Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Yerli Şarkı Sözleri, Lyrics

Fatih Ürek – İnat



Bu nasıl bir aşk
Nasıl bir cefa
Böyle gidecekse
Tanıma beni bi daha
Bak son bi defa
Arıyorum telefonu aç
Alo de bana
Ah gönlüm oldu mu oldu mu
Oldu mu bebeğim
Sabrım taşıyor bak
Bu çilem doldu mu doldumu
Doldu mu yüreğim
Senden soğuyacak
İnadı bırak
Ver bi dudak



Fatih Ürek – İnat sözleri , Fatih Ürek – İnat şarkı sözü, Fatih Ürek – İnat lyrics , Fatih Ürek – İnat şarkı sözleri

Benzer Şarkı Sözleri

Furkan Eroğlu – #Beton

Zaman herşeyi çözmüyor, Yıllar geçse de iflah olmuyor… Giden geri gelmiyor, Üstelik hiçbir şey de düzelmiyor! Zaman herşeyi çözmüyor, Yıllar...

Feride Hilal Akın ft. Enbe Orkestrası – Bilir mi

Söz ağızdan çıktı bir kere Anladım gönülde vardı Şimdi bana yalnız Gitmesi kaldı Ne yazık ki hakim bey Bir ifadem,...

Ferman Akgül – Yürüyorum İçimde

Ferman Akgül Yürüyorum İçimde Sözleri Mor bir sabaha uyandım Başka bir zamanda yürüyor gibi Dönüşü olmayan bir yola girdim Bir...

Furkan Özsan – Rüya Gibi

Durma gecelerim artık karışıyo derken gündüzlerime Rüya gibi gelir aklıma kazılıyken yine her bir cümle Dünya sokaklarını aç sensizliğe bugün...

Furkan Özsan Benimle Kal

Benimle Kal Biraz Daha Dur Unutamadım Seni Beni Yordu Benimle Kal Biraz Daha Dur Nedensiz Oldu Bütün Mevzu İnancım Kalmadı...

Flört – İzmir Marşı

Flört İzmir Marşı Sözleri İzmir’in dağlarında çiçekler açar Altın güneş orda sırmalar saçar Bozulmuş düşmanlar yel gibi kaçar Yaşa Mustafa...

Fatma Nur Börekçi – Bilir misin ?

bilirmisin sen biber gazını? bilirmisin sen jopun tadını? bilirmisin söyle kırık otobüs camı bilirmisin kızım arma aşkını? hiç tatmadık kışın...

Feride Hilal Akın Biliyorum

Feride Hilal Akın Biliyorum Sözleri Koşarak Geldim Kaçarak Gidiyorum Köşkünde Yer Yok Bana Yeni Yeni Anlıyorum Bitmiş Bütün Cümlelerin Yosunlu...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. hazal dedi ki:

    zuhahahahaha

  2. ceeereeeen dedi ki:

    süper bu şarkı yaa kop ko 😀

  3. elif dedi ki:

    bence guzel ama çok yavaş açılıyo…

  4. zümre dedi ki:

    ya bayıldım şarkıya fatih ürek in başka şarkılarını sewmiyorum ama bu harika

  5. berillllll (samsun güzeli) dedi ki:

    çok güzel ne olur samsuna gel fatih abi haaaaaaaaaaa

  6. süpergirl dedi ki:

    kardeşim şarkı sözlerini yanlış yazıyolar ağzına sağlık fatih süper number 1

  7. özge dedi ki:

    çok güzel bi şarkı yhaaa

  8. aslı dedi ki:

    şarkı çok güzel ama son satırları çokkkkkk kötü:D

  9. bujetiniz dedi ki:

    şahsen bn çok beğendim çok ahreketli çok bomba çok wonderful yessss 😉 haydi hep beraber söliyelim puhaha :p bu nasıl inattt eeee :p ah gönlüm oldu mu oldumu…

  10. demet dedi ki:

    hep şarkı sözleri var neden klipleri yayınlanmıyo inat şarkısının sadece sözleri var müziğini dinliyemiyoruz lütfen şarkılarda çalınsın tşk.

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Müzik ruhun gıdasıdır. Edebiyat da öyle. Edebiyat ile müziği birleştiren en önemli faktör de şarkı sözleri. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende. Pek çok şarkı sözü yazarının ozan olarak anılmasının sebebi de bu sanırız. Bazen kırgınlığımızı dile getirmek, bazen aşkımızı anlatmak, bazen de barış dalı uzatmak için şarkı sözlerine sarılırız. Bazı şarkılar dilimize takılır, nakaratını söyler dururuz ama sözlerinin gerisini unuturuz. Şimdi bütün şarkı sözlerini tek tıklamayla önünüze seren bir site var -> Sarki-Sozleri.Net

Bu Site

Şarkı Sözleri

Sitesidir...

Yerli ve yabancı şarkı sözlerini, sanatçıların biyografilerini, şarkı sözü notalarını, müzik haberlerini, akor-tab bilgilerini ve popüler şarkıların çevirilerini www.sarki-sozleri.net'te bulabilrisiniz.

Yukarı