Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Manga – Hepsi Bir Nefes



Dünya ne verdi ki baksana; hep acı, hep dert
Boşver dünde kalsın o acılar dinecek bir gün elbet
Yıllar günler gibi akmaya başladığında
Kaldır kadehini sen de şairin satırlarına
Şu üç günlük dünyada

Ey kör anla bu yer bu gök boş
Bırak onu bunu gönlünü hoş tut hoş
Şu durmadan dağılan alemde
Hepsi, hepsi bir nefestir
Gerisi boştur boş

Dünya ne verdi ki baksana; hep acı hep dert
Ama ne acı kalacak ne de dert perde kapanınca
Zevk almayı öğrenmek gerek çok geç olmadan
Kaldır kadehini sen de şairin satırlarına
Şu üç günlük dünyada

Ey kör anla bu yer bu gök boş
Bırak onu bunu gönlünü hoş tut hoş
Şu durmadan dağılan alemde
Hepsi, hepsi bir nefestir
Gerisi boştur boş



Manga – Hepsi Bir Nefes sözleri , Manga – Hepsi Bir Nefes şarkı sözü, Manga – Hepsi Bir Nefes lyrics , Manga – Hepsi Bir Nefes şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Müzeyyen – Cehhennemin Dibine

Seni gördüm eyvah dedim Allah belamı verdi Dedim artık hayırlısı gönlüme söz geçmedi Yıllar geçti kader şaştı hiçbir şey değişmedi...

Mustafa Topaloğlu Çağrı

Gezer Dolaşırım Ben Bu Evreni Yıldız Ay Güneşi Bir Başka Sonsuzluıklar içinde Bin Bir Alemi Sevgisidir Bir Başka Aşkım Bir...

Mustafa Sandal – Ben Olsaydım

Ben Olsaydım Seni Yakalamak İçin Işık Hızında Bakıyorum Gözlerini Kaçırma Karşında Burdayım Daha İyi Tanımak İçin Dudağını Okuyorum Sakın Sözünü...

Mustafa Sandal – Kadere Bak

Kadere bak, bilmem neden beni buldu Alıştırdı kendine git gide ben oldu Sökemiyorum içimden kök saldı yüreğime Zaman durdu, hayat...

Moral Değişmez Hikaye

Tek bir söz konuşmadan Sesin duyulur mu Zamanla yarışmadan Şöyle bir durulur mu Hiç olmaz sanki bu oyunda Hiç ardına...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. gülcN diyor ki:

    Arkadaslarr tamam sarki gercekten güzel
    AMA
    kafami bi soru takiliyor:
    neden böyle türkideologisine uymayan sözöer bunlar, yani bence bir müslümana yakismazz böyle sözlerr…bana göre inancsiz insanlar böyle seyler söyler ,, bu yer bu gök bos”
    belki yanlis bi görüsteyimm ama haksizsam söyleyin yani 😉

    • sercan diyor ki:

      sevgili gülcn manga sunu söylemek istiyor göremeyen insanlar yere baksa boş göğe baksa boş çünki göremiyor anlatmak istedi o

    • sercan diyor ki:

      sevgili gülcn manga sunu söylemek istiyor göremeyen insanlar yere baksa boş göğe baksa boş çünki göremiyor anlatmak istediği o

  2. beyza diyor ki:

    bu kadarr güzelll kız olunmazzzz bu dünyedaaaaa

  3. beyza diyor ki:

    süpeeeer

  4. beyza diyor ki:

    hepsi birbirinden güzel hepsinEEEEE bAyılıyorummm
    hepsine ağşığıımmm

  5. gözde diyor ki:

    mangaaaaa bayılıyorum bu gruba

  6. manganın en büyük hayranı diyor ki:

    mangaya aşırı hayranım bayılıyorum yaaaa

  7. RoCK diyor ki:

    BN ROCK CI OLDUĞUM İÇİN BNM İÇİN FARKETMİO BANA GÖRE HEPSİ GÜZEL…

  8. lbüşra diyor ki:

    manga senin hayranınım seni çokkkkkkkkk seviyorum

  9. $!néM diyor ki:

    Manga her şeyiyle muhteşem.Tek kelimeyle harika.
    Rock, hip hop ,rap,pop müzik dinlerim.Hepside vazgeçilmezimdir.Veee mangayıı çoqqqq sefiormmm!
    Sagopaya laf qeçiRmém (yhané hariqa müqemmelll)Shakira o bnim cnm ciğermm herşeyimmmmmmm onsuz olmaz herşeye bi shakira eklerim muhteşemmmmmmmmm shakirayıda çoqqqq (enn çoq sefiom,onun içişn cnımı veririm)Ve aslında qonu MaNqA olduğu için tüm grup üyeleri çoq yaqışıqLı..!

  10. ardıt bitti diyor ki:

    mangamze manga rap söylemio rock söylüo gersekkk

  11. serseri diyor ki:

    çook qüzel ama buna Sehri-Huzun de diolar ama çoooooooooook begendim :)

  12. efe diyor ki:

    sözler güzelde yer gök boş derken tam olarak ima edılmek ıstenen ne acaba o takıldı kafama…!!!

  13. HAZEL diyor ki:

    GİDEN GİTMİŞTİR GİTTİĞİ GÜN BİTMİŞTİR BEN GİDENİ DEĞİL GİDEN HEPSİ BİRİ KAYBETMİŞTİR….
    SİZLERİ ÇÇÇÇÇOOOOOKKKK SİVİYORUM hazel ile gülnur

  14. maNga kolik diyor ki:

    ya abi ben bu gruba ölmm bitimmmm yaa <3 özellikle ferman ımaa (= onu çokkk ama çokk sefiormmmmm..

  15. mangasfer diyor ki:

    OFF YAA SÜPEEEER Bİ ŞARKI…MANGAM BENİM…tüm şarkıları birbirinden güzel…söz müzik harika!!! I LOVE MANGA!!!MANGA İS LİFE!!! KİMSE MANGANIN ELİNE SU DÖKEMEZ,BUNU MANGA SESSİZLİK SONA ERDİ ŞARKISINDA DA SÖYLÜYO ZATEN!!! ((MANGAFAN MELEK!!!))

  16. gamze diyor ki:

    MANGA NIN EN SEVDİĞİM ŞARKILARI:
    hepsine de bayılıyorum

  17. mangamze diyor ki:

    tek kelimeyle harika bir şarkı manga dan da bu başarı beklenir başarılarırının devamını dilerim maNga

  18. şule diyor ki:

    süperrrrr bi şarkı gerçekten yha ben bayılıyorumm inşaallah erevizyonda 1. oluruz buna inanırıyorum kesin arkandayızzz manga yha şarkılarına diyecek lafım yok zaten süper ötesisin mangaaaa I love you

  19. muck_manga diyor ki:

    Her aşk için yeni bir GÜN DOĞUMU olacak.Bu yeni doğan aşk önce BİR KADN ÇİZECEK; çizdii kadnla birlikte gönl evindeki SESSİZLİK SONA ERECEK.Coq mutlu olacak:”HAYAT BU İŞTE” diecek.

    Belki coq sewecwk ama coq da yıpranacak.Yıprandıkça git diecek:”BNİ BNMLE BRAK”.gidecek çizdii kadn ARKASINA DÖNÜP BAKMADAN KENDİNE SORULAR SORMADAN.Soramaz Cünqü soruları CEVAPSIZ SORULARDIR.kalan mı? Kalann AĞLAMAK GELECEK İÇİNDEN AMA AKMYCAK YAŞ,İÇİNDE KALCAK ÇIĞLII ÖLECEK YVŞ YAVŞ…Cünkü belli etmese de o da üzgün içten içten.

    İki trf içinde Bİ YOL GÖRNÜR UZAKLRDA IŞIKLAR ALTNDA SON BULN.Ama bilirler ikisi de;aşklarının HER AŞK gibi ÖLÜMÜ TADACAĞNI.Aşkı akışına bırakırlar ve ywş ywş iksi de ALIŞIRLAR GÖZLERİNİ KAPAMAYA.sonra aşkın GÜN BATIMI gerçekleşir.

    en sonda da ayrılık şehrin üstüne atılır.”BİR HÜZÜN ŞEHRİ AYIRDI BİZİ” bu klasik cümle düşmez ağızlardan.
    her iki trf içinde en iii teselli ömer hayyam*dan :
    EY KÖR ANLA BU YER BU GÖK BOŞ BRAK ONU BNU GÖNLNÜ HOŞ TUT ŞU DURMADAN DAĞILAN ALEMDE HEPSİ BİR NEFESTİR GERİSİ BOŞTUR!!!

    ÖZET:

    GÖRÜLDÜÜ GİBİ TÜM ŞARKILARINDA -DİĞER Bİ COQ SANATÇIDA OLMAYAN- DOLULUK,ANLAM WAR.MTW ÖDLÜNÜ ALDI EREWİZYONDA DA BŞRLAR DİLERİMM!!!

  20. BVR diyor ki:

    NAKARAT BÖLÜMÜ ESKİ GÖKBİLİMCİ VE ŞAİR OLAN ÖMER HAYYAMIN EN ÜNLÜ RUBAİLERİNDEN BİRİ.

  21. ömer diyor ki:

    süper

  22. ömer diyor ki:

    Süper Sözler ve Ömer Hayyamdan alıntılar var

  23. gizem diyor ki:

    fena değil…….

  24. çağdaş diyor ki:

    çok güzzzel

  25. maNqaKoliK diyor ki:

    bencede manqa en iisi ve şarkılarıda süper 😛

  26. ece diyor ki:

    ben bu grubu çok seviyorum çok güzel şarkıları var yyaaa bayılıyorum şarkıları harikaaaaa!!!!

  27. betül diyor ki:

    zaten manga ödülü kaptı.artık hepsi ile paylaşıyo.

  28. llZiBiDyll diyor ki:

    Bu dünyada mangaya kafatutacak kim seyi tanımıyorum tanıyan warsa aklında biraz sorun wardemektir

  29. gökçe diyor ki:

    bence MANGA dünyanın en iyi grubudur süper şarkıları var benim bilgisayarımda kayıtlıOLANLAR
    HEPSİ BİR NEFES
    DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM
    ALIŞIRIM GÖZLERİMİ KAPAMAYA
    BENİ BENİMLE BIRAK
    YALAN
    KAPKAÇ

  30. Tokio_HoteL_43v3r_!! diyor ki:

    Muhteşem şarkı !
    Tebrik ediyorum Manga’yı .. x]

  31. eda diyor ki:

    Manga yı, hayko cepkin i, emre aydın ı, ve şebnem ferah ı bilirim kimse su dökemez seslerine şarkı sözlerine hayatın her yönünü birbir anlatan gerçek sesler helal olsun…

  32. hilal diyor ki:

    manga çok qusel herşeyiyle şarkıları süper ztn kimse bişi diyemez sagopa fln yalan tek gerçek mangaaaaaaa

  33. G@mzi$ diyor ki:

    RAPÇILARDAN NEFRETTT EDİYOMMM BİSLİKLERRRRRRRR!!!!!!!!!!!

  34. G@mzi$ diyor ki:

    BUDAAA HEPSİDEN BASETMEYİN ROCKÇI DİİLSEN NİYE BURAYA GİRİYON YUHHH SANA DİCEK BİŞİ BULAMIYOM!!!

  35. G@mzi$ diyor ki:

    Bnce süper ötesi bi klip dicek bişi bulamıyom ..Bidaki kilbini sabırsızlıkla bekliyom seni dinliyicilerine mucuk mucuk mucukk!!!… I LOVE YOUUUU

  36. ersoy diyor ki:

    ömer hayyam…

  37. esqi diyor ki:

    manqa duman ve saqo qerisi (pop olan): hepsi boş bu şarkı süper

  38. çilem diyor ki:

    merhaba ben çilem 12 yaşındayım hrpsiyi çok seviyorum aynı zamanda şarkı sözlerde harika hepsini çok beyeniyorum. gerçi gülçin ablanın ayrılmasına çok üzüldüm

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı