Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Sertab Erener – Bir Çaresi Bulunur



Sesimde söyleyemediğim sözler var
Gizleyemediğim gözyaşlarım
Silipte unutamadığım sabahlar
Kokladığım eşyaları

Bir çaresi bulunur elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bir çaresi bulunur elbet canım
Bi uyuyup uyanalım

Ah bi yolu vardır elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bi çaresi bulunur çıkmazların
Bi uyuyup uyanalım

İçimde saklayamadığım anlarım var
Hiç bitmeyen yanlızlığımın
Silipte unutamadığım geceler
Dönüşü yok hep kalp ağrısı

Bir çaresi bulunur elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bir çaresi bulunur elbet canım
Bi uyuyup uyanalım

Ah bi yolu vardır elbet yarın
Yeniden yaşamanın
Bi çaresi bulunur çıkmazların
Bi uyuyup uyanalım



Sertab Erener – Bir Çaresi Bulunur sözleri , Sertab Erener – Bir Çaresi Bulunur şarkı sözü, Sertab Erener – Bir Çaresi Bulunur lyrics , Sertab Erener – Bir Çaresi Bulunur şarkı sözleri Şarkı Sözleri

Benzer Konular

Serhat Hacıpaşalıoğlu Je M’adore

Şarkıcı Adı: Serhat Hacıpaşalıoğlu Şarkı Adı: Je M’adore Tu as claqué la porte mais j’ai déjà la clé, Si le...

Serhat Hacıpaşalıoğlu Total Disguise (Ft. Viktor Lazlo)

Şarkıcı Adı: Serhat Hacıpaşalıoğlu Şarkı Adı: Total Disguise (Ft. Viktor Lazlo) Under the blue sky It’s just you and I...

Serhat Hacıpaşalıoğlu Chocolate Flavour

Şarkıcı Adı: Serhat Hacıpaşalıoğlu Şarkı Adı: Chocolate Flavour I have travelled far with your sexy lips There’s no need to...

Sibel Can Peki O Zaman

Bir İnsan Böyle Bakmaz Ki Gönülde Yıldızım Sanki O Kursun Aşkı Gözlerinden Geçip Gitsem Mi Kalsam Mı Ben Asla Böyle...

Salih Yılmaz Gelini

Salih Yılmaz Gelini Şarkı Sözleri Gelini Gelini Bu Evin Tavanı Yok Yıldızlar Göreniyor Maşallah Enişteye Ne Güzel Göreniyor Enişte Boyun...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. iremazat diyor ki:

    harika bi şarkı <3<3<3

  2. ecrin diyor ki:

    bu şarkı o kişiyle bizim şarkımız çokkkkkkkk güzel

  3. dicle diyor ki:

    çok güzel bir şarkı

  4. burcu diyor ki:

    kısacası harika (:

  5. zeynep diyor ki:

    seni çok seviyorum armoni park gene gel gene fotoğraf çekinelim

  6. emir diyor ki:

    cok guzel bir sarki :)

  7. elif diyor ki:

    çok güzelsin şarkında senin kadar güzel

  8. Furkan&Ayse diyor ki:

    Ben Bu Şarkıyı Çok seviyorumm Aşkımla ikimizin şarkısııı seni çoooookkk seviyorum canımm aşkımmmmmmmmmm

  9. nota arıyor diyor ki:

    biri notalarını versin ya şunun.

  10. elif diyor ki:

    bu şarkıyı dinleyince deniz ‘i hatırlıyorum…,

  11. cemre diyor ki:

    bu nasıl bir şrkı yaaaaaaaaa bayıldım

  12. beril diyor ki:

    çok güzel ve çok güzel söylüyorlar değil mi?
    ^^D ^^D ^^D ^^D ^^D

  13. ilayda diyor ki:

    aşığım çağatay ulusoyaa
    !!!!!!!!

  14. ilayda diyor ki:

    bu şarkıya aşığım aynı çağatay ulusoy ile dans ediyorum gibi

  15. büşra diyor ki:

    ŞARKINIZ ÇOKKKKKKKK GÜZEL BAYILDIM BU KADAR GÜZEL ŞARKI VAR MI PESS YANİ ÇOK GÜZEL YAPMIŞSINIZ GÖNÜLDEN TEBRİK EDER VE DAHA GÜZEL ŞARKI YAPMANIZI DİLERİM……

  16. gökçe diyor ki:

    şarkı çok güzel ferihayla birleşince YYAKIYOORRRR…..

  17. Yasemin diyor ki:

    süper bi şarkı yaaa çook sewiyorum :)

  18. ebru diyor ki:

    şarkıyı dinlerken bayıldığımı hissettim emirle dans ediyor gibiydik

    • tuba diyor ki:

      ay bu şarkıyı dinledikçe sanki justın bieber ile dans ediyor gibiyim zaten 15 tatilde almanya konserine gidicem ona aşığım aşkıımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  19. yok diyor ki:

    ben bu şarkıya bayıldım hata öldüm çççoooooooooooooook beauty

  20. gonca diyor ki:

    bencede çok güzel.sertap erenere bayılıyorum. ferihadada çıkıyorrrrrrrrrrrrrrrr……!

  21. eda diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    sevtap erenere bu şarkı çok yakışıyor:))))))

  22. leyla diyor ki:

    Ay bu şarkıya bayılıyorum Ferihadada çıkıyor…! :)

  23. leyla diyor ki:

    Ay bu şarkıya bayılıyorum Ferihadada çıkıyo

  24. sanane diyor ki:

    bence bu sarki harika diziside oyleee yaa

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı