Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Taylan Kaya – Gelme Sakın



ben birde hayalerim bindik bi gemiye kaptansa ben yine
dalmışım o eski günlere söylenen sözlere içim acıdı yine
hangi kalbi mutlu edersin sevebilirmisin sen asıl birisin
gzlerim körelmişti benim nasıl sevdim seni yıkıpta gitin beni
sevmiyordun neden oynadın neden beni kırdın bu kalbi dağıtın
aldığın bedualarımla huzurun kalmasın uykularında kaçsın
gelme sakın istemem seni o yalan sözleri sahte bakan gzleri
mutlu etsen gitiyin yeri sensiz ben bir deli kaderim buymuş benim
bir gün duuuyarsan sen ismimi tanıma sen beni hiç sevmedin demi
elinden tutuğun adamla yürü bak yoluna sakın bakma arkanaaa
semtimde huzurum kalmadı bunalımlardayımm efkarlanmaktayım
gezdiğim her sokak sonuda kafelerde parkta hatıralarınlayım
ne içtiğim sigaradan nee yediğim yemekten tat tuzz alamıyaaam
geceleri başım yastıaa koyduğum zamanlar sensiz uyuyamıyoom
değermiydi seven bir kalbiin paramparça ediiip yürüyüp gitmeneeee
sonra zengin bir manitaylaaa el ele tutuşup sokağımdan geçmenee
şimdi evde almıştır sannaaa lüküs bir araba kavuştun rahataaa
değermiydi be para pulaaa eve arabaya hakım haramdır sanaaaa
sonunda bulmuşsun sen eve tahinele layık bir damat adayııı
yazlık vee arsaları vardııır sakın kaçırmayın bu altın yumurtayııı
yazdıkça midem bulanıyooo gözüm kararıyoo tansiyonum fırlıyooo
aklımaa getirdikçe seniii iştahım kaçıyooo göze uyku girmiyooo
unutamaz diyormuşsun seeen o benim kokumuu bulamazki yolunuuu
her gecee içip içip benii düşünmeden yatmazz biliyorum huyunuuu
dalından koparılmış gülün kokusu kalırmıı solunca elimdeee
sende benim dalımdan koptunn uzaklarda soldun kokun kalırmı bendeee
tek dileğim cehenemde seenle ben buluşalım yan yana yanalııım
aşkımın ceheneminde been ölmeden yandııım şimdi sen yan bakalıııım



Kategori: Şarkı Sözü T
Taylan Kaya – Gelme Sakın sözleri , Taylan Kaya – Gelme Sakın şarkı sözü, Taylan Kaya – Gelme Sakın lyrics , Taylan Kaya – Gelme Sakın şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Tamer Erten feat. Juan – Suç Ortağı

Juan Dene beni ben hiç yorulmam Cok zor,Belirir sorunlar Yıprattı beni hep yalanlar beni ben yapanlar Ask degil hep Kulfet...

Tuna Kiremitçi – Sevmek mi Sevilmek mi

Yolunda gitmeyen şeylerim var istersen Bildiğin sonlara benzeyen Suçluluklar, kalp ağrısı, vesaire… Halimi yok ki hiç anlayan Kınında bekleyen bir...

Toprak Yazıcı – Suç Bende

Yangın var Söndürmesin kimse bedenini Sancın var Kalbimin hüsveyan köşesi Sende gönlümden aşklar saygızca yar biter mi? Bırakalım yansın yüreğime...

Tan Taşçı x Rubato – Ezberleri Bozalım

Sana bir şey olmaz, ben yıkılırım Kanadın var uçarsın, ben takılırım Korkularım var, senden önce de vardı Yaşandı yıllar, hepsi...

Tuğçe Pala – Kime Ne

Yoruldum aşkından yoruldum nazından Günahım ne benim usandım canımdan Allah’ın her günü vurulup sevdandan Seni sevmekten bıkmadım yar Kime ne...

Tuğçe Haşimoğlu ft. Just Buğra – Veda

Her nereye gitsem aklımda sözlerin Bavulumda saklı bak tüm dertlerim Yüreğim yangın yeri bilmedin Belki de gerçekten sevmedin Susmaktan yorgun...

Tan Taşçı – Cumartesi

Yırttım attım geçmişi takvimi Utandım aynada görüp, kendimi Ağladım yaktım resimlerini Gitti cumartesi Çıkardım hayattan acısını Anladım sevgidir bir gün...

Tankurt Manas – Uçuyorum

Fondip hisset beni Bu nispet hepsine yüksek gelir Heyecanlıyım ilk sex gibi Pamuk prensesim bura dissney değil Temizsem pislet beni...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. Ela dedi ki:

    Taylan kaya. Çok güzel söylüyorsun 🤩

  2. Anonim dedi ki:

    Taylan kaya. Çok güzel söylüyorsun 🤩

  3. Dicle dedi ki:

    Bazı kelimeler yanlış.

  4. Adınız dedi ki:

    Bazı kelimeleri yanlış yazmışsınız

  5. tuana erdem dedi ki:

    çok güzel bir şarkı heryerde şarkıyı söylüyorum ♥♥♥♥♥

  6. gizli bir hayran dedi ki:

    mükemmell

  7. Anonim dedi ki:

    Gerçekten harika

  8. Kübra dedi ki:

    Taylan. Seni. Seviyoruz

  9. Jtgjam dedi ki:

    Baya baya baya güzel. Bunu her dinlediğimde ağlıyorum. Şarkı için teşekkürler taylan kaya

  10. ezel dedi ki:

    seni çok seviyoruz taylancım

  11. ŞEVVAL MEDİNE KURNAZ dedi ki:

    Taylan abi bütün şarkılarına bayılıyorum

  12. Anonim dedi ki:

    Çok sevdim

  13. ŞAZİYETTİN dedi ki:

    MÜTİŞŞŞŞŞŞŞ

  14. damla dedi ki:

    taylanabi süper

  15. mavi dedi ki:

    mükemmel olmuş taylan

  16. gamze dedi ki:

    Dogru soyledin karseum

  17. Anonim dedi ki:

    Yaaa taylan kaya gercektende sesine bayiliyorummmmm

  18. Ayşe fatma dedi ki:

    Bu şarkı süper

  19. irem dedi ki:

    mis mis
    asık oldum

  20. Ayşe dedi ki:

    Taylan kaya senin hayranınım bütün şarkılarını dinlerim seni seviyorum

  21. Adınız dedi ki:

    içim acıyor çok ğüzel olmuş

  22. Șevket dedi ki:

    İçimi. Okuyup. Yazmış. Galiba

  23. i.s dedi ki:

    😂😂😂

  24. Anonim dedi ki:

    Iyi aama sondaki siir yokkkkk

  25. azize ertop dedi ki:

    çok güzel olmuş abi

  26. mehmet altın dedi ki:

    harika olmuş

  27. Berkay dedi ki:

    Çoooook güzel

  28. Bestemsu dedi ki:

    Çok güzel olmuş Taylan.seni çok seviyorum.

  29. H.K. dedi ki:

    CANIM BENİM BABAM TAYLAN RESMEN YEDİN BİTİRDİN BİZİ BEEE

  30. sila dedi ki:

    Harika

  31. Anonim dedi ki:

    Çok güzel beste
    😁

  32. E dedi ki:

    şarkı dğl bu beste arkadaşlar evet çok güzel bı beste bu bi çok bestesını ezberldm çok içten hepsi Mükkemmell ;*

  33. kiz dedi ki:

    Superr

  34. Rabia dedi ki:

    Çok ama çok güzel olmuş

  35. Merve dedi ki:

    Ağladım çok güzel olumş eliğne sağlıkk 🙁

  36. abdullah dedi ki:

    taylan abi senden güzel şarkı söyleyen yok mustafa ceceliyi geçtiy bee

  37. Adınız dedi ki:

    bayılıyorum

  38. Enes baŞaran dedi ki:

    ENES BAŞARAN
    ÇOk GÜZELDİ
    TAYLAN ABİ

  39. Lara dedi ki:

    Bu şarkı sana gelsin ökeşim

  40. Adınız dedi ki:

    ametli sarkın süper bırem

  41. ametli dedi ki:

    bırem şarkın gzeldır agbe beni bi anlasa

  42. Mlk dedi ki:

    sarki geercekten cok guzel tam aglamalik bu sarkiyi dinleyip dinleyip duygulaniyorum sagol Taylan abi

  43. Mlks dedi ki:

    sarki geercekten cok guzel tam aglamalik bu sarkiyi dinleyip dinleyip duygulaniyorum sagol Taylan abi

  44. elif su dedi ki:

    Yaaa sarkiya resmen ask oldum
    Taylan abi resmen bana yazmıssin sarkigi yaaa

  45. emre dedi ki:

    Cok guzel bir şarkı bunu dinlediğim hep sevdiğim çocuğu hatırlıyorum

  46. Polat dedi ki:

    Taylan abi bu şarkiyi bende ezbelliyecem

  47. Tuğçe dedi ki:

    taylan abicim sevgilimden ayrıldıktan sonra bu şarkıyı dinledim çok ağladım ne güzel yazmışsın bee tüm şarkıların çok güzel seni çok seviyoruz

  48. ılgamı dedi ki:

    sağol bu şarkı sayesinde çok ağladım
    ☺☺☺☺☺☺☺ ☻☻☻☻☻☻☻☻☻ ♥♥♥♥♥♥♥♥ ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

  49. meriç gülden dedi ki:

    çok güzell tam benlik

  50. Adınız dedi ki:

    YÜRÜBEE TAYLAN ABİ

  51. ASİ RUH dedi ki:

    MUHTEŞM

  52. azranur dedi ki:

    güzel değil süper tüm şarkıları öyle

  53. hatice dedi ki:

    çok guzel bayildim

  54. kader dedi ki:

    Şarkı süper
    herkesn dinlemesini isterm

  55. Adınız dedi ki:

    taylan abi şarkın çok güzel

  56. Teyfikcan dedi ki:

    Bende çok beyendim

  57. Teyfikcan dedi ki:

    Naber gi

  58. meryem dedi ki:

    Şarkı mükemmel çok beğendim

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı