Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Türk Malı Dizisi Müziği



Türk malı ho, Türk malı hey
baba bana para ver, baba der ney!
Türk malı ho, Türk malı hey
Türk malı ailesi kuzuları mee! (x2)

Türk malı kuzuları üşüştü karga
çok iyi anlaşır Melodi ve Arda
baba bana para ver, koca bana para ver
mutfağa yatırım Abiye de para yer.

Yarcan, Ezgi’yi al der dost acı
alemin kralı ve bi numara postacı
ki! erman evine de derman,
okunuyo ferman, oynar ama yer dar.

tv. izleme be anne yemek hadi
karnımız acıktı ölcez sanki
kuzulara bayram hergün var eylem
deymez keyfime de, kimse deymez.

(NAKARAT):
Türk malı ho, türk malı hey
baba bana para ver, baba der ney!
Türk malı ho, türk malı hey
Türk malı ailesi kuzuları mee!



Kategori: Dizi Müzikleri
Türk Malı Dizisi Müziği sözleri , Türk Malı Dizisi Müziği şarkı sözü, Türk Malı Dizisi Müziği lyrics , Türk Malı Dizisi Müziği şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Aslı Enver Deli Kızım Uyan

Aslı Enver Deli Kızım Uyan Şarkı Sözleri Gece geçmez gündüz olmaz Can bu dünyaya dayanmaz neden Haykırdım dağlara duymaz Bekledim...

İstanbullu Gelin Dizisi Deli Kızım Uyan

İstanbullu Gelin Dizisinde Çalan Deli Kızım Uyan Sözleri Gece geçmez gündüz olmaz Can bu dünyaya dayanmaz Neden Haykırdım dağlara duymaz...

Yeni Gelin Dizisi Bilir Mi?

Yeni Gelin dizisinin 14. bölümünde çalan, Feride Hilal Akın’ın söylediği Bilir mi şarkısının sözleri Söz ağızdan çıktı bir kere Anladım...

İntizar – Ardına Bakmadan (Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Dizisi)

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizisinde çalan İntizar Ardına Bakmadan şarkısı sözleri Yanmadan, bir an sensiz Ne sen ne de ben...

İsmail Altunsaray – Asker Kınası (Savaşçı Dizisi)

Savaşçı dizisinde çalan İsmail Altunsaray Asker Kınası tüküsünün sözleri yanası yanası ciğer yanası yansada ağlamaz şehid anası ananın yaktığı asker...

Söz Dizisi Gündoğdu Marşı

Söz Dizisi 9.Bölümde Çalan Gündoğdu Marşı Sözleri Gün doğdu, Hep uyandık, Siperlere dayandık. İstiklalin Uğruna da, Al kanlara boyandık. Sandılar...

Yeni Gelin Dizisi Ayrılık Zor

Yeni Gelin Dizisinde Çalan Ayrılık Zor şarkısı sözleri Ayrılık zor biliyorum Belki hala seviyorum seni Her geçen gün biraz daha...

Hüseyin Ay – Aldırma Gönül Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Dizisisinde ÇalN Hüseyin Ay Aldırma Gönül Sözleri Söz: Sabahattin Ali / Onk Ajans Müzik: Yavuz Örten...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. MERVE dedi ki:

    BERBAT

  2. Adınız dedi ki:

    Türk malı ho, Türk malı hey
    baba bana para ver, baba der ney!
    Türk malı ho, Türk malı hey
    Türk malı ailesi kuzuları mee! (x2)
    Türk malı kuzuları üşüştü karga
    çok iyi anlaşır Melodi ve Arda
    baba bana para ver, koca bana para ver
    mutfağa yatırım Abiye de para yer.
    Yarcan, Ezgi’yi al der dost acı
    alemin kralı ve bi numara postacı
    ki! erman evine de derman,
    okunuyo ferman, oynar ama yer dar.
    tv. izleme be anne yemek hadi
    karnımız acıktı ölcez sanki
    kuzulara bayram hergün var eylem
    deymez keyfime de, kimse deymez.
    (NAKARAT):
    Türk malı ho, türk malı hey
    baba bana para ver, baba der ney!
    Türk malı ho, türk malı hey
    Türk malı ailesi kuzuları mee!

  3. Sudenaz dedi ki:

    Bence sözleri çokk mantıksız

  4. meba dedi ki:

    bayıldım teyzem bu diziye yerli malı dizisi diooo:)

  5. meba dedi ki:

    süperrrr

  6. ada dedi ki:

    Ben bu şarkıya aşığım.

  7. diloş dedi ki:

    Çok güzel bayıldım…

  8. yoho dedi ki:

    Süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Yadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  9. ayşenur , çetin dedi ki:

    süper dizi yaaa ama hepside komikler hahayyyyyyyyyyyyyyyyy

  10. sinem dedi ki:

    bence çoook süper

  11. sofya dedi ki:

    1.Erkeğin midesine giden yol kalbinin yakınından geçer.
    2.Hoşgeldin minnak tavşanım…
    3.İstemek başarmanın karısıdır…!
    4.Sana tebrik koyuyorum Erman…
    5.Erman bana kızmadın dimi MİNNA KODUUM
    6.20.mirenyuma girdigimiz şu yılda kendini biraz geliştir
    7.Tabu benim damak zevkime göre değil…Adale Mülkün temelidir
    8.Kitabı En iyi şekilde emmeliyiz
    9.Kitap en iyi tosttur
    10.Ne Demiş Atalarımız…? Temizlik İran’dan gelir
    11.Ağaç yaşken emilir…
    12.Hayatımı yazsam orman olur
    13.Söz Sükütse Gümüş Altındır
    14.Az önce gıravata kravat dedin de..Ay ben bu yanlış söylemlere çok gülüyorum ya..
    15.Oğlum.. Dede Efendi mi o?… Gerçekten ne kadan da Efendiymiş…
    16.Erman… Erman… Yetişin İnme geldi beyime… Erman..
    17.Biz Nekadan da Mikemmelll Bir Aileyiz…18.Ekspresko Sıcak İçilir Lütfen…
    19.Mikro Dalgalı Fırın…
    20.Dünya’nın en son moda tenlerini benim kadar takip edemiyorsun Sevaalcığım…Hollanda’nın başkenti Paris’den canlı yayınlanan defileleride izlemiyorsundur Sevaalcığım…
    21.Kulplu beygir dalında pek çok madalya ve Ödüllüm vardır…
    22.Libidom yerlerde…
    23.Ben lisedeyken AYKUT TESTİ yaptırmıştım … Benim ki üstün bi alt sınırı çıkmıştı
    benim hemen üstümdekiler… Ünlü ressam Albert Einstein, Ünlü Bilim Adamı Pascal Numan…
    24.Biz Nekadan da Mikemmelll Bir Aileyiz…
    25.yalancının mumu yansıyana kadar yanar
    26.komşu komşunun gülüne muhtaçtır
    27.çok mikemmel çağdaş bir aileyiz
    28.Söz sükûtsa, gümüş altındır.
    29.Moda, insanın üstüne yapışanı giymesidir.
    30.Sana tebrik koyuyorum Erman.
    31.Biz gayet misafirparkır bi aileyiz.
    32.Ne kadan çağdaş dışı hareketler bunlar erman litfen litfen, örnek ol çocuklarımıza
    33.Sevalcığımmm hadi ekspressolarımızı koltuklarımıza yayılıp televizyon karşısında höpürdetelim
    34.ADB doları aldı başını gidiyo
    35.piyasadaki vurgunluk emişen ülkelerin hisse senetlerini feci vurdu dibe fırlattı
    36.en bozuk saat bile günde iki kez yanılabilir
    37.Yemekler zaman hışımına uğramasın Erman
    38.Biz de boğaziçinde okurken “boyfirenkimiz” vardı
    39.Yaarrrrrrrrrrrrrrrrr caaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn
    40.cakuzili küvet
    41.Ayy beyim gidiyo
    42.Erman… Erman… Yetişin İnme geldi beyime… Erman..
    43.Erman litfeen dünya krosu değil litfeen!

    😀 işte adam ya ahahahah işte insan isteyince hepsini not ediyormus deimi

  12. abiye dedi ki:

    alo evit evit evit yanlış numara seval biz mikkemmel bir aileyiz

  13. berke dedi ki:

    yerli malını bizim müzik kulübünün kutlamasını istemiş okul ben hariç herkes nakaratını ezberlicek bende full rap tarafını ezberlicem tüm okulun karsısında okuyacağım bu ne yaaaaa yiter yaaaa bıktım yaaaaaa sin şunu görüyonmu okuz okuz

  14. furkoş dedi ki:

    abiye abla çok doğru söylüyor çünkü bu site ne kadan güzel bir site….

  15. furkan dedi ki:

    evet efe.ben furkan.

  16. furkan dedi ki:

    bu şarkı cok güzel.l.l.l.l.l.l

  17. furkan dedi ki:

    bu siteyi beğendiniz mi?ben çok beğendim.

  18. furkan dedi ki:

    buuu siteyiiiii neee kadannnnnn beğendimmmmmmmmmmmmmm çokkkkk güzellllllllllllllll…

  19. damla dedi ki:

    güzel bi dizi hemde komik. 😀

  20. aleyna dedi ki:

    pişt abiye misin gelinlik misin her neysen sana sölim adam gibi gül benim psikolojimi bozma

  21. furkkan dedi ki:

    abiyenin diyişiyle mkemel

  22. sanane dedi ki:

    aamaan çok umrumda

  23. sanane dedi ki:

    yahu bunun neresi kötü hem bu dizi çok komik.
    Şuan yani pazartesi onu izliyorum

  24. mervr dedi ki:

    arkadaşlar arkadaşlar yiter ya yiter ya ayaall sevall biz ne kadar mikmel ama mikemmel bir aileyiz alo alo efendim ivet ivet yanlış numaara yavvvvvv yiter ya yiter

  25. elif dedi ki:

    asıgıyım bu dizinin

  26. zelal dedi ki:

    bence fazla abartılı fakat yine güldürücü hareketler yaptıkları için 100üzerinden 5 veriyorum

  27. İREM NİLAY BARIŞ dedi ki:

    hem türk malı dizisini hemde oyuncularını beğemdim.Bu oyunu keşfettiğiniz için teşekkürler.Sağolun varolun

  28. aris dedi ki:

    erman kuzu yani gerçek adıyla şafak sezer rolünü çok ama çok güzel oynuyor. Erman kuzunun yitir yaa demesine çok gülüyorum birkere erman kuzunun laflarına okadan çok güldüm ki gülmekten altımı ıslattım

  29. ¿? dedi ki:

    Önceleri komedi dizisi olarak görünsede… Aslında, ‘Türk Malı Dizisi’ git gide komedi ve korkuyu harmanlayan, ‘komedi dizisi’ adı altında Güzel Türkçemizi yozlaştıran, bir safsatalar bütünü ve beyin uyuşturucudur. Aslında her dizi belki biraz böyledir ama en azından onlar yalnız oyuncuların yeteneklerini ve popülerliğini sömürmezler, ortada iyi bir senaryo vardır. iyi bir senaryo; içeriği olan, düşündürücü, ders aldıran, heyecanlandıran, izleyicileri ileri götüren, örnek alınacak… Örnek alınan şeyler pek de iç açıcı değil. Ancak zaten erkek egemen bir ailede yaşıyorsanız, ‘güleriz ağlanacak halimize’ der gibi gülersiniz işte… Ve zaten ev hanımlığının ötesine gidemeyen, her gün televizyonun bizlere sunduğu ilaçlardan düzenli alan biriyseniz de seversiniz bu diziyi… Düşünmezsiniz, sormazsınız, bilmezsiniz… Ben de izliyorum bu diziyi çok seviyorum:) Her şeye rağmen: Ne olacak bizim bu halimiz E YİTER YA YİTER, HAMUR YİMEKTEN KAFAM HAMUR OLDU ABİYE YAUWW:D

  30. leyla dedi ki:

    en cok erman beni güldürüyor abiyeb hiç insanları güldürmüyor evet yeter ya yeter ya beni deli ediyorsun

  31. size nee??? dedi ki:

    bnce çok abartlacak kdr gsl bi dzi deil ama ynde emeğe sygıdan dlyı bşrlr diliorm
    burada tüm akhisarlılara ,tüm sakarkaya ve tüm mecidiyelilere selamlar gönderiorm

  32. size nee??? dedi ki:

    bnce çok abartılacak kdr gsel bi diz deil ama yinede emeğe saygıdn dlyı bşrlr diliorum 🙂

  33. kadriye dedi ki:

    yitir ya artık güle güle bi hal oldum artık yitirrrrrrrrrrrrr

  34. feroo dedi ki:

    pazartesi türk malı salı ömre bedel çarş kurtylar vadisi eski bölümler kanal 7 perş kurtlar vadisi pusu cuma smackdown raw cumartesi adanalı pazar arka sıradakiler

  35. feroo dedi ki:

    aloo ivet ivet ivet ivett ivett efenim yanlış numnara üarsddaşım kapt kapt yaa öff hep böyle hapıyorlar yaa yiter yaa dd

  36. meryem dedi ki:

    türk malı dizisi çok komik ve çok güzel her pazartesi türk malını izliyorum.Hele ermana inme inince beni kahkağalara boğuyor birde abiyenin gülüşü türk malına bayılıyorum.Onun hep şarkısını dinliyorum.Keşke son finali olmasaydı offffffffff !!!!!!!!

  37. ketevan dedi ki:

    ben çok gülüyorum bu dizide ah ah ah ah ah ah 🙂

  38. ketevan dedi ki:

    ben yabancı olmama ramen bu diziyi izliyorum gülmekten karnıma ağrılar girdi 🙂

  39. berçin dedi ki:

    yetir ya yetir ya abiye kopek okuz

  40. melis dedi ki:

    gökkancım biz mikemmel bir aileyizdir

  41. berçin dedi ki:

    çök güzel ve süper bir şarkı

  42. yaren dedi ki:

    türk malı çok güzel bir dizi ve ben her pzartesi günü ben yerlere yatıyorum hele
    abiyenin gülşü:)
    hele ermanın o komik suratı beni daha daha çok yerlere yatırıyo:)

    pzartesi:TÜRK MALI
    salı:AŞK VE CEZA
    ÇARŞAMBA:YAPRAK DÖKÜMÜ
    PERŞEMBE:AŞK-I MEMNU
    CUMA:HANIMIN ÇİFTLİĞİ
    CUMARTESİ:OLACAK O KADAR
    PAZAR:ARKA SIRADAKİLER…..e bu kadar yeter bay…………………..:):D

  43. zeynep dedi ki:

    çok komikler

  44. zeynep dedi ki:

    abiye şöyle gülüyor ah ah ah ah birde ermana odun diyor

    • zeynep dedi ki:

      erman.yeter ya kapatın kardeeşim erman.kopek okuz abiye .sus odun moledi.baba havuza gidebilirmiyiz arda.üf terledim erman.susun kopek okuz gözüm görmesin sizi abiye.burak gitsinler yüzmede zekaları açılır erman.gelin çocuklar gidin çocuklar.teşekkür ederim babacım benim yani çok komikler aahhahahahaahahahahahahahahah

  45. serseri dedi ki:

    yiter yaaaaaaaaa yiter

  46. serseri dedi ki:

    okuz kopek yeter yaaa yeter allah belamı versin ki yeter ya

  47. pınar turgut dedi ki:

    YA MANGA SANA BAYILIYORUM BİLİYORUM YANLIŞ BİR YERE YAZDIM AMA SİZ SÜPERSİNİZ VE BU YORUMUMU HER YERE YAZICAMM

  48. deniz dedi ki:

    bence çokkkkkkkk güzel şarkı ve filimi

  49. deniz dedi ki:

    yiter ya yiter abiyeyemek var ya abiye.ay sevalcımmmmmm biz nekadanmikenmel bir aileyiz ya

  50. Hüso dedi ki:

    cok güzeel vallaha ya türk malı ho xD

  51. esra dedi ki:

    süper bir
    şarkı hemde çok güzel

  52. batuhan dedi ki:

    lady sana söylüyorum

  53. kemalcan dedi ki:

    aaaaaaazını gevelemeden gonuş bana azını gevelemeden gonuş oküzzzzzzzzzzzz oküzzzzz!!!!

  54. neden isim yazıoz ki?? dedi ki:

    ne kadar mikkemmel bir şarkıdır bu yaa

  55. batuhan dedi ki:

    alo ivit ivit ivit ivit ivit ivivt ivit ivit yanlış numara kardeşim kapat yanlış numara

  56. lady dedi ki:

    bence çok saçma bir dizi esprileri de çok basit

    • elif dedi ki:

      çhok biliyorsan eğer lady gel kendin birde espiri yap tamam mı beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez zorlamıyoruz

  57. lady dedi ki:

    bence çok saçma bir dizi esprileri çok basit

  58. elif dedi ki:

    o…….. çok güzel şarkısı var

  59. gözde dedi ki:

    yarcan ezgiyi çok sevdim lan

  60. önemli dedi ki:

    fıstık gibi şarkı çok güzel şafak binur sinan barış ve hazl çok güzel dizi yapmışlar

  61. gözde nurşah dedi ki:

    yiter ya yiterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  62. gözde nurşah dedi ki:

    yiter ya yiter ya ayal sevalll biz ne kadar mikenmel bi aleyiz

    • selo dedi ki:

      hı vallahamı

    • pınar turgut dedi ki:

      doğru ya doğru,biz çok mikkemmel bir aileyiz.çok kibar odun kafalı bir kocam ve birbirinden tatlı cadoloz çocuklarımız vardır..
      ERMAN:yiter ya yiter bıktım şu komşulardann!
      ABİYE:sussana komşularımız bize bakıyo odunn!!
      ABİYE:anladığın sevalcım biz çoookk mikkemmel bir aileyizdirr.A A A A AAAA(GÜLÜYOR-OMUZ SİRKMEYİDE UNUTMAYALIM) :))

    • MELİKE dedi ki:

      KESİN ÖYLEDİR

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı