Sagopa Kajmer & Kolera – Bir Dizi İz

Bak bu izler kalıcı,bıçaklar vardı sineme.
Dayanır canım acılara,söylemeyin anneme.
Hislerimdir gizlerim,yalnızken onları izlerim.
Hepsi birini canlandırır Ben öldürürüm.
Hislerime bakmayı sürdürürüm,
…Kendimi hatalarıma güldürürüm,
Umutsuzluk cerrahını söndürürüm,
Dehh Düldülüm yolun açık olsun,yolun öt bülbülüm.

Yıllarımı paylaşan derince izler,beni izler.
Onları bir görseydiler,solardı benizler.
Ağlamaktan susuz kalırdı denizler.
Eskideki ahmaklıklarım,geleceğimi temizler…
Çorbamın tuz biberi şaşkın,kaşıktan habersiz,
Bak bir aşık gömülür kefensiz.
Ölümden hızlı kaçar zamansız sabırsız
Kimse değil ölümsüz herkez izli kimse değil izsiz herkez ıssız

Nakarat

Yaralara bak , bu Birinin Değil birilerinin ..!
İzi Kalır birinin , O Geçmeden İzi Kalır Ötekinin ..!
Hepimizin İzi , bir Dizi …

Kolera

Sahte kahkahaların ortasında kalmışam
Soğuk Tiplerden neze kapmışam
Bende onlar kadar kaypak olmuşam
Sen konuş ben susam
Söyledıklerım büyük ahmak ama,
Boyu bir tutam
Çift taraflı testere kestikçe artar debdebe
Düzlük oluyor engebe
Sen karışma dengeme
Bir gün izlerim geçer deme izlerin izler seni
Her gün her sene yeni izler bırakırsın yine
İzlerin başlayıp gözlerinde sonlanıyor,ateş
Bilsen ne nusubetlerim var ne nasihatlarım ne görmüşlüklerim var ne görmemişliğim
Kimin için sade sesin bi kısar bir açarlar
Değerime paha biçerler bir biçer bir döverler
Bir İzi böyle Gömerler Düşün ne yapar gömerler
Bizde yaptık böyle bebekler
Boş iş boş şeyler
bişeyler bişeyler…



Eklenme Tarihi: Mayıs 20, 2010 4:24 pm
Etiketler:


Aramalar: Sagopa Kajmer & Kolera – Bir Dizi İz sözleri , Sagopa Kajmer & Kolera – Bir Dizi İz şarkı sözü, Sagopa Kajmer & Kolera – Bir Dizi İz lyrics , Sagopa Kajmer & Kolera – Bir Dizi İz şarkı sözleri

32 Yorum

  • Fatma

    Sarki sozleri yanliş!!!!Dinledigim be kendimi buldugum tek rapci

  • seda

    sagopayı ve kolerayı çoook seviyorum sagopanın en çokta cümle mühendisi şarkısını çook seviyorum

  • sananeeeeeeeeeee

    ya ne hislerimdir gizlerimi ya izlerimdir gizlerim olcakk.Hislerime bakmayı sürdürürüm değil izlerime bakmayı sürdürürüüm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • sariye

    çokkkkkkkkkkkk güzelll çok sewiyorum sagopa kajmerin şarkılarını özellikle zaman alacak imtikamımı çok güzel hepside muhteşem her zaman dinlerim ama bir dizi iz şarkısınıu ilk dinlediğimde çok sewdim ve ben bu şarkıyı dinlediğim zaman çok etkileniyorum her zaman aklıma geldiğinde şarkıyı söylüyorum arkadaşlarımada söylemiştim ve arkadaşlarımda çok beğendi onlarda bunun gibi şarkıları sewiyolar ben saten ilk dinlediğim rap bu müzik dinlemeyenlere bi tane sagopa kajmerin şarkısını herkezein dinlemesini istiyorum umarım onlarda beyenirler tadı yok şarkısını dinleyin çok güzellllllll

  • sena

    ben bu şarkıyı çok sewiyom çok güzel ama ben daha çok sagopa kajmer tadı yok daha keyif alıyorum ben her zaman dinliyorum şarkı sözlerini hep ezberledim çok muhteşem :)=)

  • UqqaLa MeLeq

    ırmak ve eylül siz sagopa kajmerin kuzeni iseniz bende kardeşiyim… ;) hiç inandırıcı değil :( biraz inandırın bali yaaa… :) offofff insan oğlu nie böle yaaa… cvp yazın lütfen

  • poakn

    çoğunu yanlış yazmışsınız.
    Bizde yaptık böyle bebekler
    değil
    Bizde yaptık böyle be beyler

  • 1234

    yazımda yanlışlık var duzelt onu..

  • aliş

    sago’nun sevdiğim şarkılarıyla 30 syflık dosya doldu ayrıca kolera’nın sesi de çok güzel:)

  • SaqoLéRa..! ALimCvk

    MükemmeL..

  • dewrano

    YUREGINE SAGLIK YUNUS ABIII ALLAH YOLUNU ACIK ETSIN ABIM OLUMUNE SAGOPA KAJMER KOLERA…

  • _!

    ya şarkı çok qüzeL ama bunların sözlerinin çoğunu yanLış yazMş dnLendqndede anLsıLan sözLer yaNlIS ne iş? :D:D
    ben pek rap dinlemesemde dinLediğim tek kişi saqo
    sözlerini içten yazıo ve sarKıLarına kattıqı yoRm süper..

  • boşwer adımı

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • EcemÇoker

    Albümü alıp Okursanız Şarkı sözünü iyi olur :D
    Yanlış yazılmıs.

  • ******

    yarısı yanlış yazılmış ya kim nası dinledide yazdıysa artık

  • semih

    ben rep söyleyemem ama sago dinleyince içim huzur doluyo mutlu oluyorum :DDD

  • nEal

    şarkı sözlerini uçurmuş bu eleman ;)

  • yuh:)

    albümü alıp söz kitapçığını okursanız sevinirim:P yanlış yazmışsınız:)

  • hayalet&karamsar

    sago ve kolo süperrrrrr

  • sagoqolick rıdvan

    ben kendimi bildim bileli sago dinlerim dansçıyım ama rapta sadece sago dinlerim cezayı kötülemem ama sago benim içn bir numara :)

  • küfürbaz gizemli rapcı

    yarısından çoğu yanlış yazmışlar ama süper sözler

  • sKral

    Değerime paha biçerler
    Bir biçer bir döverler
    Bir hiçi böyle gömerler
    Düşün ne yapardı Aliler Ömerler
    Biz ne yaptık böyle be beyler?
    Boş iş boş şeyler
    Bişeyler bişeyler…

    Sonu Böyle Olmalıydı…

  • b_b

    şarkı söslerinin yarısı yanlış… :)))

  • Sogaist

    bnDe rap yolundayımm..adım Irmak 17 yasındaym senelerdir sago dinliyorum.adam içten sözlerle yazıyor yalnızz ceyayada hakaret etmek içimden gelmiyor çünkü emek veriyor vee sagoyu dinleyen kadar onuda dinleyen var. herkesin karşıtı olduğu gibi onlarda rap camiasında birbirlerine karşıtlar.hem onları kıyaslamamız mümkün bile değil her ne kadar ikiside rap müzik yapsa bile farklı duyum tarzları var. mesela bana göre ceza 50 cent’e daha yakın bi karekterde. ama sago daha farklı oda arabesk gibi canlandırmıs. Ben sagonun sarkılarında çok etkileniyorum ama cezanın hakkını alamam oda tarzının rapini yapıyor. yani her iki tarafta birbirlerine benzeyen bi husus yok. benzeyen tek tarafları rap müzik yapmaları. ama bugün 10 kişiden 8′i sagocudur. bu arada sagopa benim kuzenim. kiminiz inanmaz belki ama gerçekten öyle. hem cezayla birbirlerine yaptıkları diss^ler akıllarında düşmancasına değil. herkes daha önceden dost olduklarını zannediyorlaar yada sagonun cezanın rap hocası olduğunu. ama hayır yıllar önce bir kez sahneye birlikte cıkmıslardı okadar. ceza da önceden sago gibi rap yapıyordu ama tarzı değiştikten sonra sagoyu düşman belledi.

    • qeçeklerrr

      la yürü qitt olum :S kuznym diosn hiç sagocu qibi durmuosnn ;) sagopaa cezadann çokk daha iyii bi keree .d ayrcaa onLarr yaknn arkdşdıı ceza brakana kadarr ,) sagopanın terapi şarkısını dnlersen dee anlayablrsnnnn ,D

  • ömer SaqoİsT

    İzlerin başlayıp gözlerinde sonlanıyor,ateş(içlerinde başlayıp gözlerinde sonlanıyor ateş)

  • ömer SaqoİsT

    Dehh Düldülüm yolun açık olsun,yolun öt bülbülüm.
    duyulsun o güzel tonun

    ekleyin bunu bu eksik birader

  • Admdgn

    Bu sözü ilk benle bir arkadaş yazdık.Yaydık nete :D

  • emine

    bnDe rap yolundayımm..adım eyLüL 17 yasındaym senelerdir sago dinliyorum.adam içten sözlerle yazıyor yalnızz ceyayada hakaret etmek içimden gelmiyor çünkü emek veriyor vee sagoyu dinleyen kadar onuda dinleyen var. herkesin karşıtı olduğu gibi onlarda rap camiasında birbirlerine karşıtlar.hem onları kıyaslamamız mümkün bile değil her ne kadar ikiside rap müzik yapsa bile farklı duyum tarzları var. mesela bana göre ceza 50 cent’e daha yakın bi karekterde. ama sago daha farklı oda arabesk gibi canlandırmıs. Ben sagonun sarkılarında çok etkileniyorum ama cezanın hakkını alamam oda tarzının rapini yapıyor. yani her iki tarafta birbirlerine benzeyen bi husus yok. benzeyen tek tarafları rap müzik yapmaları. ama bugün 10 kişiden 8′i sagocudur. bu arada sagopa benim kuzenim. kiminiz inanmaz belki ama gerçekten öyle. hem cezayla birbirlerine yaptıkları diss^ler akıllarında düşmancasına değil. herkes daha önceden dost olduklarını zannediyorlaar yada sagonun cezanın rap hocası olduğunu. ama hayır yıllar önce bir kez sahneye birlikte cıkmıslardı okadar. ceza da önceden sago gibi rap yapıyordu ama tarzı değiştikten sonra sagoyu düşman belledi.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>