Şarkı, sözleri,  şarkı sözü, türkçe şarkı , yabancı şarkı sözleri, yerli şarkı sözleri, lyrics

Havada bulut yok bu ne dumandır



Havada bulut yok bu ne dumandır
Mahlede ölü yok bu ne figandır
Şu Yemen elleri ne yamandır

Ah o yemendir gülü çimendir
Giden gelmiyor acep nedendir

Burası Huş’tur yolu yokuştur
Giden gelmiyor acep ne iştir

Kışlanın önünde redif sesi var
Bakın çantasında acep nesi var
Bir çift kundurayla bir de fesi var

Ah o yemendir gülü çimendir
Giden gelmiyor acep nedendir

Burası Huş’tur yolu yokuştur
Giden gelmiyor acep ne iştir



Havada bulut yok bu ne dumandır sözleri , Havada bulut yok bu ne dumandır şarkı sözü, Havada bulut yok bu ne dumandır lyrics , Havada bulut yok bu ne dumandır şarkı sözleri

Benzer Konular

Deniz Şamdereli Durmaz Ne Fayda

Deniz Şamdereli Durmaz Ne Fayda şarkısı sözleri Beyaz sinesine başım koyduğum Beni bir kenara attın sen bugün Sevenler binsede aşkın...

Demet Evgar ft. Kemal Hamamcıoğlu Mak Mek Mok

Demet Evgar ft. Kemal Hamamcıoğlu Mak Mek Mok Şarkı Sözleri Çok sıkıldım kendimden Verdiğim sözlerden Tutamadığım sözlerden Çok sıkıldım Çok...

Dj Sonbela Aşka Tutsak

Dj Sonbela Aşka Tutsak sözleri Keşke yıllar geriye dönse Yazık oldu inan bu sevgimize Eriyip bitiyorum hasretinle Hersey güzeldi bir...

Dj Sonbela Şimdi Çok Yalnızım

Dj Sonbela Şimdi Çok Yalnızım sözleri Şimdi çok yalınızım (sonbela) Sensiz bitmez sızım Hatasız kul olmaz Dön geriye çok seviyorum...

Demet Evgar Farketmeden

Susamış Sular Akışı Gibi Çaresiz Gözlerin Bakışı Gibi Kapının Ansızın Çalışı Gibi Akrebin Ateşe Yanış ı Gibi Vazgeçip Uzaktan Senin...

Yazıya Yapılan Yorumlar

  1. ismet akkaş diyor ki:

    çok güzel bayıldım

  2. ismet a diyor ki:

    bu türkü atatürkün en sevdiği şarkılardan ve çooooooooook güüüüüüüüüüüzel baaaaaaaayıldım

  3. elanur meltem diyor ki:

    ben bunu yarın 18 mart sölecem ondan okudum ezberledim gzl gibi kötu gibi nedeyim simdi

  4. pinar yilmaz diyor ki:

    bn bu sarkinin hastasiyim aga

  5. fırat yaymun diyor ki:

    çok güzel süper :)

  6. elif diyor ki:

    herkez çok beğeniyo ama ben beğenmedim çünkü çok

  7. sessiz diyor ki:

    buna birkere kşimsenin kötü yorum yapmaya hakkı yok bu şarkı bir şaheser arkadaşlar :D :p :)

  8. özgür diyor ki:

    ödev içindi

  9. özgür diyor ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllll

  10. fatma diyor ki:

    esracım sana katılıyorum çok güzel bir şarkı fakat devamı yok …

  11. sena diyor ki:

    bence hiçte bir hata yok uydurmayın

  12. şirin kız diyor ki:

    BU TÜRKÜ ÇOK GÜZEL BENCE SEVMEYENLER ÇATLASINNNNNNN……..

  13. ŞERİFE diyor ki:

    NOKTALAMA VE YAZIM DİYE BİR ŞEY VAR.AMA BELLİ SİZDE YOK BU NE YAAA ŞARKI GÜZEL ÖBÜRLERİ IYYY

  14. jawe diyor ki:

    güzel ama bazı yanlışlıklar var lütfen düzeltin onun dışında süper

  15. sevgi diyor ki:

    harika

  16. sevgi diyor ki:

    çok güzel olmuş

  17. ZoRLa ÖdeeV :( diyor ki:

    Ödev olmasa buralara hiç gelmem :D

  18. evrem diyor ki:

    harika bir şarkı

  19. dfgn diyor ki:

    çok güzel birşarkı

  20. d diyor ki:

    ödev zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:)

  21. çağla diyor ki:

    güzel

  22. savala diyor ki:

    süper yaaa 23 nisanda ouyıcaz müzik öretmenimiz iyi seçim yapmış

  23. kelemin:D diyor ki:

    zaaaaaaaaaa Ödev :D

  24. hülya diyor ki:

    çok güzel fında dimi

  25. güldeniz diyor ki:

    Çok Güzel Bir Türkü

  26. şevval diyor ki:

    ödev yazıcaktım onu bile yazamadım çok duygulandım

  27. asddfg diyor ki:

    ay nne kadar güzel llllllllllllllllll

  28. funda diyor ki:

    çok güzel bir türkü

  29. tuğçe diyor ki:

    süperrrrr

  30. asdfghjk diyor ki:

    burası Huş’tur derken biraz düzgün yazın hiç kimse de anlamamış ya yazık çok seviyorum dinliyorum diyorsunuz nerde neden anlamadınız hatayı ayıpladım!

  31. sultan diyor ki:

    BENCE SSÜÜPPEERR BEN ÇOK BEYENDİM

  32. ESRA diyor ki:

    SEVDİM

  33. Admin diyor ki:

    Çok Güzel bir şarkı dinledikçe keyif alıyorum.

  34. türkücü diyor ki:

    bu türkünün gerçek adı yemen türküsüdür arkadaşlar atatürkün en sevdiği şarkılardan biridir

  35. melih diyor ki:

    çok tatlısınıs helede cananı çok seviyorum

  36. SENA diyor ki:

    çok hoş anlamlı bir türkü atamızın zevkide ne güzelmiş :)

  37. rana diyor ki:

    çok beğendim

  38. nihan diyor ki:

    naber hadi bay bay çünkü ben kuru dere köyüne gidiyorum baybaysizi çok seviyom bay

  39. nihan,elif sude diyor ki:

    biz uzun seneden beri bunua giremedik çok özür dileriz sizleri öptük ama tek kızları
    çünkü kızlar daha güzel hadi biz kitap okucaz ablamın yerine ben gircem bay bide türkü çok güzel bayıldım iki bu türkü var hadi iyi akşamlar biraz kitap okuduktan sonra geliriz bay bay sizi çok seviyorum yarın sabah biz köye gideceğiz sizi dünyadan çok seviyorum canım arkadaşım sımayli atamıyorum olsa atcağım canım arkadaşlarım bay bay çok yazdık baybay

  40. ja diyor ki:

    aşıhım bu türküye vay vay vay yanarımmmmmm

  41. nihan ,elif sude diyor ki:

    kışla nedemek hala cevap gelmedi

  42. elif sude diyor ki:

    nihan ablacım doru söylüyon

  43. nihan diyor ki:

    ben nihan kışla nedemek

  44. nihan ,elif sude diyor ki:

    biz iki kardeşiz kışla nedemek ki merak ediyoz yardı edermisiniz arki recep dağru söylüyosun

  45. nihan ,elif sude diyor ki:

    biz kardeş olarak çok mutluyuz aramızda da havada bulut yok şarkısı o ortamızda olduğu sürece çok mutluyuz ama hep o benim diye kavga ederiz biz ikimiz kayan yıldız gurubuyuz adı üstünde

  46. nihan diyor ki:

    havada bulut yok şarkısını elif sude ablam çok sever bende severim ablam havada bulut yok şarkısını söyleken ben de ona eşlik eder ve onu ısırırım şarkıyı ezberliyemedim ablamı ısırmayı ezberledim bu ısırma olayı geçen sene oldu

  47. elif sude diyor ki:

    bu şarkıyı çok sevdim ve bu şarkıyı duygulanara öretmen ve değerli arkadaşlarıma okuyacağım diyer arkadaşlarımında dinlemesini isterim mükemmel bi şarkıyı mükemmel insan mükemmel insanlar beyenir

  48. ömer diyor ki:

    şarkıya bayıldım mukemel fefkalade

  49. melin diyor ki:

    Ya cok guzel bir turku biz bunu 19 mayista soylicez

  50. nazlıcan diyor ki:

    gerçekten çok güzel bana katılan varmı arkadaşlar?

  51. tolga diyor ki:

    iyi bir şarkı…

  52. AHMET SUDE NAZ SAPAN diyor ki:

    tabi burası muş tur yolu yokuştur

  53. fatma nur diyor ki:

    ya bu türkü kimin eseridir?

  54. recep diyor ki:

    Huş ‘ un yolları değiş ıspartanın
    yolları olacak .

  55. gülten diyor ki:

    çok teşekkür ederim ezberlememe çok yardımcı oldu.sağalun varolun

  56. Nazlıcan diyor ki:

    Gercekten güzel =)

  57. sena diyor ki:

    ya çok güzelmiş süper bir türkü bana mustafa kemali hatırlatıyor

  58. adsız diyor ki:

    çookkk güzel söylüyo bnce kız hele siz bi bir şarkısın sen mukaddes bahçeci havada bult yok u dinleyi kızın seni bn de olsaydı keşk çok güzel söylüyo kız çokkkk :)))))))

  59. denz seyhan diyor ki:

    güzel ama (koroda söyleyecek olanlar için)bizene söyleyecekseniz ya alla alla

  60. çağla diyor ki:

    Çok yanlış,türkü hep yanlış!
    Arkadaşlar internetten dinleyin bu yazıyla berabar
    çok yanlış……….xD
    :)

    • lan bingöle kurban diyor ki:

      aynen çağla sana katılıyorum bende bu türlküye bayılırım ama söyleyememiş bende kızım

  61. çağla diyor ki:

    Hepsi yanlış nerdeyse canım!
    Ama olmaz ki böyle…

  62. SeLin Can diyor ki:

    Arkadaşlar huş o huş yemenin ilçesi bu türkü böle sölene sölene muş olmuş hikayesinin okuyun..!!

  63. gsli diyor ki:

    olum huş ne lan muş o muş huş değil

    • sanane diyor ki:

      Bi kere o muş deil huş muşla yemenin bir alakası yok yemende önceden huş deye bir ilçe varmış savaş orda başlamış bizim dilimizde süttükçe o muş olmuştur bilmediğiniz şeylere karışmayın lütfen.

  64. Ali diyor ki:

    Huş ‘ un yolları değiş Muş’un yolları olacak .

  65. elif diyor ki:

    bu türküye hayranım

  66. elif diyor ki:

    hiç bişey hissetmedim okurken

  67. adsız diyor ki:

    atatürk kadar iyi olamaz ama güzell

  68. selin diyor ki:

    çok güzel bir türkü

  69. nah beklersin diyor ki:

    mustafa kemal atatürk gibi güzel

  70. esranur diyor ki:

    süperrr türküüü bayıldımm

  71. ibrahim aksoy diyor ki:

    bebekler havada bulut beni unut merve

  72. ecem diyor ki:

    güzel

  73. ecem diyor ki:

    ayşe fatma hayriye haydi çifte telliye

  74. gülay diyor ki:

    bende muşluyum ve çok memnunum ve her yaz giderim bide bu hem benim koro şarkım bunu çok beheniyorum hele burasını şu yemen elleri ne de yamandır

  75. didem diyor ki:

    ben bu türküyü koroda söyleyeceğim bu türkü süper çok sevdim

  76. yaRaLı MorUq diyor ki:

    aRtisT VarSa oDa BniM aYıQq oLL qOçLaR

    • size ne yaa diyor ki:

      hııı gzl miş ama size işe sorcam solo olarak bunumu söliim yoksa zeytinyağlı yiyemem i mi söliim

  77. justin umut diyor ki:

    süüpeeeeeeeeerrrr!!!!!!!!! bir türkü…

  78. selene diyor ki:

    çok güzel türkü bu türkü

  79. aleyna diyor ki:

    sprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  80. seren diyor ki:

    çok güzel bu türkü

  81. muhammed diyor ki:

    yanlış yazılmış ilk satırın 2. kıtası

  82. berivan diyor ki:

    bu türkü çok güzeeeeeeeeelllllll…

  83. kenan diyor ki:

    kim yazdı bunu

  84. kim yazdı bunu diyor ki:

    kim yazdı bunu ?

  85. Hasan Gürdal diyor ki:

    Bu şarkı sözleri ve bestesi kimindir? Öğrenebilrsem sevinirim

  86. hasan diyor ki:

    hasan baba

  87. HAFİT CAN diyor ki:

    ÇOK GÜZEL BİR TÜRKÜ VE ATATÜR KÜN EN SEVDİĞİ TÜRKÜLERİNDEN BİR TANESİ…☻

  88. SELAHATTİN MİDİLİ diyor ki:

    ÇOK GÜZEL BİR TÜRKÜÜÜ….

  89. hilal diyor ki:

    ödevim için çok lazım oldu ayrıca annem bu şarkının neden yazıldığını anlattı çok duygulandım

    • Dimas diyor ki:

      fcrfcnleriniz gfczel fakat fiyatlar hep aynı 1 ay miinridli 1 ay normal fiyat. oriflame daha ucuz sizden de bu ucuzluğu bekliyoruz…

  90. fulya diyor ki:

    evet yaaa

  91. clara diyor ki:

    sen çok güzel şarkı yazıyo sankide konuşuyo bide allahım bu türkiyenin rezilliği ne ya rusya almanya burdan güzel burası ne böle herkes çok bilmişlik taslıyo ya

    • ... diyor ki:

      Türk olmak ayrıcalıktır..Ayrıca Türk milleti başka milletler gibi değildir..

      • size ne yaa diyor ki:

        kesinlikle katılıom sen kendi yurdunu sevmiosan biz napak ölekmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii allah allah geri yaaaaaaaaaaa vallaaaa

  92. kılara diyor ki:

    harika duyglandım alıyıcam (L) (G)

  93. muşluyum diyor ki:

    bu şarkı harika ama nakarat ”Huş’tur” MUŞ’tuR olacak

  94. hüseyin diyor ki:

    çok güzel bayıldım

  95. ahmet diyor ki:

    süper bi türkü bayılıyorum

  96. canan diyor ki:

    harika mütiş kıskananlar catlasın

  97. ela diyor ki:

    bence çok güzel ve düşünceli şarkı benim sesimde güzel olduğu için güzel bir hava katıyor

  98. rüveyda diyor ki:

    ben bu türküyü cok beyeniyorum süperrrrrrrrrrrrr

  99. ahmet diyor ki:

    süper 6 mart ta korada okuycaz

  100. aleyna diyor ki:

    ben koraya katıldığım için açtım yoksa bu şarkı benim tarzım degil ::):):):)

  101. sebiha diyor ki:

    bence çokkkkkkk güzel

  102. sebiha diyor ki:

    şarkı harika çok çokkkkkkkkkkk teşekkürler

  103. kardelen diyor ki:

    bence türkü harika ama şebnem ferah söyleyince dahada bir harika oluyor

  104. yakup diyor ki:

    süper bir türkü bunu söyledim derste söyledim öğretmen 100%verdi

  105. hüzünkolic diyor ki:

    seçmelerimiz war da nefesim yetmiyo yha şseçilmezsen kafayı yerrim buarada eksik olmuş ama ii olmuş :S

  106. gülşah diyor ki:

    sssssssppppppppeeeeeeeeerrrrrrrrrrr şarkı güzelllllllllllllllll

  107. gazal diyor ki:

    güzel olmuş gerçekten beğendim

    süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  108. qozDe diyor ki:

    ssssssssssppppppppppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrr

  109. simge diyor ki:

    süper yha

  110. ipek diyor ki:

    çok güzel bir türkü

  111. rizeliiiiiii diyor ki:

    arkideşler mütiş bir türkü fakat arkadaşa katılıyorum kızlarla ilgili olan bölüm pek iyi değill:((((

  112. sedef diyor ki:

    bunu dinledim şarkı sözleri çok güzel

  113. birsen diyor ki:

    bence çok güzel bir site ancak şu kızlarla ilgili olan bölüm pek hoşuma gitmedi ama yinede güzel

  114. çağla diyor ki:

    ama güzel bir tüürrkküü

  115. Anonim diyor ki:

    Diyosun

  116. pinar yilmaz diyor ki:

    evet cok gzl bi turku

Şarkı Sözü Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşabilirsiniz


Yukarı