Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Sancak – İnat



Beni kandırdın, seviyorum diyerek

Körü körüne inandığımı adın gibi bilerek

Uykumdan uyandırdın, en güzel yerinde

Dostlarımdan utandım halime üzülerek

Her şey sende kalsın bana yalnız beni bırak

Güneşim doğmaz zaten mevsimler yok artık

Aklım sende kalsın dayanırım bana bırak

Ellerimdeki izler duvarlara vurarak

İçimde kopan fırtınaya inat

Yalanlarına inat

Seni bekliyorum

Yanında uyandığın kimselere inat

Bu gururuma inat

Seni özlüyorum

Seni kandırdım, gidiyorum diyerek

Geri dön demeyeceğini adım gibi bilerek

Uykumdan uyandırdın, en güzel yerinde

Dostlarımdan utandım halime üzülerek

Her şey sende kalsın bana yalnız beni bırak

Güneşim doğmaz zaten mevsimler yok artık

Aklım sende kalsın dayanırım bana bırak

Ellerimdeki izler duvarlara vurarak

İçimde kopan fırtınaya inat

Yalanlarına inat

Seni bekliyorum

Yanında uyandığın kimselere inat

Bu gururuma inat

Seni özlüyorum



Kategori: Şarkı Sözü S
Sancak – İnat sözleri , Sancak – İnat şarkı sözü, Sancak – İnat lyrics , Sancak – İnat şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Samir Karaca – Hale

Sorun olabilir ama terse döner gel Her gece sessiz ölen benken Hırsımı topla bi yerden Yaşam için geç ama ölmeye...

Sura Iskenderli – Hayalet

Hayaletler sarmış etrafımı Kime desem ki anlamaz halımı Netleştirdim artık son kararımı Size ödettiricem bütün zararımı. Size ödettiricem bütün zararımı....

Seda Sayan – Düşerim

Haklısın belki İyileştirir zaman bütün yaraları Giydiği gibi çıkartır insan Bir gün karaları Ama ben şu an bu amansız acıyı...

Suzi – Kafa Anders

Arıyorsun durmadan beni Zaman geçiyor yine tik tak Dünden yok hiç bir fark Her bi bok aynı Bi susmadı dönmeyince...

Şahin Kendirci – Nasıl İstersin

Söz: Kemal Kendirci Müzik: Şahin Kendirci Düzenleme: Tarık İster Şarkı Sözü: Derdimin çilemin dermanı sensin Mutluluk yolumun kervanı sensin Kalbimin...

Serdar Ayyıldız feat. Devrim Gürenç – Sen Gelmez Oldun

Biz bu son baharda buluşacaktık Bahar geldi geçti sen gelmez oldun Taşlara mı döndü kalbin gelmedin Aylar geldi geçti sen...

Serhat Biricik – Bu Bizim İlk Dansımız

En sevdiğin rengin en koyusundan bir çileğim Dalımdan çekiverdin sana doğru titredim Götürseydin dudaklarına lezzetimdir zengin Herkezin dengi kendine benimki...

Soykan – Durgun

Nakarat Yorgun eskilerde gülen gözlerinin içine bakarken de ben durgun bir yanım hüzün bir yanım ayrılık kaybederken Boğuyo beni bu...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. BERİL dedi ki:

    BİRAZ FAZLAMI GUZEL

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı