Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Nilüfer – Caddelerde Rüzgar



Nilüfer – Caddelerde Rüzgar

Caddelerde rüzgar aklımda aşk var
Gece yarısında eski yağmurlar
Şarkı söylüyorlar sessiz usulca
Özlediğim şimdi çok uzaklarda

Deli dolu günler hayat güzeldi
Kahkahalarıyla günler geçerdi
Ellerim uzanmaz dokunamamki
Özlediğim şimdi çok uzaklarda

O da özlüyormuş benim birtanem
Çok üşüyormuş ben olmayınca
Öyle yazıyor son mektubunda

O da özlüyormuş benim birtanem
Hep ağlıyormuş ben olmayınca
Öyle yazıyor son mektubunda



Kategori: Şarkı Sözü N
Nilüfer – Caddelerde Rüzgar sözleri , Nilüfer – Caddelerde Rüzgar şarkı sözü, Nilüfer – Caddelerde Rüzgar lyrics , Nilüfer – Caddelerde Rüzgar şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Nehir Başterzi – Gel

Aşkım ümitlerim hayallerim rüyalarım hep seninle dolu Geçen zaman boş bir zaman Yok içimde yok içimde.. Gel gel yeniden tut...

Nova Norda – Kim Üzdü Seni

Ona dünyaları verin! Hak eder en iyileri. Bu devir bilmez deli kalbi hiç onunki gibi Ona yıldızları verin, Parlayamaz hiçbiri....

Nigar Muharrem – Demedim mi

Topladım üst üste kederi,derdi Bir kere olsun anlamadın beni Çok şey istememiştim ki senden ! Birazcık sevgi versen yeterdi..! Ferhat...

Nigar Muharrem – Bilmirem ki

Bilmirem ki, ne cür deyim.. Hislerimi anlayasan.. Ayrılığın sebebkarı, Günahını danmayasan Bilirem ki, danacaqsan Sehvini qebul etmirsen.. Bir gün geler...

Neslihan Demirtaş – Be Mübarek

Sıktım miğferini her yenilgiden sonra biraz daha gururumun. Olsundu, Boşverdi, Düzelirdi derken, Kapandı kapısı umudumun. Offf, Napıcam bu kendimi? Napıcam...

Nigar Muharrem – Hesret Negmesi

Sevgilim sevirem gizletmirem ki Gedirem hemişelik getmirem ki Gel de sözsüz gelerem Gözümde canlanir xeyalin yene de Ayrılıq derd olub...

Noyan Majestik feat. Emre Yıldırım – Düşünme Yap

Noyan Verse liseyi müdüre rüşvet vere vere bitirdim ailem zengin olduğundan değil yolumu bulmayı biliyordum kurnaz ol hayatta kal düşünme...

Nigar Muharrem – Sus Kalbim

Sus kalbim sus, Daha uzun yolumuz Sen unutdum desende Bitmez bu kabus.. Yansan da, kırılsan da.. Hep yaralar alsanda O...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Esma dedi ki:

    Çok güzel

  2. seher tazegül dedi ki:

    Hayatımda dinlediğim en güzel şarakı

  3. ekinalvan dedi ki:

    Bende gitarla caliyorum

  4. fgcgv dedi ki:

    Super

  5. melike dedi ki:

    cok guzel
    bir sarki

  6. Buse dedi ki:

    Harika bende melodikada çalabiliyorum ve soyluyorum sesim çok guzel bu arada

  7. Bensu dedi ki:

    Çok güzel bir şarkı yaa 😘😄😀

  8. Anonim dedi ki:

    Çok çirkinnnnnnnnnn

  9. dünya dedi ki:

    ŞARKI MÜTHİŞ KUZENİM ÇALAR BENDE HEP SÖYLERİM BU ARADA SESİMİN MAŞALLAHI VAR

  10. Şevval Nur dedi ki:

    EN SEVDİĞİMİZ ŞARKIIIIIII

  11. Adınız dedi ki:

    Manyak şarkı çok beğendim 😁😁😁😁😁😁😁🐺🐐🐑🐑🐏🐏🐦🐏🐦🐦🐦🐦🐥🐥🐥

  12. Edis Görgülü dedi ki:

    Benim şarkım daha güzel. Mesela benim ol

  13. Ayşe Betül Zengin dedi ki:

    Ben bu şarkıyı piyanoda ve gitarda çalabiliyorum😊😊😊😊😊🎹🎸

  14. MAHMUT dedi ki:

    GİTARLA ÇALMAK ZOR VE GAYRET İSTER BEN DE ÇALMAYA ÇALIŞIYORUM MÜTİŞ BİR ŞARKI :):):):):):):):):):):):):):)

  15. aşkım dedi ki:

    ben bayıldım çooooooooooook güzel birde bu benim gerçek adım

  16. Xgenion dedi ki:

    Bu şarkıyı gitarla çalabilen arkadaşları tebrik ediyorum. Gitarla çalınan en zor parçalardan biri. Bunu çalabiliyorsanız artık gitar dersleri vermeye başlayabilirsiniz.(!)

  17. bensu dedi ki:

    gayet güzel ben bunu şarkıyı giitarda çalabiliyorum çaldım söyledim harika mkemmle ellerinize sağlık

  18. elif ece özalp dedi ki:

    e yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii genede ggggüüüüzzzzeeeellll

  19. Xalıq dedi ki:

    Ben Azerbaycandanım ama Nıluferı cok severım.bu şarkı da cok güzel

  20. kevser dedi ki:

    çoooooooooooooooook güzel kıskanmayalım

  21. GÜL dedi ki:

    Benceeeeeeee çoooooooooooooooooooook güzel ve süper bir şarkı kötü diyenler emini bok gibi kişilerdir muhtemelen

  22. hira dedi ki:

    sarkıyı ben çok seviyorum

  23. ayça dedi ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  24. Anonim dedi ki:

    Hic beyenmedim. İyrenç kusucam. Çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkötu.

  25. yagmur dedi ki:

    guzel sarki

  26. yagmur dedi ki:

    harika bi sarki bayildim

  27. ada güneş dedi ki:

    bn 5. sınıf ögrencisiyim ama bn bunu knk sude ile hem söylüyoruz hemede çalıyoruz

  28. benim işte dedi ki:

    Bence booooooooook gibi bir şarkı değil 😉

  29. Azra Bahar dedi ki:

    Çok sıkıcı bir şarkı ama annem çok seviyor. Nülifer’den bu kadar heyecansız bir şarkı yapmasını beklemezdim.Aynı zamanda “caddelerde rüzgar,aklımda aşk var”şarkının adı olmasına rağmen sadece başında söylüyor . Eski hüzün şarkıları gibi .Yani ben şöyle düşünüyorum şarkı güzel ama zevkim değil.Sevenleride sevmeyenlerinde anlayışla karşılarım.
    Nerdeyse herkes şarkıyı beğenmiş.Ama ben çok sevmedim yani insanlar farklarıyla güzeldir . Nerden nereye geldik. Pardon 4’e gidiyorum konumuz bu bağlantı kurmaya çalışıyorum.Yine ‘de Nilüfer’i tebrik ediyorum. HOŞÇAKALIN

  30. Anonim dedi ki:

    Gitar dersleri. Cok zorrr:-(

  31. FB FİRDEVS dedi ki:

    kuzenim erkek olmasına rağmen çok beğendi

  32. FB FİRDEVS dedi ki:

    çok süper aşığım sana nilüfer

  33. edanur dedi ki:

    aynen oldu yemin ederim o duymuş şarkıyı ve ben bilmiyodum şarkıyı bana söyledi
    🙂

  34. edanur dedi ki:

    yani sanki şarkı mükemmmel böyle şarkıyı sevgilime söylesem o da bayılır eğer o bana söylerse ayrılmam hep yanında kalarım şarkı harika tavsiye ederim
    <3 <3

  35. nilüferin swi dedi ki:

    Nilüferrrrrrrrrrrrrr

  36. merve dedi ki:

    çok güzel değil +++++++++++++++++++ berbat öööö kusacamm yav

  37. melek dedi ki:

    aşığımmmm buğlemmmim

  38. melek dedi ki:

    süperrrrrrrr aşkımla her gün dinliyoruz

  39. buğlem dedi ki:

    bu şarkı okununca aklıma hep sevgilim geliyo o beni terketti ama benim onun peşini bırakma gibi bi niyetim yok ondan asla vazgeçmem deliler gibi aşığım onaaaaaa

  40. lina dedi ki:

    her müzik dersinde illa bu şarkıyı söylüyo arkadaşlarım yoksa müzik dersinin bizim için hiç bi anlamı kalmıyo bende arkadaşlarım kadar bu şarkıya bayılıyom hep sevdiğimi hatırlıyom

  41. gülizar dedi ki:

    çok güzel

  42. gülizar dedi ki:

    caddelerde rüzgarı kim yazdıysa çok kötü

  43. ada dedi ki:

    çok güzel :D:D:D

  44. mine dedi ki:

    muhteşem bir şakı ben bayıldım bu şarkıya herkese tavsiye ediyorum

  45. özlem dedi ki:

    sitede harika sarkıda

  46. deniz dedi ki:

    mükemmel

  47. prenses dedi ki:

    çok güzel bir şarkı

  48. PRENSES dedi ki:

    çok güzel bir şarkı hayatımda böyle bir şarkı görmedim

  49. yaren dedi ki:

    çok güzel hayatımda böyle güzel şARKI GÖRMEDİM

  50. Naz dedi ki:

    Nilüfer abla geşmiş olsun sana çok üzüldüm ya

  51. gülünce dedi ki:

    çok lazımdı şarkı yarışması için yuuuuuuuuuupppppppppppiiiiiiiiiii:)

  52. sude dedi ki:

    süper bir şarkı

  53. sude dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  54. aslı dedi ki:

    çok güzel bayıldım

  55. eslem dedi ki:

    bayılıyorum bu şarkıya

  56. harika birşey bayılıyorum dedi ki:

    bu şarkıyı çok sewiyorum yha

  57. merve dedi ki:

    bu şarkıya bayılıyorumm notalarını bile biliyorumm

  58. yıldızc dedi ki:

    çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllll

  59. bilgesu dedi ki:

    şarkı idare eder.

  60. seyda dedi ki:

    ewet gercekten cok güzel

  61. sudenaqz dedi ki:

    bence bu şarkı çok güze

  62. gülsüm dedi ki:

    ben beğenmedim

  63. selinay dedi ki:

    çok beğeniyorum mahallede okulda heryerde senin sarkın geçiyor nilüfer abla

  64. merve yağmur dedi ki:

    bence iyrenç olmuş çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook kötü

  65. ayişe heziyeva dedi ki:

    çok güzel olmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuş çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook beğendim haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarika birşey olmuş

  66. beyza dedi ki:

    benim sevgilim kocayusuf 4. sınafa giden 4 d ye giden birisi ben onu çok seviyorum
    isim gülnaz yaren
    soyadı demirci

  67. sena arabacı dedi ki:

    ben bu şarkıya bayılıyorum

  68. irem dedi ki:

    süper bişiy ya

  69. AŞKIM dedi ki:

    KEŞKE ŞİMDİ YANIMDA OLSA CEREN AŞKIM ŞİMDİ ALMANYADA

  70. AŞKIM dedi ki:

    AŞKIM CEREN’E GELSİN

  71. ayşe demirel dedi ki:

    ben nilüfere çok üzüldüm çünkü kanser olmuş. ama en çok dinlediğim şarkı niiiiiiillllllllllüüüüüüüüüffffeeeeerrrrrrr ssseeeeeeeeeeeenniiiiiiiii çççççççooookkkkkkkk ssevvvvvvviiiyyoooorrrruuuummmm.aaaaşşşşşşşşkkkkııııııııııımmmmmmmmmm bbbbiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrtttttttttttaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmm

  72. halime nur dedi ki:

    harika süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 🙂 🙂 🙂 😉 😉 😉

  73. halime nur dedi ki:

    bu çok iyi diğil ama yinede hoş bence hem şarkı çıksa hemde şarkı sözü daha iyi olurdu

  74. ipek dedi ki:

    bu şarkıyı çok seviyorum şarkı sözlerine bayılıyorum ve HARİKA

  75. melike dedi ki:

    süperrrrrrrrrrr her gün dinliyorum bıkmıyrum süperrrrrrrrrrr yaniiii

  76. bengisu dedi ki:

    seni seviyorum (L)

  77. bengisu dedi ki:

    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRR sdfghj

  78. bengisu dedi ki:

    bence süperrrrrrrr bir şarkı 😀

  79. simge dedi ki:

    nilfer yemin ederim çok güzel bir şarkı bu seni bunun için antalyaya gelirmisin konsere bu şarkıyı söylemeye
    ):):):):):

  80. zeynep dedi ki:

    süperrr benim teknoloji dersim boş geçiyor her zaman bu şarkıyı söylüyorum bence çokkkkkkkkkkkkk güzel

  81. büşo dedi ki:

    ben bu şarkıyı çok seviyorum benim gibi bu şarkıyı sevenlerede çok tşk edrim deme ki herkez benim gibi düşünüyor

  82. YAĞMUR dedi ki:

    bende dinliyorum bu şarkıyı arkadaşaımdan duydum xd çok güzel bi şarkı

  83. YAĞMUR dedi ki:

    bu caddelerde rüzgar çok güzel bi şarkı…

  84. tuğba dedi ki:

    nüliferin böylşe şarkılarına hayranım

  85. hayal dedi ki:

    aşkım merte gelsin

  86. askm... dedi ki:

    şarkı qüzel hemde son iki kıtası süper yha….ben çok beqendımmm kımse benden sonra beqenemez hııh……….xD

  87. elif dedi ki:

    cok güzel bir sarkı hayranıyım

  88. cansu dedi ki:

    süper bir şarkı bukadar süperini görmedim

  89. Super dedi ki:

    Sharki guzelde ama bestecisi Lorena McKennitt
    Ona da tesekkurler

  90. aşk kızı arzu dedi ki:

    bence süper bir şarkı müthiş bana göre aşk şarkısı sayılır.nilüfere bayıldım bu kadar güzel bir şarkıyı çıkardığı için…AŞK KIZI ARZU…

  91. tülay dedi ki:

    çççççççççççççççççooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk güzzzzzzzzzzzzzzellllll

  92. dilara dedi ki:

    çok güzel bi şarkı harunuma ilan ediyorum

  93. sevgi dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir şarkı

  94. sevgi dedi ki:

    bu şarkı süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    böyle güzel şarkı yokyur heralde

  95. sevgi dedi ki:

    süper bir şarkı bizim öğretmen proje verdi ben bu güzelmi güzel şarkıyı yazdım.teşekkür ederim nilüfer
    abla

  96. mehtap dedi ki:

    bencede çok güzel bi şarkı bayıldım yarın bu şarkıdan sözlüyüm çok heycanlandım inşallah 100 alırım

  97. sinem dedi ki:

    ben bu şarkıya hayranım nilüferede tabiki

  98. tuğba dedi ki:

    ben bole sarkıları dınlemem ama bu sarkıya hayranım!!!….

  99. e.merve dedi ki:

    çoookkk güsel bir şarkı bu şarkıyı dinleyince sevinç mi desem bir hüzün mü bilemediğim bi duygu kaplıyor içimi

  100. gül güzeli dedi ki:

    çok güzel bir şarkı ben böyle şarkı görmedim bir şarkı bu kadar güzel olur mu?bayıldım çok tatlı

    • Merhaba dedi ki:

      loreena dinle bak daha iyileri var orada:)
      ya da haggard dan herr mannelig i dinle bak bakalım şarkı neymiş gör…

  101. gül güzeli dedi ki:

    çok güzel bir şarkı ben böyle şarkı görmedim bir şarkı bu kadar güzel olur mu?

  102. delikiz dedi ki:

    ÇOK GÜZEL Bİ ŞARKI

  103. delikiz dedi ki:

    çok güzel bi şarkı
    TŞŞKR

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı