Yusuf Güney – Aşkım Aşklarından Bulasın



Bu sevdam hiçmi bitmez derdim
Bak bugün sona geldim
İnanması zor ama katlanan sendin
Sanki hiç beni sevmedin
O gün bana bitti dediğinde
Sebebini bile bilmedim
Herşey sahte bir çizgiymiş
Bense orda kalakaldım

Ah yaza yaza ben soldum
Lanet olsun seni nerden buldum
Dua ediyorum artık yoksun
Terkedenler allahtan bulsun

Yandım sende yanasın
Aşkım aşklarından bulasın
Yüreğinin götürdüğü yerlerde
Son deminde kaynayasın

Ah kandım bir hayırsıza aldandım
Yüreğinin götürdüğü yerlerde
Tek başına ağlayasın

O gözlerime baktığında
Hiç gördünmü nefretimi
Seni seviyorken düşman ettin
Kendine yandın aldandın
Benide yaktın

Ah sende yanasın
Aşkım aşklarından bulasın
Yüreğinin götürdüğü yerlerde
Tek başına ağlayasın

Ah kandım bir hayırsıza aldandım
Yüreğinin götürdüğü yerlerde
Son deminde kaynayasın

Ah kandım bir hayırsıza aldandım
Yüreğinin götürdüğü yerlerde
Son deminde kaynayasın

O gözlerime baktığında
Hiç gördünmü nefretimi
Seni seviyorken düşman ettin
Kendine yandın aldandın
Benide yaktın

Ah sende yanasın
Aşkım aşklarından bulasın
Yüreğinin götürdüğü yerlerde
Son deminde kaynayasın

Ah kandım bir hayırsıza aldandım
Yüreğinin götürdüğü yerlerde
Son deminde kaynayasın

O gözlerime baktığında
Hiç gördünmü nefretimi
Seni seviyorken düşman ettin
Kendine yandın aldandın
Benide yaktın

Ah sende yanasın
Aşkım aşklarından bulasın
Yüreğinin götürdüğü yerlerde
Son deminde kaynayasın

Ah kandım bir hayırsıza aldandım
Yüreğinin götürdüğü yerlerde
Son deminde kaynayasın




Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Yusuf Güney – Aşkım Aşklarından Bulasın sözleri , Yusuf Güney – Aşkım Aşklarından Bulasın şarkı sözü, Yusuf Güney – Aşkım Aşklarından Bulasın lyrics , Yusuf Güney – Aşkım Aşklarından Bulasın şarkı sözleri
Eklenme Tarihi: 21 Şubat 2009

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Yusuf Güney – Aşkım Aşklarından Bulasın (98 Yorum)

  1. Yusuf Guney tek kelimeyle supersin, seni fransa’dan dinliyorum. Cok sevyom musique’lerini çok harika inchallah devam edersin ! kizlar çok abartmayin Yusuf Guney “kiz arkada$im” var diyosa rahat birakin bençe. Mutlu’ysa inchallah bir omur boyu :D!

  2. ah yusuf seni cooooook seiorum sharkilarin o kadar guzelki senin kadar…..mivarxar chemo sicocxleeeeeeeee,……….lika+yusuv=love

  3. yusufun bu sarkısı güzel.beğenerek dinlyorum.kendisine pek hayran değilim ama allah için sesi güzel ve önemli olanda bu.başarlr dliyorum…

  4. ben yusuf guneyyi seviyorum ama ben askimmi cok seviyorummmmmmmm <3 seni seviyorum ahmet bunu sen hic bi zaman bilmiyeceksin askimmmmmmmm

  5. yusuf seni çokk seviyorum şarkılarınıda bi hayli severek dinliyorum.ve ayrıca çok yakışıklı ve krizmatiksinn.şarkılarına devam edersen çok seeviniriz. burdan aşk acısı çekenlere sesleniyorum boşuna aşk acısı çekmeyin değmez birazda o çeksin… cihan sana burdan sesleniyorum ( cihan seni çoooook seviyorum ve seni asla unutmıcam)

  6. ya sna aşk oldum lütfen benle tanış konserde süperdin am seni yakından göeremedim çok üzüldüm çok çok ama çok yakışlısın

  7. yusuf ben 10 yaşındayım ve sana aşıgım şindi seninin şarkılarını dinliyom keşke seni görebiliyim tire fatih rüştü zorlu cadesindeyim

  8. seni çooooq seviyorum birde oğuzhan koçu seviyorum özellikle senin şarkından aşkım aşklardan bulasına bayılıyoooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrum nolur ikiniz birlikte mavi şekere konuk olun lütfen oğuzhan koç ile sen nolur sizi çoq seviyorum nolursunuz

  9. su gelir güldür güldür yada gider paldir güldür red kitin adınınadıydı güldür çok konuşma öper seni azeri bülbül

  10. yha bn yusuf guney hastasıyımmm bu sarkıyıııı okulda askım alimee gönderıyorumm askım asklarından bulasın bnde yusuf guney gıbı bır hayrsıza aldandımmmmm ÜHÜĞÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ))))

  11. ben yuuf güneyin şarkılarını çok seviyorum hele aşkım aşklarından bulasın şarkısını severek dinliyorum

  12. bu şarkı merte gitsin çok güzel bir şarkı yusuf güneyde çok güzel seslendirmiş mert seni çooook seviyorum ama sen….

  13. seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum yusuf şarkılarında senin gibi güzel

  14. yusuf güneye bayılıyorum şarkısı ayrıbigüzel kendisini çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum devam etsin

  15. ben ce yusuf güney çok karizmatik bir adam.
    yusuf güneyin saç imajına bayılıyorum çok doğru bir seçim yaptı bence sanatçı olarak çünkü biz türkiyenin güzel şarkıları olan ve yakışıklı bir sanatçı görmeye ihtiyacı vardı ben yusuf güneyin kız kardeşi olmayı çok isterdim ama değiim işte neyse sohbet koyulaştı yusuf güneye bayılıyorum ve şarkıları süperrrrrrrrrrrrr bütün sanatçılara bin basar işallah konser verir kırşehir de de giderim yusufun saç tipi giyinme tarzı sakal kısalığı ve en önemlisi şarkıları çok ama çok güzellllllllllllllllll yusuf güneye bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm süper bir sanatçı ya neyse byyyyyy
    yusuf sana bayılıyorum…..

  16. aşkımmmmmm süppppppeeeeeerrrrrsiinnnnnnnnnn yaaaaaaaa seni çççççooooooooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorum

  17. şarkı çok güzel sesin harika bu şarkı zaten adanalıda çalıyodu adanalının konusuna uymuş seni seviyorum şarkılarının hepsi güzel ama bu bi degişik olmuş

  18. yusuf güney seni ilk gördüğümde sana hayran oldum.umarım bi gün sende insanların arasına katılır benimle karşılaşırsın.sana bayılıyorum gülüşüne şarkı söyleyişine vede harektlerine.sana bayılıyorum anla artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  19. bu kadar olur ya seni çok seviyorum inşallah senin rafet el roman la tanışman gibi ben de seninle tanışsam seni herşeyden çok seviyorum

  20. yusuf çok iyidin ve çok tatlısın ben sana hayranımmmmmmm keşke buluşa bilsek ama nerde o günlerrr

  21. bn yusuf güneyi çok seviyorum bu şarkı tam beni anlatıyo yani bnde bir hayırsıza aldandımda ve de burdan yusuf güneyi çok güzel hareketler bunlardan şahin ırmak oğuzhan koç ve murat eker i hepinize kocaman öpücük yolluyorum öptüm işşallah yolun açık olur hepinizin

  22. Şarkılarının hepsi mükemmel olmuş harikasın yusuf ben bayılıyorum şarkılarına senin de hayranınım seni ççççççççççççooooooookkkkkkkkk seviyorum süpersinn yeni şarkılarını büyük bi heycanla bekliyorum…..

  23. YUSUF SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK AMA ÇOK SEVİYORUM

    ŞARKILARINI ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM SANA VE ŞARKILARINA AŞIĞIM ŞARKILARININ DELİSİYİM

  24. yusuf guney senı cok sevıyorum senın eeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn buyuk hayranın benım hep sarkılarını dınlıyorum senı cok sevıyorum nıce albumlere dıyorum byyyyyy

  25. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.başka diyecek bir kelime yok yusuf güneyi çoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.inşallah ece erkenin programına yani mavi şekere yine çıkarsın…………………………………………..

  26. aaaaaaaaaaaaaaaaaşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkkkkıııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmm yusuf güney heder oldum senin aşkına ya seni çok seviyorum canımsın sen kanımsın sen görmezsem günler geçmez halimi kimse bilmez senin aşkından oldum ben bir maskara duruşun gülüşün sanki bir ırmak gibi akıyor içime patlıycak volkan gibi aşkım aşklarından bulasın da sssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüppppppppeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr bişey seni çok seviyorum umarım biryerde görüşürük seni kimseye yar etmem gulüm aşkitom şşşşşşşşşşşşşşşşeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyddddddddddddddaaaaaaaaaa

  27. aşkııııııııııııım seni çok seviyorum süper birisin…..sana hastayım ece erkene birdaha gel o zaman daha çok kolbastı oyna……………..

  28. yusuf güney seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seniiiiiiiiiiiii seviyorum

  29. yusuf SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK SEVİYORUM ÇOK TATLISIN MAŞALLAH NAZAR DEĞMESİN heder oldum aşkına……………….. yusuf

  30. yususf güney seni ben çok seviyorum hele aşkım aşklarından bulasın şarkın süper o şarkıyıseverek dinliyorum.birde maskara şarkında güzel seni çok seviyorum.zonguldağa konsere gelirmisin.hem bir proglamlara çıkarsan bana selam göndersene dilan parlak deeeee. bu mesajımı dinle.ben senin çocuk hayranınım.senin her yaptığın şarı güzel. ben büyüyünce şarkıcı olacam hep senin şarkılarını söyleyecem hem benim sesim güzel.zonguldağa konsere geldiğinde bende senlen şarkı söyleyecem.kalkacamda

  31. seni çok seviyoruz yusuffffffff ya süper bişeysin sen senin yanında olabilmek için neler vermezdim bebegim bu arada ben dilara karadenizliyim adasmımsın bide aşkımız tabi bayılıoz sana yavvvvvvv

  32. ya aşkım süpersin yusufummmmmmmmmmmm sana yıkılıyom vanada gel konsereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lütfennnnnn aşkımmmmmmmm

  33. İlk çıktığından beri hayranınım o ses olmasa şarkılar neye yararki başkası bu kadar anlamalı ve güzel söyleyemez

  34. cnm ya senın gıbı mukemmel bırı olamaz seni o kadar cok sevyorum kı tahmın edemezsın sarkıların cok guzel bıtanem allahım yolunu acık etsın muckkkk

  35. ya ben sana aşığım fun clup e üye olamadım seni çoooook seviyorum ama sen çok uzaksın bu arada hayal dünyana hayranım bence çok yaratıcısın

  36. rafete bayılıyordum zaten sende harıkasın beyaza öncekı gelişinizdede izledın bunuda izledı albumunu almak ıstıyorum ama oturduğum yer küçük sen bu nedenle en kısa zamanda klıp cıkar senı sevıyorum

  37. peh hayranlk fln abartıosuns daha yeni çıktı aniden yükselmesi fln hepsi rafet el romann sayesnde onunn desteğini unutmaması lasım henüz hakknda ii bi yorum yapamıcm sadece sempatik biri oqadr

  38. YA ŞARKIN VE SÖZLERİ SÜPER HAYRANLIKLA DİNLEDİM DÜM BEYAZ SHOWDA BAYILDIM ŞARKINA SABAH HEMEN GİDİP ALBÜMÜNÜ ALDIM SENİ SEVİYORUZ YUSUF GÜNEY

  39. o bitane ondan ayrılan kıs onu kaçırdı ne şeker şey o ya walla bi tane yakışıklı komik sempatik espirili 4 4 lük biri walla ya

  40. ya öylesine hayranımki inanamazsınız ben onu çok seviyorum ya tek isteğim onu bir kere görmek bnmde çok güzel bestelerim var geçen beyaz showa geldiğinde biri çıksa karşıma albümüm var beraber yapalım nolur dese albümüde güzelse neden olmasın demişti bnm albümüm harika herkes çok beğenio nolurr bi defa onu göremmm onla albüm yapem yaa çok sewiyorum onu yaa

    • yaaaaaaaaaa yusuf birtanesin şarkın çok güzel yüzkere dinlesem bıkmam seni ççççççççççççççççoooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum süpersin………

    • teşekkür edrim arkadaşlar benim kız arkadaşım var bu1 2.side sizi bende seviyorum sizede çok teşekkür ederim ben bazen kendim ile ilgili yorumlara bakıyorum her yorum harika size aferim sizde büyüyünce inşallah benim gibi olursunuz benim gibi bir şarkıcı okullarınız iyidir inşallah

      • sizi inanki çok seviyorum konser verdiğinizde ben sizi daha tanımıyordum ama artık sizin şarkılarınıza bayılıyorum… bende inşallah sizin gibi şarkıcı olmayı bende isterim ama ben moda’cı olmayı istiyorum sizin sesiniz çok güzel:) :) :)