Şarkı, sözleri,  şarkı sözü, türkçe şarkı , yabancı şarkı sözleri, yerli şarkı sözleri, lyrics

Serhat Ozan – Hewler



Hewlêr
Hewlêr lorîka dayîkan
Hewlêr qîrîna zarokan
Hewlêr kilê çawên bûkan
Hewlêr bi xwîna şehîdan
Te navê xwe kir berxwedan
Hewlêr Hewlêr
Agirê serhildan e qelayê berxwedan e
Hêlîna şehîdan e Hewlêr
Hêlîna Egîdan e Hewlêr

Hewlêr ji nû ve dayik bû
Hewlêr bi pêt û agir bû
Agirê dilê xortan, nav mirinê kir jîyan
Hewlêr
Agirê dilê keçan nav mirinê kir jîyan
Hewlêr

Hewlêr namîne wek caran
Wê bibe gora xayinan
Bi xwîna Helîn û Salihan
Geş dibin çîçek û sorgulan
Hewlêr Hewlêr
Agirê serhildan e qelayê berxwedan e
Helîna şehîdan e Hewlêr
Helîna Egîdan e Hewlêr

Payîz e
Payîz e ew dema çû
Ber zivistan derd giran bû
Çendîn bihar wê bihar wê derbas bû
Çendîn havîn wê derbas bûn
Agirê dilêm derman nebû

Kela şînê, derya jînê



Serhat Ozan – Hewler sözleri , Serhat Ozan – Hewler şarkı sözü, Serhat Ozan – Hewler lyrics , Serhat Ozan – Hewler şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Cihat Uğurel feat. Suadiye – Sıramı Bekliyorum

Yemin ettim üstüne en sevgili şeylerin, Sen eninde sonunda benim yarim olacaksın. Yüreğine yazıldım, bekliyorum sıramı. Kalpten kalbe dolaş gel,...

Sibel Pamuk – Al Yazmalım

Sibel Pamuk Al Yazmalım Sözleri Şu gönlüme ateş düştü Ne yapayım ne edeyim Sensiz hayatı neyleyim Allı gelin telli gelin...

Seren Akıska Dilini Mi Yuttun

Nasıl ki bir bir daha iki ediyorsa o kadar eminim Senden bana sevgili mevgili hiçbir şey olmaz Kalbimi yalan aşkla...

Sinan Özen Sevişmeliyiz

Kalbimle başım dertte Bırak aşkı öğrensin Belki de bu şehri sevme sebebim sensin Kalbimle başım dertte Bırak aşkı öğrensin Belki...

Serhat Sezen – Kimse Bilmesin

Gizli saklı aldığım Yalanlarından bir yudum Karanlığında bir ışık yaktım Kimse görmesin Sanki bende kaldığın Uzandığında bir yatak Seviştiğimizi sanıyorsan...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Berfin Ceyhan diyor ki:

    Keske sozleri dogru yazsaydiniz ve editliyorum;Hozan Serhad*

  2. asmin diyor ki:

    çokkk güzel bir şarkııı her izlediyimde aylıyum helal olsun be abi bnide ağlatn yaa bayıldım 8 harfle açıklıyom MUHTESEMMMMMMMMMMMMM

  3. sabah diyor ki:

    sarkinin sozleri guzel olunca dinlemekten sıkılmıyor insan.

  4. fatoş diyor ki:

    şarkı tek kelime ile muhdeşem seste güzel olunca e siz düşünün artıkkkkkk

  5. fatoş diyor ki:

    ya abi allah senden razı olsun nasıl parça yaw dinlerken ağlamamak elde değil valla hep dinliyip ağliyom sesin tam parçaya göre hellal olsun

  6. baran diyor ki:

    sizi begenerek dinliyorum sizden çok daha güzel şarkılar bekliyoruz

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Nilüfer Haziran Vakti Sözleri | Ece Seçkin Follow Me Sözleri | Aydilge Yangın Var Sözleri | Çilek Kokusu Jenerik Sözleri | Serdar Ortaç Yerin Altı Sözleri | Ece Seçkin Aman Aman Sözleri | Sinan Akçıl Ayıp Yani Sözleri | Sinan Akçıl Demet Akalın Vazgeçilmezim Sözleri | Serdar Ortaç Yatsıya Kadar Sözleri | Serdar Ortaç İri Kıyım Sözleri | Serdar Ortaç Dedin Yok Sözleri | Serdar Ortaç Korktum Sözleri | Serdar Ortaç Balım Sözleri | Serdar Ortaç Nankör Sözleri | Serdar Ortaç Rahvan Sözleri | Serdar Ortaç Yazık Sana Sözleri | Murat Dalkılıç Kırk Yılda Bir Gibisin Sözleri | İrem Derici Nereden Bilecekmiş Sözleri | Pinhani Düşmanmışız Gibi Sözleri | Serdar Ortaç Çek Elini Kalbimden (Konuş) Sözleri | Gülşen Can Yeleği Sözleri | Gülşen Büyük Hatırın Var Sözleri | Gülşen Parti Kur Oy Vereyim Sözleri | Gülşen En Sevdiğim Yanlışım Sözleri | Gülşen Yıkım Kararı Sözleri | Gülşen Kara Liste Sözleri | Gülşen Dan Dan Sözleri | Gülşen Ellerinden Öper Sözleri | Gülşen Bir Fırt Çek Sözleri | Gülşen Bangır Bangır Albümü Şarkı Sözleri | Ece Seçkin Aman Aman Sözleri

Yukarı