bir Kalem, İkiye Bölünür Anca
Gözlerimden Düşenlerin Cesetlerine Basarak
Yürümek Mi İstiyorsun? Bence Defol Koşarak

Nakarat
Bir Yalnızlık Üstüme Çöküyor Zamansız
Çoğu Zaman, Kaçamadan
Gökteki Yıldız Gibi Sen Nasıl İmkansız?
Sön O Zaman, Düş O Zaman

59