Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Katy Perry – Hot N Cold



You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bit**
I would know

And you over think
Always speak
Critically

I should know
That you’re no good for me

{CHORUS}
Cause you’re hot then you’re cold
You’re yes then you’re no
You’re in then you’re out
You’re up then you’re down
You’re wrong when it’s right
It’s black and it’s white
We fight, we break up
We kiss, we make up
(you) You don’t really want to stay, no
(but you) But you don’t really want to go-o
You’re hot then you’re cold
You’re yes then you’re no
You’re in then you’re out
You’re up then you’re down

We used to be
Just like twins
So in sync
The same energy
Now’s a dead battery
Used to laugh bout nothing
Now your plain boring

I should know that
you’re not gonna change

{CHORUS}

Someone call the doctor
Got a case of a love bi-polar
Stuck on a roller coaster
Can’t get off this ride

You change your mind
Like a girl changes clothes

Cause you’re hot then you’re cold
You’re yes then you’re no
You’re in then you’re out
You’re up then you’re down
You’re wrong when it’s right
It’s black and it’s white
We fight, we break up
We kiss, we make up



Katy Perry – Hot N Cold sözleri , Katy Perry – Hot N Cold şarkı sözü, Katy Perry – Hot N Cold lyrics , Katy Perry – Hot N Cold şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Koma Redakte – Benimle Derdin Ne?

Tetikte parmak, seçip de caymak Hakkımızda olmasa hiç aklımızda balta git ! Benimle kalma çek üzerime bir yafta Umudum hasta,...

Kaptan – Yine Gitti

Kaptan Yine Gitti Sözleri Yine çekti gitti yine yok Yerini doIduramadım Bize tek yıkıntıIar kaIdı Aşk bahçesinde korkuIarım Yarama tuzdu;...

Kodes – Ters Köşe

Kodes Ters Köşe Sözlerl KabiIiyet Iazım bu iş fazIasıyIa zeka ister Cesaretin yoksa kaI evinde karardı izIer Seviyene inip takıIamam...

Kardeş Türküler – Memleket Kokulu Yarim

Deniz bile acı çeker ah agapimou Gözlerinden yaşlar döker Benim bu derdim gizli kalmaz sevdiğim Figan ile başımdan tüter Kara...

Kolektif İstanbul – Pastırma Yazı – L’ete Indien

On ira où tu voudras, quand tu voudras Et on s’aimera encore, lorsque l’amour sera mort Toute la vie sera...

KEDİLİ MASA SİYAHLARDAN

Bakarlar, seni duyarlar, insanlar.. Sıkılırlar boşluktan.. Her gün, biraz daha geçer zaman Boğarlar, seni kırarlar… Bilmediğin o kadar çok şey...

Kemal Doğulu – Selfie

Senle Aynı Yüzyılda Olmanın Sevincini Yaşıyorum İçi Ağzına Kadar Aşk Dolu Kalbi Senin İçin Taşıyorum Bu Kadar Özel Kalmamız Yeter...

Kerem Albayrak – Bu Yollar Hep Aynı

Bu yollar hep aynı bir gidiş ve dönüşü yok Kalanların hali gün batışına benziyor Ben de çok isterdim bir evim...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Jeri Deweese dedi ki:

    Hi my loved one! I want to say that this post is amazing, great written and include almost all vital infos. I would like to look extra posts like this.

  2. alice dedi ki:

    AWIGIM.HASTAYIM. I LOVE KATY PERRY UNCODITIONALLY.

  3. didem dedi ki:

    benim en sevdiğim şarkı

  4. didem dedi ki:

    ezberledim

  5. gizem dedi ki:

    Çoookk ama çook güzel bi şarkı bu şarkıyı dinlediktten sonraa katy hastası oldumm . <3 <3 <3 :D..

  6. Eceeeeee dedi ki:

    Off hiç havalara girmeyin ingilizce dersiyle alakası yok iyi söylüyosanız bu şarkıyı KaraokeParty’de söyleyin 10.000 puan yapın anlarız ki bu şarkıyı kimse sizden iyi söyleyemez :)—> Ayten hanım

  7. cicikiki dedi ki:

    sözler niye türkçe değil yaaaa

  8. misafir dedi ki:

    bayılıyorum katy perry ye her şarkısını bilirim ama bu en güzeli

  9. manqka dedi ki:

    süperrrrrrrr biz bunu yarışmada söyleyeceğiz ama biraz zor

  10. şaban dedi ki:

    noliyyyyyyyy la burdaaa

    • Rafael dedi ki:

      Quite frankly, i dont know who would want to ccrziiite you for this look, the colors look just fine with your skin tone. If you were darker skinned, i would not think the colors would blend as beautifully as they do here. So, it looks amazing, you are gorgeous, and all of your videos are very very beautiful. So keep on doing what you do, your amazing. Plus, if you they dont like it, dont comment and dont watch the rest. that simple

  11. esra werderf dedi ki:

    ben bu kızın hayranıyım gerçekten de çok muhteşem söylüyor ayy onun yakını olmak isterdizm ama malesef fransada ve amerikada yaşayan amcalarımla yetiniyorum fransa veamerikaya gittim ama olmadı

  12. bnnn sperimm dedi ki:

    şurdan kendini beğenen selena mı neyse adı havan kime kızım bn yutdışına gittim disney çanılın setine bile gittim ayreten gitara gidiyorum ve sesim sper yani havalara girmeee

  13. ebra dedi ki:

    süper bayılıorm bn bu şarkıya bn genellikle ingilizce şarkılar dinliorm en sewdiğim içlerinden bu süper harikulade mükemmel. <3 Şarkı gzll deil sade katty perry daha gzll seni çook sewiyoreeeeee <3 (katty perry )

  14. lili dedi ki:

    katy’nin hayranıyım kadın olağanteşem söylüyo

  15. Alex dedi ki:

    this song is really good. I love this song. Because I lovfe Katy. so ım friend katy. She is very crazy and lazy. 😀 I love you Katy..!

  16. yaren dedi ki:

    şarkı çok süper abi

  17. yaren dedi ki:

    çok güzel şarkı aynı zamanda kendiside güzel

  18. size ne dedi ki:

    katy perry de şarkı da muhteşem ama california girls şarkısı da mükemmel yani klibi
    🙂 XD

  19. irem dedi ki:

    katy peery senin en büyük hayranınım bütün şarkılarını seviyorum ama en çok bunu seviyorum

  20. emrecan / basketballer dedi ki:

    bu müziğe the truth ugly de bayılmıştım şimdi kopamıyorum :D:)

  21. HiK1302 dedi ki:

    Se-Le-Na Senin de Ayten kardeşten aşağı kalır yanın yok bize ne arkadaş sesinden.Şarkıcı olacaksan ol.İsmail Yk da şarkıcı(belli olmayan bir kesime göre) haberin olsun…

  22. HiK1302 dedi ki:

    Ayten kardeş çokm güzel söylüyosan bize ne kendine sakla.Ve ayrıca İngilizcesini Türkçe’ye çevirebilen Berna arkadaş bence sen önce Türçeyi öğren “diyil” “değil” diye yazılır,”anlıyabiliyosunuz” da “anlayabiliyosunuz” olarak yazılır.Sadece bilgin olsun diye yazdım…

  23. ayten dedi ki:

    bu şarkıyı hiç kimse benden iyi söylüyemez ayrıca biz bunun 19 mayısta gösterisini yapacaz

  24. mafillia dedi ki:

    yeah katy dont juff plunk e there are katy katy !! Jojeph in flaghurth doedrvie !

  25. ecem yaren dedi ki:

    I LOVE YOU KATY I LOVE YOU

  26. ecem yaren dedi ki:

    süper bi şlarkı söleye söleye bitiremiorm sprr tek sözüm oda sprrrrr

  27. milann baross dedi ki:

    bu şarkıya hastayım valla hep dinliyorum. ama keti perry de çok güzel. zaten şarkı da çok güzel ve anlamlı

  28. berna dedi ki:

    bu şarkının türkçesi o kadar da güzel diyil ben baktım türkçesine ingilizcesi daha iyi ama zaten eğer ingilizceniz iyise zaten çevirip anlıya biliyonuz bu şarkının ingilizcesi çokk güzell 🙂 😉

  29. gamze dedi ki:

    Bu şarkıya bayılıyorum.I LOVE YOU KATY.:)

  30. imran dedi ki:

    sper şrkı yha sözLri mkemmeL zten tbe katy perry de 😛

  31. deniz dedi ki:

    katy çok güzel kız tabiki şarkılarıda sanki şarkısı beni büyüledi çok güzel şarkııııııııııııııııııı

  32. selin dedi ki:

    Katy Perry estetikli.

  33. zeynep dedi ki:

    yaa kız çok güzel şarkısı müthiş sanki kıza aşık oldum 🙂 yaa kızz afett

  34. selena uzunlar dedi ki:

    Şu üstteki havalara giren benden daha iyi kimse söyleyemez diyen kıza sözüm şu: Bak senden daha güzel sesler de olabilir mesela ben seninle aynı derecede de söyleyebilirim veya senden daha iyi de söyleyebilirim ha bana şunu söylersen yaşla alakası olabilir diye bence hiç alakası yok çünkü ben küçüklüğümden beri sesim güzel ve yaşa ihtiyacım yok müzik öğretmenim de beni çok sever ve her koroya seçerdi. Bir enstürman çalmamı istediler ve ben de şimdi keman çalıyorum. Keman öğretmenim de beni çok seviyor ve güzel çaldığımı söylüyor. Bütün arkadaşlarım da şarkıcı olmamı istiyor.

  35. şeyma dedi ki:

    yha bnce de çok qzl bi şarkı ztn alacakaranlık da öle

  36. ayşim dedi ki:

    bu şarkı süper ya bayıldım söyleyecek söz bulamıyorum kadın zaten müthiş bişi yaaaaa 🙂

  37. aslı dedi ki:

    şarkı süper şarkıyada bayıldım yha bunun kadar güzel şarkı görmedim haa bide enruige var

  38. gökce dedi ki:

    süper bi şarkı katy perry dhşet bi ses fvorilerim arasnda =)

  39. Esra Kayaoğlu dedi ki:

    yaa bn bu şarkının türkçrsini istiyorm..Lütfen bana birisi yardım etsin..Bu şarkıya ve kadına bayılıyorm ama türkçesini istiyorm..Çünkü şarkıyı anlamıyorum..=(

  40. Dervişe dedi ki:

    bu şarkı muhhteşeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

  41. Dervişe dedi ki:

    bu şarkıya bayıldım ama trürkçe sözleride yayınlansın

    ama muhteşeeeem bir şarkı

  42. jsdlkjdsakljsdjkdskjlsdakjl dedi ki:

    şarkı süper benim kadar kimse iyi söyleyemez

  43. gözdem dedi ki:

    gerçektenn güzelll şarkı yhaa…….:):)

  44. zeynep dedi ki:

    süper bir şarkı bu kadına bayılıom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  45. sena dedi ki:

    chok quzel yhaa bu kadın chokk quzelXD

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı