Kolera – İnziva

Benim adım Kolera,1375 yıllık hasta
Kimi boynumu kesmek için arar ustura
Kimine göre benmişim o kuyudan çıkan Samara
Melek olmak isterdim bir yerde bir semada (semada)
Şahlanırsa burak hemen tutunmam gerek yularına
Anlamaya çalışma anla ! Aşk dayandı gırtlağa
Şeytan ateşten bir halka ister ince boynuma
Şerlerden arınan kul şeytanlıktan kurtulur
Bil kendine güveniyorsan zarardasın
Yaradana güveniyorsan haklısın ve kardasın
Yakın isen yakarayım uzak isen çağırayım
Yoksa ben sana nasıl varayım bilmem
Ne ister hayat bizden büsbütün
Artık önceliklerini bir tart bir düşün
Bir zindan mıdır yoksa bir rıza mıdır bir düşün
Sade bir tesadüf mü yoksa doğup büyüyüp ölüşün
Dan dan dan dan düşüsün hantal bir hayat sürüşün
Bana değil kendinize gülüşün, durur herkes merkezinde efendi

(Nakarat)
Olsun hata yapabilir elbet insan uyanır kimi anca çıkınca can
İyilik gizlenebilir muhakkak ama kötülük mahkum çıkmaya ortaya
Zaten soyunulmadan giyinilmez,Yaşatır kalp bizi kadre bilinmez
Kul nasıl bi yamaçtan iki kere düşmez Kalsın anılarım ortada toplama
Kuş uçar aynı cins kuşla, Devekuşu uçamaz o varoluşla
Kimi doyar tek bi kuruşla, Ne anlarsın inziva aşka kavuş da

Haydiyin kendi geldi gemi kalanınız binin
Bilirim ateş değil atlas olsun ister sinyalim
İblis güçlü eğer uyarsa babası Ademe sonunda kalır bebe bizim gibi bi efeyle
Kirliysen neden bulaşıkların yanında kalasın kalk yıkan ve sor bedenim temizse kalbimi ne yıkar
Dert ve hüzün anlarında değil mi baltayı yiyen ayaklar sağ ve selametle kal gel şu derde hüzne dal
Ye! Kürküm ye! Sende görmesinler bir cevher pervane olurda etrafında dönerler
Ahiret güzelini değil dünya güzelini severler Hoca ne demiş öyle ye kürküm ye söyle

(Nakarat)
Olsun hata yapabilir elbet insan uyanır kimi anca çıkınca can
İyilik gizlenebilir muhakkak ama kötülük mahkum çıkmaya ortaya
Zaten soyunulmadan giyinilmez,Yaşatır kalp bizi kadre bilinmez
Kul nasıl bi yamaçtan iki kere düşmez Kalsın anılarım ortada toplama
Kuş uçar aynı cins kuşla, Devekuşu uçamaz o varoluşla



Eklenme Tarihi: Temmuz 24, 2008 1:55 am
Etiketler:
,

Aramalar: Kolera – İnziva sözleri , Kolera – İnziva şarkı sözü, Kolera – İnziva lyrics , Kolera – İnziva şarkı sözleri

30 Yorum

  • ş!rZæt

    SÜper Bİ ŞARKı

  • gül

    kolera seni çok sewiyorum ablamda sagoya hasta sizi çok seviyorum kolera benimle mesajlaşırmısın msn de seni çok seviyorum ve şarkılarını(en çok inzivayı)

  • gülce

    ben sago ve kolo dan başka rapçi bilmem…cezaymış..dj bilmem ne..falan filan…saçma.. kolera sen süpersin,,,,,,,

  • simge

    sagolera gibileri yok

  • sevil

    HEPSİ BİRBİRİMDEN GÜZEL.

  • ceza

    kolonun daha güzel şarkılarıda var bak tavsiye ederim (sen nasıl bir insansın) (aşuk ile maşuk) dagüzel şarkılar

  • ceza

    ben tam bi ceza hayranıyım bayılıyorum yani ama kolo da manyak ben sagoyu da severim ama kolo da manyak

  • SaGo&KoLeRa

    la 2 kere nie yazdının sözleri xd
    süper bi şarkı hll olsun X)

  • melikee

    tek kelimeyle harikasın kolo(esen güler özyavuz) seni çok seviyorum

  • rap_we_ben

    saq0pa seWmeM aMa k0Lera’nın adeTaa hayraNıyıM.. wE tEk keLimeyLe mükKeMmEL 0LMUşş.. tEbrikLeR k0LeRa! ;)

  • nil

    süper ötesi bi şarkı tabii yhani kolera yaparsa mükemmel olur ayrıca kolera amcamın kızı

  • ENqiN

    mükemmel ötesıı.. SAGOKOLORAPP (EnqiN)

  • Eray

    MuhteŞem otesi Sözler Ve süper bi albümm.. Hepsi Çok güzel.. soğuk küvetten Sonra Dinlediğim en süper Parçası… I love You Koloooo

  • gizem

    süper yaaaaaaaaaaaa koleranın bütün şarkılarına bayılıyorum başarılarının devamınu diliyorum :d

  • Skaw

    sagopada kolerada harikalar Keşke Niğdeye Konsere Gelseler…

  • şevval

    ben zaten çok ama çok seviyorum bilgisayarım kolera şarkılarıyla dolu

  • keskin(bu bir lakap dır)

    ben sagopa ve kolerayı çok seviyom bizim serviste hep onde oturduğum için cd çalardan hep inzivayı açıyom
    cd yide ben çektim neyse ben sagoyla kolo yu sevdiğim gibi ceza yı da seviyorum bence sagoyla ceza birlikte çalışmalılar eskisi gibi şimdi birbirlerine diss felan hep hele ceza ne diss ler atıyor acı biberide sagoya yapmış
    cezanın hele hiç yok deme yapacağin hit cok u cok seviyom
    sagonun en fazla golge haramileri sago kolo ile düetlerinde en cok bu sarkıyı zevk için yaptı ğı seviyom

  • merve

    çokk süperr bi şarkı SAGO yada KOLO yada burdan sevgiler-saygılar-başarılar… =)

  • Mahlaskafkef

    elleriniz kolo-sago forover!!!!!

  • özge

    yaaa hem sagoya hemde koloya bayılıyorum rapin babası sagopa kalanları yerli yalakaaa sagopaa feat koleraaa
    sagopaa attığımız yorumları okusadaa onu cok sevdiğimizi anlasa bitiyomm ikisinedee sagoo niğdeyede gelse keskee :)inşş gelirr

  • melike

    harikasınız yha saqo ve kolera sizi dinlemek süppppperrrrrrrrr bişiiiiiiiiiiiii ı love youu

    pesimist_kizz:)

  • süperrr bi şarkı çok beğendim kolerayı tebrik ederim sagopa da çok güzel sagopa nın da kolera nına şarkılarının hepside bilgisayarımda ekli sizleri çok seviyorum……

  • isimi lazım değil

    şarkı nnumberone kolerada

  • crescent

    şarkı sözünde bazı yanlışlar var düzeltmek istiyorum :
    Benim adım Kolera.1375 yıllık hasta
    Kimi boynumu kesmeye arar ustura
    Kimine göre benmişim o kuyudan çıkan Samara
    Melek olmak isterdim bir yerde bir semada
    Şahlanırsa burak hemen tutunmam gerek yularına
    Anlamaya çalışma anla ! Aşk dayandı gırtlağa
    Şeytan ateşten bir halka ister ince boynuma
    Şerlerden arınan kul şeytanlıktan kurtulur
    Bil kendine güveniyorsan zarardasın
    Yaradana güveniyorsan haklısın ve kardasın
    Yakın isen yakarayım uzak isen çağırayım
    Yoksa ben sana nasıl varayım bilmem
    Ne ister hayat bizden büsbütün
    Artık önceliklerini bir tart bir düşün
    Bir zindan mı yoksa bir rıza mıdır bir düşün
    Sade bir tesadüf mü yoksa doğup büyüyüp ölüşün
    Dan dan dan dan düşüşün hantal bir hayat sürüşün
    Bana değil kendinize gülüşün
    Durur herkes merkezinde efendi
    Olsun hata yapabilir elbet insan
    Uyanır kimi anca çıkınca can
    İyilik gizlenebilir muhakkak ama
    kötülük mahkum çıkmaya ortaya
    Zaten soyunulmadan giyinilmez
    Yaşatır kalp bizi,kadri bilinmez
    Kulun hası bir yamaçtan iki kere düşmez
    Kalsın anılarım ortada toplama
    Kuş uçar aynı cins kuşla
    Devekuşu uçamaz o varoluşla
    Kimi doyar tek bi kuruşla
    Ne anlarsın inziva aşka kavuş da
    Haydin!Dendi geldi gemi
    kalanınız binin
    Bilirim ateş değil atlas olsun istersin yerim.
    İblis küçülür ; eğer insan uyarsa babası ademe
    sonunda kalır elbet bebe bizim gibi bir efeyle!
    Kirliysen neden bulaşıkların yanında kalasın kalk yıkan ve sor!
    Bedenim temiz ise kalbimi ne yıkar?
    Dert ve hüzün anlarında değil mi
    baltayı yiyen ayaklar sağ ve selametle kal
    gel şu derde hüzne dal!
    Ye kürküm ye sende görmesinler bir cevher pervane olur da etrafında dönerler.
    Ahiret güzelini değil dünya güzelini severler
    hoca ne demiş öyle ye kürküm ye söyle!
    (nakarat)

  • süper tek kelime ile mühtişşşşşşşşşşş… başarılarının devamını dilerim

  • wolkan

    bu inziva şarkısı bence harika bir şarkı

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>