57 yanıt

  1. münevver
    13 Ocak 2015

    Harika

    Cevapla

  2. hande yener
    02 Ocak 2015

    evde senle gidiyorsam evden senle çıkıyorsam

    Cevapla

    • Anonim
      15 Ocak 2015

      sen hande yener değilsin bi kere

      Cevapla

    • hejar
      15 Ocak 2015

      insana gelen bu şarkı insanı alıp götürür bi kere

      Cevapla

  3. tuana
    02 Ocak 2015

    çok güzel dilara çok beğendim kardeşim kuzenim nasılsın canımın içi

    Cevapla

  4. burak
    01 Ocak 2015

    dilara aşkım seni seviyorum senle benim bir aşkımız olsun

    Cevapla

  5. sensiz
    01 Ocak 2015

    aşk bir evlilik

    Cevapla

  6. sensiz
    01 Ocak 2015

    aşk bir evliliktir

    Cevapla

  7. zelal
    01 Ocak 2015

    bu şarkıyı günde 20 30 kere dinliyorum çok sevdiğim bir şarkıdır

    Cevapla

  8. zelal
    01 Ocak 2015

    bir insan bu kadarmı beğenir aslında çok beğendim

    Cevapla

  9. zeynep
    01 Ocak 2015

    çok güzellllllllllllllllllllllllllllllll
    😉 bayıldım dilara kardeşim

    Cevapla

  10. nesrin
    23 Aralık 2014

    süper birşey bayıldıııııııııııııııııııııııııııııııııııı

    Cevapla

  11. Berat
    16 Aralık 2014

    Kız arkadaşına çıkma teklifi etmek isteyen kız arkadaşına bu şarkıyı d indeksini ve tek yüzük ve çiçek alsım

    Cevapla

  12. Berat
    16 Aralık 2014

    Kız arkadaşına çıkma teklifi etmek isteyen kız arkadaşına bu şarkıyı d indeksini ve tek yüzük ve çiçek alsım

    Cevapla

  13. realisticc
    09 Ekim 2014

    yalın’ ın gerçek adı HÜSEYİN mişşşşşşş

    Cevapla

  14. irem
    07 Mayıs 2014

    çok güzellll

    Cevapla

  15. oomur
    03 Mayıs 2014

    Sadece super mi yaa.super mi bayilďddddddddddddddddddddddddddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmm

    Cevapla

    • irem
      07 Mayıs 2014

      aynennn

      Cevapla

  16. s a
    19 Nisan 2014

    ruhun cok buyuk,sarki larinda oyle

    Cevapla

  17. sude
    06 Mart 2014

    söz müzik .. yalın

    Cevapla

  18. fenerbahçem
    17 Aralık 2013

    çookk güzelll

    Cevapla

  19. Anonim
    07 Aralık 2013

    uçuyorum

    Cevapla

  20. ben benim
    04 Aralık 2013

    bu şarkya bayıldım

    Cevapla

    • aylin gündogdu
      06 Aralık 2013

      biz de bu şarkıyı çok beğendikkkkkkkkkkk.

      Cevapla

  21. ECE ERDOĞAN
    24 Ekim 2013

    ÇOKK GÜZEL ŞAARKII

    Cevapla

  22. ECE ERDOĞAN
    24 Ekim 2013

    ÇOKK GÜZEL ŞARKII <3

    Cevapla

    • dilara
      15 Aralık 2014

      bayılddddddddddddddddddddım

      Cevapla

      • aslı
        01 Ocak 2015

        zaten kardeşim aynen

        Cevapla

  23. feride alkan
    23 Ekim 2013

    bu sarkıyı 10 defa dinliyorumm sssssssssssssssssüüüüüüüüüüpppppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr.. <3

    Cevapla

  24. Yaren
    19 Ekim 2013

    Şarkılarına bayılıyorum

    Cevapla

  25. Anonim
    03 Ekim 2013

    BU ŞARKIDA ÇOK GÜZEL

    Cevapla

  26. kukı
    02 Ekim 2013

    spr 😀

    Cevapla

  27. abc
    30 Eylül 2013

    harikasın eminim modası hiç geçmicek

    Cevapla

  28. şengül
    02 Ağustos 2013

    bence u şarkı çok güzel

    Cevapla

  29. ghb
    22 Temmuz 2013

    doğum günüm için ezberliom

    Cevapla

    • qara
      06 Ağustos 2013

      aaahahahahah Ezberle
      😀

      Cevapla

  30. 159357
    16 Temmuz 2013

    şarkıyı çok seviyorum :) :)

    Cevapla

  31. 159357
    16 Temmuz 2013

    şarkı çok güzel :)))

    Cevapla

  32. 159357
    16 Temmuz 2013

    şarkı çok güzel her gün 10 sefer dinliyorum :)))

    Cevapla

  33. elif
    15 Haziran 2013

    bayildim Yalın’ın en güzel şarkısı bence

    Cevapla

  34. ecem
    13 Haziran 2013

    HARİKA :)

    Cevapla

  35. çiğdem
    10 Haziran 2013

    çok süper ya herkese tavsiye ederim

    Cevapla

  36. sıla
    06 Haziran 2013

    süper çok seviyorum aşığım sana I love you

    Cevapla

  37. sema
    24 Mayıs 2013

    Yalın süpersin!!!!!!!!!!!

    Cevapla

    • Çiçek
      03 Haziran 2013

      Aynenn. :) Çook güzel şarkı. 😀

      Cevapla

  38. sıla tosun
    23 Mayıs 2013

    size şarkı kolpa nasıl orendin unutmayı bilmeyenler için

    Cevapla

  39. sıla tosun
    23 Mayıs 2013

    harika ya hergün dinlicemmmmmmmmmmmm

    Cevapla

  40. sıla tosun
    23 Mayıs 2013

    süperrrrrrrrrrrrrrr

    Cevapla

  41. nara
    06 Mayıs 2013

    mukemmel bi $arki

    Cevapla

  42. ece
    02 Mayıs 2013

    chok guzzzzzzzzzzzeeeeeel

    Cevapla

  43. kader
    01 Mayıs 2013

    sssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppeeeeerrrrrrrr süper

    Cevapla

  44. berkay
    25 Nisan 2013

    süper bi şarkı

    Cevapla

  45. dilan
    16 Nisan 2013

    bu şarkıyo çok seviyorum

    Cevapla

  46. sena avcı
    10 Nisan 2013

    harika tam bir aşkk hikayesii gbiii

    Cevapla

  47. Seboş
    10 Nisan 2013

    Bir insan reklama bu kadar mı yakışır?Yalın olunca evet yalın seni çok seviyorum ölene kadar tek aşkımsın son aşkımda sen olacaksın aşktan adam yalınım seni seviyorum..

    Cevapla

  48. Seboş
    10 Nisan 2013

    Reklaüm tek kelmiyle harika insan bir reklama bu kadarmı yakışır ya yalın olunca evet sadece o yalın seni seviyorum yaaaaa aşktan adam yalın tek itediğim seni görmek dilek diliyorum ama olmuyor sadece seni 1 kez görmek 1 kez..

    Cevapla

    • sensiz
      01 Ocak 2015

      aynen canım

      Cevapla

Bir Yanıt Bırak

 

 

 

Başa dön