Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Murat Boz – Gümbür Gümbür



GeceLere sor beni bak sana neLer anLatacak
Yürü hadi yavrum yürü boyuna posuna kim bakacak
MecaLim hiç yok benim sensizLiği kavrayacak
Zamanıda yok hiç bu gönüL sana ağıtLar mı yakacak
E hadi git ona buna sor beni sana sayfa sayfa yazdıracak
AğLadım ama anLadım artık bu iş oLmayacak
Yaşadığım tüm şeyLeri herkes sana sızdıracak
Çatır çatır çatLayacaksın ahın vaLLahi tutacak

YarınLara bakıp ağLayacak değiLim
Tarzım değiL biLiyorum
Oturupta sızLanacak değiLim
DeLi gibi severim gitmeyide biLirim

Dün dündü bugün bugündür
DoLu doLu yaşadım gümbür gümbür
Sana geri mi dönerim sandın
GeLde yar beni güLdür



Murat Boz – Gümbür Gümbür sözleri , Murat Boz – Gümbür Gümbür şarkı sözü, Murat Boz – Gümbür Gümbür lyrics , Murat Boz – Gümbür Gümbür şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Melis Kar – Al Dudağımdan Kiss

Melis Kar’ın, DMC etiketiyle yayınlanan “Al Dudağımdan Kiss” isimli tekli çalışması, Sarki-Sozleri.Net’te. Aşk birlikleri taarruz ediyor teninin zaptı yakın Kalbini...

Medusa – Yasak

SÖZLER durdurdular.. ikimiz birden bu şehre çok fazlayız onlara göre.. susturdular avazım çıktığı kadar bağırıyorken beni sen duyma diye ne...

Mahmut Çınar – Kalbim

Söz – Müzik: Mahmut Çınar Bir şemsiye altı Bir çocuk parkı Çoksesli bir şarkı Kalbim… Bir poyraz yeli Bir bahar...

Mücahit Mutlu – Yarını Olmadan

Söz & Müzik: Mücahit Mutlu Düzenleme: Onur Kilci, Fedai Tayyar Yönetmen: Gökhan Fırtına SÖZLERİ Yaşananları unutmak kolay mı? Gerçeği kabullenmek...

Melisa – Bu Gece Kaç Şişe Eder

Prodüktör: Teoman Söz & Müzik: Melisa Uzunarslan Düzenleme: Safa Hendem Yönetmen: Mehmet Hakyemez Uyandığımdan beri, düşündüm durdum seni Bakışlarını, sesini,...

MFÖ Mazhar Fuat Özkan – Yıllar Sonra

Yıllar sonra Bir hava alanında Birden bire sen çıktın karşıma Bakışların yorgundu Benim halim darma duman Yüzünde biraz solgundu Başım...

Melek Akman – Of da Çeker Yanarum

Duman gene yurudi. Of amman amman yarum. Daği karalamağa. Of çekerda yanarum. Dumanda benum gibi. Of amman amman yarum. Meraktur...

Mavi – Dünya Güzeli

Resimleri atmakla olsaydı hemen unuturdun. Bütün şehri elden geçirmeden kendini avuturdun. Şimdi kısa bir mola yeni limanında. Adam gibi acını...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. ersan dedi ki:

    murattttt bozzzzzzzz cçooooook ggggggüüüüüzzzzzzzzzzzzellllllll şaaaaaaarrrrrrkıııı

  2. Anonim dedi ki:

    çok güzel yaaa birtanem benim

  3. melika dedi ki:

    cooooooooooook guzelbir sarki ben irandan cok turkce sarkilari seviyorum

  4. Buse dedi ki:

    Hep bolu bıraz adana gel gecen sene geldın gelemedım nolur hemen gel agladım anneme goturmedı senı coookkk sevıyorum

  5. kübra kuşçutopal dedi ki:

    çoooooooooooooooook güzel şarkı yaaaaaaaa

  6. murat aşkı dedi ki:

    ayyyyy aşkım benim mütişsin senden başka kimseyi dinlemiyorum ben senin hayranının seni severek dinliyorum

  7. kübra nur dedi ki:

    murat boz en sevdiğim parçalarından biriside bu SENİ ÇOOOOOOOOOOOOK AMA ÇOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

  8. nuray dedi ki:

    Sadece bu şarkı değil,tüm şarkılarında çok yakışıklı çıkmış 🙂 yakışıklı olduğu kadar müziğinde de çok başarılı olan bir sanatçı.Tüm şarkılarını beğenerek dinliyorum,iyi ki varsın <3 🙂

  9. tuğçe dedi ki:

    şarkıların süper

  10. ayşe dedi ki:

    😀 😀 😀 seni çok seviyorum şarkılarını hayranlıkla dinliyorum seni çokkk seviyorum 😀 😀 😀 <3

  11. Aygun dedi ki:

    men Azerbaycannan sinin Fanatinim seni cok seviyorum sen bitanesin……………!!!!!!

  12. Eda dedi ki:

    Ben Murati cok amma cok seviyorum nolursun sahnelerde ve televizirlerde cok ol yalvariyorum rutfen bi tane O ses turkiyede goruyoruz……………………..

  13. en gzl dedi ki:

    uuuuvvvvv spr zaten bu kalpte 3m1y’den baskasına yer yokkkk 😀 <3

    1.M:MURAT BOZ

    2.M:MURAT DALKILIÇ

    3.M:MUSTAFA CECELİ

    Y:YUSUF GÜNEY

  14. seda nur dedi ki:

    seni çok seviyorumn ve de şarkılarını

  15. seda nur dedi ki:

    seni ben çok seviyorum ve de şarkılarını

  16. Sevgi dedi ki:

    Ha unutmadan sana bir sorum olacak. Ben
    AZERBAYCANLIYIM ve AZERBAYCANA ne zaman geleceksin?

  17. Sevgi dedi ki:

    Evet ben de bu söylenilenlere katılıyorum. Bence MURAT BOZdan başka diğer sanatçılar yalan ama genelde onların da şarkılarını dinliyorum. Ama onun tüm şarkılarını ezbere biliyorum. Murat Boz sana hayatında ve sanatında başarılar. Unutma ki seni hepimiz başda ben olmakla çooooooooooook seviyoruz.

  18. AyHaN dedi ki:

    SÜPERRRRRRRRRRRR !!

  19. murat boz fanı gamze dedi ki:

    gözlerimin önüde hergün her an senn.
    damarlarımın içinde akıyorsun resmen seni nasl sevdiğimi bir bilsen.

  20. murat boz fanı gamze dedi ki:

    sana olan sevgime artık harfler,kelimeler, cümleler,satırlar yetmiyor.seni çok seviyorum. hep böyle başarılı oll.aşkım

  21. murat boz fanı gamze dedi ki:

    yine herzamanki gibi eşsiz benzersizsin.seni hiç kimsenin ummadığı kadar çççooooooookkkkkkkkk seviyom

  22. SEDA dedi ki:

    MURAT SANA BAYILIYORUM MANYAK ŞEKİLDE SENİ SEVİYORUMM ASŞŞŞŞŞKIMMMSINNNN BENİMSİN BİRTANEMMMM:)

  23. SEDA dedi ki:

    ŞARKIDA KARİZMATİK KENDİSİ ZATEN TARTIŞILMAYACAK KADAR KARİZMATİK SEN VARLIĞINLA YOKLUĞUNLA HARİKASIN SANCAKTEPEYE BEKLİYORUM BBBBYYYY:)

  24. gurbet dedi ki:

    o benim aşkım ve sevgilim yakında evleniyoz

  25. mardinli güzel dedi ki:

    murat boz çok yakışıklısın sana bayılıyorum…

  26. buse dedi ki:

    murat bozum bu klibinde acayip yakışıklı çıkmışsın seni çok seviyorum

  27. tuğçe dedi ki:

    murat bozum aşkım benim ben seni çok seviyorum sen benim tek aşkımsın

  28. meral dedi ki:

    çook yakişiklisin

  29. fatma dedi ki:

    murat boz şarkaların çok seviyorum

  30. cennet buse dedi ki:

    ben murat booozun büyük bir hayranıyım.arkadaşım ümmügülsüm onun için ölüyoooor.bize trendy dergisine resmini göndersin.

  31. BÜŞRA ünal dedi ki:

    romantik birisin yakışıklı

  32. BÜŞRA ünal dedi ki:

    çok güzell bayılıyorum harikasın

  33. edanur dedi ki:

    ben MURAT BOZU çok seviyorum ben ve bütün arkadaşlarım murat bozun hayranıyız

  34. ayla dedi ki:

    yaa murat boz iyikide amcammış

  35. demet celık dedi ki:

    hepsını cok begendık ama hangısıyle dans edecegımızı bılmıyoruz ama bu sarkı cok ıyı oldu valla bunu sectık sana coooooooook tesekkur ederız muratımmmmmmmmmm

  36. nurullah dedi ki:

    çok yakışıklısın

  37. nurullah dedi ki:

    çok güzel bir şarkı

  38. lana erbili dedi ki:

    ben seni deliler gibi seviyorum canim bir tanem sana ıraktan selamlar gönderiyorum

  39. nadide dedi ki:

    yha ben murat bozu çok ama çok seviyorum yaaa
    şarkıları ve kendisini çok seviyorummm…
    sevmeyenlerdede yuhhh….

  40. çılgın kızlar dedi ki:

    çoooooooooooooooooooooooook güzel olmuş…….
    valla sana hayranım msn adresini de isterim. mucuk mucuk mucuk.. öptüm yani öptük

  41. rümeysa dedi ki:

    edense ben murat bozun bütün şarkılarını çok beğeniyorum gümbür gümbür şarkısı bazıları beğenmeyebilir ama ben beğeniorum ve güzel buluyorum ama en çok sallana sallana şarkısını beğeniyorum :):d

  42. seher dedi ki:

    murat boz u çok ama çok seviyorum çok güzel şarkıları var şarkılarına bayılıyorum ve başarılarının devamını diliyorum…

  43. elif dedi ki:

    bence murat boz harika onu anlatmaya kelimeler yetmez onun gibisi bulunmaz

  44. angel dedi ki:

    murat bozu çok seviyorum bu şarkısıda her zamanki gibi süperrrrrrrrrrrrrrrrrr()

  45. murat bozaşıgı dedi ki:

    burdaki herkese cvp verdim hiçbiri dogru şeyler yazmamış yha ben onu çok ama çok seviyorum yha aşkım görsem onu dudaklarına yapışırım yha ha bu arada ben ce murat boz elizle menfaat iiçin çıkıyo çünkü kadın murat bozu çok ii giydiro niye onla beraber olmasınki hayatını düzene sokan ona iiii para kazandıran kişiyle niye çıkmasın ki bunu okursan çok iiiii olur yah gerçekler acıdır dostta acı söler yani

    • HEART62 dedi ki:

      hiç te öyle değil bir kere… murat bz fan club üyesi olsaydın anlardın bence üye ol da gör bakalım menfaat için mi???

      • murat bozaşıgı dedi ki:

        nııı görürüz kızım onu bana korumayın mefaat için işte ne için olabilir başka adam çok yakışıklı eliz ne çirkinin teki yha

      • murat bozaşıgı dedi ki:

        heart62 sana varya acayip gıcık oldum haa bunu da bill.

  46. murat bozaşıgı dedi ki:

    ewt ök yakışıklı kendisi gibi

  47. güneş dedi ki:

    ya adamın sadece karizması var yoksa şarı boş zaten ben insanları çok beğenmem sadece murat bozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz yani

  48. eren dedi ki:

    senin şarkın mükemmel yaah

  49. eren dedi ki:

    mükemmelsin murat

  50. dilara dedi ki:

    nee ben tanıyorum murat bozu ereğlilidir kendisi

  51. dilara dedi ki:

    neee ben tanıyorum muratı kdz ereğlilidir

  52. esra dedi ki:

    arkadaşlar laf bulamayınca saçmalamaya başlıyosunuz en iyisi ismail yknın murat boza bin bastığını kabullenin

    • HEART62 dedi ki:

      hiç te değil ismail yk yakında msn şarkısı çıkarırsa şaşırmam çünkü ismail yk şarkı bulamayınca çoook afedersiniz ama saçmalıyorr…

  53. HEART62 dedi ki:

    İSMAİL YK KİM MURAT BOZ KİM????? YAPMAYIN ALLLAH AŞKINA YEDİĞİMİN FACEBOOKU O NE BEEEE… FACEBOOKA ŞARKI BİLE DEMEK GELMİYOR İÇİMDEN. FACEBOOK İSİMLİ ŞARKI(!)ÇIKTIKTAN SONRA HADİ DEDİM BİR FACEBOOK ALAYIMDA ÜZÜLMESİN BİZİM İSMAİL DEDİM VE ALDIM. AMA BEN İSMAİL KADAR FACEBOOK TA BİR ŞEY GÖREMEDİM. AYRICA SERDAR ORTAÇ VE İSMEİL YK YETMİYORMUŞ GİBİ BİR DE AYŞE ÖZYILMAZEL ÇIKTI ALLAH KOLAYLIK VERSİN.. AMİNN!!!!!!!!

  54. esra dedi ki:

    bi kere murat boz meşhur olmadan önce nil karaibrahimgilin klibinde nilin parmaklarına oje sürüyodu dün boktu bugün koktu en azından ismail yk kendi başarısıyla meşhur oldu be onun bunun parmaklarına oje sürerk karizmayı çizmedi

  55. dj sema dedi ki:

    arkadaşlar güzel ama şeyh sagopa kajmerin bursa da 07.03.2010 da konseri var gelenler buyursun DUYURULURRRRRRR…!!!

  56. DİDEM dedi ki:

    lafı fazla uzatmayım MURAT BOZ mu-kem-mel..

  57. yeliz dedi ki:

    adam gıbı adam murat boz en azından sarkıları anlamlı dınleyen begenıyor neymıs facebook mus bu nasıl sarkı arkadsım akıl var mantık var be bence muratın attıgı tırnak olamaz :))))))

  58. eed dedi ki:

    çooooooook güüüüzelllllll

  59. dadLuyum_nabııM dedi ki:

    sıcıım bhn senyn ismail ykna madem ismail yk tarftarısın nie dnlion murad bosu salaq!!

  60. rarzu dedi ki:

    ben sadece byıldım bunu söyliycem vlla müthişö bişi bu çok tatlı ve çekici biri benim f avorim seviyorum seniiiiiiiiii senin eşin yok murat bozzzzzzzzzz

  61. fenerli dedi ki:

    ya arkadaşlar murat boz ünlü tamam ama işmail yk sarkılarıyla mütiş bunuda bil
    in işmail yk murat boza 1000 basar

    • murat bozaşıgı dedi ki:

      asıl murat boz ismail yk ya bin basar fenerli sey kes sesini ona bişey cürret bile etme sen bence

  62. eylül dedi ki:

    ismail yk ya 1000 basar bu yaa süüperrr yaa

  63. cHatLaqq qHıSs dedi ki:

    choooq qusL bi sRqı yaF spR ya SÜpR SüpR SüpR.. 🙂

  64. S@qoP@ K@jméR dedi ki:

    ismail yk kim , murat boz kim , tripkolik onlara bin basar canlanır o an gözümde şarkısı süper ya

  65. yasemin dedi ki:

    bence çok güzel

  66. yasemin dedi ki:

    bence şarkı birazgüzeldegil çünkü1yerde sesini değiştiriyor

    • murat bozaşıgı dedi ki:

      sanane yha degiştirir degiştirmez ben albümü aldıgım da bu şarkıyı çok begenmiştim

  67. aliye dedi ki:

    ya bu şarkı süper söylerken bi şi oluyor ya süpersin muratım benim

  68. gamze dedi ki:

    ben dinlemedim ama nerde yazıyo ama güzeledir umarım yukarı çıkıyorum bulucambb,

  69. ayşenur dedi ki:

    prensese katılıyorum ismailin doğru düzgün şarkıları bile yok hepsi sallama şarkı lar prenseses söylediklerin için TŞK GÖRÜŞMEK ÜZERE ALASMALADIK

    • murat bozaşıgı dedi ki:

      ewt yha prensesin sölediklerini ben de okudum süper şeyler yazmış gerçi gerçekler acıdır ismail bunu anlaman lazım yha

  70. ayşenur dedi ki:

    esra aşkım hakında öyle konuşma hem ismail yk kim oluyor yaz bekliyorumOOOOOOOOOOKKKKKEEEEEYYYYMMMMİİİİİİİİİ

  71. ayşenur dedi ki:

    murat boz ssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiii çoookseviyorum MARDİN MİDYAT tan ayşenur

  72. özge dedi ki:

    O ŞARKININ SONDA YAPTIĞI HARELET BENİ DELİ EDİYO YERİ SENİN O DUDAKLARINI SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORM MURAT****????*?

  73. pınarrrrrr dedi ki:

    aşığımmmmmmmm benimle çıkar mısın bebeğim
    dün dündür
    murat benimdir
    dolu dolu yaşarım
    aşkım aşkım

    seni seviyorum canımmmm
    murat boz msn ver

  74. özge ve tuğçe dedi ki:

    bu şarkı çok süperrr
    tuğçe:çok süperr

  75. sümeyya dedi ki:

    ismail yk seni çok seviyorum sana hastayım sana ölüyorum sana aşığım

  76. erdi dedi ki:

    kız milleti diil mi aman aman :)))

    • murat bozaşıgı dedi ki:

      ne demek kız milleti deilmı murat bozu sadece kızlar mı sevio kız milleti diyosun şurdakilerin bi tanesi dogru düzün bi şey sölemiyoyha

  77. burak dedi ki:

    erdi biraderim doğru diyor kızlar tartışmayın yaw

  78. erdi dedi ki:

    yaww bu ne yaww alla alla ismail slow müzikte başarılı bence muart kardeşimiz ayrı ne tartışıonuz

  79. Cansu :)almanya dedi ki:

    Bu şarki bnm çoq hşuma gtti arkiler :)bn almanyadan cansu murat boz çoq bşiarılı br çock 🙂

    • murat bozaşıgı dedi ki:

      ewt sen taa almanyadan karışma öle murat zaten başarılı senin sölemene gerek yoq hadi hadi

  80. ebrar dedi ki:

    ya gidin ya siz isonun şarkılarını bilmiyosunuz………….. bi kere muratat bişi demem ama ismail dah tecrübeli adamı tanımıonuz bari konuşmayn yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  81. melike dedi ki:

    harikasııınnn…sana hastayım…şu ömrü hayatımda o kadar sanatçı tanıdım böylesini görmedim…çok süpersin yaa.seni seviyorum.MURAT BOOOZZZ!!!…

  82. prenses dedi ki:

    ismail yk kim ya aLLaın krosu adamın dogru duzgun sarkısı bıle yok
    almanyadan gelmıs kronun tekı cıkarıo kızları oynatıo herkes beyenıyor ayrıca ısmaıl yk pop cu falan da deıl onuda belırtım arabesk genelde sarkıları arada bı arabesk+pop karıstırıo işte ortayada bas gaza cıkıo sızde onu seve seve dınlıosunuz.bı kez adamda tıp yok ki.
    murat boz’u her şekilde tek gecerım bu alemde ya. ısmaıl onun dısı tırnagı bıle olamaz.bi kez murat bozun en az beyenılen sarkısı bıle [ ki öle bi şarkısı varsa! genelde herkes cok beyenıo] ismail yk ya bın basar. ayrıca zaten bı sanatcının ne zaman pıyasaya cıktıgı onemlı degıldır ne kadar tutup tutmadıgı onemlıdır.
    murat bozda fazlasıyla tuttu..
    ForeverMuratBoz.
    ForzaMuratBoz.
    öLürüm ben ona ya.

    • ayşenur dedi ki:

      SANA KATILIYORUM MARDİNDEN AYŞENUR

    • murat bozaşıgı dedi ki:

      ben murat bozu kimseyle paylaşamam aslında ama çok etkilendim senden yha çok güzel şeyler söledin prenses

    • gül ve sümeyye dedi ki:

      çok haklısın.murat boz çok yakışıklı.ismail yk nın sesinden daha çok güzel.onu çok seviyoruz.Sevgilisiyle inşallah evlenir.nazar değmesin.

  83. fatmanur dedi ki:

    seni çok seviyorum en çok senin hayranınım seni gözlerinden öpüyorum

  84. esra dedi ki:

    ismail yknın klibinde kız oynatmasına gerek yok ki zaten adam sesiyle kazanıyo murat boz kızlarla para kazanıyo diye herkes kızlarla kazancak diye bişey yok

    • SENA dedi ki:

      bak kız seni bulduğum yerde saçını başını yolarım bilesin hem MURAT BOZ herkese binnnnnn basar ismail yk da kimmiş o MURAT BOZUN tırnağı bile olamaz(tabii her yönden)

      • peri asli dedi ki:

        hey kızım sen resmen delirmişsi. yohu murar bozaşığı sana çokkkk guzel lafı koymuş bırovo asıl murat boz ismail yk’ya binnnnnnn ceker anladın mı şimdi sen deli misin salakmı . asıl ben senin sacını başını yolarım oooooooooooooo

    • murat bozaşıgı dedi ki:

      sen şimdi muratıma kötü bişey mi sölemeye çalıştın mal mısın yha aşkıma sataşmayın sevmiyoasan burda işin ne yha

  85. gökçe dedi ki:

    ismail yk herkese bin basar bunu da bilin

  86. ESRA.. cimbom-76 dedi ki:

    ben buralardayım yazın yarın falanda okuyup cevap yollarım arkileeerr. mümkünse kızlar ile sohpet..(malatyadan olsun :D)

  87. ESRA.. cimbom dedi ki:

    ya adaşım manyak mısın kızım sen ismail yk kim yhaa? firarda kızım oo..bitti o tükendi yok artık o. kabullenin ama canım aaa..finşh…ama şimdiler yeniler demek.. Murat Boz ismail yk dan daha ünlü cnm. ismail yk klibinde 2-3 kız oynatıyo diye herkes pop yapıyo zannetmesin.. Murat boz istese 1000 tane kızı cebinden çıkarır..bedava oynatır kızları be.mesela biz MURAT BOZ hayranları. değil mi arkadaşlar seve seve M.BOZ un klibinde oynamak isteriz değil mii hatta üstüne biz verelim para yhaa… 😀 😀 neyse zaten ben güzel sanatlarda takılıcam bu sene. vokalist olmak istiorummm.hemde MuRaT BoZ un . 8. snf bitsin doğru muzikaleee 😀 😀 bb Murat abiye SLM …bekle geliorum. 😀 😀 😀 MURAT BOZ HAYRANLARI EĞER MURAT BOZ U SEVİYORSANIZ ismail yk ya NE KADAR , KAÇ PARA VE NE OLDUĞUNU YAZINNN…ÖPÜYORUM BB Y..

  88. esra dedi ki:

    ismail yk yı ndinleyin ondan sonra konuşun murat boz yokken ismail yk vardıo kim murat boz ya piçin teki

  89. ela dedi ki:

    siz öyle söylüyorsunuzda murat boz gümbür gümbür dinlediniz mi?
    Dinlemediyseniz dinleyinde gelin:D

    • murat bozaşıgı dedi ki:

      çoktannnnnnnnnnnnnnn cnm hkendine gel sen yha albümde en çok sevdigim şarkılardan 1 tanesi kızım

  90. esra dedi ki:

    bikere ismail yk murat boza bin basar murat boz kim ya sizde cıvık cıvık yorumlar yapıyosunuz

  91. yasemin dedi ki:

    çok güzel kendisi gibi

  92. foto fato dedi ki:

    yahhh bn bu adama bayılıyorum arkadas böle biri olamaz yhh seni sewiyorumm muratttt sarkılarınıdaa!!!

  93. ceyda dedi ki:

    ben bu sarkiyi cok beyendim!!

  94. emine dedi ki:

    çoooooooookkkkkk güzel bi şarkı yaaa valla haklısınız iismail yk 1000 basar nerde ismail yk nerde murat boz nerde ismail yk murat bozun tırnağı bile olamaz:):):)

  95. sunshıne dedi ki:

    ismail yk ya bile 1000 basar dio ya ismail kim kro :):) muratBoz(Y)

    • gül ve sümeyye dedi ki:

      hiç kimse murat bozuma laf söyleyemez o bizim bitanemiz.batmanda konser versin.çok istiyoruz.ve bidaha murat boza kimse olumsuz eleştiri yapmasın. çümkü o işinde ve özel hayatında 1numara.sümeyye ve gül

  96. yeşim dedi ki:

    mükemmelsin yine seni çok sewiyorum sen ismail ykyada bin basarsın seni çok swiyorummmmmmmmm başarılar

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı