17 yanıt

  1. nisa
    11 Kasım 2014

    süpersin ya bilmem belki bu yazıyı okumassın yada şimdi bu yazıyı okuyorsun bende senin posterin yok yada resmin de yok ama şarkıların çok güzel seninde hayranınım

    Cevapla

  2. dilek
    08 Kasım 2014

    OĞUZHAN KOOOÇÇ (yüzük ) süpeeeeer 😀

    Cevapla

  3. tuğba
    12 Eylül 2014

    cok tatlı ya yerim (hayranıyım)

    Cevapla

  4. Oğuzhan KOÇ fanı
    11 Eylül 2014

    Oğuzhan KOÇ senin en büyük fanınım ”YÜZÜK”

    Cevapla

  5. esma
    29 Ağustos 2014

    Harika bi şey ya

    Cevapla

  6. oğizanist
    14 Temmuz 2014

    oğuzhn bu şarkı ben tarafından sana gelsin :)

    Cevapla

  7. oguzhannn bnimmm
    06 Haziran 2014

    Oguzhannnn seniiii nasilll anlatiyimmmm kiiii sennnnnn anlatilmassssin inşalllahhhh”” bunuuu okursunnnn bnde. 1000 lerce posterrrrin. Vrrrrrrr sarkilarinindinlerken cildiriyorum bu kadar ttlı olmak zorundamiisinnnn yaaaaaaaaaaaaa. Bir gunes gibi dogdun dunyama e n buyukkk hayalimmm sensin. OĞUZHANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN…

    Cevapla

  8. ada
    09 Mayıs 2014

    süper yaaaaa

    Cevapla

  9. iremnur
    03 Mayıs 2014

    çok süper bi şarkı çok beğendim

    Cevapla

  10. sena
    01 Nisan 2014

    yaa ben oğuzhana bayılıyorum yaa çok seviyorum en sevdiğim şarkısı yüzük,gül ki sevgilim

    Cevapla

  11. nihal
    30 Mart 2014

    Süpeeeeerrrr!!!!

    Cevapla

  12. GuneR
    09 Mart 2014

    superr laa

    Cevapla

  13. Uuuu Beybi
    01 Şubat 2014

    Şu şarkı sözlerin arasına reklam koymaktan ne anlıyorsunuz anlamıyorum adamın biri sanki bir yerde okurken buradan sözleri bulacakta sitenin ismini söyleyip reklammı olacak ?
    Kafan güzelmiş kardeşim

    Cevapla

  14. süper
    20 Ocak 2014

    süper olmuş abiyaaaaaaaaaaaaaaaa

    Cevapla

  15. melek
    12 Ocak 2014

    evet abi çok güzel yhaa

    Cevapla

  16. Hadise
    08 Ocak 2014

    Bayılıyorum bu oğuzhana yaaa

    Cevapla

  17. duygu
    30 Aralık 2013

    abi çok iyi ya

    Cevapla

Bir Yanıt Bırak

 

 

 

Başa dön