Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Murat Boz – Kalamam Arkadaş



Aşkla senin arana ne girdi ne dersin?
Kalbini çöpe atıp giderken söyle kimsin?
Tanıyamadım bu yenisini ben
Sevmişim bir yabancı
Alışamadım bu yeni sana ben
Anlayamadım yalancı?
Kalamam arkadaş git
Madem yarımsın bari bit
Lütfen ne bi selam ne bi satır
Dayanamam haydi git
Kalamam arkadaş git
Madem yarımsın bari bit
Lütfen ne bi selam ne bi satır
Dayanamam haydi git
Kalple senin arana ne girdi ne dersin
Böylesine bi ceza verirken söyle kimsin
Yaptığım altı üstü bir hata
Sevmişim bir yabancı
Tuz basar gibi açık yarama
Sevmedin beni yalancı
Kalamam arkadaş git
Madem yarımsın bari bit
Lütfen ne bi selam ne bi satır
Kalamam arkadaş git
Madem yarımsın bari bit
Lütfen ne bi selam ne bi satır



Murat Boz – Kalamam Arkadaş sözleri , Murat Boz – Kalamam Arkadaş şarkı sözü, Murat Boz – Kalamam Arkadaş lyrics , Murat Boz – Kalamam Arkadaş şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Murat Boz İyi Ki Doğdun

Her Şey Bulanık Dağınık Darmadağın Herkes Yabancı Ben Yalnız Ben Kayıp İçimde Ki Küçük Çocuk Üzgün Ama Alışık Derken Çıkıp...

Murat Boz Elveda Deme

Murat Boz Elveda Deme Sözleri Acım derin tarifsiz Talihsiz bir yerde Ne sen onu bulabilirsin Ne ben çıkabilirim İyi günde...

Murat Boz Direniyorsun

Murat Boz Direniyorsun Sözleri Yerin yok zannettin garip dünyada Bir damla olamadıysan sonsuz deryada Gül bile dikenin dibinde yaşıyor da...

Murat Boz Temelli

Murat Boz Temelli Sözleri Uyanınca hatırlamak unutmaktan acemi Öldürür geceyi Bu tekinsiz acık yara kalbime zimmetli Kıskandırır geceyi Ah insafsızım...

Murat Boz Bir Dünya

Murat Boz Bir Dünya Sözleri Yok bizden hiçbir şey olmaz Demedik mi diyemedik mi Ne oldu en son şimdi birbirimizi...

Murat Boz Adını Bilen Yazsın

Murat Boz Adını Bilen Yazsın Sözleri Sevdik sevildik alıştık ve ayrıldık Biz aşkı meğer bir oyun sandık Bu yalancı baharda...

Murat Boz Siyah Gün

Murat Boz Siyah Gün Sözleri Bir gün daha geride kaldı sensiz sokaklarım Gitmedi o siyah günden beri aklımdan Sözlerin yabancı,...

Murat Boz Yüzüm Yok

Murat Boz Yüzüm Yok Sözleri Bu hayatı saymam ki ben Bir tarafı elle tutulmuyor Beni bir şey sandın mı sen...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. bahar dedi ki:

    murat ççççççççççooooooooooooooooooookkkkk yyakkkışşşşşıklısın bebeyim

  2. ecesu dedi ki:

    seni çççççççççççççççooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  3. Hadise dedi ki:

    Meraba arkadaşlar Murat Boz seni çok seviyorum

  4. Gamze dedi ki:

    Murat Boz nolur cevap yaz

  5. sabinka dedi ki:

    murat nolur ceveb yaz partliycam simdi nolur azerbaycana gel seni bekliyorum

  6. sabinka dedi ki:

    muratttttttttttttt

  7. sabinka dedi ki:

    murat sen bakuye neden gelmedin beni aldatdin ben gelecekdim konserine

  8. sabinka dedi ki:

    selam murat boz ben senin ozellikle hayraninim azerbaycandan seni cok seviyorum opuyorum eliz selamlar onuda cok seviyorum bazen birisi senin sevgilini kiskanirlar sana gore bazen bende kiskaniyorum

    • sabinka dedi ki:

      murat boz askim seni cok seviyoruz
      hadiseni yok seni hadiseye nefret ediyorum onun yuzunu gormek istemiyorum

  9. muhammed tokpınar dedi ki:

    murat abi seni çok seviyom elazığda konser verirsen kesinlikle gelecem

  10. nazanin dedi ki:

    murat bana da bir cevap ver nolur yaaaaa….!

  11. Zeynep dedi ki:

    Sana aşığım

  12. sinem dedi ki:

    çok ggüzel:)

  13. sinem dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrr:)

  14. AHMAD-AHMET dedi ki:

    mereba murat abi ben ahmet irandan seni chok chok chok seviyoruz murat abi sharkilarina sesine yakishiklina her kes bayiliyor iranda chok chok sevenin var

  15. GİZEM DÖNMEZ dedi ki:

    Murat sen birtanesin her anlamda harikasın<3
    Sana hayranım mùthiş bir sesin var ,şarkıda müthiş<3

  16. ebru dedi ki:

    murat abi bana yorum yazzzzzzzzzzzzzzzz. nolur. bu arada nasılsın .yorum yazmayı yani cevap yazmayı unutma öptüm yanaklarından .

  17. nazanin dedi ki:

    merhaba muratim,ben senin en buyuk haraninim.sen benim sin,bonu onutma ki biri var bo dunyada li seni cok seviyor.oda bebim.sana soz veriyorum ki senin yanina geligem ve gorugem.nazanin!

  18. lale dedi ki:

    seni seviyorum

  19. melike dedi ki:

    murat abi şarkıların çok güzel

  20. hande dedi ki:

    murat boz seni çok seviyorum çok yakışıklısın

  21. büşra dedi ki:

    murat boz seni seviyorum

  22. bengü dedi ki:

    hadise murat boz hülta avşar çok iyi bisiniz bunu hiç bir zaman unutmayın hep sevilin

  23. bengü dedi ki:

    çok yakışıklısın abi ya ölüyom yaaaa

  24. ÇAYTAY PERÇİN dedi ki:

    AAAA

  25. ÇAYTAY PERÇİN dedi ki:

    ÇOK GÜZEL

  26. melisa dedi ki:

    sa

    n
    a

    aşıgım

  27. nazanin dedi ki:

    murat lotfen bana gevab ver ve benim adresime mesag gonder!!!!!!!!!!

  28. nazanin dedi ki:

    merhaba askim.murat ben seni okadar seviyorum ki bilmiyorsun!ben iran dan sana bo mesagi veriyorum ki sen benim en cok deyerlim sin.ben sana soz veriyorum ki iran dan sana geligem ve gorugem seni!ben seni cok….seviyorum!senin hayranin:nazanin

  29. esra dedi ki:

    benim doğum günümde mart ayında

  30. esra dedi ki:

    bu gün çok kütü bir gündeyim.Amasizin şarkınızı dinleyerek kendimi iyi hisetim

  31. selverus sirxan dedi ki:

    murat ben senden da iyi okuyorum isdersen selverus sirxan ozledim sarkisini dinle ve ne kadar zayf oldqnu anla murat cim

  32. betül dedi ki:

    Mrat boz burdan sevgilim sizin hayranızı onada öpüçük yolarmısını onun bugün doğum günüde sizi seviyorum;):)

  33. edanur_mb dedi ki:

    mb’mm burdan biricik kuzenim merve adınada seni çok sewdigimizi söylüorum seni çok sewiorz sn bzm bitanemizsn ve hepte böyle kalacak <3 <3 <3

  34. edanur_mb dedi ki:

    mb’mm seni çok sewiorm bn ve kuzenm snn çok büyük bi hayrannz sizi çok sewiorzz <3

  35. murat boz dedi ki:

    ömpüuoru

  36. murat boz dedi ki:

    hayranlarım hepinizi çok seviyorum özellikle ecem öpücüklerimi gönderiyorum

  37. Gamze dedi ki:

    Murat abi Meraba seni çok seviyorum konserin ne zaman?

  38. senoş dedi ki:

    murat boz seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkama cok seviyorum şarkı süper tam beni anlatıyo ben sırf seni görebilmek için istanbula geldim eliz ablayla birlikteydin çok yakışiyorsunuz mutluluklar seni seviyorum⊙_⊙…

  39. feride dedi ki:

    çok güzel sizleri bu siteyi yaptığı için çok teşekkür ederim savlun

  40. damla dedi ki:

    murat boz ereğlinli ben de ereğlindeyim konserine gitim çok yakışıklı
    aşığım bitanem benim

  41. seyma dedi ki:

    harıka

  42. esra sarı dedi ki:

    şimdi senin şarkını dinliyorum

  43. esra sarı dedi ki:

    murat abi doğum günün kutlu olsun ben senin yanımda olmadım ama burdan senin doğum günün kutlu olsun arkadaşlarım hepsi sana selam söylüyor.

  44. sümeyye dedi ki:

    siz çok yakisiklı bırısinız

  45. nesli dedi ki:

    murat boz seni seviyorum
    senin büyük hayranlarından biriyim
    hep seni yakından götmek istiyorum

  46. ayça dedi ki:

    murat boz seni çok seviyorum

  47. esra sarı dedi ki:

    murat abi ben 4 sınıfa gidiyorum ve 10 yaşındayım
    ama daha 9 yaşımı doldurmadım

  48. esra sarı dedi ki:

    arkadaşlar murat boz neden cevap vermiyor?

  49. ajda dedi ki:

    murat seni seviyorum lutfen sende bi sey gonder.

  50. esra sarı dedi ki:

    seni çok seviyorum yakışıklım murat boz ben senin en büyük hayranınım seni seviyorum

  51. emine dedi ki:

    oses türkiyeye sen ve hadise için bakıyorum sizi çok seviyorum öptüm

  52. emine dedi ki:

    çok yakışıklı bitiyorum bütün şarkılarına

  53. hadise dedi ki:

    çocuklar o ses türkiye’nin web sitesini beğenir misiniz ben hadise (murat boz- hadise- hülya avşar -mustafa sandal) olarak bu yorumu yazıyoruz

  54. hadise dedi ki:

    yakışıklım

  55. hadise dedi ki:

    murat boza aşığım canım arkadaşımın sesi her zaman güzeldir zaten o ses türkiye de söyler misin?

  56. ECEM BERİVAN dedi ki:

    4 yaşındaki kuzenim ayfer bile size aşık kalamam arkadaş sarkınızı ezberlemiş her gün söylüyor murat boz

  57. ECEM BERİVAN dedi ki:

    NEVAR İSE ŞU HAYATTA /TEK BİR GERÇEK VAR /SANA OLAN SEVGİM /İŞTE BU YAKIN DEĞİL /SENİ SEVİYORUM MURAT BOZ ÇOK YAKIŞIKLISIN:):):)

  58. ecem dedi ki:

    SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUZ BEN VE KUZENİM EN BÜYÜK HAYRANINIZ …ÇOOK YAKIŞIKLISIN TARZIN SÜPER O GÜLÜŞÜN DÜNYALARA BEDEL SENİ SEVİYORUZ MÜZİK HAYATINDA BAŞARILAR DİLERİZ

  59. ecem dedi ki:

    seni çoook seviyorum sarkın süper seni seviyorum

  60. KÜBRA dedi ki:

    çok yakışıklı birisin seni görmeyi okadar çok istiyorumki umarım bir gün karşılaşırız kendine iyi bak

  61. KÜBRA dedi ki:

    murat boz seni ve şarkılarına bayılıyoru çok yakışıklısın senin çoooooooooooook büyük bi hayranınım

  62. esma dedi ki:

    bu şarkıya bayılıyorum çok yakışıklısın

  63. sultan dedi ki:

    selam murat boz seni çoooooooooook seviyorum çok büyük bir hayranınım . . . hatun adlı şarkını çıkatmanı isterim

  64. hamide dedi ki:

    slm muratcm snin çok büyük br hayranınım şarkı bomba gibi başarılarının devamını dilerim. . .

  65. gamze dedi ki:

    benim soyadımda .. neyse çok yakışıklı yaa bitiyorum kalamam arkadaşşşş :)) süperrr

  66. bahar dedi ki:

    çok güzel şarkı

  67. gamzecik dedi ki:

    bayılıyorumya aşığım ben bu sese ama ismail yk yı daha çok seviyorum

    güzel söyleyen hepsi kalbimdedir

  68. sude boz dedi ki:

    seni seviyorum kuzen

  69. inci dedi ki:

    …gerçekten cok güzel hem şarkılarına hem kendisine bayılıyorum…

  70. berfin dedi ki:

    süper söylüyor adı üstünde ünlü bir sanatçı murat boz süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  71. semanur dedi ki:

    harika bayıldim

  72. ipek su dedi ki:

    yaaa hayatımda gördüğüm en tatlı ve sempetik bir erkek bayılıyorum sana murat bozzz

  73. fatma nur dedi ki:

    çok yakışıklıııı 🙂

  74. fatma nur dedi ki:

    murat boza bayılıyorum süper adam yha şarkıda süper yalnız (:

  75. duru dedi ki:

    sana hastayım abi şarkılarınada

  76. ssevvalmerve dedi ki:

    yeahhh süper murat 🙂

  77. özlem dedi ki:

    yaaaaaaaaaaa çok güzel

  78. özlem dedi ki:

    ya süper bir şarkı bu benim şarkım yaaaaaaaaaaaaaaaaa

  79. selocanmikocan dedi ki:

    murat abi seni çok seviyorummm tabi şarkılarınıda
    en çok geri dönüş olsayı seviyorum o ses türkiyeyi sırf sen varsın diye izliyorum umarım bi gün herhangi bi yerde görüşürüz seni çoooook çok öpüyorum…

  80. ceren dedi ki:

    yanımda kankim var bana kızıyo niye bukadar murat bozu seviyosun ona hasta oluyosun diye şarkıya gelelim bu şarkıyı bide murat abinin ‘geri dönüş olsa’ şarkısını dinledigimde göz yaşlarıma engel olamıyorum eski sevgilim geliyo aklıma açısına dayanamıyorum ilk ve son olan hiç unutulmuyormuş

  81. ceren dedi ki:

    seni çok seviyorum murat abi tabi de hadise yede bayılıyorum o ses türkiyedeki tartışmalarınız çok hoşuma gidiyor bana cevap yazarsanız çok ama çok sevinirim şarkı mühteşem tabi söyleyende sizi yakından görmeyi çok ama çok istiyorummmmmmmmmmmm sizi seviyorum kendinize iyi bakın..

  82. yasemin dedi ki:

    seni çookkkkkkkkk seviyorum şarkıların şahane

  83. elif dedi ki:

    çok güzel

  84. Yağmur dedi ki:

    Tek kelimeyle SÜPER bir şarkı.


    Via M

  85. kara melek dedi ki:

    bence cok guzel bir sarki…

  86. ilknur dedi ki:

    seni cok seviyorum ggecem gunduzum sensin bu sarkinda cok guzel

  87. şükrü dedi ki:

    harika

  88. sena dedi ki:

    çok yakışıklısın

    • esrar dedi ki:

      aynen sesine bayılıyoruz ve sizi çok seviyoruz ama sadece mutat bozu ve hadiseyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vanlarım benimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı