Sagopa Kajmer – Gördüklerime İnanmam Gerek

ne güzel bir hava, sago kaf kef kaf kef

merhaba!
bendeniz sagopa kajmer ,pesimist kötü adam
evet ta kendisi işte o benim
boş oda bom boş bom boş bom boş
herşey yerli yerinde, herşey burda
microfonum burda. ses 1-2
boş bir kağıt bomboş ve mikserim ve sözlerim.
anlat! bak razıyım
anlatmam lazım anlatmalıyım ben her zaman
anlatmam lazım anlatmalıyım ben her zaman
evet anlatmam lazım anlatmalıyım ben her zaman bu benim hayatım.

sago go go

günler süsüm, bilgim madenim,aklım canım,
göz bebeğimden gerek öğrenmem
bak bana doyasıya! hayat eli sopalı bir öğretmen
siyah saç ak defterle geldin
ak saç siyah defterle gidiyosun.
sen uyurken gülistanda ben diken üstüne yatmış acıyorum
derdim kadar olsaydı kuvvetim, benimle başedemezdi kasvetim
kendini iyi bilen kötülere ne yararki benim iyiliğim.kuru dilim
uzak değilki malum sırrım feryatıdımı menzilimden
ne olur iyi bir haber gönder en tezinden
kulaklsrım dilimin müşterisi ezelden
dediler yunusa bal dudaktan acı kelamlar etmesi hayli kolay
yaşamayanın bu derdi
yunus çıkan fırtınada bir kırılan çiçek

nakarat

gördüklerime inanmam gerek.
ama nasıl olacak bana birisi bunu anlatsın
külahıma anlatsın
sevdiklerime kavuşmam gerek
ama nasıl olacak bana birisi bunu anlatsın
külahıma anlatsın

heder olan yürek diliniz kem almamakta
hebadır onca sevgi cümlesine kanmışlığın leşleri
bildiğim geçmişe mazi
söyle çokmu önemli ikili yaşanmış mazi
azimle unutup sadakatle geleceğe emin ol
başta zor gelir adım atılmış her yol, her yol!
ilişkiler yine tenha,münzevi raplerime bir hamlede verdim fetva
yağmuru kara çeviren hava, kolaysa çık ulan burası çorak ova.
mahlasımın anlamı; kaf dağının kaf’ı ve ölü kefeninin kef’i
en güzel kuşlar benim ellerimden yedi en güzel yemi.
yürüdüm koşa koşa. boşa sallar deryada küçük balık,
büyük balıkların hepsi salık, güçsüze yazık.
doğru dersin bree…

nakarat

gördüklerime inanmam gerek.
ama nasıl olacak bana birisi bunu anlatsın
külahıma anlatsın
sevdiklerime kavuşmam gerek
ama nasıl olacak bana birisi bunu anlatsın
külahıma anlatsın



Eklenme Tarihi: Mart 17, 2008 7:14 pm

Aramalar: Sagopa Kajmer – Gördüklerime İnanmam Gerek sözleri , Sagopa Kajmer – Gördüklerime İnanmam Gerek şarkı sözü, Sagopa Kajmer – Gördüklerime İnanmam Gerek lyrics , Sagopa Kajmer – Gördüklerime İnanmam Gerek şarkı sözleri

36 Yorum

  • sago_m

    tapiyorum snaaa!!

  • Basgitaristben

    o bireke kuru dilim değil kurudu iliğim olcak :D

  • sago go go alalalala

    süper bir rep buya ya söylemeye çok seviyon sago kaf kef

  • pln

    iyi ki varsın sen ya

  • merve

    sagopo onların hepsi boş sen gerçek hayranını arıyorsan kesinlikle ben bundan emin ol bu arada izmire kesinlikle geliyorsum seni bizden mahrum bırakma küçük kardeşim 2 yaşında sagopo seni tanıyo ölümüne sagocuyum lütfen bu mesajı oku izmire geldiginde merve algan de çünkü kesinlikle ben
    ordayım cooooooooooo

  • nisa

    merhaba benim adım nisa ablam senin şarkılarını çok ama çok seviyo küçük kardeşim deçok seviyo seni işalla izmirde konser verirsin de biz de geliriz ailemizle bütün aile seni çok seviyoruzzzzzzzzzzz
    bu arada benim adın nisa beni unutma bendee seni unutmıcam

  • SaqoisT

    ne cezası ne akmanı ben bu alemde bir adam tanıyorum we bu sene 5. senem oluyo ben 5 senedir sagocuyum ve yunus abi ile yaşlanmak istiyorum :)

  • saqo

    kalemlerimin ucu zehirli iğne bitkin bitkiler mefta

  • İsmail ..

    Yunus Abimin Tüm Şarkıları Gibi Bu Şarkısı da Mükemmel Olmuş..
    ALLAH Senin Ve Sevdiklerinin Yar Ve Yardımcısı Olsun ..
    Başarılarının Devamını Bekleriz.. (^-^)

  • ümit

    engüzel şarkı sagopaaaaaaaaaaaaaaaa
    adamım

  • kaf_kef

    herzamanki gibi yine en iyisini sago yaptı

  • azrail

    çooooooooo…..qqqqq güsel şrkıııı sogopayaaa bayılıom senden bşka kimse yoqqq ….. ceza neymiş..

  • eDa

    yhaa nee cezası saçmalamaınn =) cezamı sansar mı varmışm =) SAGOPA RAPİN OGLu :) cEZa sansar vb.rap yapmıor.magazin rapçisi hepsii.Kaf Kef =) DİLİN SERT RAPİN MERT O KADAR ;)

    • sago varisi

      dogrusun adamım arkandayım bende bir sagocu plarak gencligin uyanıp iyiyle ( SAGO ) kötüyü ( ceza ) ayırması lazım

  • öLnhe qadar shaqoo!!

    yha shaqodan bhaşqa birini danımıorhmm gerisii çömez arqiLer bebhıshLer cezayhıı tutarr:D

  • emre ceylan

    süper bi sarkı !!!!

  • cenk erdem

    ben sagonun sözleriyle büyüdüm millet sago gibisi yok millet ceza neymiş en anlamlı konuşan kişi kim tabikide sagoppaaaaaa babasın sagooooooo cezanın iseee …………

  • agrasifimtrac

    hepsi gibi mükemmel bir şarkı
    sago BÜYÜKSÜNNN…

  • mustafa

    artık gel baba ekranlarda ozledık yav senı arttık gelde kopalım az

  • mustafa

    artık gel baba senı ozledık ekranlarda :D

  • MELANKOLİA

    sago sen bi numarasın ya herzamnki gibi süper yeni albumde,sonuna kadr sen yaaa sagommm saGOMM sagoMMmM
    melankolia

  • Déniz ..

    ßencede bu şarkı çok güsel,çok hoş..Sözlerin üstünde düşününce gerçekten çok anlamlı…

  • burocq

    yha bu hariqa bi şarkı yha bayılıom hm saqoya hem koloya iqiside hariqa yha çokkk seviotum ikisinide …!

  • sempatikgirl

    günler süsüm, bilgim madenim,aklım canım,
    göz bebeğimden gerek öğrenmem
    bak bana doyasıya! hayat eli sopalı bir öğretmen
    …. waaoaw sarkı super yaaaa sago saten ne saman super olmadı…

  • emine

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ötesi bi şey bu şarkın da diğer şarkılarında seni rap çilerin başında eksik etmesin allah sago harikalar diyarındasın:D:DD:D:

  • yağmur

    yaa süper bişi süper bi şarkı!!!

  • OSMAN ACAR&OGUZ ACAR

    SADECE SAGOPA KAJMER diyorum ne ceza ne bir başkası adam iyi ve güzel söylüyor katılıyorum sana arda… saqo saqo sqo saqo…. ceza tabiki bunları görünce delirir :D

  • arda

    baba güzel bu parca bence kımse kıskanmasın…sagoya takılın hayatı ögrenın… ANLAYANA…

  • Pesimist

    ççççççççççççççoooooooookkkkk super aga yhaa.

  • Mi$qin

    Sagodan yine 10 numara bı şarkı.. her cümlede farklı bı anlam.. süpersin soga..

  • yarasaa

    sago ve yine bir şaheser

  • RÆPÇİİİ

    çok süper bi parça sago yine döktürmüssün cok süper olmuss:)

  • Sinem

    mükemmel bir şarkı olmuş yine.

  • rapOlOg

    eft.sewdiklerime kawumm gerek ama nasıl olackbiri bana anlatsın(külahıma anlatsın) :(

  • Montesquieu

    önceLikLe emeqe sayqı diyoruz emeqine saqlık dostum hazırlamışsın ama şarkı sözlerinde yanlışlıklar war biraz daha dikkatli dinLemeni tawsiye ederim en azından yüreqinle dinle saqo yu kulaklarınla kabataslak deil

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>