Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Duman – Helal Olsun



geceler zehir, geceler kara
uçasım gelir kanadım yorar
yaralar derin seneler kadar
açılın geri

sabah olmuş gün doğmuş
heryerimde karlar
doymadım dönülmüş deliye
helal olsun aşkolsun
gözlerimde yaşlar
durmadım dönülmez geriye

geceler benim geceler bana
unutun beni …

sabah olmuş gün doğmuş
heryerimde karlar
doymadım dönülmüş deliye
helal olsun aşkolsun
gözlerimde yaşlar
durmadım dönülmez geriye
ah ah …



Duman – Helal Olsun sözleri , Duman – Helal Olsun şarkı sözü, Duman – Helal Olsun lyrics , Duman – Helal Olsun şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Direc-t – Öp!

Şarkı Sözü Ben, ben eski ben değilim artık Senden sonra olmadım hiç aşık Göz göze geldik galaksiye daldık Ten tene...

Derya Petek – Ateş Oldum

Ateş oldum yanar oldum Gönül verdim ya Şarap oldum kadeh oldum Yere düştüm kırıldım Aşk ateşi iki kurşun Birin aldım...

Dört – Gelmedin

Yarım kaldı Sözlerim vardı Ne varsa düşlenen Yarına kaldı Ne yapsam olmadı Umudum kalmadı Beklesem ne fayda Zamanım kalmadı Bekledim,...

Deeperise – Haydi Söyle ft. Jabbar

Deeperise ft. Jabbar Haydi Söyle Sözleri Seni gördüğüm zaman Dilim neden tutulur Seni gördüğüm zaman Güller elimde kurur Seni gördüğüm...

Deniz Tekin – Hep Oturup Bekledim

Bana şunu söyleyin Meraktan neydi yanlış yaptığım Çünkü hayatımın hiçbir evresinde Böyle garip olmadım Belki tam anlatmadım Söyleyeceklerimin hepsini sona...

Didem Çetinkaya – Küstüm Artık

Hani artık sondu adın yalan oldu Sabrımın tarihi doldu çekemem artık Küstüm artık gelmem gitmem Bir gurursuzmuş dedirtmem Ölsem bile...

Deniz Tekin – Umrumda Değil

Umrumda Değil /// I Don’t Care (Nakarat /// Chorus) Yansın her köy, her şehir ve il Let every village, town...

Deniz Tekin – Anladım Ki

Dün gece hiç tanımadığım bir kadına 🙂 Sırf sana benziyor diye usulca sokulup merhaba dedim  Dün gece hiç tanımadığım bir...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. AN dedi ki:

    Dum’AN Teom’AN Cem adri’AN Kıvanç vur’AN Ediz çağır’AN HER’AN…

  2. Duru Çakırlar dedi ki:

    Abi çok iyi yaaaaa 😀 😀

  3. eren dedi ki:

    bu şarkıya hastayım

  4. ikra dedi ki:

    şarkının çok azı yanlış mesele kanadım yorar olmayacaktı kanadım kanar olcaktı şarkıda öyle diyo çünkü

  5. manyatik özürlü dedi ki:

    yehhu bebek <3

  6. berdan dedi ki:

    Bu şarkıyı çok seviyorum hastasıyım herkeze tavsiye

  7. dumantak dedi ki:

    işte şarkım,işte grubum

  8. afaef dedi ki:

    yorar değil yara

  9. ecrin dedi ki:

    dumandan başka kimse yok hayatımda ♥

  10. ece dedi ki:

    çok güzel çok seviyorum bu şarkıyı

  11. Helal Olsun dedi ki:

    Helal Olsun

  12. nd dedi ki:

    mükkemel

  13. berat dedi ki:

    HaStAsIyIz DeDe !!!!
    helal olsun kardeşim 😀 🙂 artık tüm görevler bizde 😛

  14. ow ye :SA" dedi ki:

    olum super ya <33

  15. mustafa dedi ki:

    çok güzel bir şarkı çok hayranıyım

  16. duman kalp dedi ki:

    Duman ın tüm şarkılarına bitiyorummm <3 <3 <3
    Kaan Tangözee

  17. helo dedi ki:

    helal beeeee

  18. helo dedi ki:

    hastasıyız

  19. helo dedi ki:

    helal olsun

  20. helo dedi ki:

    helal olsun aşk olsunn bee

  21. TRBZNLUU METEORR dedi ki:

    Bİ DUMAN Bİ TEOMANN Bİ DE CEM ADRİANN 🙂 HAYATIMM BU KADARR 😉 TS BİLEE BU KADAR DİİLL 🙂 DUMANN İLK AŞKIMM

  22. inci dedi ki:

    bize gunlerin hepsi “Duman”,,super 1parça)

  23. öykü dedi ki:

    güzel helal olsun zaten bnm grubum zaten duman <3 <3

  24. giiizeeem dedi ki:

    gerçekten güzel.konserde bunu söylemeyi düşünüyorum 😀

  25. murat göl dedi ki:

    geceler benim geceler kara…
    uçasım gelir kanadım yorar…
    sabah olmuş gün doğmuş her yerimde karlar…
    doymadım dönülmüş deliye…
    helal olsun aşk olsun gözlerimde yaşlar…
    durmadım dönülmez geriye…

  26. onur dedi ki:

    süper 🙂

  27. murat göl dedi ki:

    süper bir şarkı bence herkes dinlesin dinledikçe mutlu oluyorum bu şarkıyı ezberledim canım sıkıldıkça okuyorum süper geliyo…:):)

  28. HaStAsIyIz DeDe... dedi ki:

    helal olsun… 😀 😛 :O 🙂 🙁 -_- )

  29. selenay dedi ki:

    süper şarkı herkes dinlesin

  30. selenay dedi ki:

    süper şarkı

  31. nöbetzede dedi ki:

    şu anda nöbetteyim ve full bunu dinliyorum gerçekten ii geliyo bana ve hastaneye 😀

  32. DuMaN dedi ki:

    HaStAsIyIz DeDeEeEe.
    ÖLÜYOM BU ŞARKIYA <3 .D

  33. gökay dedi ki:

    duman gerçektende sana helal olsun aşk olsun

  34. duman_zeynep dedi ki:

    helal olsun aşk olsun gözlerimde yaşlar durmadım dönulmez geriyeeee (hastasıyız agaaa xd)

  35. yağmur dedi ki:

    hastayım sabah olmuş gün doğmuş muhteşem

  36. yağmur dedi ki:

    şarkı süper :a

  37. Nur dedi ki:

    çokoş

  38. DoLuNaY dedi ki:

    HeLaL oSsSsUn AsK oSsSsUnNnNn :DD

  39. ZaRaRLı dedi ki:

    üff aslında dumanı hiç dinlemem ama bu şarkı süper olmuş sürekli bunu dinliom .. Çokkkkkkk güzelll bayıldım

  40. Brc999 dedi ki:

    Bi şarkı insanı ancak bu kadar etkileyebilir.

  41. Duman01 dedi ki:

    insanın içine duman gibi
    giriyor bu şarkı,adına yakışmış
    Helal olsun, AŞK olsun.

  42. g.tamer dedi ki:

    bizim servisci bu tür müzik sevmedğinden b kere çalıyo bidaha açmıyo 😀 süper şarkı helal olsun 😀 pc indirdim full dinliom ses bayağı açık burdanda okuyom 😀

  43. HaYkO dedi ki:

    ehh işdee yetme bebeleere yeeTeR

  44. OHA dedi ki:

    Yav yoke böyle bişey sperr

  45. zeynep dedi ki:

    helal olsun aşk alsun

  46. pumut dedi ki:

    ben bile beğendim helal sana duman

  47. duman avcıları dedi ki:

    mutlaka tekrar tekrar dinlenmeli fena bağımlılık yapıyor

  48. kleps dedi ki:

    yürübeeee helal olsun duman

  49. mustafa dedi ki:

    çok güzel 🙂

  50. mustafa dedi ki:

    çok güzel :*

  51. bekodelgado1 dedi ki:

    TEK KELİMEYLE… helal olsun..

  52. melek dedi ki:

    çkkk güzell bi şarkııı
    muhteşemmm

  53. DuMaN dedi ki:

    tek kelimeyle HELAL OLSUN

  54. hakan dedi ki:

    hakkatten helel olsun duman çok güzel bir parça olmuş

  55. dumancolik dedi ki:

    TEK KELİMEYLE……helal olsun

  56. dumancolik dedi ki:

    tek kelimeyle……..HELAL OLSUN

  57. darkness dedi ki:

    işte dinlediğim en güzel şarkı bravoo dumann !!!!!

  58. MaNYaC dedi ki:

    kanadım yara olcak o. kanadım yorar degıl !

  59. Pitt dedi ki:

    Kanadım yorar ne acaba 😀 Düzgün cevirin sunları ya 🙂

  60. büşra dedi ki:

    dibine kadar dumaaaaaannnnnnn =)

  61. Mert Taşçıoğlu dedi ki:

    mütiş bir şarkı çok seviom sizide seviyorum

  62. duman 207 dedi ki:

    uçasım gelir kanadım yorar cümlesindeki “yorar” yanlış değil mi? Bence “yara” olacak.uçasım gelir kanadım yara şeklinde gibi

  63. Saßr! dedi ki:

    Dumancı olmasam bile cok severdim HARİKA ŞARKI !! Helal olsun ;))

  64. Kubirem dedi ki:

    sÜpeer gerçekten 🙂

  65. Kubi dedi ki:

    Süpper bi şarkı yaa.. 😀

  66. kannnn dedi ki:

    dumannnnnnnnnnnn bıtanesın tumm sarkıların sPPr duman …….helal olsun ask olsun …..qozlerımde yaslarrr…000

  67. sevde dedi ki:

    hiççççççççççççççççççççççççççççç iyiiiiiiiiii değğğğğilllllllllllllll

  68. betül dedi ki:

    güzellll çok güzel

  69. rock dedi ki:

    benc ehayko duman manga şebnem ferah harika rock özelliklede haykomun hayranım

  70. .. dedi ki:

    Helal olsun aşk olsun.. Gözlerimde yaşlar..

  71. semiramist :D dedi ki:

    boyle bi ses boyle bi yorum.. baska hc bi grupta yok ya sadece duman dnleyeblrm.. foreva ‘dUmAn’ 😉

  72. duman adamı duhan dedi ki:

    en büyük duman grubu en büyük rockkkkkkk en büyük kkaan en büyükkkkkk helal olsun aşkolsun
    duman grubu senin bütün şarkıların harika vay be ! ben bile böle olamam senin nasıl aklına geldi

  73. duman adamı duhan dedi ki:

    en büyük duman ve kaan rockkkkkkkkkkkk yaşa helal olsun aşkolsun

  74. Batuhanım Kaanım dedi ki:

    super bir sarkı ozellıkle helal olsun ask olsun her yerımde karlar kısmı cok guzel

  75. DuMaN dedi ki:

    spr bi şarkı tebrik ederim

  76. dumankolik dedi ki:

    gerçekten dumana helal olsun spr bi şrkı yhaaaaaaaaaa

  77. ugurirem diyor ki dedi ki:

    bir numara

  78. jale dedi ki:

    cok güzel

  79. Kun dedi ki:

    çook ii çook

  80. alp dedi ki:

    çook ii çoook

  81. serwet dedi ki:

    müthiş herzaman her yerde dumannn

  82. yasin dedi ki:

    yha ne diyim suer soliyor helal olsun sana abi yha ezberledim bea

  83. Ebr-i Nisan dedi ki:

    n’sarkı yaa…
    Geceler benim geceler bana unutun beni.. we daa neler..

  84. dumankesh dedi ki:

    geceler benim geceler bana
    unutun beni … 🙁

  85. dumax dedi ki:

    uçasım gelir kanadım yorar………..

    helal olsun aşkolsun
    gözlerimde yaşlar
    ötesimi var ya

  86. Rock Forever dedi ki:

    kesinlikle klibin en güzel şarkısı helal olsun kaan abime

  87. SmYYe dedi ki:

    sper yha Duman sni çoq sefiom aşkım yha

  88. dumannnn forever dedi ki:

    ya abii bu kadar harika bi prca olablrmiii??iştee gerçekk rockk buu bn ceeee:))

  89. kaaNrdn dedi ki:

    doymaddımmm döznülmez deliyeeee….

    off kaaannnn offfffff

  90. Rock Forever dedi ki:

    Sabah olmuş gün doğmuş her yerimde karlar… şarkı budur helal olsun kaan abi

  91. GG[Duman] dedi ki:

    helal olsun .. Kaan abime.. Bu Şarkı herşeyi bitirdi…

    helal olsun a$k olsun gözlerimde ya$lar,durmadım dönülmez geriye…

  92. arsenik333 dedi ki:

    durmak yok yola devam 🙂 süpersiniz….

  93. dumanqoliq dedi ki:

    süpper yha çoq gzel olmuş gerçktn…

  94. dumantikss dedi ki:

    dehşet bi parça olmuşşşşş dillerine sağlık dumaaannnn….

  95. duManyak dedi ki:

    hastayız bu şarkıya ya

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Aleyna Tilki Sen Olsan Bari Sözleri
Yukarı