Şarkı, sözleri,  şarkı sözü, türkçe şarkı , yabancı şarkı sözleri, yerli şarkı sözleri, lyrics

Manga – Dünyanın Sonuna Doğmuşum



Naber bak, bende dert yok tasa yok
Mutluyum artık bir beynim yok
Dikmişim ekrana gözlerimi
Başka da bir ihtiyacım yok

Kişisel neyim kaldı ki bir iletim olsun
Tıklana tıklana her şeyim ortada
Atın ölümü arpadan olsun
Her yiğit gibi benimki de meydanda

Tıklama konusu ayrı bir dava
Mahkemelerde görülüyor hala
Namusu bacak arasında ararım
Dişi sinek bile görsem laf atarım

Çakma makma, üçe beşe bakmam
Önüm, arkam, sağım solum markam
Bana pastamı verin, ekmeğe gerek yok
Ben tüketmeden var olamam

Ayna, ayna hadi söyle benden daha gamsızı var mı?
Ayna, ayna hadi söyle benden daha arsızı var mı?

Dünyanın sonuna doğmuşum
Ya da ölmüşüm de haberim yok
İyi bilirdik derler elbet ardımdan
Bundan büyük bir yalan yok

Yok , bundan büyük yalan yok

Bana dokunmayan yılan bin yaşasın
Dedikodu yapar, keyfime bakarım
Ağzımda sakız, elimde çanta
Fink atarım kaldırımlarda

Bağlanmaya sonuna kadar karşıyım
Ama dizilerimden beni ayırmayın
Değişir dünyam bir tuşla uzaktan
Elimdeki kumandam hayatıma kumandan

Yeni bir kart verdi bugün bankam
Puanlarım artık en büyük kankam
Olmasa da cebimde beş kuruş para
Cebimdeki telefon on numara

“Bak kızım, yedi kocalı hürmüz gibi dolan
Ama ailemizin kızı gibi davran,
Seni alacak biri de bulunur elbet
En kolay parayı hep sen kazan”

Ayna, ayna hadi söyle benden daha gamsızı var mı?
Ayna, ayna hadi söyle benden daha arsızı var mı?

Dünyanın sonuna doğmuşum
Ya da ölmüşüm de haberim yok
İyi bilirdik derler elbet ardımdan
Bundan büyük bir yalan yok

Yok , bundan büyük yalan yok

Sıkıldım çok, her dakika düşünmekten üzülmekten
Artık yok, kalmadı gücüm düşmekten yenilmekten
Pişmanım erken vazgeçmekten kendimden
Bu alem geçmiş kendinden
Ne gelir elden?



Manga – Dünyanın Sonuna Doğmuşum sözleri , Manga – Dünyanın Sonuna Doğmuşum şarkı sözü, Manga – Dünyanın Sonuna Doğmuşum lyrics , Manga – Dünyanın Sonuna Doğmuşum şarkı sözleri

Benzer Konular

Mor ve Ötesi Nefesini Tut

Mor Ve Ötesi Nefesini Tut Şarkısı Sözleri Gerçeklerden Korkma Kendine Bak Durma Bu Aksam Burda Yalnız Başına Solma Hayat Boş...

Meyra Karla Karışık

Meyra Karla Karışık Şarkısı Sözleri Farkında mısın çok yalnızız Birbirimize muhtacız Sen orada ben burada Daha ne kadar uzak kalacağız...

Mavi İnceldiği Yerden Kopmasın

Mavi İnceldiği Yerden Kopmasın Şarkı Sözleri Ne vakit işitsem ürperirim o güzel ismini Çok istedim de atamadım kalan gömleğini Her...

Mustafa Taş Gamzelerin

Mustafa Taş Gamzelerin şarkısı sözleri Kalem olsa dünyadaki bütün ağaçlar Gördüğüm bütün denizler mürekkep olsa Ben seni yaza yaza bitiremem...

Merve Atalay Asla Unutamam

Merve Atalay Asla Unutamam Sözleri Yapamıyorum gözlerinin içine bakarak bırakmayı Beceremem ben olamam öyle vefasız Denedim olmadı artık fayda yok...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. gülfatma fidan diyor ki:

    İyi bilirdik derler elbet ardımdan bundan büyük bi yalan yok
    Yok bundan büyük yalan yokk…

    MANGA MANGA MANGA

  2. elif diyor ki:

    ben maNga’yı çok seviyorum maNganın bütün sarkılarına beğeniyorum

  3. mangaaaaaaaaaaaaa diyor ki:

    MMAANNGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
    ÖÖLLÜÜÜYYOORRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMM
    BBAAYYIILLIIYYYOOOOOOOORRRRUUUUUUUUUUUMMMM
    SSAAANNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. fermaNga Tugßaa diyor ki:

    manga diye yazıp durmayın o ‘maNga’ diye yazılır ‘nefes’ diye okunur. maNga’nın yeni yeni fanı oldum ama eskiden de seviyordum. şimdi anlıyorum ki hoşlanmak ve fan olmak arasında gerçekten çok büyük bir fark var. hepsini her şeyden çok seviyorum <3

  5. kamil diyor ki:

    manganın tüm şarkılarını biliyom çoooook seviyom

  6. vol+ diyor ki:

    Şarkı süper

  7. ceys diyor ki:

    sarkı 2009 da çıkmış oabilir ama hala güncelliğini koruyor ;))

  8. Anonim diyor ki:

    çok güzellllllllllllllllllll

  9. isme gerek yok diyor ki:

    yaa bu şarkı 2009 da çıktı siz nediyonuz yaaa

  10. gamze diyor ki:

    en çok sevdiğim kısım bak kızım 7 kocalı hurmuz gibi dolan ama ailemizin kızı gibi davran seni alacak biri de bulunur elbet en kolay parayı hep sen kazan

  11. ikra diyor ki:

    manga sana aşığım en sevdiğim şarkı bu ..d.d.d.d
    bak kızım yedi kocalı hüğrmüz gibi dolan

  12. deniz diyor ki:

    olum en kral şarkıları sen yazıyosun

  13. maaaaanggggggggga diyor ki:

    Siz şu şarkıları dinleyin:Sen de gideceksen de get artık.Sezer kuzucu annem şarkısı haydi dinleyin ağlama derecesine gelirsiniz.Sütünüzü için bu arada ondan sonra ağlarsınız yani.Benden bu kadar yani hadi bay cicişler.

  14. feyza diyor ki:

    muhteşem bir şarkı buna bayılıyoruuuuuuuuum
    Her zaman dinlemek istiyorum
    puanım yüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz muhteşemsiziz

  15. manga manga diyor ki:

    manga saçma diyenlere dinlet onlar bile bayılıo arkadaşşşşşşşşşşşşşş

  16. Onrali diyor ki:

    ayşegülüm sen izmirde misin izmirdeysen ben onrali senin sewgilin seni çok seviyoruum bitanem benim sen birtanemsin <3<3<3<3

  17. Onrali diyor ki:

    arkadaşlar transformice oynayan ve baffbotffa oynayan bilir beni ben onraliyim şuan transı bıraktım çünkü okullar basladı ve mangayı çok sewerim ama adam fazla hızlı söylüyo ya sarkıyı transa devam ederim ama okullar kapanınca belki devam ederim arkadaslar hepinizi çok sewiyorum ve buarada (Theaysegul) u transformicede görürseniz ona onralinin selamı ver diyin oke arkadaslar sizinle seneye görüsürüz hepinieze bay .(theaysegul)benim sewim olur oke by by :DDD 0(*-*)0 :DDDD XD

  18. Emirhan sarı diyor ki:

    ben ençok bu şarkıyı sewiyom

  19. x100 diyor ki:

    man çizgi resim demek ga da hayalin gerçek olması demek çin cede manga ismi ordan geliyor

  20. Labirent diyor ki:

    Gökselle düet yapsalar full bir şarkıda çok güzel olucak :)

  21. pelvin diyor ki:

    bu şarkı harika olmuş ama beni benimle bırak ın yerini tutamaz :)

  22. join ceren diyor ki:

    yaa manganın bütün sarkılarını ezrere biliomm offfffffff 1 numaralı hayranıyımm bnce onunla bir kelime içn herseyii feda ederdimm herseyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii<3 ASKIMMMMMMM :*

  23. aşkım diyor ki:

    ben yağmur sarıgülün hayranıyım aşkımsın ferman akgül

  24. maNga diyor ki:

    manganın bütün şarkılarını ezberledim ve maNga nereye ben oraya

  25. manga hayranı diyor ki:

    ben kocaeli den katılıyorum harika ir şarkısı var

  26. manga hayranı diyor ki:

    harikaaaaaa bir türk müziği bunu fes te yayınlıcağım hayranım bn bu adama çoksüper bir ssesi var nerdeyse şarkısının tamamını ezberledim yani :D

  27. MANGA AŞŞIĞI :* diyor ki:

    manga aşığıyım resmen bütün şarkılarının hepsini biliyorummmmmmm!!!!!!

    • manganın aşşşııığğğııı diyor ki:

      MMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNGGGGGGGAAAAAAAAAYYYYYYYIIIIIIIII ÇÇÇÇÇÇOOOOOKKKKKKK SSSSSSEEEEEEEVVVVVVVİİİİYYYYYYYYOOOOOOOORRRRRRRUUUUUUMMMMMMM

  28. utku diyor ki:

    bir kadın çızeksin süper :D

  29. Manga diyor ki:

    mangaaaa dünyanın sonuna doğmuşum yada ölmüşümde haberim yokkkkkkkk :)

  30. ECE diyor ki:

    CEVAPSIZ SORULAR ŞARKISINI HERKES DİNLESİN ODA MANGANIN ŞLARKISI SÜPER

  31. ECE diyor ki:

    MANGANIN BU ŞARKISINA BAYILIYORUM HELE BENİ BENİMLE BIRAK ÇOK GÜZEL MANGANIN NERDEYSE BÜTÜN ŞARKILARINI BİLİYORUM MANGAYA HAYRANIM İŞŞALLA MÜZİĞİ BIRAKMAZLAR

  32. manga süperrrr diyor ki:

    manganın süper şarkılarını hepsini ezber…. devamını anlarsınız :)

  33. hadise nin amı süper kokuyo diyor ki:

    süperr

  34. zeynep diyor ki:

    cok güzel sarkısı

  35. mangayı seviyorum diyor ki:

    manga hayranınım senin bu şarkını ezberledim ve 30 şarkının hepsini biliyorm

  36. gökçe diyor ki:

    manga sana hayranm

  37. efedir diyor ki:

    manganın en çok su sarkıları seviyorum:

    bitti rüya,dünyanın sonuna doğmusum,dursun zaman,
    beni benimle bırak,ingilizce sarkısı,bir kadın çizceksin.

    bu sarkıları ezbere değilde açılsa aynı anda söyleyebilirim

  38. halis diyor ki:

    :o

  39. halis diyor ki:

    bu benim tarzım DÜNYANIN SONUNA DOĞMUSUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM……………….!!!!!!!!!!!!

  40. nurhayat diyor ki:

    ben kendimin hayranıyım ama mangayı cokk seviyorumm

  41. duygu naz diyor ki:

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüper manga bu şarkıya bayılıyorum ölüyorum

  42. manganın _hastası_kız diyor ki:

    Ya MAnGa Gibi BİrİNi ssevmiyen vermı acaba? her şarkısı süperrrr

  43. manga hayranı diyor ki:

    MANGA Yaşa sen HAYRANIYIMMMMMMMMMMM

  44. zoey diyor ki:

    wow music

  45. manga arkadaşı diyor ki:

    onun için kendimi öldürürüm

  46. maNga fan Kübra diyor ki:

    her şarkısı gibi buda güzel maNga ya bayılıyorum

  47. maNga fan Kübra diyor ki:

    maNga adamı rock delisi yapar süper bir grup her şarkısı gibi buda güzel :)

  48. begüm diyor ki:

    ya mangayı cok seviyorum

  49. fadime diyor ki:

    manga hayranınım abi müzik öğretmenim sesimin ck ii olduğunu söyledi vebn den rock cı olurmuş abi

    adam king MANGAM

  50. Başak diyor ki:

    muhteşem tek kelimeyle h-a-r-i-k-a yaaaaaaaaaa

  51. kaan diyor ki:

    manga dünyanın en güzel şarkısı

  52. young girl Q diyor ki:

    manga hayranıyım.mangayı çooooooooook seviyorum.özellikle FERMAN,YAĞMUR ve ÖZGÜR’ü…şarkılarınızı mümkün olduğunca dinlemeye çalışıyorum.sizi çok seviyorum.

  53. manga diyor ki:

    manga o my got yani yaaa türkiye rockçılarının 1.si noldu çaktın mı köfteyi boooohb

  54. dmla diyor ki:

    bence süper bir şarkı sözlerde süper ayrıca

  55. manganın bir hayranıııııı diyor ki:

    manganın hayranıyım ve bnde evde bağıra bağıra söylüyorum çok güzel ve özellikle dünyanın sonunda doğmuşum.mangaya hastayımmmmm bütün telefonu mangayla doldurdum yer kalmadı telefonda … :D :D çokk güzelllllll
    konser olursa büyük ihtimal ordayımdır :D

  56. boyz diyor ki:

    bn şarkıyı ezberledim :D

  57. selin diyor ki:

    Manga’ya hayranım.Solistin yani Ferman’ın sesi harika hepsi de süper ayrıca cevapsız sorular!!!!!!!!!!

  58. kutay diyor ki:

    hayranıyım manganın bir kadın çizeceksin beni benimle bıurak şehri hüzün ve dünyanın sonuna doğmusum dinliyorum mangayla tanısmak istiyorum

  59. Aysegülüm diyor ki:

    bu sarkıyı sewgilime söledim beni öptü ama neremden dudaktan anladın

  60. selin diyor ki:

    bu şarkıyı çok seviyorum.

  61. sebahat diyor ki:

    slm manga süpersiniz.

  62. berat diyor ki:

    yani manga yanlış yazmışım

  63. berat diyor ki:

    magadan güzel grup yok

  64. mehmet diyor ki:

    eskiden 2006 şarkınızı dinlerdim . artık şehri hüzün ü dinliyorum. manga benim en büyük hayran olduğum şarkı gurubu. mangayla tanışmak ıstiyorum .arkadaşlar üyeliğini bildiğiniz bi manga yeri varsa bana yazarmısınız arkadaşlar

  65. maNga diyor ki:

    Ben Azerbaycandan katılıyorum. maNgayı cok seviyorum. Bu şarkıyı da çok beyendim.

  66. Manga diyor ki:

    Şarkılarımızı dinlediğiniz için teşekkür ederiz.Manga Ekibi

    • Manga hayranı diyor ki:

      Ben hepinize aşığım sevgiliniz varsa çok şanslılar nereye gidip konser verecekseniz bu siteye yazın hemen oradayım öptüm

    • pelvin diyor ki:

      şarkılarınızı dinlemekmi onlara ve size özzzzeeellliikkkllleeee deeeee YAĞMURA bayılıyorum opmedim opücüklere boğdum<3<3<3;) yağmur seni öpücüklere ayrı boğdum<3:)

  67. emre diyor ki:

    bende ddddddddddddddddddddddddddddd

  68. azrailkis diyor ki:

    manganın hastasıyım D.D.D

  69. azrailkis diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr şarkı yani

  70. ölene kadar manga diyor ki:

    benim mp3 manga dolu

  71. mangayı seviyorum benim adım manga diyor ki:

    süper bi şarkı tavsiye ederim MANGAYI SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM MANGA:d:d:d:d

  72. manga çılgını diyor ki:

    mangayı eve bağıra bağıra söylüyorum hergün 15 defa dinliyorum ve harika

1 4 5 6

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı