Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Murat Başaran – Gülümse Anne



Murat Başaran – Gülümse Anne

Albüm Adı : sana ölürüm

Akşam olur hasret büyür dağ olur
Bu dağlarda kurşun atsan çığ olur
Sen oğlunu geri dönmez say annem
Ben ölünce belki vatan sağ olur

Belki dağlar duman duman savrulur
Belki sesim çığlık çığlık duyulur
Belki yavrun bir tabuta koyulur
Üzülme annem

Bir yangın ki ciğer ciğer kavrulur
Bir yangın ki kardeş kardeş vurulur
Belki kalbim bir bayrağa kan olur
Gülümse annem

Yine yağmur ince ince çiselenir
Yine toprak yaz gelince çiçeklenir
Sen beni hep rüyalarda gör annem
Gör ki kalbim bir mezarda dinlenir



Murat Başaran – Gülümse Anne sözleri , Murat Başaran – Gülümse Anne şarkı sözü, Murat Başaran – Gülümse Anne lyrics , Murat Başaran – Gülümse Anne şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Motive – Gayet Ciddi

Sokağına çık , rapçileri ara Çünkü diğer dostların tıkıldı sahte bürolara Özgürlük aramak çok basit bi numara Dostum , anıların...

Mithat Can Özer – Kara Sevda

Nasıl Anlatsam Bilemiyorum Içim Içime Sığmıyor O Deli Dolu Neşe Dolu Kişi Ben Değilim Sanki Dışarısı Buz Gibi Lapa Lapa...

Muhabbet – Haydi Yoluna

Bu şarkım kırık kalplere Güvenipte boşa sevenlere Bu ahım sevgiyi bitirenlere Harbiden sevenlere , ihanet edenlere Yaptığını görmeyene , sevgiyi...

Muhabbet – Sana Kalsın

Paraya tapanlar , bir insanın canını yakanlar , mala mülke takanlar , çalanlar çırpanlar allah kurtarsın … 2x Sallanıyorum ,...

Muhabbet – Yazıklar Olsun

Olmaz olsun böyle yalanlar Söyleyenler yansın dursun Görmezden geldim oyunları Beddualar sahibinde dursun 2x Yazıklar olsun yazıklar olsun Sevenlere kıyanlara...

Mustafa Sandal – İki Tas Çorba

Gözlerini kapat ve sen düşün Benim yerime o dağları Nasılsa yolu yoktu hayalimde Bir nehir akar hiç durmazdı Bir küçük...

Medusa – Belki

Medusa Belki Sözleri [Nakarat] dostlarım gider arkadaşlıklarım biter elbet ama ben kalırım hatırlanırım da belki çıkar mahsülü münasebetleri biter elbet...

Muhammed Onur Bayraktar – Arka Mahalle

– Arka Mahalle Toz pembe masallarım vardı benim seninle Gidiyorduk Arka mahallerde el ele Yolu uzatırdık ya hatırladın mı senle...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. DEFNE dedi ki:

    CİRKİNW

  2. Gölge dedi ki:

    Helal olsun sana yürek lazım bunu yazmak için

  3. _Şehit_ dedi ki:

    süper bi şarkı ya hele şurası“belki dağlar duman duman savrulur`Benim Fatih Abim şehit oldu Allah mekanını cennet eylesin`aminn

  4. _Şehit_ dedi ki:

    süper bi şarkı ya hele şurası“belki dağlar duman duman savrulur`Benim Fatih Abim şehit oldu Allah mekanını cennet eylesin`

  5. mehmet dedi ki:

    MURAT ABİ SANA ÇOK HAYRANIM MUUUURRRRRRRAAATTTT AAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBBBBBBBBBİİİİİİİİİİİİİİİ

  6. ahmet dedi ki:

    ONLAR BİZİM KAHRAMAN MEHMEHCİKLERİMİZ

  7. samet dedi ki:

    HERŞEY VATAN İÇİN KAHRMANLAR BİZLER İÇİN URAŞIYORLAR

  8. Anonim dedi ki:

    ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI

  9. ishak dedi ki:

    helal olsun murat abi

  10. elif dedi ki:

    bunu unutmayalım ki şehitler ölmez vatan dönülmez

  11. ebru dedi ki:

    böyle şarkı olmaz ya bütün annelerin şimdiden anneler günü kutlu olsun

  12. Hülya dedi ki:

    Süper şarkı sevgilm herşeyim yakında vatani görevini yapmak için askere gitçek bu şarkıyi dinlyince ağlıyrum ve dua ediyrum Rabbim inş sağ salim gidip gelmyi nasip eder die

  13. sevda dedi ki:

    hadise abla sana hayranım bana e -mail adresini verebilirmisiniz

  14. sevda dedi ki:

    bu şarkıyı çok seviyorum murat sana hayranım

  15. rose dedi ki:

    cok guzel

  16. selda dedi ki:

    murat abi senin hayranınım

  17. tatlı bela dedi ki:

    bu şarkının hastasıyım bayılıyorummmmmmmmmm

  18. feyza nur tercan dedi ki:

    annem gibi şarkısına girdim çıkmıo çoksinirlemdim yaaaa.

  19. ata dedi ki:

    sözleri yusuf hayaloğluna ait ve içince kardes kardes vurulur satırlarına sahıp olan bu sarkının nasıl bız sehıtlerımıze ıthaf oldugunu dusunebılırınız anlayabılmıs degılım..

  20. ayy yerim dedi ki:

    ajj icin agliyorum ben aglamiyorum

  21. mine dedi ki:

    ben bu şarkıyı ve dizisi çok güzel çok acıklı bi dizi içim bir tuhaf oluyor bu diziyi izlerken dayanamıyorum şarkısı çıkınca kendimi tutamıyorum bende aglıyorum çok duygusalım askerleri çok seviyorum çokta üzülüyorum şehit ler ölmez vatan bölünmez şehitlerimizn kanı yerde kalmıyacak tüm askerleri allah korusun ben askerlere çok üzülüyorum bizler için vatanları için canlarını öne koyuyorlar alllaaaah hepsini korusun

  22. harbıkısdelüü dedi ki:

    ıste bu tam sarkı sehıtlerı sehıt annelerını anlatıyooo:(:((:(: ::::):):):):):

  23. beritan dedi ki:

    :-)süper çok duygulandım ağzına sağlık murat abi:'(

  24. rana dedi ki:

    askerlerimiz olmasaydı ne yapardık

  25. rana dedi ki:

    Askerlerin bazı ölür bazı yaşar biz onları çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz.

  26. emre dedi ki:

    şarkı zaten çok güzel ama şarkıyı birde kendiniz okuyunca dahada güzel oluyor

  27. ertan dedi ki:

    bu diziyi cok seviyorum sarkısınıda cok seviyorum acıklı yerlerde ben dayanamıyorum ağlıyorum
    şehit ler olmez vatan bolunmez:D:D:D

  28. ertan dedi ki:

    bu diziyi cok seviyorum sarkısınıda cok seviyorum acıklı yerlerinde ben dayanamıyorum ağlıyorum

  29. tuğçe dedi ki:

    ya süper bir şarkı ağlatıyo gerçekten şehitler ölmez vatan bölünmez hiç bir şehidimizin kanı yerde kalmayacak

  30. hanife bozkan dedi ki:

    çok guzel ben çok bayildim sehitlerimizin kani yerde kalmayaçak

  31. ... shmo dedi ki:

    cook guzel sozler aglatiyor ask olsunn

  32. muhammet dedi ki:

    çok gsl bi şarkı allah askerlerimizi qör kurşunlardan korusun bizlrede şehitliği o gsl mertebeyi nasp etssin

  33. gamze dedi ki:

    what s your name

  34. gamze dedi ki:

    çok güzel hem ben ölümsüz kahramanlar çıkıyor onu izlerken bu müzik çıkıyo dayanamıyorum ağlıyorum bütün askerlerimiz sağ olsun şehitler ölmez vatan bölünmez.

  35. gökçe dedi ki:

    cok acıklı içim bir tuhaf oldu doğrusu

  36. görkem dedi ki:

    hayro dinle

  37. venhar dedi ki:

    şarkısı nie çıkmıo yaaa bu güzel şarkının

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı