Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Sansar – Psikopat Yazar



Alo nerdesin lan
-Cinayet işlemeye gidiyorum lan
-Ne diyon lan dur yapma hemen geliyorum dur

pisi pisi pisi pisikopat
aynaya bak kendi gırtlağını kopart
tel çalarsa bakma tutamadımya kendimi
tek gelirsen konuşacağına gelde vur beni
anlamaz çoktur anlayan sorun var anlamaz
sabah yedide sallamam yok oldum artık
hiçbirşeyden haz alamıyorum bağırmam lazım
zanaxı aldı salvo uykuya daldı salvo
relax olursa bitch uyursa geceyi bensiz
düşünmüyorsa hiç bilinki bende unuttum
istediğin gibi karala konuş bensiz
sende biraz hastasın sende bensin
eleştirin çekiştirin birleştirin tüm kozları
sikiştirin çocukları parti ortamında
yetiştirin birazda bitch birazda ot var
duydum sesini kahpenin sanki bok var

psikopat yazar garip durum garip şahıs
psikopat yazar antidepresan ağır track
çok mezar kazar garip kafiyeler bullshit
burası yeraltı burda herkes eşit

-Alo ordamısın duyuyon mu
-Saat oniki ölü kaltak orda duruyo
-Tamam geliyorum bekle biraz sabret
-Acele et çıldırıcam öldürücem

bunu görüyorum napıyosun değmez oğlum
bekle biraz geldim kapıdayım lan giriyorum
o elindeki ne lan senin göremiyorum
bırak lan silahı manyak [bammm!]

-artık çok geç
-nerden buldun lan silahı
-patron verdi
-oğlum geberdi lan şimdi ne bok yiyecez
-ne biliyim lan amcık temizle kanları
-ulan senin kafanı sikiyim kodumun manyağı
-yaptın yaptın oldu işte psikopat ayakları
-dedim ya gerizekalı artık çok geç en geç
20 dakka sonra haplar etkisini gösterir
-ulan manyak ne yaptın başım dönüyo
-hehe başım dönüyor

psikopat yazar garip durum garip şahıs
psikopat yazar antidepresan ağır track
çok mezar kazar garip kafiyeler bullshit
burası yeraltı burda herkes eşit



Sansar – Psikopat Yazar sözleri , Sansar – Psikopat Yazar şarkı sözü, Sansar – Psikopat Yazar lyrics , Sansar – Psikopat Yazar şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Selcan Asyalı – Seni Severdim

Selcan Asyalı Seni Severdim Sözleri Seni Severdim Bilirsin Her Şeyinle Şimdi Hiç Eser Yok Küçüldün Gözümde İkimizi De Yaktın Dağıttın...

Serpil Efe Canın Sağolsun

Serpil Efe Canın Sağolsun Sözleri Ey Cananım Benim Ruhumun Gülü Kırdın Beni Ama Canım Sağolsun Beklemekten Yorgun Düştü Yüreğim Yordun...

Selami Şahin Kolay Değil

Selami Şahin Kolay Değil Sözleri Kolay Değil Severken Ayrılmak Kolay Değil Yarım Kalmak Her Şeyim Seninle Gitti Gitti, Hayallerim Bitti...

Selcan Asyalı – Bal Dudak

Selcan Asyalı Bal Dudak Sözü Çok mu tuhaf sanki canım çektiyse Gözlerimden önce dilim döktüyse Eskidik bilinmez benden bıktıysa Baharı...

Sevinç Eratalay Ben Sana Buralardan Ne Alayım

Ben sana buralardan buradan ne alayım Burada her şey ince ince tüy gibi dostum Böcek ince nakış inca koğuş ince...

Sinan Özen Sana Birşey Olmasın

Sinan Özen Sana Birşey Olmasın Sözleri Hep derim karanlığa girdim seninle Ben azim günümü bile geçirdim sevginle Belki sen de...

Sinan Özen Neresun

Sinan Özen Neresun Sözleri Neresun neresun O vicdanun ses versun Akan göz yaşlarumun Hesabini kim versun Ben bu sevda uğrina...

Sinan Özen – Aşk Diye Okunur

Sinan Özen Aşk Diye Okunur Sözleri Kaybetmeden anla kıymetimi Tanımak istemezsin hasretimi Hele bi de gün bitip de gece çökünce...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. kaan dedi ki:

    :::::D

  2. kaan dedi ki:

    😀

  3. kaan dedi ki:

    bence çok iyidi ama biraz arkadaşın dediği gibi ve ben bubu okuya okuya ezberledim yanlız çok küfürlü küfürlü yerleri geçmenizi tavsiye ederim

  4. pit10 dedi ki:

    güzel olmuş 🙂

  5. miray dedi ki:

    manyakkkk

  6. miray dedi ki:

    abiler bu parçayı ben 3 yıldan beri dinliyorum manyak parçada biraz küfürlüüüüü

  7. rapçi sema dedi ki:

    acayip süper ya dinlemek istiyom dinledikçe of aya aşkım benim

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı