Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Cem Belevi – Aç Kollarını



Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Bak Yollarına Gül Serdim
Güz Bitti Bize Yaz Geldi Desen
Aç Kollarını Ben Geldim
Yüzüne Gözüne Kaşına Sözüne Kandım Off
Sağımı Solumu Evimi Yolumu Şaştım Off
Yanına Yaklaşınca Ateşe Yandım Off
Sönmüyorsa Yangın Mesul Değilim
Yarabbim Mevlam O Nasıl Bir Endam Yaratmış
Aklım Onda Kaldı
Tarifsiz Hali Var O Bakışlar Yakışlar
Bıraktı Sevdalı
Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Bak Yollarına Gül Serdim
Güz Bitti Bize Yaz Geldi Desen
Aç Kollarını Ben Geldim
Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Seni Her Şeyden Çok Sevdim
Ah Bir Görsen Sende Sevsen
Bundan Başka Yok Derdin



Cem Belevi – Aç Kollarını sözleri , Cem Belevi – Aç Kollarını şarkı sözü, Cem Belevi – Aç Kollarını lyrics , Cem Belevi – Aç Kollarını şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Canbay & Wolker ft. Decrat – Dört Duvar

Canbay & Wolker ft. Decrat Dört Duvar Sözleri Canbay Vakit az biri (sürsün) Bagajda son ses Müslüm (baba) Hayeller dağlara...

Cem Adrian & Hande Mehan – Sen Benim Şarkılarımsın

Cem Adrian & Hande Mehan – Sen Benim Şarkılarımsın Belki bir şarkının her sesinde Belki bir sahil meyhanesinde Belki de...

Canfeza – Derman

İlyas Yalçıntaş – Yol Arkadaşım Zaman içimden söküp attığında seni, Sen ister üzül ister sevin. Sevdiğini unutabilmek işten değil, Bunu...

C17 – Af

En başa dönüş, ne bir öpüş ne de dövüş, tekrar tekrar öğüt verir oldum kendime. Hep bir yarım, kalır yarım,...

Cengiz Ateş – Unutturmam

Söyle nerede kalmıştık ödeşmek ister misin Önünde son bir fırsat artık sen bilirsin Sahi nerede bırakmıştık biraz yardım eder misin...

Çağın Bodur – Evelallah

Namümkün hayaller esir almış canlı her hücremi Sevdanın kölesiyiz cümleten Batsın artık usandık görünmeyen mesafelerden El eleydik şimdi şans olsa...

Çağan Şengül & Yasir Miy – Tenha

Dur,yüreğime bir koy Anıları bir tart nedir bu yol Dur günümü geceden Adımı hecemden ayırıyor Dur ama son bir şey...

Ceylan Koynat – Söz Vermiştik feat. Bahtiyar Özdemir

Vazgecmek senden ne kadar zor Sevdan yüreğimde bir avuç kor Nasıl sevdim seni gözlerine sor Gölgende ölmek istiyorum öyle bakma...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. ..... dedi ki:

    çok güzel olmuş gerçekten

  2. AŞK dedi ki:

    çok güzel olmuş gerçekten

  3. ali dedi ki:

    Yedi düvel şarkınız …

  4. Mahri dedi ki:

    Cem abi sizi cok seviyorus.Her dakika sizi izliyorus Turkmenistan Mahri Jemal Enejan

  5. feride dedi ki:

    Çooooook güzel şarkılar söylüyorsun en çokta sor bide aç kollarını

  6. Melek dedi ki:

    Sizi çooooooooooooook seviyoruz cem belevi şarkınız bir harika☺☺☺☺☺☺

  7. Melek dedi ki:

    Sizi çooooooook seviyoruz cem belevi şarkınızda çok güzel

  8. alihan dedi ki:

    CEM ABİ HALİKAŞINI

  9. alihan dedi ki:

    Abim bayılıyom sana Şarkılarınızı çok seviyom he küçük bi sır güzel yorum yazarım

  10. Anonim dedi ki:

    Ben sizin büyük bi hayranıyım sizi cok seviyoruz😄😄😄😄

  11. shshdhsh dedi ki:

    Harik olmus cem beleci cem abi

  12. Zubeyde dedi ki:

    Cent belevi seni seviyorum super olmus.

  13. Zubeyde dedi ki:

    Cent belevi seni cook seviyorum darling çooooooooooooooook guzel seni ortacaya gelirmisin 🙂

  14. Cemin kardeşi dedi ki:

    İlk ben dinledim çünkü kardesiyim çok güzel abiciiiiiiiiiiiiim

  15. hayran dedi ki:

    harika cem abi

  16. xmen dedi ki:

    çok güzel böyle bise ilk defa gordum okadarbi güzelki cem abi

  17. Fadime dedi ki:

    Cem belvin şarkıları çok güzel ona ben aşım onu tek ben severim

  18. Fadime dedi ki:

    Cem belvin şarkıları çok güzel asıl onu ben seviyorum

  19. Fadime dedi ki:

    Cem belvin her türlü şarkısı güzel asıl ben aşım onu tek ben seve bilirim

  20. Gözde dedi ki:

    Kazana gel nolur seni seviyorum 😍😘❤💘💓💔💕💖💗💙💚💛💜💝💞💟❣

  21. adsız dedi ki:

    çok ama çok güzel barça

  22. Adınız dedi ki:

    seni coooooooooook seviyoruuuummmm gaziantepe konser ver cem belevi

  23. Adınız dedi ki:

    cok guzel olmus be

  24. Güzel dedi ki:

    Cem belevı çok yakışıklı şarkisıda

  25. google kullanıcısı dedi ki:

    bravoooo

  26. aysen orek dedi ki:

    muhtesem iki kelımeyle seni sevıyorum

  27. aysen orek dedi ki:

    senı cok seviyorum ablamla ikimiz muhtesem sın cok yakısıklısın seni coook sevıyorum ne olur konyaya konsere ge bu arada ck guzel sozler

  28. Anonim dedi ki:

    cemi çok seviyorum

  29. Anonim dedi ki:

    Çok güzel cem ben sizin harynzim

  30. Ya dedi ki:

    Ogada güzel olmuşki güzellikten yıkılıyo ogada yane

  31. hatce dedi ki:

    mükemmel

  32. Liva dedi ki:

    Süper şarkı

  33. 5{5li dedi ki:

    çoooooooooooooooooook güzel sizi çokseviyoruz

  34. leyla dedi ki:

    cem abi sesine aşık oldum

  35. eda dedi ki:

    harikaa şarkı ve cem belevi

  36. Nergis dedi ki:

    Abi sarkın çok güzel

  37. berfin dedi ki:

    çok güzel olmuş harikaaaa cem beleviyi çok seviyorum vede çok yakışıklı mükembel

  38. bahar candan dedi ki:

    hahahahaa desen
    değil ve sen

  39. bahar candan dedi ki:

    bi kere ya rabbim mevlam
    değil ya rab büyük mevlam

  40. bahar candan dedi ki:

    yarabbim mevlam
    değil ya rab büyük mevlam

    • Melisa dedi ki:

      sen bi sus bahar candancım yamuk dudaklarını yorma yoksa nasıl yamultup konuşursun bebek yüzlü yılan

  41. adınız dedi ki:

    süper cem abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilş

  42. adınız dedi ki:

    süper demeyle olmuyo

  43. nurrum dedi ki:

    Evet cok guzel bir sarki hellal bu sarki patlar

  44. DİLAN dedi ki:

    çok güzel. bu şarkıya bayılıyor. her zaman dinliyorum.

  45. DİLAN dedi ki:

    CEM BELEVİYI ÇOOOOK SEVIYORUM. ŞARKISINA BAYİLDIM.

  46. Adınız dedi ki:

    çok güzel. bu şarkıya bayılıyor. her zaman dinliyorum.

  47. Adınız dedi ki:

    MUHTEŞEM OLMUŞ CEM ABİ

  48. a dedi ki:

    cok guzelya

  49. hamide erkut çubuk dedi ki:

    çok güzel lütfen devam ediniz cem belevi abi

  50. özge gözde dedi ki:

    süper bu kadar güzel olamaz

  51. ceren dedi ki:

    yemin et

  52. aylin dedi ki:

    sarki harika olmus :-):-):-);-)

  53. Selin&mete dedi ki:

    Bu şarkıyı ilk ben dinledim çünkü kral popta yeni diye yazıyodu

    • Adınız dedi ki:

      ilk ben dinledim şarkıyı çıkmadan hatta

    • cem belevi dedi ki:

      kralpopda yazdi power turkde de yeni diye yazdi benim sarkimi ac kollarini ben cem belevi

      • Melisa dedi ki:

        inan mıyorum sana sen Cem Belevi olamazsın adını bilerek Cem Belevi diye yazmışsın Cem Belevi ben herseyi yaparim ederim kafasinda degil sahtekâr pis yalancı

  54. Deniz dedi ki:

    Çokkkkkkkkkkkkkkk güzel bir şarkı devam cem abi her iki dakikada bir dinliyorum

  55. büşra dedi ki:

    çok yakışıklısın

  56. süper üçlü dedi ki:

    çoookkkkkkkkkk güzelll cem abişşş böyle devam etttt

  57. Selin dedi ki:

    Şarkı çok güzel.
    Zaten Cem Belevi’yi çok seviyorum.

  58. Adınız dedi ki:

    HELLO!

  59. Adınız dedi ki:

    Güzel

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı