Kenan Doğulu & Yalın – Ünzile



Ünzile insan dölü
On kardeş beşi ölü
Büyüdükçe un ufak
Ve gelir de görücü

İnci gibi dişi
Görücü bilir işi
Söğüdüm ağlar gider
Olur hatun kişi

Varmadan sekizine
Ergin oldu Ünzile
Hem çocuk hem de kadın
Onikisinde ana
Bir gül gibi al ve narin
Bir su gibi saydam ve sakin
Susar kadın Ünzile

Yağmuru kim döküyor
Ünzile kaç koyun ediyor
Dayaktan uslanalı
Hiçbir şey sormuyor

Korkar durur gitmez
Köyün en son çitine
İnanır o sınırda
Dünyanın bittiğine

Ünzile insan dölü
Bilinmezlere gebe
Sırların mihnetini
Yükleyip de beline

Varmadan sekizine
Ergin oldu Ünzile
Hem çocuk hem de kadın
Onikisinde ana
Bir gül gibi al ve narin
Bir su gibi saydam ve sakin
Susar kadın Ünzile

Yağmuru kim döküyor
Ünzile kaç koyun ediyor
Dayaktan uslanalı
Hiçbir şey sormuyor




Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Kenan Doğulu & Yalın – Ünzile sözleri , Kenan Doğulu & Yalın – Ünzile şarkı sözü, Kenan Doğulu & Yalın – Ünzile lyrics , Kenan Doğulu & Yalın – Ünzile şarkı sözleri
Eklenme Tarihi: 4 Aralık 2010

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Kenan Doğulu & Yalın – Ünzile (20 Yorum)

  1. evet kesınlıkle çok guzel sezen aksu bı harıka kadın sarkıda anlattıınsanlık ayıbıda olsa dınletıyorda soyletıyorda helal olsun ama keske bıraz engel olabılsek bu ayıplara yenı unzıle veya melek olmasın dıye
    keske…

  2. Insanın belkide en bilinmezlerini anlatıyo kim bilir… Annem anneannem ve daha niceleri doğunun simgesi haline gelen töre, töreydi onları yakan töreydi onları yaşarken ölüme sürükleyen. bi görücü usulü birde berdeldi töre. Töre demek öldürmekti sevmek sevilmek olmadan evlenmektı hemde çok küçük yaşta allahtan şimdi biraz da olsa daha iyi doğunun kızından sevgilerle……

  3. süper ötesi bir şarkı tam bizim yurdumuzun saklı kalmış köşelerindeki gerçekleri ortaya çıkarıyor bayıldım :(

  4. bayıldım süper bir şarkıı:Ünzile insan dölü
    On kardeş beşi ölü
    Büyüdükçe un ufak
    Ve gelir de görücü

    İnci gibi dişi
    Görücü bilir işi
    Söğüdüm ağlar gider
    Olur hatun kişi

    Varmadan sekizine
    Ergin oldu Ünzile
    Hem çocuk hem de kadın
    Onikisinde ana
    Bir gül gibi al ve narin
    Bir su gibi saydam ve sakin
    Susar kadın Ünzile

    Yağmuru kim döküyor
    Ünzile kaç koyun ediyor
    Dayaktan uslanalı
    Hiçbir şey sormuyor

    Korkar durur gitmez
    Köyün en son çitine
    İnanır o sınırda
    Dünyanın bittiğine

    Ünzile insan dölü
    Bilinmezlere gebe
    Sırların mihnetini
    Yükleyip de beline

    Varmadan sekizine
    Ergin oldu Ünzile
    Hem çocuk hem de kadın
    Onikisinde ana
    Bir gül gibi al ve narin
    Bir su gibi saydam ve sakin
    Susar kadın Ünzile

    Yağmuru kim döküyor
    Ünzile kaç koyun ediyor
    Dayaktan uslanalı
    Hiçbir şey sormuyor

  5. çok iyi bi şarkı anlamı büyük bnm içn söyleyenler zaten yorum yapmaaya gerek bile yok adamlar kıng

  6. güzel bir ikili olmuşlar ses tonları çok uyumlu… şarkı ise cok anlamlı türkiyenın bellı kısımları umarım bundan ders alır

  7. var ya süper çokkkkkkkkkk begendim yalın ve kenen doguluya selamlar sizi çok seviyorum merve tuba ve sümeyraaaaaaaaaaa