Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Öykü Berk Gürman – Evlerinin Önü Boyalı Direk



Evlerinde lambaları yanıyor
göz göz olmuş ciğerlerim kanıyor

beni gören deli olmuş sanıyor
ölürümde ayrılamam yar senden

aman bir bahçeye giremessen
vurup seyran eyleme

Aman bir binayı yapamassan
yıkıp viran eyleme

aman bır guzeli sevıpte alamassan
ısmını aleme rusva eyleme

evlerının onu boyalı dırek
yerden yere vurdun sen benı felek

her acıya dayanamaz bu yurek
olurumde ayrılamam yar senden



Öykü Berk Gürman – Evlerinin Önü Boyalı Direk sözleri , Öykü Berk Gürman – Evlerinin Önü Boyalı Direk şarkı sözü, Öykü Berk Gürman – Evlerinin Önü Boyalı Direk lyrics , Öykü Berk Gürman – Evlerinin Önü Boyalı Direk şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Onur Baştürk Söyle Bana

Onur Baştürk Söyle Bana sözleri Her şeyi söyledi şöylesin dedi böylesin dedi Sıraladı bir bir sırasız içindekileri Gözleri kustu bana...

Onyedi – Kalbime Attım Gitti

Onyedi Kalbime Attım Gitti Sözleri Kalbime, kalbime, kalbime attım gitti. Kalbime, kalbime, kalbime attım gitti. Denedik her çareyi olmadı. İnancın...

O Ses Türkiye Dodan Özer Kalktı Göç Eyledi Avşar Elleri

O Ses Türkiye Dodan Kalktı Göç Eyledi Avşar Elleri Sözleri Kalktı Göç Eyledi Avşar Elleri Kalktı göç eyledi Avşar elleri...

O Ses Türkiye Dodan Özer Haydar Haydar

O Ses Türkiye Dodan Özer Haydar Haydar Sözleri Ben melamet hırkasını kendim giydim eğnime Ar namus şişesini taşa çaldım kime...

Onur Macit Olmadı

Senin Gibi Bakan Olmadı Gözlerime Elimi Tutan Olmadı Olmadı Olmadı Sen Gibi İçimi Yakan Olmadı Olmadı Olmadı Bu Yüreği Böyle...

Ömür Gedik – Ölümsüz Aşk

Sesini duyarım en derinden Kokunu alırım her yerimden Hayalim mühürlü gözlerimde Sıcaklığın hala tenimde Ağlarım kan akar gözlerimden Kıyamam acını...

Özcan Deniz İkinci Şans Diyarbakır Etrafında Dağlar Var

Özcan Deniz İkinci Şans Diyarbakır Etrafında Dağlar Var Sözleri Diyarbekir Etrafında Bağlar Var, Bağlar Var Fitil Işler Yüreğimde Yaren Var,...

Onur Can Özcan Kibrit

Onur Can Özcan Kibrit Sözleri Hangi Yüzüne Baksam Insanların? Karar Veremem. Bir Yüzüne Gülsem, Diğer Yüzü Pişman Eder Hemen. Yetmezmiş...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. nazzz dedi ki:

    Bende size bir şarkı feda edeyim :
    saminamina eeee fatmagülün suçu ne adını feriha koydum soyadını unuttum …
    birtane daha:
    recep kaç beden giyer recep kaç beden giyer sevgilimin aynısı koltuk altı pudrası kilodumun yarısı recep kaç beden giyer seversen kilodunu dökersin o pudrayı recepkaç beden giyer

  2. defne ecrin erkul dedi ki:

    ben bu öykü berk e çooook bayılıyorum
    1.öyküyü çooook ama çoook seviyorum çok tatlı bir kız bence
    2.berk de yakısıklı ama öykü kdr güzel deil bence
    3. umarım yeni yeni klipler çıkarırsınız

    BAŞARILARRRR……

  3. gülçin dedi ki:

    berk abi yakışıklı değilsin ismail yk çooooooooooooooooooooooooooook yakışıklı hopppppppppp topppppppppp

  4. gülçin dedi ki:

    hoppppppppp süper şarkı herkese tavsiye ederim hopppppppppppppp gülçin

  5. havvanur dedi ki:

    size çokkkkkkk özür diliyorum ve msn nizi istiyorum hemen şimdi

  6. havvanur dedi ki:

    ben ce çok güze!!!!!!!!ve ben sizi çooooooooook seviyorum ve ben2. sınıf öğrencisiyim umarım yorumu beyenirsiniz ve inşallah yeni bir kılip çıkartırsınız ama lütfen kolay olsun byyyy

  7. EzGi dedi ki:

    sizin sarkılarınızı çok beğenıorm basarılar dılıorm !… 🙂 😀

  8. ismail dedi ki:

    bence çok çirkin bir şarkı

  9. ayşe dedi ki:

    bence süper bir şarkı ben bayılıyorum

  10. salih dedi ki:

    bence hiç o kadar da güzel değil tam tersi iğrenç bişey ıyyyyyy .s:S

  11. SENA dedi ki:

    bu çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel oha falan oldum

  12. arzu dedi ki:

    offffff çocuk çok komik sölüo kızı konuşmak bile istemiyorum direk yıldız tilbe taklitçiliii resmen bitarafını yırtmış bağrırken zuhahahahahaha:):):)):):):):):):)

  13. büşra dedi ki:

    öykü abla ben sizi çook seviyorum.
    berk abi çokkkkkkkk yakışşıklısın öykü abla valla sende çok güzelsin.ikinizede başalılar:

  14. semih dedi ki:

    sizi çok seiyorum şarkılarınızı çok beğeniyorum

  15. gülsüm dedi ki:

    ben bu şarkıyı gitar la çalıyorum çok beğeniliyor hem çalıp hem söylüyorum ve ben bu siteyi çok beğeniyorum !!!!!

  16. nejla dedi ki:

    öykü abla seni çok özellikle seviyorum ve berk abi çok güzel gitar çalıyosun sizin şarkınızı çooooook seviyorum kucak kucak öpücükler

  17. öykü dedi ki:

    çok güzel olmuş inşallah sizden bir tane kılip bekliyorum

  18. veysel dedi ki:

    hastayim sarkiniza ve bu arada bayan arkadaslar msn mi eklerlerse sevinirim

  19. merve dedi ki:

    COOOKKK GÜZEL BIR SITE ELLERNIZE SAGLIK HEM BU ARADA SARKIDA GÜZEL

  20. berna dedi ki:

    çok güzel ya çok beğendim benim kalbimde 1 numarasınız sizleri çok seviyorum berk abi çok yakışlısın sizleri çok seviyorum bu şarkıda öykü abla senin hareketlerin çok güzel uydurmuşsunuz ben valal çok ama çok beğendim diğer şarkılarınızda başarılar sizleri çok seviyorum
    başarılar dilerim sizi çok ama çok ama çok ama çokkkkkkkkk seviyorummmm anlatılamyacak dünyalar kadar tüm gezegenlere kadar çokkkkk ama çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  21. berna dedi ki:

    çok güzel ya çok beğendim benim kalbimde 1 numarasınız sizleri çok seviyorum berk abi çok yakışlısın sizleri çok seviyorum bu şarkıda öykü abla senin hareketlerin çok güzel uydurmuşsunuz ben valal çok ama çok beğendim diğer şarkılarınızda başarılar sizleri çok seviyorum
    başarılar dilerim

  22. gizem dedi ki:

    ya çok güzellllllll bayılıyorum bu şarkıya çook beyeniyorum aşığım size yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  23. EREN TAŞDELEN dedi ki:

    ŞARKINIZI ÇOK BEGENİYORUM HEP PC BAŞINA OTURDUGUMDA DİNLİYOM

  24. beyza dedi ki:

    çok güzel çalıyorsunuzzzzzzzzzzzz…..

  25. EDA dedi ki:

    y açok güzel kesin bir numara olur bu valla yenminki sizi çok mu çok seviyom ve öykü abla senin tıpa tıpın yengem adı sıdıka by

  26. EDA dedi ki:

    sizi çok seviyom ve şunu soruyom siz ikizmisiniziz

  27. büşra dedi ki:

    evlerinin önü boyalı direk şarkısı çok güzel öykü berk 1.

  28. eren ilayda dedi ki:

    muhteşem bir şey ya

  29. Burçin dedi ki:

    Çokbeğenilen şarkılardan biri

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı