Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Mustafa Ceceli – Dön



Çoğaldı git gide yokluğun dağ gibi
Atılmış üzerime ağ gibi
Zaman ilaç değil yanmaya alıştıran
Hepsi sönse de yanan
Tek bir çıra gibi

Kim bilir kaç ilkbahar yaz sonbahar kış
Aylar mevsimler derken
Seneler sensiz geçti
Büyüdü ağaç oldu çoktan
Ektiğimiz fidanlar gölgesinde
Kaç gün geceyi zor ettik

Dön dayanamıyorum artık
Dön bu ne çok yalnızlık
Çık gel ne olursun apansız
Hadi dön, hadi dön, hadi dön yalansız

Uzayıp giden yollara kitlenmiş gözlerim
Tükenmiyor ümit bir olmazı bekliyorum
Bulurmu bulur benide
Günün birinde bir mucize
Duayı duaya ekliyorum

Dön dayanamıyorum artık
Dön bu ne çok yalnızlık
Çık gel ne olursun apansız
Hadi dön, hadi dön, hadi dön yalansız



Mustafa Ceceli – Dön sözleri , Mustafa Ceceli – Dön şarkı sözü, Mustafa Ceceli – Dön lyrics , Mustafa Ceceli – Dön şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Müzeyyen – Cehhennemin Dibine

Seni gördüm eyvah dedim Allah belamı verdi Dedim artık hayırlısı gönlüme söz geçmedi Yıllar geçti kader şaştı hiçbir şey değişmedi...

Mustafa Topaloğlu Çağrı

Gezer Dolaşırım Ben Bu Evreni Yıldız Ay Güneşi Bir Başka Sonsuzluıklar içinde Bin Bir Alemi Sevgisidir Bir Başka Aşkım Bir...

Mustafa Sandal – Ben Olsaydım

Ben Olsaydım Seni Yakalamak İçin Işık Hızında Bakıyorum Gözlerini Kaçırma Karşında Burdayım Daha İyi Tanımak İçin Dudağını Okuyorum Sakın Sözünü...

Mustafa Sandal – Kadere Bak

Kadere bak, bilmem neden beni buldu Alıştırdı kendine git gide ben oldu Sökemiyorum içimden kök saldı yüreğime Zaman durdu, hayat...

Moral Değişmez Hikaye

Tek bir söz konuşmadan Sesin duyulur mu Zamanla yarışmadan Şöyle bir durulur mu Hiç olmaz sanki bu oyunda Hiç ardına...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Ayka Huseynova diyor ki:

    Mustafa cecelini yene Bakida gozleyirik

  2. ABUZER diyor ki:

    AŞKIM HASAN DÖN NE OLUR SÜPERSİN MUSTAFA SENİNLE Bİ ANIM OLSUN İSTERDİM

  3. crazy diyor ki:

    BZ ŞAHSEN ÇOK BEĞENİYORUZ ÇOK DA DİNLİYORUZ ÇOK YAKIŞIKLI BİR CECELİ HAYRANIYIZ

  4. sevda diyor ki:

    mustafa ceceli seni ve şarkılarını cok beğeniyorum.okadar naif bi sesin varki insanı derinden etkiliyor bütün şarkılarında kendini bulabiliyor insan ve bu senin cok başarılı olduğunu gösterir umarım hep böyle dewam eder seni cok sewiyorum aynı duyguyla dinliyorum…:)

  5. esra diyor ki:

    harika bir sarki:)

  6. melisa diyor ki:

    dönnnnnnnnnn süpper ya dön bu albümün KRALIDIRRRRRRRRRRR[[.D

  7. m.x.a diyor ki:

    mustafa senin şarkılarını çok beğeniorum devamını bekliyorum ilaç gibi kendine iyi bak

  8. damla diyor ki:

    çook güsel gerçekten harika bu arada kime teklif ediyosun?=D

  9. samet diyor ki:

    çok güzellllllllllllllllllllllll bnde var şarksı isteyen msn versin şimdi

  10. hilal diyor ki:

    çok süüüüpppeer bir şarkı tebrikler

  11. deniz diyor ki:

    seni seviyorum ömer

  12. ata diyor ki:

    bende çok ama çok seviyorum sadece bu şarkısını değil tüm şarkılarını hele bunla limon çiçekleriiiiiiiiiiiiii spr dii

  13. tugi diyor ki:

    süpersin senin şarkılarını ezberledim artık I LOVE YOu

  14. esmer melekkkkkkkkkkk diyor ki:

    çok ğüzellllllllllllll
    devam herşeye

  15. selin diyor ki:

    ben mustafa cecelinin şarkılarına bayılıyorum

  16. CnS diyor ki:

    zuhahaha bişe benzemio :P:P:P (avcumda kan taneLeri unutursan haram oLsuuuun ne oLur söLediqin bu sonuncu yaLan oLsun:(qiderken ardına bakma yakışır bi veda oLsuuuun hayatımı mahvettin ama qüzel roLdü heLaL oLsun…:( bunu dinlein dinlicekseniz xD

  17. özgür diyor ki:

    çok aptal bi şarkı çok basit sözlerden oluşmuş.herhangi bi şarkıdan farkı yok

    • deniz diyor ki:

      ben yine deniz.özgür mustafa cecelinin şarkıları hakkında sözlerine dikkat et.diğer şarkılardan daha çok güzel sen biliyomusun.zaten yorumlarınızı yeni okudum da yeni gördüm yani:/

  18. hilal diyor ki:

    çooooook güzel bir şarkı

  19. damla diyor ki:

    harikasın

  20. feyza fng diyor ki:

    çoooooookkkkk güzel bir şarı çok begeniyorum zevkle dinliyorum

  21. buket diyor ki:

    şarkıların çok güzel.herkes çok beğeniyor.

  22. fatma diyor ki:

    süper tek kelimeyle harika herkes dinlesin tafsiye eserim

  23. fatma diyor ki:

    süper çok beğendim tek kelimede harika

  24. cansu diyor ki:

    çokiğrençbir şarkı

  25. kader diyor ki:

    mustafa ceceli şarkıları hepside benim favorim

  26. kader diyor ki:

    bu şarkı tam benlik. süper bir şarkı

  27. sibel diyor ki:

    süpersin mustafa seni çok seviyorum senin hayranınım çok tatlısın şarkılarında süper seni çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  28. arzu diyor ki:

    çokyakışıklısın

  29. seval diyor ki:

    seni çok beniyorum size hayranım

  30. mine diyor ki:

    seni çoooooooook seviyorum mustafa ceceli çooooooooook tatlısın

  31. HATİŞ-NESLİŞ diyor ki:

    şarkı nükemmel süper sir şakı sevgilerle harika

  32. cansu polat diyor ki:

    muhteşem sesin var başarıların devamını diliyom

  33. cansu polat diyor ki:

    muhteşem sesin var.Başarının devamını diliyom

  34. dilek diyor ki:

    bu şarkıya bayılıyorum çok güzel

  35. semoş diyor ki:

    şarkı hariiiiiiikaaaaaaaaaaa senin hayranınım

  36. nisanur diyor ki:

    çok güzell bir şarkı bence benim en sevdiğim sanatçıların içinde zaten birinci.mustafa ceceli.en güzel şarkısıda dön bence

  37. şeker şirin diyor ki:

    çokkkk güzel şahsen onaa hyranıııımm

  38. zeynep diyor ki:

    mustafa cecelinin şarkıları çok güzel ona başarılar tebrikler diliyorum bütün şarkılarında allah yardımcısı olsun mustafa cecelinn hayranıyım

  39. FATMANUR diyor ki:

    şarkını çok beğendim,çok güzel olmuş

  40. sümeyra diyor ki:

    hayranıyım mütiş şarkıları var hele dön gel mütiş.çokkkkk güzellllllllllllllll

  41. gülhan diyor ki:

    +kendisinin büyük hayranıyım tüm şarkılarını büyük beğeniyle dinliyorum

  42. merve ve kübra diyor ki:

    DÖN şarkını okadar BEĞENDİK Kİ DİLİMİZDEN DÜŞMÜYOR SEN HEP BİZİ ŞARKILARINDA ANLATIYORSUN Bİ DE SENİÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ SESİNE HAYRANIZ!!!!…

  43. ömür diyor ki:

    seni çok sewiyom cnm

  44. ömür diyor ki:

    şahane ben bu adama bayılıyom beni hep şarkılarda anlatıyo teşekür ederim mustafa ceceli beni anlıyosun:D

  45. cevat can diyor ki:

    ben ce cok guzel(benimlecıkarmısın)

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı