Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Gülşen Şarkı Sözleri Kategorisi

Gülşen & Edis – Nirvana

Bırakamıyorum oluruna
Seni düşünüyorum boyuna
Sen bana vücudun vücuduma
Yaklaşıyor yine sonu Nirvana

Başka biri varsa onu iptal et
Niye utanayım apaçık gayet
Nasıl bir yakışmak bu mübarek?
Taş mısın tüfek misin başıma?

Sahibine gel güzelim
Belalım, ilahım, afetim
Ne var ne yok meziyetim
Gel göstereyim

Yarınlar yokmuş gibi yapalım çat hemen olsun olacaklar
Zaten benden sonrası tufan kime olacaksın cüretkar?
Dilime dudağıma karış affetme yürü sarışın bomba
Düşüyorum her haline kaldırma sakın tıkırında pozisyonlar

Yine yükseliyor tansiyon- ve ben
Hissediyorum yanında şampiyon- gibi
Buluruz yolunu aksi zor- ha?
Duygularım dolar gibi artıyor
Yapma, bakışların çağırıyor deli gibi aşka
Uzanıp yanı başımda başlasan raksa
Çıkıp duruyor ateşim bir el atsan, eriyip kalsak

Gülşen – Bir İhtimal Biliyorum

Gözyaşım kurak bak bu son durak
İndim yürüyorum harcayıp attın
Sen bizi sattın inanamıyorum
Nasıl bir yalan koynumda yılan mı
Besledim yani ölümü şaka
Sanmışsın demek ben hiç gülmüyorum
Seni benden başkası kesmez asla
Bi ben etmez kimi ister çarp çıkar topla
Pişmanları oynayacaksın sonra
Bi merasimle döneceksin o gün ana yurda
Yanıyo yanıyorum gözyaşım kurak
Bak bu son durak indim yürüyorum
Harcayıp attın sen bizi sattın
İnanamıyorum nasıl bir yalan
Koynumda yılan mı besledim yani
Ölümü şaka sanmışsın demek
Ben hiç gülmüyorum
Seni benden başkası kesmez asla
Bi ben etmez kimi ister çarp çıkar topla
Pişmanları oynayacaksın sonra
Bi merasimle döneceksin o gün ana yurda
Yanıyo yanıyorum

Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı