Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Sagopa Kajmer – Düşünmek İçin Vaktin Var



Unuttuğumun ilk günü bir tebessüm filizlendi
Unutabilmenin en büyük zaferlerden olduğunu gördüm
Köklerinden ellerinle tutup ağacı sökmek
Ve bakıp titrek kollarına çok yorulduğunu bilmek

Yudum suyla hasretleşmek istemsizce titremek hayat ölüm arası nefesleşmek
Kendini kandırmaktan arındırmak sert defans olmamalıya yok şans bilindik bu türbülans
Unuttuğumun sonrası hatır gönül sofrası ve bir ziyafet bayram yeri kalbimin tam ortası
Kelepçesine aşık eller artık anladı bir yerde zaptedilmiş olduklarının farkına vardı

Halden hale bir revane boş mahalde ben divane dört duvarın çemberinde bir insandır meyane
Unuttuğumun ertesinde noktalar virgüle döndü sahte gümüşler sana kaldı altınların bitti
Sis ortadan kalktığında başlar dalış temaşası
Sis ortadan kalkmadan her ileri adım muallakta

Sinen içine yangınlarından kül topla yada çık dışarı aptallar gibi beyaz tavşanı ara
Yahut al silahlarını dünyalarını tara yada geç aynanın karşısına saçlarını tara
yada kaybettiğin saçlarını aynalarında ara
unutmadan ferah yok, unutmadan olmuyor

Düşünmek İçin Vaktin var
unutma unutmadan olmuyor
aklara varmak için karalardan cay
unutma unutamadan olmuyor
demesi kolay diyeni tabi bunu iyi bilirim
her şey unutulmuyooor

Balkonuma konan kuşlarla veda vaktidir
Bu veda, vedaların ne sonuncusu ne de ilkidir
Hayat kargaya peynir, insansa tilkidir
Hayat çoklu yaşanır, ruhlarsa teklidir
Yavaşlarsan itekletir, fazla hızlı gidersen setekletir
Hayaller randevularda bekletir
İnsanlar defterine adını ekletir
Hayat bazı adları defterinden silmeni gerektirir
Bazen gün, bazı ay ve bazı bazı o yaşanmış uzun yılları tek saniyede silmeyi gerektirir

Unutabilmektir işin özü, unutubilen olabilmektir samuray kılıcı misali tek hamlede kesmektir
Kendini ihtiyacın kadar sevmektir ve insan herşey için muhtedir ve minik bir damla nutfedir
An be an aklımdadır, aklımı benden kaçır bendeyken canım acır unutamayan ağır taşı

Düşünmek İçin Vaktin var
unutma unutmadan olmuyor
aklara varmak için karalardan cay
unutma unutamadan olmuyor
demesi kolay diyeni tabi bunu iyi bilirim
her şey unutulmuyooor

Sago kafkef kasvaaaaaaaaaaaa



Sagopa Kajmer – Düşünmek İçin Vaktin Var sözleri , Sagopa Kajmer – Düşünmek İçin Vaktin Var şarkı sözü, Sagopa Kajmer – Düşünmek İçin Vaktin Var lyrics , Sagopa Kajmer – Düşünmek İçin Vaktin Var şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Sagopa Kajmer Aşkın Yolları

Pimi Çekilmiş Bombayım, Patlamam Yakın Korkmayın Benim Yok Üzerimde Kimyasal Silahım Ölümü Bekledikçe Gelmeyen Bir Son Ve Ummadıkça Peşini Bırakmayan...

Sagopa Kajmer Bilmiyorum

Baharı bekle Günü güne saati saate ekle Bir ucundan tut hayatı, zorunluluk tabiatım Umursamıyo zaman beni Pek de hızlıca gelmemek...

Cem Adrian feat. Sagopa Kajmer Artık Bitti

Cem Adrian feat. Sagopa Kajmer Artık Bitti Şarkı Sözleri Her masal bir gün biter. Her ateş bir gün söner. Her...

Sagopa Kajmer – Pesimist EP 6 Sözleri

Sagopa Kajmer – Bir Çok Kez Öldüm Şarkı Sözleri Bir çok kez öldüğümü biliyorum, Kenarından köşesinden hayata tutunduğumu, Güneşimin günlerce...

Sagopa Kajmer – Bir Çok Kez Öldüm

Sagopa Kajmer – Bir Çok Kez Öldüm Şarkı Sözleri Bir çok kez öldüğümü biliyorum, Kenarından köşesinden hayata tutunduğumu, Güneşimin günlerce...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Anonim diyor ki:

    kafan simdi bir dünya

  2. Anonim diyor ki:

    Adam çok güzel SAGOPA KAJMER kısacası SAGO-KAF KEF

  3. Beyza diyor ki:

    Ben bu adamın şarkılarını takip ediyom yani SAGOPA KAJMER kısacası SAGO-KAF KEF benim adım Beyza GÜRLEVÜK

  4. Beyza diyor ki:

    Ben bu adamın hayranıyım . bence de güzel yapıyı bu adam yani SAGOPA KAJMER kısacası SAGO-KAF KEF ben bu adamın şarkılarını takip ediyom

  5. Beyza diyor ki:

    Bence de güzel ben bu adamın hayranı oldum yani SOGOPA KAJMER kısacası SAGO KAF-KEF adamım

  6. Halit C diyor ki:

    Beyler bu adamı çok seviyom mk 😀 Şarkıları mukemmel oluyo mk :DAXDa

  7. asfgh diyor ki:

    saopa bu sarkıda İlluminatiye ds artıyoo szlerii iyi inleyinn

  8. sago kaf kef diyor ki:

    98den beri sesin kulaklarımda iyi ki varsın sago.

  9. Yaşlı çocuk diyor ki:

    Orda zaten nutfedir yazıyo neyin artistligini yapıyorsun sen okumanı gelistir önce tamam

  10. sevgin diyor ki:

    ben rep dinlemem,
    SAGOPA KAJMER dinlerim ..

  11. elifnaz diyor ki:

    sagopa kajmer aslında doğruyu söylemek gerekirse benim tarzım rock değil pop.ama artık tarzım rock oldu galiba ama sesnin sesini beğendim.

  12. yağmur_pelvin diyor ki:

    yunussssssssssss küheylannnnnnnnnn üstadsınnn hacıııııı :) süpersin cennet dediğinbir kaç köşk bi kaç peri bana SENİ gerek SENİ……

  13. Cabbar misali mahmut diyor ki:

    Çok anlamlı beğendim.

  14. alişan diyor ki:

    abi unutmak kolay mı o kadar.acı veriyor insana ne kadar unuttum desem bile kendimi kandırmaktan başka bir anlam vermiyor bana

  15. cihangir diyor ki:

    Valla bu adam olmasa repin icine tukururum iyiki varsin sago

  16. burcu diyor ki:

    süpersin yorumların şarkıların sen harikasın ya..bu kadar mı anlamlı olur bir insanın şarkıları o kadar saçma rap sözüne inat SAGOPA SEVİYOUMMM SENİİİ

  17. musa diyor ki:

    düşünmek için vaktin varmı ?_ kim bilir sözlri iii anlamak lazım allah la bağlantılı bu şarkılar çokk hoşuma gidiyor sağol üstad biz e öbür tarafı anlattığın için

  18. Atalay diyor ki:

    Çük güzel bir illuminati diss :) Sana bayılıyorum üstad.

  19. Azerbaijan diyor ki:

    Sago ustad seni cok seviyoruz sesine kuvvet her parcanin ayri guzeligi var azerbaycana konsere bekleriz insallah

  20. Ebru G diyor ki:

    Harika diyecek söz bulamıyrm

  21. Damla diyor ki:

    Evet ya . antisi olanlarin dusunmek icin baya vakti var yani :)

  22. Furkan diyor ki:

    orası lutfedir değil nutfedir olacak
    Söyleyeyim dedim

    • Yaşlı çocuk diyor ki:

      Sen ne bicim okuyorsun zaten nutfedir yazıyo niye artistlik yapıyorsun lüzum yok

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı