Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Kendi Kanki



Sahte yüzler sahte gözler
Dostlar hep iyi saatteler
Yalnızlık kader oldu bize
Yalnız geçiyor kalan günler

Ah canım cicim güzelim şekerim
Wallahi duymadım yoksa gelirdim
Bilirsin seni nasılda sewerim
Canım benim canım kankim

İçimden geldi ama diyemedim
Kaka kiki dostlarmı hakiki
Herkes diyor kanki çok lazım sanki
Kaka kiki dostlarmı hakiki



Kendi Kanki sözleri , Kendi Kanki şarkı sözü, Kendi Kanki lyrics , Kendi Kanki şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Kamer Can İzvermez Hiç

Şarkıcı Adı: Kamer Can İzvermez Şarkı Adı: Hiç Ne yaptığını sorduğumda verdiğin “hiç” cevabıyım Ne denli önemliyim bedelli cevabının İnançsız...

Kalben – Sadece

Yatak boş, Oda boş, Ev boş. Duvarlara vuran ışık Yüzümde karanlık. Yine mi sen, Bayram günü gibi gelen? Kaçamadım, Külleri...

Koray Candemir – Yakın

Bir Işık Düşerse, Üstüne Basma, Daha Yakınlaşır, Korkarsın. Bir Leke Silmeye Gör, Leke Kalır, Sen Çıkarsın. Bir Işık Düşerse, Üstüne...

Koray Candemir – Son Durak

Sevişmeler, Öpüşmeler, Anlık Gelen Ürpertiler, Hep Yarım, Yarım, Yarım, Kaldı. Hayal Kurup Uzanmalar, Sessiz Sakin Sarılmalar, Hep Yarım, Yarım, Yarım...

Koray Candemir – Pişmanım Bebeğim

Ah…o duruşun var ya Ah…o bakışın Beni, beni, beni Deler geçer Ah…o yatışın var ya Ah…o sevişin Beni, beni, beni...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. selin ay diyor ki:

    çok sevdiim kaka kiki dostlar mı hakiki

  2. damla denizaltı diyor ki:

    kendi senin hayranınım seni çok seviyorum sevgilerle

  3. samira diyor ki:

    kendi gerçekten çok güzel bir şarkı

  4. kanki diyor ki:

    1 numara kız süper

  5. zeynep diyor ki:

    kendi senin şarkılarını çok beyeniyorum…
    ben hakiki kankiyim ama…
    seni çok seviyorum kendi…
    benzemez kimse sana da çok hoş yapıyorsun her şeyi…

  6. sedef diyor ki:

    kendi ben seni çooook sewiyorum seni görmeyi hep diliyorum…

  7. sedef diyor ki:

    kendi seni çok sewiyoruuummm.kandi ,kelden adam ve salla şarkısı çooook güzel….<3<3<3<3<3<3

  8. asu diyor ki:

    kanka girdi çöpe . kendim kendime yeteri.
    ka ka ka ki ki ki doslarmı hakiki herkez diyor kanki çok lazım sanki<çok doğru
    KANKİM ERKEK ARKADAŞIM OLDU <MANTIĞA BAK

  9. 5.f diyor ki:

    sınıfca kankayız

  10. mehmet can diyor ki:

    birzamanlar benimde süper bir kankam vardı hem güzel bir kızdı hemde kafa dengimdi haliyle kızdan hoşlanıyordum en sonunda ona çıkma teklifi ettim ve şimdi kız arkadaşım

  11. asude diyor ki:

    arkadaşlar bağzı tipler var kanka değil arkadaş bile olamadıkları kişileri kanka diye gösteriyorlar.Üstelik bunu yapanlar bizim sınıftaki kızlar.Yapma sebepleri daha havalı görünmeleri.Bunu bana inat yapıyorlar çünkü erkeklerle iyi anlaşırım

  12. mehmet can diyor ki:

    slm. bir zamanlar benimde kankam vardı şimdi kız arkadaşım onun çok seviyordum onunla aynı kafadan yürürdük en sonun da cesaretimi taplayıp ona çıkma teklifi ettim uzun lafın kısası kankinizi doğru seçin

  13. elif ve fatma diyor ki:

    çok güzel bi şarkı ama kesinlikle haklı değilsin kankimi çok seviyorum ben geçek bi dost ve çok lazım o olmadan gülemem ben bunu birkezdaha anladım kendi o has bi kanki fatmamı çok seviyorum <3

  14. kendi diyor ki:

    sağol un arkadaşilar sevdiğinize sevindim

  15. ece diyor ki:

    süper bi.r şey miş ya :)

  16. dilara diyor ki:

    aşkım bitanem ben senin bir okulda uçurtma şenliğine gürdüm ve çok güzel olmuştun ne olur bir daha kine tuzla daki osman gazi ilk öğretim okulna gel lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  17. selin diyor ki:

    seni çok seviyorum canım benim canım kankim

  18. selin diyor ki:

    canim kankim canım kendim seni ççookk seviyorum ben selin sevgiy le sağlıkla kalın bütün sanatcıları severim ama senin yerin başka canım benim canım kendimm saygılarrrr

  19. esma diyor ki:

    çok seviyorum bayılıyorum muthiş harika süper ahh canım

  20. kendi diyor ki:

    hepininize çok teşekkür edererim camlarım bende sizi çok seviyorum……

    • kendi diyor ki:

      tabi şarkılarımı beğenen varsa vandakiler haftaya oraya gelebilirim

    • Tesa diyor ki:

      hayat güzel – Çok teşekkür edeirm canım hem yorumun hem de ilhamın için :) Öyle deme, hepimiz mutlaka bir yerlerde birbirimizden ilham alıyoruz farkında olarak ya da olmayarak, gördüğümüz bir resmin bilinçaltımızda bizi yönlendirdiğini bile anlamıyoruz aslında çoğu zaman :) Sen tasarımlarını paylaşmaya devam et 😉 Ben zevkle takip ediyorum *_*Cevapla

  21. esranur çalışkan diyor ki:

    çok güzel şarkı çok seviyorum bu şarkıyı

  22. amq diyor ki:

    len bune yaaa kaka kiki miş kakanada kikinede sanada töbe töbe ne biçim şarki laaaan buuuu 😀

  23. melisa diyor ki:

    (kaka kiki dostlarmı hakiki herkes diyor kanki çok lazım sanki)çooooooooook güüzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeellllllllllll <3 <3 <3

  24. hatice sude diyor ki:

    bayıldım böyle bir şarkı olamaz
    kendinin şarkıları çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllll:)

    • Natja diyor ki:

      moda_kesh – Tabii ki canım, yazarım, ne demek :) Öncelikle mlkuulutlar dilerim şimdiden, Allah devamını getirsin inşallah… Tepside kullanılanlar: Dantel (kenarlarına), saten kumaş (iç kısmına), süslemek için de: boncuklu dantel (gelinlikçilerde bulabilirsin, özellikle Eminönü'nde), tül, inci, taş, bir çift de güvercin :))Umarım yardımcı olabilmişimdir…Cevapla

  25. Nilay :) diyor ki:

    Çoq qüzel Yhaaaa :) :) <3

  26. nazlı diyor ki:

    kendi seni seviyorumm kankimm

    • Mable diyor ki:

      valla laf olsun ya da ifitlat olsun diye demiyorum, çok samimiyim söylediklerimde:) şımar canım, hakkın:) ben de seni öpüyorum :*Cevapla

  27. prenses diyor ki:

    çok güzel

  28. beyza diyor ki:

    kendi seni çok seviyorum

  29. noregrets diyor ki:

    ya su sarki sözlerini biri yanlis yaziyor diger büyün sitelerde kopyala yapistir almis basini gidiyor

  30. tatlı bela diyor ki:

    kendinin özellikle bu şarkısını hergün dinliyorum kendi çok güzel şarkı söylüo kendiye şarkılarında başarılar diliyorum

  31. sinem diyor ki:

    HayaTım Réénqarénk :)) Yhani Kanqi :) Anlayan AnlaDı MutLuyum :)) HaYaTa qülYoRum öpüYorum kanqiiiiii 😀 xDéé

  32. ecem diyor ki:

    yaa süperrr bayıldımmm resmen hastanelik oldum bayıldımmm_ -…

  33. susqun peri diyor ki:

    hahahaha

  34. ayşegül diyor ki:

    şarkın güzel hareketli KLİBİNİ BEKLİYOOOOOZZZZZZ……………..

  35. aplicaple diyor ki:

    pembeyi çok seviyorum siyahla süper oluyor yeni klipleri merak ediyom

  36. zehra diyor ki:

    ya süper bi şarkı çok begendim ama bu sadece şarkı değil gerçek hayatın vurgusuda var gerçekten insanlara güvenilmez sahte yüzlerle karşımıza çıkıyorlar. nese kendi senide pembeyide çok seviyorum inş. görüşmek nasip olur…

  37. PINAR diyor ki:

    superrrrrrrrrrr :):):)

  38. İcarly(Doğukan) diyor ki:

    güzellll şarkı lannn

  39. dilara diyor ki:

    süper bi şrkı byldmm yha mkemmwell :D:D:D

  40. @leyn@ diyor ki:

    ben salla yı daha çok seviyorum neeyse kendi beni tanıyo yeni şarkısını çıkarır.

  41. ...İKBAL... diyor ki:

    yaaaa siz şarkıdan ne anlarsınız ben kendi’nin bütün şarkılarını ezbere biliyom siz ne diyonuz kızım bi gidin yaaaa

  42. başak diyor ki:

    kendi seni çok seviyorum ben senin hayranınım ihşaalah bizim eve gelirsin …

  43. betül diyor ki:

    seni çooooooooooook seviiiiiiiiiiyoooooooooorum KENDİ…………

  44. beyza diyor ki:

    kendicim bende senin çok büyül hayranınım seni çoookkkkkkkkk seviyorum çeşke bafra yada gelebilsennn

  45. betül diyor ki:

    kendi keşke senin yanına gelebilsem ben gemesemde sen gelsen nekadar güzel olacak ben senin en büyük hayranınım 12 yaşındayım ama seni çok seviyorum bunları yazınca bile heycanlanıyorum

    • kendi diyor ki:

      bende seni çok sewiyorum cnm ama çok yoğunum kısa süre içerisinde konser vericem bu sefer muğlada konser vercem hepinizi çok sewiyorum konserime gelirseniz sewinirim hmm bu arada pembe giymeyi unutmayın biliyosunuz benim favorim hepinizi bekliyorum canlarım pembe günler

  46. betül diyor ki:

    sen çok şeker bir kızsın keşke evçilik oyununda siz kazansaydın canım benim sana kocaman öpücükler gönderiyorum:>:>:>:

  47. betül diyor ki:

    kendi ben seni çk seviyorum bütün şarkıların süppppppprrrrrr hep öyle devam ed olurmu<3<3<3<3<3<3<3

  48. nilsu diyor ki:

    kiliplerin çok güzel hayranıyım çok güzel şarkı söylüyorsun yerini kimse tutamaz 1 numarasın

  49. nilsu diyor ki:

    şarkıların çok güzel hepsini çok seviyorum sesnin yerini kimse tutamaz

  50. kendi diyor ki:

    çok güzel şarkı bendde ezberledim okulda sundum ve madalya aldın ve jimlastik yapıyorumü
    ,

  51. gamze diyor ki:

    yaa kendi seni çok seviyorum tüm şarkılarını ezmere biliyorum VEEE SENİ ÇOKKKK SEVİYORUM

  52. ela diyor ki:

    seni çokseyiyorun kendi

  53. ela diyor ki:

    çok güzel ama birde okulda açılsa

  54. kendi diyor ki:

    hepinize çok teşekkürler

  55. merve diyor ki:

    kendi senin bu şarkına bayıldım bi konser yap bu şarkıyı söyle lütfen.

  56. ayşen diyor ki:

    senin çok büyük haranınım diyer insanlara benzeme onlardan daha çok seni seviyorum

  57. ayşen diyor ki:

    kendi nin yerini hiçbir sanaçı tutamaz özelikle bu şarkı ile çok çok çokçok beyendim azına salık

  58. ecm diyor ki:

    ben bu sarkıyı sewmıom bizim bi fen hocamız var onun lafı lanet gitsin…

  59. *KENDİ* diyor ki:

    CANLARIM hepinize çok teşekkür ediyorum hepinizi de çok seviyorum ya bir arkadaşımız demişki vana gelebilirmisin bu aralar çok yoğunum canım ama gelmeye çalışacağım şarkımı beyendiğiniz için hepinize kucak dolu sevgilerimle…KENDİ… Bu arada gizli hayranlarıma sevgiler gönderiyorum………………..KENDİ……………

  60. KENDİ diyor ki:

    CANLARIM hepinize çok teşekkür ediyorum hepinizi de çok seviyorum ya bir arkadaşımız demişki vana gelebilirmisin bu aralar çok yoğunum canım ama gelmeye çalışacağım şarkımı beyendiğiniz için hepinize kucak dolu sevgilerimle…KENDİ…

    • NİLOŞ diyor ki:

      KENDİ ABLA SENİN SAĞA SOLA TAKILARAK ŞARKINI GALİBA DÜNYADA İLK BEN VE YİYENİM GÖZDE EZBERLEDİ SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMM SESİNİDE ÇOK SEVİYORUMM HEPİMİZ SENİ KUCAK DOLU ÖPÜCÜKLÜYORUZ

      • elizabet brtdday diyor ki:

        sadece sen mi ben ve benim kız erkek farketmez tüm arkadaşlarım bu şarkı ezbere bilioz tammı betülll

  61. aslı diyor ki:

    yahhhhh iki yüz otuz kişi yorum yaptı at pardon230

  62. aslı diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrr

  63. kendi (gizli hayran) diyor ki:

    kendi ben senin gizli bir hayranınım . benimde kankim var . ama senin şarkındaki gibi bir şey gerçekten bu kankilikte çok lazım sankiseni sewiyorum
    gizli hayran

    • kendi diyor ki:

      BENDE SİZİ SEWİYORUM CANIM EVET BENDE BU ALBÜMÜ ÇOK BEĞENİYORUM BU AYIN SONUNDA YENİ KLİP ÇIKARTICAM SİNAL AKÇILLA BERABER ŞİMDİ ŞARKI SÖZLERİNİ SİNAL AKÇIL BESTELEYECEĞİ İÇİN HENÜZ İSMİNE BİR KARAR VEREMEDİK AMA BU DA ÇOK GÜZEL BİR KLİP OLACAK :)

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı