Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Pin Up – Üretim Hatası



Zırr telefon, saat gece yarısı
Bi insan her gün saçmalar mı ya, bu nasıl başarı
Babası araba almış buna ha ha, hava atıyor
İçimi bayıyo Taksim con conu kendini bi halt sanıyor

Biraz boyansam hoş bi kızmışım
Sana soran oldu mu fikrini
Kendisi tam bir ruh hastası
Bence sen de var bir üretim hatası

Üretim hatası bu üretim hatası
Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
Bin kere dedim, yetmiyor zekası
Al o fiyakalı arabanı sok bir tarafına

Ay karar vermiş evlenicekmiş (nee)
Bir sürprizi varmış bana yüzük almış (diyosun)
Sabrım kalmadı artık senin iğrenç müzik zevkine
Sen o yüzüğü al da tak…

Hıyarın birisi yüzünden
Harcanıyor 20’li yaşlarım
Kahrını çeksin başkası
Önce adam ol sen Allah’ın cezası

Üretim hatası bu üretim hatası
Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
Bin kere dedim, yetmiyo zekası
Al o fiyakalı arabanı sok, Allah’ın cezası

Üretim hatası bu üretim hatası
Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
Bin kere dedim, yetmiyo zekası
Al o yüzüğü al tak bir tarafına

Cins cins davranıyorsun
Kaç paralıksın, oha oha
Yaa hoşuna mı gitti
Daha daha daha

Cins cins davranıyorsun
Kaç paralıksın, oha oha
Yaa hoşuna mı gitti
Allah’ın cezası

Üretim hatası bu üretim hatası
Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
Bin kere dedim, yetmiyo zekası
Al o fiyakalı arabanı sok, Allah’ın cezası

Üretim hatası bu üretim hatası
Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
Bin kere dedim, yetmiyo zekası
Al o yüzüğü al tak bir tarafına

Al, al, al, al, al
Sok bir tarafına



Pin Up – Üretim Hatası sözleri , Pin Up – Üretim Hatası şarkı sözü, Pin Up – Üretim Hatası lyrics , Pin Up – Üretim Hatası şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Pagos Tükürdüm Ateşe

Yükseldi Dumanım Ve Seni Düşündüm Otururken Odamda Bakarken Sokaklara Bir Hata Var Ortada Biliyorum Ben Aşığım Kokuna Olmasak Ta Yanyana...

Peyk – Gamsız Öküz

İtilmişim, kakılmışım Her sürüye katılmışım Zenginmişim, vermemişim Fakirmişim, almamışım Her yol Roma, her yol Roma Her yol Roma, her yol...

Peyk – Don Kafa

Don kafa don, öyle feci don ki Atıp yaka paça, bu hayatı taça Eni sonu andı, zamandı, yine de hadi...

Peyk – Piç

Melodi piç, ritmim piç, bimecal Akoru piç, düzeni piç, lalettayin Aklımda kaldı, dile yapıştı bi kere Hayır! Hayır! Niye söylüyorum...

Pelin Budak – Erdem

Demek artık aşkın fıtratında var ayrılık Demek artık aşk dediğin çoğu kez ayrılık Seninde için yanar bilirim, kolay değil gitmek...

Pınar Dikmen – Bulutlara Esir Olduk

Pınar Dikmen Bulutlara Esir Olduk Sözleri Yine yaz bitti biz göremeden güneşi, bulutlara esir olduk. Kararıp gitti, yıllarım bilemeden neşeyi...

Piiz İtiraf

Piiz İtiraf sözleri Ezberimde bir eylül şarkısı Sözlerinde bin özür saklı Uzun uzun anlatırdım derdimi Bitmedikçe sır olup kaldı Sensizlik...

Pul Bu Hikaye Senin

Pul Bu Hikaye Senin Şarkı Sözleri Yüzünde donuk izler var Bakışlarından belirsiz ah Kendime bakmaya yüzüm yok Bütün o hayallerin...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Buse dedi ki:

    Benim piano öğretmenim

  2. Anonim dedi ki:

    Çooooooooooook güzeeeeeeeel

  3. zeynep dedi ki:

    çok küfür var

  4. masal dedi ki:

    Çok Beğendim Şarkıyı Ezberledim Bile <3

  5. ilayda dedi ki:

    çokkkkkkkk gzlllllllllllllllllll biiiiiiiiiiiiii şarkı ezberledim hastasıyım şarkının

  6. ilayda dedi ki:

    şarkıya hastayım ezberledim çok spr olağanüstü bir şarkı

  7. şehriban dedi ki:

    çok güzellllllllllllllllllllllllllllllll <3 <3 <3 ???…

  8. nazlı dedi ki:

    hepiniz … yemişiniz şarkı kopalık
    zzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaa
    XD

  9. elif dedi ki:

    şarkı bir harika ve bayıldım süper süper süper süper

  10. sude su dedi ki:

    cok guzellllll

  11. lady gaga dedi ki:

    yani edaya söyledim

  12. sazanlar dedi ki:

    spr bişi bende gizli dinliom ama arada annem duyo ama kızmıo babam duysa varya o da çok bayılırdı şarkıya 😀 😀 😀 😀

  13. eda asar dedi ki:

    eda>tuğçe 0006_.asr.guz bu bi matematiksel ifadeleri gçsterdim boşverin neyse herzamanki gibi çok seviyorum pin upu çok güzel şarkılar yaratıyo

  14. Julyetta dedi ki:

    AL BU YÜZÜĞÜ ALLL TAK Bİ TARAFINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  15. ada_99 dedi ki:

    üretim hatasına bayılıyortum yhaaa

  16. melike dedi ki:

    şarkıyı ezberledim ya çok güzel bir şarkı

  17. peri dedi ki:

    ya çok güzel de ben bunu herkesten gizli dinliyom o yüzden çok zor oluo

  18. zehra001 dedi ki:

    oha oha oha bu şarkı süperr

  19. RoBURAK dedi ki:

    Vayy arkadaslar süPPPeerrr….. Demi? Ayrica burdan ‘nnazlim’a cikma teklifi ediyorum

  20. melisa dedi ki:

    tam benlik harika

  21. melisa dedi ki:

    çokkkkkkkkk harika taqam benliq

  22. elif dedi ki:

    bu sarkı bir harika

  23. alew dedi ki:

    BU ŞARKI ÇOK GÜZELLL 2 <GÜNDE EZBERLEDİMM ÇOK HOŞUMA GİTTİ TAMDA ZENGİN P*ÇLERİNE GTSİN BU ŞARKIII

  24. ata1999 dedi ki:

    sprr yha koPtummmmm deLircemm aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  25. maNga dedi ki:

    Pin-Up’in hangi sarkilari var?
    -Üretim Hatasi
    -Ben 1 Sen 0
    baska? Daha var (Demo falan) ondan emin’im,
    ama hangi sarkilar, onu bilmiyorum 🙁
    Ve galiba ……. hakli, yani ”Sabrım kalmadı artık senin iğrenç müzik zevkine” degil de ”Sabrım kalmadı artık senin iğrenç yüzük zevkine” dogru, yani ilk dinledigim de bende ”müzik” anliyordum ama evlenmek’le müzik’in ne alakasi var ki !?

  26. asude dedi ki:

    tek kelimeylre süper bence bu şarkıyı beyenmiyenlerde var bi üretim hatası birkez daha söylüyorum bir kez söyliyince anlamiyanlar için süper ve en büyük isteyi bu gurupla bir gün karşılaşıp konşmak

  27. Brazilian dedi ki:

    I really dont understand anything written in the site, heheheh just the song, because of a ggerman translation but i liked a loot the song! 😀

  28. deniz, dedi ki:

    bence kopmaklı bir şarkı bu

  29. kevser dedi ki:

    bence spr ya çok güzell

  30. ....... dedi ki:

    yalnız sözlerin bir yerinde yanlışlık var arkadaşlar. ”sabrım kalmadı artık senin iğrenç müzik sevgine” değil ”sabrım kalmadı artık senın iğrenç yüzük sevgine olmalıydı…
    umarım bu hata düzeltilir 🙂

  31. zeynep dedi ki:

    superrrrrrrrrrrr cok dogru soyluyor argoyu hakediyorlar

  32. ayşegül dedi ki:

    süper ötesi bir şiy ya
    al al al al sok bi tarafına 😉

  33. tuğçe dedi ki:

    bence şarkı güzel ama biraz argo kelime içeriyor

    • eda dedi ki:

      evet bencede tuğçe bende sana katılıyorum beni tanımıyosun ama söylemicem yada söyleyim ben senn eski çocukluk arkadaşınım beni tanıdın mı

  34. xD dedi ki:

    arkadaş şarkı markı boş ya,ben böye yorum yapan bi topluluk görmedim,ahahaxDxD çok yaşayın emi..xD

  35. Bsk dedi ki:

    Harika ßi şarkı ßu. Çok seviyorum ßunuuu

  36. qrqronick melek dedi ki:

    ben hayranıyım pin up ‘ın ayy süper bi çarkıı yabansıcısı nı dinleyin ooff oda süüüperr

  37. ............................................ dedi ki:

    iğrenç bişarkı hele şu şarkıyı söleyen kızın tipine gıcık oluorum bi de küfredio böle şarkı olurmu iğrençççç

    • qrqronick melek dedi ki:

      sen öyle san tipi kötü olabilir ama şarkıyaa laf ettirmemm

    • sena dedi ki:

      ya bencede irenç şarkı şarkının adı gibi kendileride üretim hatası yağmur e hiç yakışmıyo ayşegül demiiiixD

    • karslı qız dedi ki:

      sen sevmiyo olabilirsin kızı ama şarkı harika şu sözüde sana gelsin
      sabrım kalmadı artık senin o iğrenç müzik zevkine
      bir dahada topluluğu bozma

  38. SANEM* dedi ki:

    YA O KIZI BİLİOM ÇOK GICIK Bİ KIZ BENCE DE ONA GİTSİN +SÜPER BİR ŞARKI

  39. kristella_elif dedi ki:

    Bence de süper hemde anlamlı tek kelimeyle harika bi şarkı

  40. realistic dedi ki:

    ya bu şarkıyı iii kiyapmilınız bunu sewgililerim we kendini beğenen yusufa anıla ve davuta gönderiyrum kaç paralıksınız şerefsizler

  41. Zıkkım dedi ki:

    Spr yaa bu şarkıyı kendini bi bk snan ukala sevgilime armağan ediorm..;))))))))))))))

  42. güseL kız nuRsena nuRsena pak dedi ki:

    aLLahm süpeR bi şarkıya aL sen o yüzüĞü soK bi taraFınaaa…….. …..

    !!!!!!

    <3

  43. BeYzAnUr dedi ki:

    SUPERRRRRRRRR aSlInDa Bu bEnM KaNam >3

  44. BeYzAnUr dedi ki:

    Bu ŞaRkIyA bAyIlIyOrM aYrIcA bEgEnMiYeNlErN BurDa Ne ŞiŞi Vr yHa <3 😀 😀

  45. İpek dedi ki:

    Süper yhaa çookk beğendm 😀

  46. tatlı bela dedi ki:

    güzellllllllllllllllll

  47. tatlı bela dedi ki:

    bencede cok güzel kızlar cok süperrrrrrrr

  48. rabia dedi ki:

    vallla tek kemeyle harika il kez dinleiğimde bu ne demiştim hatrika demiştim hytımda böle bir şey görmedim tekkelimeyle süper nası yazmışsa harika valla ya bana da arkadaşım gizem kök gizoş gösterdi süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bayıldımmmmmmmmmmmmm

  49. ilay dedi ki:

    süppppğeeeeeeeeeeeeeeerr tekkelime ile hariika

  50. Kayıp Dünya dedi ki:

    Zırr telefon, saat gece yarısı
    Bi insan her gün saçmalar mı ya, bu nasıl başarı
    Babası araba almış buna ha ha, hava atıyor
    İçimi bayıyo Taksim con conu kendini bi halt sanıyor

  51. şebnem dedi ki:

    al o fiyakalı arabanı … bi tarafına

  52. edanur dedi ki:

    bence güzel

  53. gamze dedi ki:

    sper heheheheheheh

  54. komik_cocuk dedi ki:

    cins cins davranıyosunuz hemde HEPİNİZ

  55. ? dedi ki:

    süper şrkı yaaa

  56. Edaaa. dedi ki:

    Süper yaaaaa xD

  57. aşık kız dedi ki:

    süper al o yüzüğü sok bitarafına …D

  58. semanur dedi ki:

    süper bir şarkı dinledikçe dinleyesim geliyor!!!!!!!!!

  59. naz dedi ki:

    doğru ? ama süper bi şarkı

  60. Yağmur dedi ki:

    bn de ‘ ? ‘ katılıorm… Beğenmıosanz açıp şarkı sozune nedn bakıonz …

    bnce cok gzl bı şarkı… beğenmeynlere zevksiz demicem… herkesn zevki farklıdır… ama ben şahsen cok beendimm …. (=

  61. sezunaha dedi ki:

    çok gzl çok beğendik BRAVO

  62. öykü podosimiko dedi ki:

    bence süper şarkıcı ayşegül esen i çok seviyorum kendisi ingilizce hocam oluyor beylerbeyinde eğitim veriyor öğretmenim ne olursunuz ingilizce notumu güzel verin

    • SaNaNee dedi ki:

      Kızım atma o ing. oqretmenligi yapmıyor şuanda ALMANYA’DA ve bir kaç gün sonra konser verecek ben almanyada oturan bir türküm ve şarkılarını seviyor artı takip ediyorum Salakmısın??

  63. ask_yalan dedi ki:

    bnce süper bi şarkı bittim

  64. ayşegül dedi ki:

    çoook süüüüpeer şaaarkı bayıldım yanı pinup çooooooook süpersiniz yanı kızııııııııııııım ohaaaa olduuuuum o şekil yani

  65. PrEnSeSss dedi ki:

    bhenceee deee züperrrr bii sharkıı yhaaa 😀 bittim sarkıyaaaa heleee gıtarr calann kızzz züperrr beaaa xD

  66. tuba dedi ki:

    coq qusel bı sarkı bayılıorum bu sarkıya

  67. dima bilan dedi ki:

    günde 50 kere dinliyorum süper bence

  68. ashLuU.. dedi ki:

    spR bi sarKı özeLLkle sözLrine bTTmm 😀 😀

  69. 1234567890 dedi ki:

    zevkler ve renkler tartışılmaz arkadaşlar yazan kişi çok bıkmış sevgilisinden :)yazık

  70. hoş dedi ki:

    soyleyebılenler soyler beyenır soyleyemeyenler soleyemez beyenmez soyleyemeyenler sızın sarkı kabılıyetınız yok yanı sesınız cırkın bnce çok guzekdı ama soyleyemeyelere gore ığrenctı yanı sesınız guzel diğilse sesı guzel olanlar ne yapsın sesı çırkın olanlar guzelde olmaz sesı guzel olanlar guzelde olur sesım guzel ve cok guzelım bu yazıyı sesı cırkın olanlara ve ayrıca bunun yanında cırın olnlara yazıyorum

  71. hoş dedi ki:

    bayılıyorum bu sarkıya super

  72. melek dedi ki:

    sen onuda yapamıyon

  73. melek dedi ki:

    bu şarkıyı beğenmeyenlerr siz bunuda yapamıyonuz naber kapaaakk

  74. Tokio_HoteL_43v3r_!! dedi ki:

    SüpéR sharqı xD

  75. eda dedi ki:

    bencee irencccc son dereecee kotuu bii sarkıı ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  76. sinem dedi ki:

    süpperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı